Auteur Topic: Meer smiley´s?  (gelezen 41886 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Meer smiley´s?
« Gepost op: 31-01-2010, 14:49:37 »
Eigenlijk vind ik de voorraad smiley´s soms een beetje beperkt, en bovendien worden sommige nooit gebruikt. (De regenboogsmiley bijvoorbeeld.) Is het een idee om de voorraad een beetje te pimpen?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2010, 14:53:14 »
Eigenlijk vind ik de voorraad smiley´s soms een beetje beperkt, en bovendien worden sommige nooit gebruikt. (De regenboogsmiley bijvoorbeeld.) Is het een idee om de voorraad een beetje te pimpen?

Als je naast de smilies op meer klikt, zijn er al extra smilies :)

 ::spook:: ::boogie:: ::ontopic:: ::brunette:: ::zon:: ::hyper:: ::nieuwsgierig:: ::sorry:: ::baby::

Bijvoorbeeld...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2010, 15:05:52 »
Naargelang het seizoen komen er ook aangepaste smiley's voorbijwaaien ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2010, 15:41:44 »
Als je naast de smilies op meer klikt, zijn er al extra smilies :)

 ::spook:: ::boogie:: ::ontopic:: ::brunette:: ::zon:: ::hyper:: ::nieuwsgierig:: ::sorry:: ::baby::

Bijvoorbeeld...

JA, die had ik al meegerekend.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2010, 09:28:14 »
mag de regenboog maar beter blijven? ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2010, 13:30:09 »
Eigenlijk vind ik de voorraad smiley´s soms een beetje beperkt, en bovendien worden sommige nooit gebruikt. (De regenboogsmiley bijvoorbeeld.) Is het een idee om de voorraad een beetje te pimpen?
Oeps,dit zie ik nu pas  :-[ Het gebeurt niet veel  ;D maar ik ben het voor een keer volledig met ootje eens  :D
Neem nu bijv. die regenboogsmiley. dat heb ik al meerdere keren gevraagd,maar er is nooit reactie op gekomen  ::ohno:: Ik weet nu nog steeds niet bij welke uitdrukking/emotie...je die moet gebruiken  ::ohno:: ::ohno::
En idd,zouden er gerust wat meer specifieke smileys mogen bijkomen  ::jaja:: want soms moet je zelf eerst op zoek gaan naar een gepaste smiley die benadrukt wat je eigenlijk bedoeld in je post.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2010, 00:43:37 »
En idd,zouden er gerust wat meer specifieke smileys mogen bijkomen  ::jaja:: want soms moet je zelf eerst op zoek gaan naar een gepaste smiley die benadrukt wat je eigenlijk bedoeld in je post.

Leg misschien in je post uit wat je bedoeld, dan heb je geen smiley nodig :P
2024: wie is de Mol?

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #7 Gepost op: 18-02-2010, 11:32:34 »
Heefd die regenboog( ::regenboog::) niet iets met carma te maken?
Why don't I ever listen to me?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #8 Gepost op: 18-02-2010, 11:47:32 »
zou Noach kunnen of de zondvloed 8)  ?
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #9 Gepost op: 18-02-2010, 12:17:54 »
 Even googelen en je weet het ::ok::     

Volgens van Dale is de betekenis van regenboog als volgt:

re·gen·boog (de ~ (m.))
1 atmosferisch verschijnsel in de vorm van een cirkelboog met alle kleuren van het spectrum, als gevolg van de breking van zonnestralen door regendruppels

Symboliek

De regenboog heeft ook een aantal symbolische betekenissen die u kunt gebruiken in uitnodigingsteksten en dergelijke:

    * hoop voor de toekomst.
    * de goddelijke belofte.
    * de regenboog wordt zichtbaar bij een gelijktijdig optreden van zonneschijn en regen. Interessante symboliek voor het leven en dus ook het huwelijk.
    * de regenboog wordt ook vaak gepresenteerd als een brug (van de aarde naar de hemel). Vaak met een religieuze of spirituele lading.
    * de regenboog is symbool van diverse internationale organisaties.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #10 Gepost op: 18-02-2010, 12:21:24 »
 ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::  Finians rainbow[musical] :D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #11 Gepost op: 18-02-2010, 14:26:34 »
Aura ::regenboog::

Why don't I ever listen to me?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #12 Gepost op: 18-02-2010, 21:38:18 »
Oeps,dit zie ik nu pas  :-[ Het gebeurt niet veel  ;D maar ik ben het voor een keer volledig met ootje eens  :D
Neem nu bijv. die regenboogsmiley. dat heb ik al meerdere keren gevraagd,maar er is nooit reactie op gekomen  ::ohno:: Ik weet nu nog steeds niet bij welke uitdrukking/emotie...je die moet gebruiken  ::ohno:: ::ohno::
En idd,zouden er gerust wat meer specifieke smileys mogen bijkomen  ::jaja:: want soms moet je zelf eerst op zoek gaan naar een gepaste smiley die benadrukt wat je eigenlijk bedoeld in je post.

Mag er dan ook een koe-smiley bij die niet helemaal eh ... ja, goed bij zijn hoofd is, zeg maar? Dan kan koekoe die voortaan gebruiken.  ;D
« Laatst bewerkt op: 18-02-2010, 21:53:29 door ootje »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #13 Gepost op: 18-02-2010, 22:55:20 »
en een janet ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #14 Gepost op: 19-02-2010, 11:40:19 »
Ik heb ook ergens een wolf smiley gezien....ff zoeken.
Why don't I ever listen to me?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #15 Gepost op: 21-02-2010, 12:56:34 »
en een janet ::schaam::
::rofl:: Waar moet je die gaan zoeken?  ::rofl::

Voor alle duidelijkheid,ik wil hier nu geen onrust stoken ofzo,maar dit is toch het vragen,suggesties etc... topic? Ik vraag me enkel af waarom er op RN niet meer specifieke smileys zijn.Natuurlijk kunnen niet alle bestaande smileys hier voorzien zijn,maar vaak is het me opgevallen dat sommige mensen zelf op zoek gaan naar een passende smiley.En ik ben reeds lang genoeg forumlid om te weten dat er sommige smileys niet geschikt zijn voor RN.Maar dat bedoel ik helemaal niet  ::ohno:: Ik bedoel gewone simpele smileys,zoals bijv. deze; of  deze
Dit zijn toch zeer duidelijke? En nee ik heb die niet gepikt vanop een ander forum,want daar is het zo'n kinderachtig boeltje dat je er als gast niet eens kan meelezen....

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #16 Gepost op: 22-02-2010, 17:54:58 »
::rofl:: Waar moet je die gaan zoeken?  ::rofl::

Voor alle duidelijkheid,ik wil hier nu geen onrust stoken ofzo,maar dit is toch het vragen,suggesties etc... topic? Ik vraag me enkel af waarom er op RN niet meer specifieke smileys zijn.Natuurlijk kunnen niet alle bestaande smileys hier voorzien zijn,maar vaak is het me opgevallen dat sommige mensen zelf op zoek gaan naar een passende smiley.En ik ben reeds lang genoeg forumlid om te weten dat er sommige smileys niet geschikt zijn voor RN.Maar dat bedoel ik helemaal niet  ::ohno:: Ik bedoel gewone simpele smileys,zoals bijv. deze; of  deze
Dit zijn toch zeer duidelijke? En nee ik heb die niet gepikt vanop een ander forum,want daar is het zo'n kinderachtig boeltje dat je er als gast niet eens kan meelezen....
::rofl:: Waar moet je die gaan zoeken?  ::rofl::

Voor alle duidelijkheid,ik wil hier nu geen onrust stoken ofzo,maar dit is toch het vragen,suggesties etc... topic? Ik vraag me enkel af waarom er op RN niet meer specifieke smileys zijn.Natuurlijk kunnen niet alle bestaande smileys hier voorzien zijn,maar vaak is het me opgevallen dat sommige mensen zelf op zoek gaan naar een passende smiley.En ik ben reeds lang genoeg forumlid om te weten dat er sommige smileys niet geschikt zijn voor RN.Maar dat bedoel ik helemaal niet  ::ohno:: Ik bedoel gewone simpele smileys,zoals bijv. deze; of  deze
Dit zijn toch zeer duidelijke? En nee ik heb die niet gepikt vanop een ander forum,want daar is het zo'n kinderachtig boeltje dat je er als gast niet eens kan meelezen....
Als je naast de smilies op meer klikt, zijn er al extra smilies :)

 ::spook:: ::boogie:: ::ontopic:: ::brunette:: ::zon:: ::hyper:: ::nieuwsgierig:: ::sorry:: ::baby::

Bijvoorbeeld...




wa@ar o waar haalt m@ri@ne haar smiley's v@nd@@n
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #17 Gepost op: 22-02-2010, 22:30:42 »
::rofl:: Waar moet je die gaan zoeken?  ::rofl::

Vraag niet hoe, maar ik heb een janet-smiley voor jou en lukie gevonden.

DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #18 Gepost op: 27-02-2010, 15:44:41 »
kan iemand ook een engel vinden>? ::hypocriet:: ::vergroot::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Meer smiley´s?
« Reactie #19 Gepost op: 27-02-2010, 16:19:31 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.