Auteur Topic: AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!  (gelezen 16290 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #20 Gepost op: 3-02-2003, 14:26:38 »
met als hoofdstad Canberra toch??

 ;)







No Milk today???

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2003, 15:51:04 »
8 maart , da's een dag voor de ontknoping van de vlaamse....de timing kon slechter

Blijven we in ieder geval nog een tijdje van de mol voorzien. Jammer dat het daarna weer een jaar wachten is op de volgende reeks, als die er nog komt.

Misschien kunnen ze de 1e reeks nog eens herhalen in de zomer, daarvan heb ik een paar afleveringen gemist.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2003, 21:18:12 »
Nou je gelooft het nooit. Ik heb van de eerste serie de finale aflevering gemist. Ik kan ernog kwaadom worden. Het heeft tot vorig jaar geduurd voordat ik wist dat Deborah de mol was. Echt niet meer normaal (zo dat is eruit)  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #23 Gepost op: 10-02-2003, 13:55:48 »
Nou je gelooft het nooit. Ik heb van de eerste serie de finale aflevering gemist. Ik kan ernog kwaadom worden. Het heeft tot vorig jaar geduurd voordat ik wist dat Deborah de mol was. Echt niet meer normaal (zo dat is eruit)  ;)

Kanonne, heb je wel al die nachten kunnen slapen dan ;) Ik zou dus echt helemaal gek worden. En dan internet raadplegen :p







No Milk today???

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #24 Gepost op: 11-02-2003, 09:25:15 »
Ik begin een beetje de zenuwen te krijgen, want volgens mij moet ik de 8e weg :o :( :-[ :-\ :'( :'(
Ohoh, ik hoop dat ik toch niet hoef, iig 's avonds niet dan...







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #25 Gepost op: 11-02-2003, 19:56:54 »
Ik zat vandaag op de site van de AVRO, en daar stond dus weer een datum van 1 maart, i.p.v. 8 maar.
Dus ik heb ze een mailtje gestuurd hoe dat nou zat, en ik kreeg een mailtje terug dat we op 1 maar een terug- en vooruiblik kunnen verwachten!  :D

Leuk, da's dus weer een weekje minder ! (al begint de echte nieuwe serie dus toch pas op 8 maart......)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #26 Gepost op: 11-02-2003, 20:41:33 »
owww oke dan! leuk ook weer zo'n aflevering vooraf! Goed gecheked ( ???) Tweety!

 :D :-*







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #27 Gepost op: 11-02-2003, 21:52:25 »
Lekker hoor! Weer wat mooie oud-mol momenten zien ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #28 Gepost op: 12-02-2003, 09:05:14 »
Scheelt weer een week wachten  :D
Kunnen ze niet nog een paar terugblikken doen, hoeven we nog minder lang te wachten  :-*










Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #29 Gepost op: 12-02-2003, 20:24:40 »
Kanonne, heb je wel al die nachten kunnen slapen dan ;) Ik zou dus echt helemaal gek worden. En dan internet raadplegen :p
Volgens mij had ik toen nog geen internet. O nee, toch wel. Ik heb toen eens een berichtje gepost op de site van de Avro. Ze hadden toen zo'n soort gastenboek. Volgens mij ben ik gewoon niet op het idee gekomen om daar te kijken. Stom he. Ik heb er inderdaad wel een tijdje van wakker gelegen. :-[







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #30 Gepost op: 13-02-2003, 12:48:18 »
Volgens mij had ik toen nog geen internet. O nee, toch wel. Ik heb toen eens een berichtje gepost op de site van de Avro. Ze hadden toen zo'n soort gastenboek. Volgens mij ben ik gewoon niet op het idee gekomen om daar te kijken. Stom he. Ik heb er inderdaad wel een tijdje van wakker gelegen. :-[

Mocht iemand er intussen achter komen wie in Israel de eerste mol was, dan hoor ik het graag. (Zelf verdenk ik Dana).







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #31 Gepost op: 13-02-2003, 15:04:30 »
Dus ik heb ze een mailtje gestuurd hoe dat nou zat, en ik kreeg een mailtje terug dat we op 1 maar een terug- en vooruiblik kunnen verwachten!  :D
Het ziet er nu naar uit dat de terugblik op 8 maart komt (zo heb ik uit betrouwbare bron en op de AVRO site venomen) en dat 15 maart de daadwerkelijke start van de serie is. Daardoor dus alsnog geen problemen met de Idols finale ;D

en voor die paar simpele zielen die Idols niet volgen (zoals ik) toch nog een leuke terugblik







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #32 Gepost op: 13-02-2003, 15:14:17 »
YESSSSSSSSSS 15 maart kan ik wel!!
Mis liever de terugblik dan de eerste aflevering, dank U Avro!  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #33 Gepost op: 13-02-2003, 15:29:21 »
Weer een week langer wachten  :-\
Ach nou ja, dan maar Idols finale kijken. Waarvan de winnaar toch al bekend schijnt te zijn  ::)








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2003, 15:49:29 »
Mocht iemand er intussen achter komen wie in Israel de eerste mol was, dan hoor ik het graag. (Zelf verdenk ik Dana).
Helaas, ik herinner me enkel nog dat het een man was, maar weet niet meer of het Israel (die oude) of Oded (what's in a name) is. Eén van hen is de mol en de ander de winnaar, maar ik heb geen idee wie, waar of wat. ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2003, 18:18:57 »
Het ziet er nu naar uit dat de terugblik op 8 maart komt (zo heb ik uit betrouwbare bron en op de AVRO site venomen) en dat 15 maart de daadwerkelijke start van de serie is. Daardoor dus alsnog geen problemen met de Idols finale ;D

Dit is geweldig nieuws!!!  :D

Ik volg namelijk wel Idols, en ik vind 't toch wat jammer als ik de finale zou moeten missen. Maar nu hoeft dat natuurlijk niet meer! Gewoon WIDM opnemen en Idols kijken! Als de eerste aflevering van WIDM op 8 maart was geweest had ik die denk ik toch live willen bekijken (en tegelijkertijd willen opnemen) en dan zou ik nog op zoek moeten naar 'n tweede videorecorder om de finale van Idols op te nemen. De terugblik niet live zien, vind ik eerlijk gezegd niet zo'n probleem.

Bedankt Avro voor deze wijze beslissing!  ;)







« Laatst bewerkt op: 14-02-2003, 18:01:07 door Han13 »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2003, 20:49:53 »
HALLELUJAWeergalmt hier in huis (je kent het wel, net zoals JAZEKER DE HYPOTHEKER ;D)
Komt idd wel beter uit voor mij (en vele met mij) en dan niet omdat de finale van Idols er is!







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2003, 14:07:47 »
Ja maar.... is de mol dan nog wel een vrouw? ;)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2003, 16:55:55 »
Ach Pino, ik heb uit het topic 'de mol is een aparte' (ofzoiets) geleerd dat vrouw ook maar een relatief begrip is. We kunnen er wel voor zorgen dat het een vrouw wordt.  ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:AVRO serie nu op 8 maart gepland. Locatie Canada!
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2003, 17:21:35 »
Hee Ovide, ik krijg opeens een goed idee voor een opdarcht!!! ;D







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation