Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 6934 keer)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 6
« Gepost op: 19-01-2010, 20:45:29 »
Hier alles over het raften en het ijs smelten en de afvaller en al de rest!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2010, 21:18:50 »
Stan was dus groepsleider en koos een sterke tegenstander als groepsleider voor het andere team(Christijan)Stan koos als eerste Thomas,Christijan koos als eerste Stacey.Stan koos vervolgens Cystine en Flor zat dus bij het team van Christijan.De opdracht voor de comfortprijs(een massage)was dus raften.Ze moesten elk om beurt in de kortste tijd 4 vlaggen zien te bemachtigen.Al zou ik het spectaculairder gevonden hebben als de beide teams samen in het water zouden moeten.Het team van Christijan was zeker van de overwinning......te zeker want het team van Stan won.
Toen men de volgende ochtend ontwaakte in de tent(ook de winnaars moesten in de tent slapen)had men een opvolger voor snurkende Dick;Thomas.Maar blijkbaar snurkt Thomas niet zo erg als Dick,want de volgende opmerking werdt gemaakt;Dick is een hardrocker,Thomas is maar een jazzer  ::rofl::
Voor de immuniteitsproef moest men allemaal in de hot-tub.De opdracht was een fles jenever ofzo die in een ijsblok zat om het snelst uit het ijs krijgen.Het ijsblok mocht men enkel laten smelten met hun lichaamswarmte,en buiten de hot-tub dus.Daarvoor werden ze in duo's ingedeelg
Stacey-Thomas
Cystine-Christijan
Stan en Flor  ::rofl::
Stacey en Thomas waren meteen in elkaar verstrengeld met het ijsblok tussen hen en ze vonden het plezant  ::) Cystine gebruike haar kont,Flor en Stan deden het ook om beurten.Op een bepaald moment maakte Stan "missionarishoudingbewegingen"  ::) En terwijl hij dat deed zei hij recht in de camera; "Schat het is niet wat je denkt,ik kan dit allemaal uitleggen."  ::rofl:: ::rofl::
Stan en Flor wonnen maar er mocht maar 1 iemand immuniteit winnen en zij moesten onderling nog een proef spelen.Stan zei plots;"Ik heb al 2x immuniteid gewonnen,Flor nog maar 1x,ik schenk Flor immuniteit."
Cystine had het alweer zwaar en wou zelf terug weggestemd worden,maar tot verbazing ligt Christijan eruit......
keurig verslag koekoe
klein foutje, het wakker worden was nog voor de rafting proef, maar het commentaar was idd grappig ;D
Alle belgen op christian gestemd.....tja 
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2010, 21:19:20 »
Laf hoor, van die Belgen! Zometeen gaat opa Flor nog winnen! :-\\
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2010, 21:20:37 »
Laf hoor, van die Belgen! Zometeen gaat opa Flor nog winnen! :-\\
eerlijk winnen kunnen ze niet
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2010, 21:22:58 »
Maar wie zegt dat het spel om eerlijkheid gaat?
I kvind het een slimme zet en zou dat ook gevonden hebben als de Nederlanders een Belg eruit gestemd zouden hebben.

Als Flor slim is, schaart hij zich nu bij Cystine en Stacey om Stan of Thomas er uit te stemmen. (al zou dat wel jammer zijn, net zoals ik het ook wel jammer vind dat Christijan er uit ligt)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2010, 21:25:34 »
Stacey gun ik de overwinning wel, dat is echt een leuke meid. Zoals ze zei: "Die massage kon me gestolen worden, ik had meer zin in een lekker biefstukje."

Taal naar mijn hart. ::ok::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2010, 21:26:29 »
het hoort bij het spel maar ze hadden net zo goed cystine er uit kunnen stemmen, dan was het ook 3 vs 2 tussen nederland en belgie

ik hoop eigenlijk wel dat flor met stacey en cystine een complot gaat maken
Stacey gun ik de overwinning wel, dat is echt een leuke meid. Zoals ze zei: "Die massage kon me gestolen worden, ik had meer zin in een lekker biefstukje."

Taal naar mijn hart. ::ok::
mee eens, ik hoop heel erg dat stacey wint, zal leuk zijn voor het programma, een sterke dame
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2010, 21:37:57 »
Maar wie zegt dat het spel om eerlijkheid gaat?
I kvind het een slimme zet en zou dat ook gevonden hebben als de Nederlanders een Belg eruit gestemd zouden hebben.

je hebt gelijk hoor, maar ik vind het niet leuk :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2010, 23:31:59 »
Laf hoor, van die Belgen! Zometeen gaat opa Flor nog winnen! :-\\

De eerste 2 aflevering vergeten misschien?  De Nederlanders hebben in het begin die toon gezet om een blok te vormen tegen 1 persoon.  Je oogst wat je zaait  ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2010, 23:34:32 »
De eerste 2 aflevering vergeten misschien?  De Nederlanders hebben in het begin die toon gezet om een blok te vormen tegen 1 persoon.  Je oogst wat je zaait  ::jaja::
er is een klein verschil, de nederlanders stemden de zwakkere belgen eruit, de belgen laten cystine die 100x heeft aangegeven eruit te willen blijven en stemmen de grootste concurrent eruit

het is meer dan logisch, maar wel zwak
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2010, 23:41:35 »
Het is zonde en sneu voor Christijan, maar een tacticus zou in deze situatie nooit op Cystine stemmen. Als ze zo graag eruit wil, moet ze zelf maar opstappen. Wie voor de overwinning gaat, stemt de sterkste eruit.

Het zou dan wel weer stom zijn als Cystine op deze manier wint, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2010, 01:10:08 »
Ik vind dat wegstemmen van Christijan niet slim, maar erg laf. Als je écht wil winnen, versla je je tegenstanders in een rechtstreeks duel en niet via een laf wegstemrondje. Zo zou ik iig niet willen winnen. ::niet-ok::

Stan en Thomas zijn zeker sterke tegenstanders, maar dit vind ik erg zwak van ze. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2010, 10:55:10 »
er is een klein verschil, de nederlanders stemden de zwakkere belgen eruit, de belgen laten cystine die 100x heeft aangegeven eruit te willen blijven en stemmen de grootste concurrent eruit

het is meer dan logisch, maar wel zwak

Over die zwakkere belgen ga ik niet geheel mee akkoord:  Er was vanaf de eerste aflevering sprake om Flor eruit te stemmen maar toen deze immuniteit won hebben ze hun plan verschoven naar aflevering 2.  De eerste afvaller,Anouk, was ook alles behalve de zwakste --> ze was de enige vrouw die niet echt last had van de koude omgeving (gelezen in interview)

Het is zonde en sneu voor Christijan, maar een tacticus zou in deze situatie nooit op Cystine stemmen. Als ze zo graag eruit wil, moet ze zelf maar opstappen. Wie voor de overwinning gaat, stemt de sterkste eruit.

Zo zie ik het ook

De kans was groot indien Cystine zelf had opgestapt dat er geen stemming was.  ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 20-01-2010, 11:05:08 door reaver »

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2010, 13:04:24 »
Nee, ik ben de eerste 2 afleveringen niet vergeten, maar toen wist je nog niet goed wat je aan je tegenstanders had. Als de Nederlanders volgens jouw redenatie toen ook tactisch hadden gestemd, hadden ze Stan en Thomas weggestemd. Ze hebben toen puur geprobeerd "puin te ruimen". Modepopje eruit en oude l*l eruit.

Dit wegstemmen van Christijan heeft niets met puin ruimen te maken, maar met het wegstemmen van de sterkste tegenstander. Dat is laf spel en dat hebben de Nederlanders niet gedaan. ::trots::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2010, 14:25:12 »
Ze hebben toen puur geprobeerd "puin te ruimen". Modepopje eruit en oude l*l eruit.

Dit wegstemmen van Christijan heeft niets met puin ruimen te maken, maar met het wegstemmen van de sterkste tegenstander. Dat is laf spel en dat hebben de Nederlanders niet gedaan. ::trots::

Als ze echt puin hadden willen ruimen hadden ze de 2 lamzakken eruit gestemd die de loodzware tent niet wilde dragen en dat waren Dick en Christijan.

Flor heeft de tent alleen gedragen dus als je dat puin ruimen noemt... eerder een laffe manier om iemand te bedanken voor bewezen diensten.

Christijan was een sterke tegenstander op het gebied van fysieke proeven (heeft enigzins zijn energie goed kunnen behouden door de tent niet te dragen) maar had ook bepaalde karaktertrekjes die hem niet bepaald de lieveling van de groep maakte en dat speelt ook mee.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2010, 23:13:00 »
Het is niet laf, het is deel van het spel. Als het programma er om zou gaan om te kijken wie het sterkst is, zouden ze de zwakste in de opdrachten gewoon moeten laten afvallen zonder een stemming.
Anders heeft het hele stemmen gewoon geen enkel nut, als ze telkens de zwakste er maar weer uit moeten stemmen.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2010, 23:42:09 »
Het is niet laf, het is deel van het spel. Als het programma er om zou gaan om te kijken wie het sterkst is, zouden ze de zwakste in de opdrachten gewoon moeten laten afvallen zonder een stemming.
Anders heeft het hele stemmen gewoon geen enkel nut, als ze telkens de zwakste er maar weer uit moeten stemmen.

Ten eerste is zwakheid een subjectief begrip. Niet iedereen zal dus in zo´n geval op dezelfde stemmen. Ten tweede sluiten lafheid en spelonderdelen elkaar niet uit, dat kunnen we elk jaar weer in ER zien. Maar net zoals ik dat in ER onprettig vind, vind ik dat ook in dit programma niet leuk. Als ik een sterke tegenstander eruit zou stemmen, zou ik echt een hekel aan mezelf hebben en daarom zou ik het dus niet doen. Een in mijn ogen onsympathieke kandidaat zou ik er wél zonder scrupules uit stemmen, maar daarvan was in dit geval geen sprake, want een van de Belgische mannen zei na de stemming dat dit de eerste keer was dat "het pijn deed".

Ik begrijp dus heel goed dat het wegstemmen van sterke kandidaten onderdeel van het spel is, maar ik blijf het laf vinden. Winnen is alleen leuk als je het verdiend hebt, en in mijn ogen heb je het niet verdiend als je de sterkste tegenstanders eruit stemt omdat je nu eenmaal een numeriek overwicht hebt. En in dat licht begin ik het feit dat Flor er in aflevering 2 opeens niet uit hoefde steeds vreemder te vinden.

DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2010, 00:17:54 »
Dit was de stemming?

Chystine stemt Stan
Christian - Chystine
Stacey - Chystine
Stan - Christian
Flor - Christian
Thomas - Christian

Ik neem aan dat er dan flink overlegd is tussen Stan, Flor en Thomas. Anders zou het wel heel erg toevallig zijn.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2010, 02:22:26 »
Dit was de stemming?

Chystine stemt Stan
Christian - Chystine
Stacey - Chystine
Stan - Christian
Flor - Christian
Thomas - Christian

Ik neem aan dat er dan flink overlegd is tussen Stan, Flor en Thomas. Anders zou het wel heel erg toevallig zijn.

Mee eens. En dan lijkt het heel erg op een BE-NL "vete" en dat maakt het er niet leuker op. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 21-01-2010, 11:35:09 »
Ik begrijp ook niet dat Stan eerst Christian kiest als zijn tegenpartij omdat hij wil strijden  tegen de sterkste, en vervolgens kickt ie hem s'avonds er gewoon uit..dat snap ik dus niet ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.