Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 91660 keer)

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #20 Gepost op: 21-02-2010, 22:29:16 »
Ik vond de Kinderpuzzel ook leuk en zag er ook al een hoop mollenstreken in, ik mis alleen het grote geheel, het is voor de kijkers niet te doen om ook mee te speuren en dat was misschien wel leuk geweest. Voorts is het spijtig dat het programma weer overlapt met de Beagle, wat wij alhier ook altijd gaarne wensen te zien. Dus heb ik het eindje weer net gemist met de test & executie. Of neen, de test alleen neem ik aan.

Het grote geheel wordt gaandeweg wel duidelijk denk ik. Vond het eerst ook nog wat onduidelijk maar denk wel dat er verandering in komt. Niet vergeten, dit was nog maar de eerste aflevering. Naar het einde toe sprak men al klare taal, ivm hoe de koppels eruit gaan, en wie eventueel kan winnen.

Spijtig dat je het einde gemist hebt, was de moeite. Was wel effe schrikken, denk dat die kandidaten daar eventjes een bijna fatale hartaanval kregen. Was wel een mooi tv-moment.


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #21 Gepost op: 21-02-2010, 22:32:32 »
Neehee, flippo. Elke week krijg je één kind cadeau. Weet je dus bij welke ouder die hoort.
Ja, dat was zeker aan het eind dan? Ik zei toch net dat ik dat gemist heb omdat er toen net een ander leuk programma begon? :P Flippette.
The British are not impressed.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2010, 22:39:26 »
Ja, dat was zeker aan het eind dan? Ik zei toch net dat ik dat gemist heb omdat er toen net een ander leuk programma begon? :P Flippette.

Hier heb je einde: staat al online blijkbaar. Moet wel zeggen, de eerste keer was spannender.
http://www.een.be/programmas/de-kinderpuzzel/de-finales

Muziek doorheen de uitzending is weer vree wijs!! De generiek is wel fel... creepy  :o schot in de roos, kreeg er kippenvel van.
http://www.een.be/programmas/de-kinderpuzzel/de-generiek
« Laatst bewerkt op: 21-02-2010, 22:47:15 door feniks »

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #23 Gepost op: 21-02-2010, 22:42:35 »
Volgens mij kan dit topic beter de Kinderpuzzel heten, hihi.
Maar ik ging 'online kijken', maar daar staat de finale ook al tussen? Eigenlijk sowieso vreemd, want alleen de finale en aflevering 1 staan er op..

Ik snap er niets van ???

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2010, 15:16:07 »
Dat zou bij WIDM een blamage van de bovenste plank zijn, wanneer inderdaad de finale er al op staat.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #25 Gepost op: 22-02-2010, 15:38:14 »
Volgens mij de finale van aflevering 1. Maar ik heb nog niet gekeken dus ik weet het niet.
Het programma vond ik wel erg goed. Maar het is vrij lastig om mee te speuren, je ziet die kinderen nauwelijks. Alleen op die foto's kun je ff goed naar ze kijken. Maar volgens mij hebben we dat gemeen met de ouders. Voor ons is het vooral welke info we krijgen tijdens de aflevering. (bijv dat ze de naam Caro zeiden en dat er ook echt een Caro bleek te zijn).

Ik vond ook het commentaar van die man in de trein zo grappig. zo droog over, volgens mij moeten er nog wat kinderen uit. etc. En de intro is best creepy, met die fluisteren kinderstemmen. Doet een beetje denken aan een horror film, dat je dan zo'n kindje op de achtergrond hoort zingen enzo. :P

Zeker een programma dat ik ga volgen, was het maar niet tijdens widm dat had ik er meer tijd in kunnen steken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #26 Gepost op: 22-02-2010, 16:02:33 »
Heel leuk en goed doordacht programma. Het spel in de trein was eventjes onduidelijk voor mij (misschien ook omdat ik af en toe naar het biathlon zapte) maar het kan een hele leuke serie worden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #27 Gepost op: 22-02-2010, 16:11:32 »
Tot wanneer loopt de serie? Het zou leuk zijn als het na WIDM nog even doorgaat.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2010, 17:16:23 »
"Een donkerharig meisje met een leuk gezichtje." Ja, vind die maar eens tussen 100 kinderen :P
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #29 Gepost op: 22-02-2010, 17:18:12 »
Het waren er 'maar' 32...  ::tandpastasmiley::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #30 Gepost op: 22-02-2010, 17:35:52 »
Het waren er 'maar' 32...  ::tandpastasmiley::
In de trein niet.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #31 Gepost op: 22-02-2010, 17:53:12 »
200 kinderen zaten er op de trein toch? waarvan 32 bij de kinderpuzzel horen en ze er 2 goed hadden ::rofl::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #32 Gepost op: 22-02-2010, 18:16:28 »
De Kinderpuzzel maakte gisterenavond een sterke start, vanuit het niets naar een gemiddeld aantal kijkers van 1.212.292 kijkers en een marktaandeel van 44,73%. Benieuwd of het ook na de eerste aflevering aanslaat.

Nog een tip voor de kijkers onder ons. Google vooral geen namen van de koppels. Want heb al een dikke vette spoiler gevonden. Was op zoek waarvan ik een van de kandidaten herkende en kwam een artikel tegen met de namen van de kinderen.  ::ohno:: Niet zo erg eigenlijk want één van de twee leek zo fel op één van de ouders dat ik die al goed had.

200 kinderen zaten er op de trein toch? waarvan 32 bij de kinderpuzzel horen en ze er 2 goed hadden ::rofl::

Net op het extra programma gezien (daar stellen ze elke dag een kind voor) dat na twee keer treintje stop er al 28 van de 32 kinderen moesten uitstappen. ::rofl::

Tot wanneer loopt de serie? Het zou leuk zijn als het na WIDM nog even doorgaat.
Denk toch wel dat het rond de tien afleveringen gaat zijn hoor.

"Een donkerharig meisje met een leuk gezichtje." Ja, vind die maar eens tussen 100 kinderen :P
Die was echt lachen! ::rofl::



« Laatst bewerkt op: 22-02-2010, 18:19:13 door feniks »

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #33 Gepost op: 22-02-2010, 19:43:35 »
Tot wanneer loopt de serie? Het zou leuk zijn als het na WIDM nog even doorgaat.

Na WIDM komt op de Avro ook nog een andere leuke reeks, namelijk Eeuwige Roem (ook in België verzonnen) die ook WIDM-achtige opdrachten had.

Verder denk ik dat we het inderdaad zullen moeten hebben van eventuele versprekingen en vermoed ik dat ze nog wel andere dingen in het programma ingebouwd hebben waardoor je zelf ook mee kan ozken. Plus dat je aan het eind een juist kind cadeau krijgt ja (die staat ook op de site van een.be trouwens).

Ik had al een voorgevoel dat hier wel een doelgroep zat voor het programma  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #34 Gepost op: 22-02-2010, 21:27:49 »
eeuwige roem de belgische versie? Dat vond ik ook altijd wel leuk om te kijken, maar dat heb ik bijna allemaal dus al gezien. Vriend of vijand was ook altijd leuk op een :D.

[..]Net op het extra programma gezien (daar stellen ze elke dag een kind voor) dat na twee keer treintje stop er al 28 van de 32 kinderen moesten uitstappen. ::rofl::
[..]
Ik had gezien dat er een extra programma kwam (de 32), maar kun je die ook online zien?

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #35 Gepost op: 22-02-2010, 22:09:17 »
Heb net even gekeken op de website van ketnet, maar heb er alleen een paar teasers gevonden. Het zijn maar kleine stukjes, het eigenlijke programma duurt dagelijks al bij al ongeveer 5 minuten, met zaterdag een heruitzending van alle stukjes.

http://www.ketnet.be/ketnet/programmas/dekinderpuzzel

Misschien komen ze later nog wel online, de filmpjes die voorlopig beschikbaar zijn, staan hier (zijn echt wel basic teasertjes):
http://www.ketnet.be/taxonomy/term/42,57844

Vond het wel leuk gedaan, echt door de ogen van het kind. En heb denk ik hier en daar misschien toch wel wat echte kinderen kunnen spotten door de close-ups die ze lieten zien.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #36 Gepost op: 22-02-2010, 23:03:48 »
Van wat ik tot nu toe gezien heb, lijkt het mij een heel leuk programma  ::ok:: Ik ga het zeker volgen. Aflevering 1 heb ik helaas gemist (ik heb wel alle video's op ooitgemist.be bekeken), maar vanaf aflevering 2 ga ik het volgen ::vergroot::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #37 Gepost op: 23-02-2010, 09:35:36 »
Jammer dat de volledige aflevering niet op www.ooitgemist.be staat, heb dus aflevering 1 gemist. :(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #38 Gepost op: 23-02-2010, 16:53:33 »
Nog een tip voor de kijkers onder ons. Google vooral geen namen van de koppels. Want heb al een dikke vette spoiler gevonden. Was op zoek waarvan ik een van de kandidaten herkende en kwam een artikel tegen met de namen van de kinderen.  ::ohno::
Je hebt toch niet Loes gegoogled, want dat stond al in de eerste post van dit topic dat zij in Expeditie Robinson heeft meegedaan.  ::dom::

eeuwige roem de belgische versie?
Nee een Nederlandse versie voor zover ik gelezen heb.  ::ok::


Heb de extra aflevering ook gezien. Ik vermoed dat we telkens één kind zullen zien van de 32. Dat zijn toch al 32 afleveringen.

Overigens heeft in verschillende artikels en interviews ook al gestaan dat er ook reserve koppels klaar staan voor het geval er iets ergs aan de hand is met de familie van één va nde koppels + kinderen en ze niet meer mee konden doen. De kinderen van die reservekoppels zitten al bij de 32.
Omdat dit zo vaak in interviews naar boven gekomen is, lijkt het wel alsof dit één dezer afleveringen wel zou kunnen gebeuren...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #39 Gepost op: 23-02-2010, 17:41:51 »
ja, zoiets brengen zo over het algemeen niet naar buiten als het niet van toepassing is.

Ik dacht al dat ik Loes ergens van kende, maar ik kon haar niet zo snel thuis brengen. Grappig! die Loes is paranoia :P.

En ben benieuwd naar dat Eeuwige Roem :)