Poll

Wie hoop jij dat xfactor 2010 gaat winnen

Maaike
Kelvin
Jaap

Auteur Topic: XFactor 2010  (gelezen 18652 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2010, 10:37:07 »
Kelvin en die boyband waren duidelijk het slechtste. Dus de puber meisjes stemmen het meest :D
echt stom zeg, daardoor zitten er altijd nog mensen in tot het eind waar ik me aan irriteer
dat is elk jaar al zo
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: XFactor 2010
« Reactie #21 Gepost op: 11-04-2010, 15:31:34 »
.....en dan op zoek gaan naar een meisje ;D ;D ;D

Joehoee ::zwaai:: hahaha ::ok::

Ik ben er 21 mei, dat is de halve finale. Duurt nog even.

Vond het wel weer heel tof om te kijken. Ging helemaal stuk om Wendy en haar verspreking over 'voorpagina' en Gordon die 'Ja, sorry!' a la TVkantine naar Erik riep. Hilarisch!

Verder weer even wennen, ik merk dat ik de kandidaten nog steeds niet zo goed ken. Jammer ook dat ze niet, net als bij Idols, gewoon heel de tijd in het decor zitten naast de jury maar dat ze backstage gaan.

En raar dat ze zo ontzettend uitliepen. Ik weet niet precies hoe lang, heb het gedownload want was niet thuis, maar las op Twitter wel dat dat niet mis was. Een draaiboek is toch een draaiboek vraag ik me dan af...

Maargoed, verder weer topTV, ik word er blij van!
The sun came up and reality set in.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2010, 22:25:54 »
Ik vond deze categorie erg leuk omdat, ik wel van deze muziek houd.
Eerlijk gezegd vond ik Jaap en Sarina het beste vanavond en vond ik 4Granted het slechtst en denk ik ook dat zij na vanavond als het eerlijk zou gaan naar huis moeten en wat was Matthijs ook slecht vanavond helaas, Daniélle zou ook wel kans maken om na huis te gaan maar, als er iemand anders naar huis gaat vanavond vind ik dat verassend. ::jaja::

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #23 Gepost op: 17-04-2010, 08:17:12 »
Ik vond deze ronde minder goed dan vorige week. De jongens waren erg goed (zeker Kelvin), net als de 26+ers. Sumera was ook briljant. Bad Boyz viel tegen, Daniëlle en Maaike konden me niet boeien en 4Granted zong gewoon vals. ::niet-ok:: Gelukkig zijn ze eruit. ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: XFactor 2010
« Reactie #24 Gepost op: 17-04-2010, 11:10:56 »
Gisteren voor de eerste keer een stuk verplicht mee moeten kijken... En ik begrijp weer waarom dat soort programma's niks voor mij zijn. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die het fantastisch vinden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #25 Gepost op: 17-04-2010, 11:28:06 »
Dat maaike in de herkansing zat vond ik echt heel jammer

4granted verdiend afgevallen

Dony begin ik me aan te irriteren en sumera vind ik scheid irritant, ben totaal geen fan van haar stem, ik vind haar ook een beetje fake
bovendien vind ik danielle 1000x knapper dan sumera, snap niet dat de jury sumera zo knap vinden

de jongens waren allemaal goed, mathijs vond ik ook weer geweldig, jaap viel me echter iets tegen
misschien doordat ik hoge verwachtingen van hem had

Sarina valt me totaal niet op, haar zang is dan wel goed, maar ze boeit me niet zo

badboyz irriteer ik me wel een beetje aan, maar ze zijn wel goed, was het trouwens volledig eens met het jurycommentaar van eric

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: XFactor 2010
« Reactie #26 Gepost op: 23-04-2010, 20:45:27 »
Tdietz: waarom irriteert Dony jou? Hij zong het dak er weer af!!!! ::bravo:: ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #27 Gepost op: 23-04-2010, 21:03:24 »
Tdietz: waarom irriteert Dony jou? Hij zong het dak er weer af!!!! ::bravo:: ::bravo::
hebben er meerdere, ik heb hem wel gezien nu, zingen kan hij wel, maar het is niets nieuws
ik vind alles hetzelfde wat hij doet

Maar ik vind hem wel heel goed hoor
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #28 Gepost op: 23-04-2010, 22:04:40 »
Ik vond jammer genoeg Kelvin niet zo goed vanavond en Matthijs vond ik het aller slechtst. Persoonlijk vond ik Jaap het beste en Badboyz waren ook erg goed. Dony kan lekker meekomen en Sarina deed het ook best goed. Ben het met je eens Tdietz Daniélle is veel knapper als Sumera en ook vind ik Daniélle beter zingen. Maaike moet nog zingen maar tot nu toe denk ik dat het tussen Kelvin en Matthijs gaat en dat Matthijs eruit gaat. ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #29 Gepost op: 23-04-2010, 22:07:34 »
Mathijs kan het voor mij nooit slecht doen, ben een enorme fan van zijn stem :P
dus over hem kan ik niet eerlijk zijn

ik denk dat het tussen sumera en kelvin zou gaan

Maaike zal het vast wel goed doen, maar ik heb een zwak voor een twents accent, dus ook niet echt een eerlijke mening over haar :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #30 Gepost op: 23-04-2010, 22:11:53 »
 ::zwaai:: Tdietz.

Het zou kunnen Tdietz dat het tussen Sumera en Kelvin gaat maar, Maaike heeft het ook erg goed gedaan dus hoop ik dat zij doorgaat deze week. Ik zelf denk nog steeds dat het tussen de boys gaat. ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #31 Gepost op: 23-04-2010, 22:35:24 »
die boys hebben teveel fans, ik denk nu na alles te zien dat het tussen maaike en sarina zal gaan

ik hoop op sarina en sumera
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #32 Gepost op: 23-04-2010, 23:19:54 »
Beide niet Tdietz haha ik zat er meer in de buurt maar Daniélle moet zeker door en voor de 2e keer overleefd zij het want Matthijs was echt het allerslechtst. ::jaja::

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #33 Gepost op: 23-04-2010, 23:46:07 »
Na vanavond lijkt me wel duidelijk wie er gaat winnen. Die Jaap zingt zo makkelijk. Ook al vond ik het nummer niet zo bij 'm passen, die laatste noten waren briljant.

De afsluiters trouwens ook. Wat waren Daniëlle en Mathijs top. Echt belachelijk dat die twee in de herkansing zaten. Ik snap nog steeds niet wat mensen in Sarina zien. Het lijkt meer op een veredelde Soundmixshow act. Ja, ze kan prachtig zingen, maar ze heeft me nog geen moment geraakt. Dat doet Sumera wel, maar al dat harde gaat me ook irriteren. Kelvin viel ook zwaar tegen.

Voorlopige finale voorspelling: Jaap en Sumera sowieso en de 3e plek gaat tussen de Bad Boyz en Dony.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #34 Gepost op: 24-04-2010, 07:08:22 »
1. Jaap ( vanaf het begin al me favouriet en zingt zo makkelijk)
2. Badboyz ( Gewoon spontaan en lekker gek en focaal erg goed)
3. Sumera ( Ja van de dames vind ik haar qua zang wel de beste maar wel op de voet gevolgd door Daniélle)
4. Daniélle ( Jammer dat ze al 2x in de gevarenzone heeft gestaan maar, wat een stem heeft zij zég en een knappe griet)
5. Dony ( Verdiend het om zo ver mogelijk te komen want, hij heeft een hele apparte sound)
6. Kelvin ( spontaan joch maar, hij kan beter zingen dat weet ik zeker zoals vorige week heel erg goed maar, deze week viel hij door de mand)
7. Sarina ( Dat onzekere gedoe gaat parten spelen en ik denk dat ze de zenuwen niet meer onder controle krijgt jammer genoeg)
8. Maaike ( Ik denk dat zij de komende afl eruit gaat vind haar ook niet zo bijzonder gek genoeg)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #35 Gepost op: 24-04-2010, 15:51:10 »
Jaap is echt zooo goed! Ik denk dat hij t gaat winnen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #36 Gepost op: 30-04-2010, 22:26:19 »
Jaap zong zoals altyd weer heel erg goed vanavond, en Sumera ook beide komen in de finale absoluut en zeker! Vanavond gaat het doek absoluut vallen voor Daniélle ook al vind ik Maaike het slechtst ben benieuwd.... :)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #37 Gepost op: 30-04-2010, 23:13:11 »
Het niveau was enorm hoog vandaag, maar Daniëlle en Maaike waren duidelijk het minst goed (maar ze zongen zeker niet slechts). Jaap en Sumera waren geweldig. Margherita en Miracle vind ik sowieso al twee van de beste Nederlandse nummers ooit en de optredens waren prachtig, ::bravo:: ik heb er nog kippenvel van. Ook Sarina raakte me voor het eerst vandaag, die moet gewoon Nederlands gaan zingen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #38 Gepost op: 30-04-2010, 23:50:37 »
en uitgerekend moest Sarina het programma verlaten had het niet zien aankomen nee maar vond Kelvin wel ietsje beter jammer voor Sarina hoor. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: XFactor 2010
« Reactie #39 Gepost op: 30-04-2010, 23:52:04 »
het volk doet rare dingen kiezen soms.....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.