Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 6932 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2010, 12:22:54 »
Ik begrijp ook niet dat Stan eerst Christian kiest als zijn tegenpartij omdat hij wil strijden  tegen de sterkste, en vervolgens kickt ie hem s'avonds er gewoon uit..dat snap ik dus niet ::)
Leuk hé, zo'n spel. It's All In The Game
Natuurlijk wil je jou grootste concurent uit het spel. Gebeurt ook in Expedition Robinson en nu ook in 71gr Noord

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2010, 17:09:50 »
Het is niet laf, het is deel van het spel. Als het programma er om zou gaan om te kijken wie het sterkst is, zouden ze de zwakste in de opdrachten gewoon moeten laten afvallen zonder een stemming.
Anders heeft het hele stemmen gewoon geen enkel nut, als ze telkens de zwakste er maar weer uit moeten stemmen.

Dit kan ik enkel maar bijtreden...

Op een was er een programma eeuwige roem en dat had een mooi concept als je met die regels zou gaan spelen.  --> Men begon vanuit een thema of eigenschap en daarrond  3 proeven met elk een puntenindeling.  Na de 3 rondes werden persoonlijke scores overlopen en laatste 2 moesten een duel spelen, de winnaar mocht terug voor de titel maar had direct ook een nadeel omdat iedereen zijn puntentotaal meenam naar de volgende rondes. Zo stond de winnaar van het afvallersduel telkens op de laatste plaats bij een volgende ronde.


Christijan de sterkste kandidaat noemen vind ik ook een beetje overroepen
--> Als iemand werkelijk de sterkste kandidaat is zou hij/zij keer op keer immuniteit winnen en niet slechts 1 overwinning achter zijn/haar naam pinnen >:D

Hij heeft een winnaarsmentaliteit maar ging ook als een gek zitten/liggen/staan zeuren telkens hij geen comfortprijs gewonnen had.


 

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2010, 20:23:31 »
Dit kan ik enkel maar bijtreden...

Op een was er een programma eeuwige roem en dat had een mooi concept als je met die regels zou gaan spelen.  --> Men begon vanuit een thema of eigenschap en daarrond  3 proeven met elk een puntenindeling.  Na de 3 rondes werden persoonlijke scores overlopen en laatste 2 moesten een duel spelen, de winnaar mocht terug voor de titel maar had direct ook een nadeel omdat iedereen zijn puntentotaal meenam naar de volgende rondes. Zo stond de winnaar van het afvallersduel telkens op de laatste plaats bij een volgende ronde.
Eeuwige Roem komt trouwens binnenkort ook op de Avro. Ik vermoed na Wie is De Mol. Maar dat even terzijde.

Ik vind het nog steeds niet laf. Wel hypocriet als je vantevoren zegt dat je tegen de sterkste speler de finale in wil en vervolgens iemand eruit stemt omdat hij te sterk is. Maar kan me niet meer goed herinneren of iemand dit gezegd heeft.

In mijn ogen zijn in dit spel die drie Belgen tactisch de sterksten. Christijan had niet naief moeten zijn en zelf ook tactisch moeten spelen. Dan was het pas echt een NL <-> BE geweest, wat inderdaad wel jammer, is. Maar net zoals jullie het laf mogen vinden, mag ik het tactisch sterk vinden, toch?  ;D

Ik hoop in ieder geval dat het spel zo hard verder gespeeld wordt, anders is het toch maar een saaie voorspelbare bedoening als iedere keer degene die naar huis wil of het zwakst is, weg gestemd wordt. Dus volgende keer moet Flor zich bij de meiden scharen en Stan of Thomas er uit stemmen.
Benieuwd of Stacey en Cystine dan ook laf worden bevonden...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2010, 22:53:07 »
Dus volgende keer moet Flor zich bij de meiden scharen en Stan of Thomas er uit stemmen.
Benieuwd of Stacey en Cystine dan ook laf worden bevonden...

Als dat moest gebeuren zal het waarschijnlijk als 'geoorloofd laf uit wraak' beschreven zijn  ::hypocriet:: 

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 26-01-2010, 21:24:30 »
volgende keer Stacey of Cystine immuniteit, en dan maar eens zien wie er uit gaat  ;)

Ik zou eigenlijk liever zien dat er eerlijk gestemd wordt, namelijk: de zwakste er uit (maar ja, dat is lekker naïef natuurlijk  ::schaam:: )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 27-01-2010, 18:24:24 »
Ik zou eigenlijk liever zien dat er eerlijk gestemd wordt, namelijk: de zwakste er uit (maar ja, dat is lekker naïef natuurlijk  ::schaam:: )
Mja, wat is eerlijk. Als de zwakste eruit moet, waarom dan überhaupt nog een stemronde houden? Als het de bedoeling van het spel was dat de zwakste er uit moet, dan zouden ze de afvaller bepalen via de proeven.