Auteur Topic: DE FINALE  (gelezen 12436 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: DE FINALE
« Reactie #20 Gepost op: 11-07-2010, 21:31:13 »
die webb WIL niet dat NL wint

Nee, dan krijgt ie ruzie met z'n Spaanse baas. Maar aan de andere kant hebben we ook niks te klagen dat er aan onze kant nog 11 spelers op het veld staan.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: DE FINALE
« Reactie #21 Gepost op: 11-07-2010, 21:38:12 »
I agree, het loopt niet echt.

3 gevaarlijke gele kaarten...........

De arbiter vind ik zelf vrij correct. Had zelfs al rood kunnen geven. Op sommige momenten had het eerder iets weg van een gemene knokpartij (vb. karatestamp).

En dan nog iets. Haal die Van Bommel er maar af, die zie ik nog rood krijgen. >:( Geldt eigenlijk voor verschillende spelers, haal die overtredingen maar drastisch omlaag! Het zou de wedstrijd alleszins goed doen!

Benieuwd wat ze ervan gaan maken. Op dit moment (tijdens de rust) zie ik geen van beiden winnen, maar er moet natuurlijk wel een winnaar zijn :P

Tot straks, wanneer de teerlingen zijn geworpen.
« Laatst bewerkt op: 11-07-2010, 21:39:59 door feniks »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DE FINALE
« Reactie #22 Gepost op: 11-07-2010, 21:47:04 »
Als je het mij vraagt, redt Nedewrland het niet. Ik wil geen zwartkijker zijn, maar het loopt echt voor geen meter.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: DE FINALE
« Reactie #23 Gepost op: 11-07-2010, 21:50:52 »
:o robben wat een kans!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DE FINALE
« Reactie #24 Gepost op: 11-07-2010, 22:12:18 »
Tja het gaat niet zoals het gaan moet maar ik hou de moed er nog even in...'t wordt wel steeds gevaarlijker met al die gele kaarten voor NL :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DE FINALE
« Reactie #25 Gepost op: 11-07-2010, 23:04:16 »
Wedstrijd kapot gemaakt door gele kaarten

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: DE FINALE
« Reactie #26 Gepost op: 11-07-2010, 23:05:47 »
Wedstrijd kapot gemaakt door gele kaarten
idd, een paar zeer terecht, maar wat een waardeloze prestatie van webb
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: DE FINALE
« Reactie #27 Gepost op: 11-07-2010, 23:10:08 »

Gefeliciteerd Spanje. Gezien de wedstrijd terecht.
Jammer voor ons :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DE FINALE
« Reactie #28 Gepost op: 11-07-2010, 23:12:51 »
Spanje heeft de wedstrijd ook niet kapot gemaakt. Ik ben niet kwaad op Spanje. Maar om voor iedere scheet geel te geven, gaat me gewoon te ver. Ook al waren het overtredingen. Je maakt een finale gewoon  kaopt op deze manier, laat ze toch voetballen.....

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: DE FINALE
« Reactie #29 Gepost op: 11-07-2010, 23:21:33 »
Misschien heeft de scheids de herhalingscursus scheidsrechters voor beginners gemist. Vooral onderdeel: Voordeelregel toepassen!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DE FINALE
« Reactie #30 Gepost op: 11-07-2010, 23:31:10 »
Wie van jullie gaat er morgren mee naar Oberhausen?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: DE FINALE
« Reactie #31 Gepost op: 11-07-2010, 23:32:59 »
Ik moet morgen werken.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DE FINALE
« Reactie #32 Gepost op: 11-07-2010, 23:38:21 »
Ach, voor een bezoekje aan Sea Life in Oberhausen geeft je werkgever toch wel vrij? Beestje moet eens goed de waarheid gezegd worden.



Paul had wel gelijk........

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: DE FINALE
« Reactie #33 Gepost op: 11-07-2010, 23:49:41 »
Paul heeft inderdaad gelijk gekregen wat een rot finale was dit zég was echt super spannend maar wat was die scheidsrechter partijig vind je niet? Ik geef wel toe dat Spanje net ietsje beter was dusja Gefeliciteerd Spanje maar, diep van binnen baal ik enorm haha logisch. ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DE FINALE
« Reactie #34 Gepost op: 11-07-2010, 23:52:24 »
Gelukkig geeft hier niemand Spanje de schuld van de nederlaag, ik heb het straks al op een andere manier gezegd.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DE FINALE
« Reactie #35 Gepost op: 11-07-2010, 23:55:22 »
Wat een dramatische wedstrijd, en ja, de scheidsrechter was één grote ramp. Maar hallo, hebben we dit niet over ons zelf afgeroepen?! Ik denk dat de helft van de gele kaarten voorkomen hadden kunnen worden door niet zulke overdreven reacties tegenover de scheids. Dan had Heitinga er nog gestaan (die 2e gele was overigens niet terecht in mijn ogen). Daarnaast, we mogen blij zijn dat Webb van Bommel en De Jong lieten staan in de 1e helft, want die overtredingen hadden net zo goed rood kunnen zijnn.

We hadden gewoon beter moeten spelen. Spanje speelde ook niet groots, maar combineerde beter. Jammer dat die jankerd van een Iniesta dan net de winnende moest maken, wat een matennaaier was dat (voor de rest geen aanmerkingen op Spanje).

Als we over een paar weken terug kijken, mogen we trots zijn met wat we hebben bereikt. Ik kan niet meepraten over de trauma's van 74 en 78 (ik was er niet bij), maar ik denk dat we hier een minder trauma aan over moeten houden. We hebben namelijk terecht verloren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: DE FINALE
« Reactie #36 Gepost op: 11-07-2010, 23:58:02 »
Zeker terecht verloren dat is gewoon zo en we zijn 2e geworden zon klein landje als Nederland errug goed maarja natuurlijk is er maar 1 plek die telt en dat is winnaar worden maarja 2e worden is zo slecht nog niet hoor. ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DE FINALE
« Reactie #37 Gepost op: 12-07-2010, 00:01:37 »
Uiteraard, 2e plek is de 1e verliezer. Nu moeten we teleurgesteld zijn (je doet tenslotte alleen mee in de finale om te winnen). Over 4 jaar gewoon opnieuw proberen. ::ok::

Één opmerking nog, wat een vreemd wissel beleid deze wedstrijd. Kuyt eruit? En waarom Van der Vaart en geen Affelay of Huntelaar. Braafheid zal er wel ingekomen zijn omdat Gio er doorheen zat, maar de rest kan ik niet begrijpen. Maar goed, dat is achteraf gepraat.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: DE FINALE
« Reactie #38 Gepost op: 12-07-2010, 00:02:57 »

Één opmerking nog, wat een vreemd wissel beleid deze wedstrijd. Kuyt eruit? En waarom Van der Vaart en geen Affelay of Huntelaar. Braafheid zal er wel ingekomen zijn omdat Gio er doorheen zat, maar de rest kan ik niet begrijpen. Maar goed, dat is achteraf gepraat.

ben ik met je eens Daisy, jammer dat Kuyt eruit ging hadden beter van Persie eruit kunnen doen. ::tandpastasmiley::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: DE FINALE
« Reactie #39 Gepost op: 12-07-2010, 00:04:50 »
ben ik met je eens Daisy, jammer dat Kuyt eruit ging hadden beter van Persie eruit kunnen doen. ::tandpastasmiley::
hmmm, ben ik het niet mee eens, schneider had gewisseld moeten worden
sorry dat ik het zeg, maar ik vond hem het hele wk dramatisch spelen, een paar goede ballen per wedstrijd die toevallig beslissend zijn en iedereen vind hem geweldig
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!