Poll

Wie hoop jij dat xfactor 2010 gaat winnen

Maaike
Kelvin
Jaap

Auteur Topic: XFactor 2010  (gelezen 18653 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #40 Gepost op: 1-05-2010, 10:30:07 »
en uitgerekend moest Sarina het programma verlaten had het niet zien aankomen nee maar vond Kelvin wel ietsje beter jammer voor Sarina hoor. ::jaja::

De eerste avond dat ze me wel iets doet vliegt ze eruit. Inderdaad vreemd publiek. Maar de manier waarop ze afscheid nam ... "Het is wel goed..." Natuurlijk niet. Je kan met opgeheven hoofd de zaal verlaten, maar natuurlijk is het niet goed. ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #41 Gepost op: 1-05-2010, 14:07:59 »
Mee eens Lukie en Daisy dat is ook zo maar, ze is een onzekere vrouw en ze wou toch wat zeggen soms floepen er dingen uit het is een moment opname maar, Sarina was duidelijk niet het slechtst en ik had liever Maaike en Danielle zien gaan maargoed hopelijk volgende week dan maar. ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #42 Gepost op: 1-05-2010, 17:23:21 »
jullie zijn precies voor diegene waar ik niet voor ben :P

sumera vond ik verschrikkelijk, mijn mond viel open toen ze goed commentaar kreeg, mijn oren doen pijn als ik haar stem hoor, en als ik dat fake gezichtje zie, nee, vind het maar een arrogant acteurtje ::niet-ok::

Danielle mocht van mij wel het strijdtoneel verlaten heb niet zoveel met haar, ze is wel het knapst maar als je alleen geweldig kan zingen op het moment dat je er bijna uitligt, dan ben ik benieuwd hoe ze dat later zal doen

Maaike had mijn hart gestolen, geweldig gezongen, geweldige meid, die laatste noot was zonde, maar verder vond ik het geweldig, vocaal is zei zeker wel één van de sterkste, en normaal heeft ze een klein beetje onzekerheid over zich heen, maar je zag dit keer gewoon dat ze het geweldig vond, ze straalde helemaal, en die kleren vond ik gewoon geweldig hoor
een ::niet-ok:: voor gordon, als iemand niet zijn glitter glamour smaak heeft is het gelijk slechte keuze ::ohno::
(en normaal vindt ik gordon geweldig)

donny vond ik zeer goed, hoewel ik de eerste paar noten niet lekker vond klinken, hij was iets te veel met zijn dansje bezig denk ik

jaap was zoals altijd weer geweldig

badboyz vond ik wel goed

kelvin had naar mijn mening een geweldig nummer gekozen, maar ik vond het eigenlijk tegenvallen, had er meer van verwacht, maar toen kwam de herkansing en vond ik hem veel beter ::bravo::

Sarina voegde voor mij niets toe, gunde het haar wel, maar het liedje dat ze koos vond ik verschrikkelijk
ik ben totaal geen marco borsato fan en zijn liedjes genre vind ik ook niets

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #43 Gepost op: 9-05-2010, 20:56:42 »
1. Jaap  ::boogie::
2. Sumera
3. Maaike
4. Kelvin
5. Badboyz
6. Dony

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #44 Gepost op: 9-05-2010, 21:43:40 »
moest vandaag tennissen tegen de vrouw van Eric van Tijn

hij kwam zelf nog kijken dus heb hem nog wel een hand gegeven, en even voorgesteld maar hij deed nogal afstandelijk
dus heb hem niet echt verder gesproken, hij heeft wel een hele aardige vrouw (ook zeer goede tennisster)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: XFactor 2010
« Reactie #45 Gepost op: 9-05-2010, 21:57:17 »
verloren :o ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #46 Gepost op: 9-05-2010, 22:06:30 »
verloren :o ?
dat team van zijn vrouw heeft alles 8-0 gewonnen, dus mijn team was geen uitzondering ;)
stond wel lekker te spelen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #47 Gepost op: 9-05-2010, 22:29:36 »
Jaap moet winnen, hij is gewoon de beste. Sumera zingt ook goed, maar haar versie van Purple Rain kwam niet in de buurt van het origineel (en ik ben zeker geen fan Prince). Ik ben Donny moe, de Bad Boyz zijn leuk maar geen winnaars, evenals Maaike en Kelvin.

Maar ik kijk wel uit naar de Big Band uitzending. Big Band is altijd leuk. En aangezien vrijdag echt by far de slechtste uitzending van het seizoen was, kan het alleen maar beter worden. ::ok::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #48 Gepost op: 9-05-2010, 22:47:06 »
ik ben ook donny moe, maar sumera is ook geen winnaar hoor
jaap is gewoon de grootste winnaar en naar mijn ogen ook de enige die kans maakt om te winnen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #49 Gepost op: 10-05-2010, 17:27:03 »
Jaap moet gewoon winnen. Niemand kan tippen aan zijn zangkwaliteiten.. Er zijn ern nog een paar die goed zijn en donnie heb ik ondertussen wel gezien, die is gewoon niet goed genoeg.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #50 Gepost op: 10-05-2010, 22:48:16 »
Jaap moet gewoon winnen. Niemand kan tippen aan zijn zangkwaliteiten.. Er zijn ern nog een paar die goed zijn en donnie heb ik ondertussen wel gezien, die is gewoon niet goed genoeg.

Dit jaar is het overduidelijk. ::jaja:: Jaap for Winner! ::bravo::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: XFactor 2010
« Reactie #51 Gepost op: 14-05-2010, 23:54:40 »
sumera er uit, had het niet verwacht maar ben er super blij mee ::bravo::

jaap gaat winnen en maaike wordt tweede, hoewel ik het liever andersom heb ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #52 Gepost op: 15-05-2010, 00:00:57 »
Vreemde avond. Het begin was geweldig, maar langzaam werd het minder. Sumera vond ik ook zeker niet de beste, maar Stacey heeft wel gelijk: Kelvin kan maar één kunstje, Sumera kan veel meer. Die hoge uithalen beginnen mij soms ook te vervelen, maar Kelvin zingt gewoon vals. Dat Kelvin de zaal op z'n kop kan zetten heeft Sumera de kop gekost. Ze had de zaal meer mee moeten nemen, dan was ze door geweest. Eric en Gordon hadden nu een goed excuses om een concurrent voor Donny en de Bad Boyz weg te stemmen, want Kelvin is geen concurrent.

Maaike is deze week echt doorgebroken.  ::ok:: ::ok:: ::ok:: Ze heeft echt een geweldig stemgeluid. Ze heeft er een fan bij. :) Ze kan het Jaap nog lastig gaan maken. Het eerste nummer van Jaap was geweldig, maar dat tweede nummer was slecht. Ben benieuwd wie deze twee in de finale gaat vergezellen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #53 Gepost op: 15-05-2010, 08:43:00 »
Een onverwachte wending gisteren zég, Stiekum hoopte ik dat Kelvin door ging omdat, ik Kelvin best wel goed vind alleen men ziet dat niet maar, Sumera kon zo arrogant kijken en daar houd Nederland blijkbaar niet zo van maar, Sumera was qua zang zeker wel beter ja, en Maaike wat een mazzel heeft die zeg die word nu 2e die neemt de plaats van Sumera in, en Jaap die wint gemakkelijk nu, volgende week is het  ::joehoe:: Badboyz.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #54 Gepost op: 15-05-2010, 08:51:20 »
Ik heb uit verveling ook maar weer eens gekeken en ik vond Kelvin niet leuk, Sumera was dan toch echt een tikkeltje beter en bad boys vond ik mwah.
Dony....tja kan leuk zingen maar heeft voor mij niet de xfactor en Jaap en Maaike komen er wel met hun stemmen, looks en performance!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #55 Gepost op: 15-05-2010, 14:17:03 »
Het was voor mij ook de eerste keer dat ik keek. Maar ik heb alleen het eerste uur gezien, van elk dus 1 optreden. Ik vond Maaike en Jaap geweldig (in die volgorde), Bad Boyz ok, Dony en Sumera matigjes en Kevin het minst. Maar wat Sumera de das omdeed volgens mij was de keuze van het liedje. Met zo'n big band achter je moet je liedjes kiezen als Me and Mrs Jones of I got life, niet zo'n ingetogen liedje...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: XFactor 2010
« Reactie #56 Gepost op: 15-05-2010, 14:42:26 »
1. Jaap  ::ok:: ::ok:: ::ok::
2. Maaike  ::ok:: ::ok::
3. Kelvin  ::ok::
4. Badboyz  ::ok:: ::niet-ok::
5. Dony  ::zwaai::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #57 Gepost op: 15-05-2010, 16:16:43 »
1. Jaap  ::ok:: ::ok:: ::ok::
2. Maaike  ::ok:: ::ok::
3. Kelvin  ::ok::
4. Badboyz  ::ok:: ::niet-ok::
5. Dony  ::zwaai::

Voor mij ook zo alleen kelvin en de badboyz omgedraaid. Die vind ik gewoon grappig. En dony alsjeblieft zeg, die mag er nu wel uit. Jaap viel me wel een beetje tegen gister maar moet toch winnen, en maaike die si ook gewoon heel goed!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Butterson

  • Forumlid
Re: XFactor 2010
« Reactie #58 Gepost op: 15-05-2010, 22:05:28 »
Maaikeeeeeee. ::love::
En Jaap. ::tandpastasmiley::
Voor de rest, ik vindt het belachelijk dat Sumera eruit was! In het begin met haar hoge zenuwen en blabla onzekerheid vond ik er het leukste, naarmate ze meer zelfvertrouwen kreeg zakte dat gevoel voor d'r xD.
Ik was eigenlijk Danielle, wat een heerlijk wijf!
En Kelvin, bleegh. Alsjeblieft zeg, doe me een lol.
Top 5;

1. Maaike
2. Jaap
3. Kelvin/BadBoys/Donny, want zie ze alledrie even lief verdwijnen. ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: XFactor 2010
« Reactie #59 Gepost op: 15-05-2010, 23:43:26 »
Ik kreeg een beetje het idee dat ze nogal op een meidenpubliek mikken, alle leuke jongens mogen blijven...
Keep calm and eat chocolates!