Auteur Topic: ootje  (gelezen 10832 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2010, 16:01:29 »
Wat een rotopmerkingen. ::niet-ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2010, 16:37:53 »
Sosm is het beter om een discussie onderling uit te spreken en niet in dit topic.....ik vind het hier niet thuishoren.
Mocht ootje behoefte hebben om er toch nog verder over te praten. dan mag dat wat mij betreft in een ander, nieuw, topic maar ik denk dat koekoe en ootje er eens samen over moeten gaan praten want het probleem speelt voornamelijk tussen hun beiden...of zie ik dat verkeerd?

Zo is dat Bakkertje het is geen nieuws van de dag en hoort hier niet thuis dus de berichtjes moeten verhuisd worden en in een ander topic besproken worden zodat niet iedereen zich ermee gaat bemoeien iedereen heeft toch altijd een andere kijk erop en dan ontstaat er weer een grote ruzie en daar hou ik niet zo van omdat, dit een forum is waar je je juist moet ontspannen en niet moet irriteren bah moet eens afgelopen zijn. ::ohno::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2010, 16:44:55 »
omdat, dit een forum is waar je je juist moet ontspannen

Maar dat is hier nou juist moeilijk voor een 50-plusser Nicky! ;)
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2010, 16:49:19 »
Maar dat is hier nou juist moeilijk voor een 50-plusser Nicky! ;)

Ach dat moet meevallen toch verstand op 0 en gaan met die banaan. ::rofl::

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #24 Gepost op: 9-04-2010, 09:54:34 »
Ach dat moet meevallen toch verstand op 0 en gaan met die banaan. ::rofl::

Idd.
Why don't I ever listen to me?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: ootje
« Reactie #25 Gepost op: 9-04-2010, 11:22:49 »
Ik wil hier overigens wel even duidelijk vermelden dat ik dit topic niet gestart ben zoals hier staat vermeld. Het moest alleen weg uit Wat is Jouw Nieuws van de Dag?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: ootje
« Reactie #26 Gepost op: 9-04-2010, 12:27:26 »
wel vet, een eigen topic  ;)
dat is mij nog niet gelukt na zoveel jaren hier. ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: ootje
« Reactie #27 Gepost op: 9-04-2010, 12:33:01 »
Wat houdt je tegen om er ook een te beginnen?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: ootje
« Reactie #28 Gepost op: 9-04-2010, 12:41:32 »
kunnen we geen wing maken zoals het molehill forum hier dat "de roddelkamer" heet
dan kan iedereen daar een eigen topic hebben waarin over diegene wordt geroddeld ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ootje
« Reactie #29 Gepost op: 9-04-2010, 12:44:22 »
Het spijt me heel erg dat ik heb geprobeerd iets uit te leggen. Ik zal het nooit meer doen.  :P

Nee Ootje, het is prima dat je het hebt willen uitleggen. Volkomen begrijpelijk dat zo'n repeterend grapje, zeker op een moment dat je het privé zwaar hebt, niet goed valt.

Maar zoals anderen hier ook al zeiden, kun je zelf ook lekker uit de hoek komen, daarom was het voor mij echt  ::oink:: dat je zo reageerde, ook al was ik wel een heel klein beetje op de hoogte van je privézaken.
Het is zelfs zo dat koekoe een paar dagen eerder aan mij schreef: 'ootje reageert nogal stekelig naar mij' en ik schreef hem toen dat dat wel meeviel, dat het gewoon jouw manier was op een beetje terug te pesten.

De praktijk leert dat een pm, waarin je aangeeft dat het allang niet meer grappig is, en je vanwege privézaken (die je helemaal niet hoeft toe te lichten) er niet meer tegen kunt, vaak wonderen doet.

Ik wil koekoe niet goedpraten verder, hij heeft van mij per pm ook al gehoord dat hij wel eens te lang doorgaat met 'grapjes'. Maar ik wil nog graag wel ter zijner verdediging aanvoeren dat er wel vaker dit soort repeterende opmerkingen over iemand blijven bestaan. Bijvoorbeeld over Belgen, over kleine mensen, etc. Zolang degene waar het over gaat niet aangeeft dat het nu echt genoeg is, blijven dat soort dingen hangen...

Rottig dat het zo samenviel, hopelijk gaat het nu weer wat beter met je, en heb je hier weer je draai gevonden  ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: ootje
« Reactie #30 Gepost op: 9-04-2010, 13:05:39 »
Veel beter dan wat Swifty nu deed, kan het niet onder woorden gebracht worden. 

Shaekespeare zei het ooit eens: ''Enough is Enough'', en soms moet je dus hard op de rem trappen (of iemand anders proberen ervan te overtuigen om dat te doen), om je daarna weer prettig (en welkom) te voelen. En dan heb ik het niet alleen over forums.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: ootje
« Reactie #31 Gepost op: 9-04-2010, 15:24:18 »
ootje je mag zoveel uitleggen als je wilt hoor, wij zijn hier toch allemaal vrienden? en voor zover ik weet mag je een vriend alles vertellen wat je kwijt wilt.
ik vindt het zo erg voor jou en kan mij je reactie best wel voorstellen en je had het best wel eerder mogen zeggen hoor daar hebben we best wel begrip voor, nu heb je zolang ermee rond moeten lopen wat eigenlijk niet nodig was geweest.
ik hoop dat het nu iets beter gaat met je?  ::hug::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: ootje
« Reactie #32 Gepost op: 9-04-2010, 15:33:41 »
ootje je mag zoveel uitleggen als je wilt hoor, wij zijn hier toch allemaal vrienden? en voor zover ik weet mag je een vriend alles vertellen wat je kwijt wilt.
ik vindt het zo erg voor jou en kan mij je reactie best wel voorstellen en je had het best wel eerder mogen zeggen hoor daar hebben we best wel begrip voor, nu heb je zolang ermee rond moeten lopen wat eigenlijk niet nodig was geweest.
ik hoop dat het nu iets beter gaat met je?  ::hug::

 ::jaja::  :-*  ::hug::  ::ok::  ::bravo::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ootje
« Reactie #33 Gepost op: 9-04-2010, 21:18:44 »
Ik plaats nu een slot op dit topic, voordat het echt uit de hand loopt. En ik ga met de andere moderators overleggen of we de laatste 2 reacties moeten verwijderen.
Keep calm and eat chocolates!