Auteur Topic: Grote schoonmaakactie Nieuws- en Avro-forum!  (gelezen 3346 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Grote schoonmaakactie Nieuws- en Avro-forum!
« Gepost op: 28-02-2003, 10:51:10 »
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, hebben we de afgelopen tijd de regels in 't Nieuws- en Avro-forum niet zo nauw toegepast, waardoor off-topic posten niet of nauwelijks is aangepakt.

Nu de eerste aflevering van WIDM 4 zo dichtbij komt, hebben we besloten weer wat strenger te gaan optreden om de discussies overzichtelijker te houden. We willen op deze manier graag de kwaliteit van deze fora's waarborgen en vinden 't erg belangrijk dat de discussies voor alle forummers duidelijk zijn.

Vandaar dat er 'n grote schoonmaakactie in 't Nieuws- en Avro-forum is gehouden. Off-topic berichten zijn afgesplitst en overbodige topics zijn gesloten. Hopenlijk hebben jullie begrip voor deze schoonmaakactie en kunnen we binnenkort samen op 'n overzichtelijke wijze de nieuwe Nederlandse mol gaan opsporen!  :)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Grote schoonmaakactie Nieuws- en Avro-forum!
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2003, 13:26:18 »
Ja het wordt er vast een stuk overzichtelijker door nu, met afsplistingen  ::)

Ik denk dat het nuttiger was geweest om streng te gaan modereren vanaf het moment dat het begonnen is, in mijn opinie win je hier geen overzichtelijkheid mee op het moment.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Grote schoonmaakactie Nieuws- en Avro-forum!
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2003, 14:04:40 »
De manier waarop de discussie op dit forum en het AVRO-forum plaatsvond had een hoog informeel en off-topic gehalte en was daarom hier niet meer op z'n plaats. Aangezien het seizoen nadert is deze voorjaarsschoonmaak geen overbodige luxe. Zeker omdat je aan mag nemen dat enkelen nog lang niet uitgepraat zijn over de nep-kanidaten, toch? ;D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Grote schoonmaakactie Nieuws- en Avro-forum!
« Reactie #3 Gepost op: 28-02-2003, 14:07:20 »
Nep kandidaten? Bende gek geworden?  ;)

Nou ja, als ik de posts terug kan vinden is het allemaal geen ramp  :)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ArendLangenberg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grote schoonmaakactie Nieuws- en Avro-forum!
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2003, 19:59:00 »
''Zeker omdat je aan mag nemen dat enkelen nog lang niet uitgepraat zijn over de nep-kanidaten ''

kandidaten  8)