Auteur Topic: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten  (gelezen 6153 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Eindbiecht reaver

Als eerste eruit...  net na de opdracht had ik er nog een goed gevoel bij maar naar mate we de stemming naderde... kwam de feedback van de anderen ook trager...

Ik heb geprobeerd een meerderheidsgroep te vormen, dat leek me in eerste instantie te lukken...achteraf bekeken was ik daar iets te agressief mee bezig waarop ik hoogstwaarschijnlijk afgerekend ben...

Het was in me opgekomen dat de kandidaten misschien niet klaar waren om een complot te vormen... maar ze hebben me er wel uitgewipt met een tegen-complot, dus ze waren er wel degelijk wel klaar voor... dit toont nog maar eens aan dat mensen 'het rechtvaardigen' om het te gebruiken als verdediging... maar de manier waarop is juist hetzelfde.

Bye bye praatjes over inzet bij opdrachten, eerlijk stemmen,...  Niemand is te vertrouwen in Trivial Survivor...

Het spel is in gang gezet...

« Laatst bewerkt op: 13-11-2010, 11:38:26 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2010, 16:40:26 »
eindbiecht ibung

hehe ik ben er dus uit. ik weet nog niet waar het nu aan lag. dacht toch echt dat ik een goede bijdrage had geleverd. of zou kamp noord me als een potentiele winnaar hebben gezien en me al voor de samensmelting gewipt willen hebben? of toch een mol op zuid...dolfie, marianne, een van de jonkies?
ik vond het knap lastig hoor om al die verhoudingen en lijntjes die van zuid naar noord en terug gingen te doorzien. en dan bedoel ik geen vislijntjes! al voor de samensmelting waren er complotten tussen leden van noord en zuid onderling ::oink::. tja en dan haak ik af, ben niet geslepen genoeg voor zoiets.
ik blijf alles goed volgen de komende tijd. hopelijk kan ik nog wraak nemen op deze of gene.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2010, 11:38:14 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2010, 11:37:58 »
Eindbiecht Molcrazy:

Beste biechtstoel,

Waar ik voor vreesde, is gebeurd: ik moet helaas het spel verlaten. Er zijn duidelijk complotten in het spel en net als reaver moet ik de prijs betalen. Geen probleem, alles is geoorloofd in een spel als dit. ::tandpastasmiley::

Ik vermoedde natuurlijk al lang dat er in Kamp Noord samengespannen werd ;D

Waarom vreesde ik teveel voor mijn positie? Zeer actief was ik niet bij de opdrachten betrokken omdat ik er niet zoveel tijd voor had dus ik dacht dat ik om die reden wel eruit gebonjourd kon worden.

Wat doe je dan? Je probeert een afspraak te maken. Natuurlijk vertrouwde ik de helft voor geen meter en verdraaide ik de waarheid ook in mijn berichten maar dit waren de opties voor de eilandraad:

- 'zij' verraden mij, ik verraad hen --> ik lig eruit
- 'zij' verraden mij, ik verraad hen niet --> ik lig eruit
- 'zij' verraden mij niet, ik verraad hen --> ik lig er de volgende ronde uit
- 'zij' verraden mij niet, ik verraad hen niet --> mijn enige kans voor de toekomst

Mijn enige optie was dus om me aan 'de afspraak' te houden in de hoop dat het goed zou komen. Toch heb ik lang getwijfeld aan wie ik een rode stem moest geven. Zou ik verraad plegen of niet? Uiteindelijk bleek dat mijn stem er niet meer toe deed met 4 rode stemmen tegen dus of ik nou verraad had gepleegd of niet, ik lag er toch uit.
Vanzelfsprekend had ik achteraf liever ook verraad gepleegd omdat 'zij' dat ook hebben gedaan maar dat kan je natuurlijk van tevoren niet weten en zoals net gezegd kon ik niet anders indien ik nog langer dan de volgende eilandraad van Kamp Noord in het spel wilde zitten.

Aan degenen die op mij stemden, proficiat, jullie wantrouwen in mij bleek gegrond ::tandpastasmiley:: maar wie kan je ook vertrouwen in een spel als dit ::)

Uiteraard vind ik het spijtig dat ik eruit lig maar het is maar een spel. Wel ben ik benieuwd hoe het spel zich de komende weken zal ontwikkelen en ik blijf het volgen ::jaja:: en het voordeel van eruit te liggen is het rustig kunnen lezen van toekomstige afleveringen ;)

Tot slot nog mijn dank aan Swifty voor het leuke spel! ::ok::

O en Survivors, veel succes nog, tot in de finale >:D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2010, 14:44:36 »
Eindbiecht Daisy:

Nou, dat was het dan. Het zat er wel een beetje in. De eerste weken heb ik een aantal inschattingsfouten gemaakt en daar moet ik nu de prijs voor betalen. Ik heb deze ronde gegokt en verloren. Ik neem niemand iets kwalijk. Ik had hetzelfde gedaan.

Vind ik het héél erg om eruit te liggen? Niet helemaal. Vier survivors (3 als kandidaat en 1 als spelleider) hakken er op een gegeven moment wel in. En ik had ook wel een beetje heimwee naar huis. Ik kan thuis mijn tijd nu goed ergens anders aan besteden.

Ik zie jullie terug allemaal op de finale eilandraad. Ik heb geen flauw idee wie er gaat winnen, ik ben heel benieuwd hoe dit spel verder gaat. Ik wil wel de mensen die nog in het spel zitten nog een tip meegegeven: vertrouw niemand. Niets is wat het lijkt, dat is niet alleen een synoniem voor Wie Is De Mol, maar ook voor dit spel. Als iemand het kan weten, dan ben ik het wel.

Ik ben heel benieuwd wat komen gaat...

 ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #4 Gepost op: 24-11-2010, 18:36:54 »
Eindbiecht Dolfie:

Tsja, daar zit ik dan, op de boot, op weg naar naar het Paradijs van Swifty.
Ontzettend balen natuurlijk, vooral omdat ik iedere avond kookte, het vuur brandende hield, en fanatiek met de opdrachten meedeed.
Dat kan niet van iedereen gezegd worden!
Op kamp zuid zit iemand die altijd "toevallig" weg is, als er een odpracht komt, met andere woorden: gewoon geen ene moer uitvoert.
Weer een ander is niet op tijd, te laat, of onderweg, of zegt doodleuk "ik kan dat niet" of  "ik ben daar niet zo goed in", en laat vervolgens een ander aan de opdracht werken.
Het is niet anders, maar ik hoop dat degenen die mij een rode stem hebben gegeven zich de komende dagen nog eens flink achter de oren zullen krabben.......

En die ene kijker die denkt dat ik enkele (sociale) factoren heb onderschat: ja, daar zou die wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben.  Alleen ben ik meer geneigd het iets anders te benoemen ;).

Schulz, succes op kamp Zuid, je zult het nodig hebben!

Degenen die mij wel een langer verblijf op het eiland gunden: bedankt mensen, aan jullie heeft het niet gelegen....

Swifty: leuk avontuur heb ik beleefd, bedankt dat ik die kans heb gekregen. Het was een ontzettend leerzame ervaring.

Ciao ciao ::zwaai:: ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #5 Gepost op: 27-11-2010, 10:58:17 »
Eindbiecht D*N:

beste biechtstoel,

tja het einde.....
eigenlijk veelste vroeg.
Het ging allemaal net zo lekker.
Ik had alle verhoudingen goed in de gaten.
Maar dan vlieg ik eruit op een wiskundig rekensommetje :o.
Ik heb gelukkig heel wat stof doen opwaaien, en aan het eind gaan de kandidaten daar nog heel wat van merken.
Ik ben nog lang niet weg.  ::rofl::
Het was een fijn avontuur en ik wens de kandidaten nog een gelukkig en lang avontuur!
Tot in de finale!
 ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #6 Gepost op: 27-11-2010, 12:00:04 »
m@ri@nnes eindbiecht:

Tja daar zit ik dan, zo'n dom rekenspelletje heeft mij de das omgedaan. Ik dacht niets staat mij nog in de weg om de samensmelting te halen, geen 1 rode stem, genoeg groene stemmen, en dan toch.. :( Maar ja, "its all in the game", had ik maar beter de sommen moeten controleren, en niet klakkeloos maar iets aannemen, daat moet ik nu voor boeten, gevalletje van eigen schuls dikke bult. ::jaja::

Maar ik kan met opgeheven hoofd het spel verlaten, gelukkig niet massaal door anderen eruit gestemd, alleen erg jammer net de samensmelting niet te kunnen halen.
Maar wie weet, volgend jaar een nieuwe kans. ::)

Allen die nog in net spel zitten, heel veel succes!!

Zie jullie na de finale, ik ga nu fijn chillen op paradise Swifty ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 27-11-2010, 12:05:18 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #7 Gepost op: 29-11-2010, 21:50:39 »
Eindbiecht Ycaris

Beste biechtstoel,

Daar zit ik dan. Gedesillusioneerd en zelfs wel een beetje boos. Ja, het is een spel, maar ik dacht ik dat ik bepaalde mensen kon vertrouwen. Als ik een alliantie tot de samensmelting afspreek, dan houd ik mij daar ook zoveel mogeljk aan. Ik heb mensen die op mij gestemd hebben zelfs geholpen om er niet als gevolg van de opdracht uit te vliegen (sorry D*N en M@ri@nne  ::sorry::). Ik weet niet of ze het daadwerkelijk nodig hadden, maar het blijft stank voor dank.

Maar goed, ik moet toegeven dat ik ook niet altijd een heilig boontje ben geweest. Vooral in het begin heb ik me een stuk naiever voorgedaan dan ik was. Wel heb ik zoveel mogelijk geprobeerd om op minder actieve kandidaten te stemmen. Behalve als ik oprecht voor mijn eigen hachie vreesde. Nou ja, je leest het allemaal nog wel in mijn memoires  ::jaja::

Ik zal mijn goede vriend Schulz missen (hoe moeten we nu onze schaakpot afmaken ???), maar gelukkig ben ik bijzonder hartelijk ontvangen op Paradise Swifty. Dat wordt vast weer ouderwets gezellig!

Het lijkt me bijzonder ontspannen om vanaf de bank naar de belevenissen op de eilanden te kijken. En natuurlijk meedoen met de opdrachten, maar dan zonder tijdsdruk  :D.

 ::regenboog:: En eindelijk weer chocolaaaaaaaaaaaaa, zucht.......
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #8 Gepost op: 6-12-2010, 08:10:24 »
Afscheidsbericht LdHmolletje:

Jammer, jammer... En ik wist wel dat ik 2 stemmen zou gaan krijgen, alleen degenen met wie ik contact geloofden dat niet... Helaas, helaas... ::zwaai::

Maar hoe dan ook: iedereen bedankt voor de fantastische tijd op de eilanden, en bovenal Swifty voor de fantastische organisatie! ::bravo:: Ik heb genoten!

Nog een tip aan de overgebleven kandidaten: ga voor de vrijstelling, want jij kan de volgende zijn... En win je niet, denk dan heel goed aan wie je je stem gaat geven, aangezien de finale dichtbij komt! Zo, nu kan ik lekker gaan uitrusten op Swifty's Resort!
 ::joehoe::

Groetjes, Erik
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #9 Gepost op: 10-12-2010, 17:52:34 »
Eindbiecht Schulz:

Het verwachtte einde.
Het spel werd hard na de versmelting en ik was te uitgemergeld om nog te kracht te vinden om anderen tot een betere stem te vermurwen.

Ik ben desalniettemin zeer fier op mezelf. Toen ik mijn rugzakje aan het pakken was thuis, had ik zelfs bewondering voor Stephanie. Ik kon me niet voorstellen dat ik ook maar langer dan één minuut de zin kon ontdekken van het op een eiland te zitten zonder koelkast, stromend water en een goed boek.

Maar dankzij een geweldig kamp ging het allemaal. Erg gelachen om de posts, super samengewerkt, 1700 pb’tjes (waarvan slechts ongeveer 200 aangaande complotten en stemafspraken). Heerlijk geschaakt met Ycaris (nog steeds bezig, maar op een mysterieuze manier verzet ze de laatset tijd stukken die ik er allang af heb geslagen.)
Geweldige tv verzorgd met D*N. Als we maar even merkten dat de kijkers zich aan het vervelen waren, hebben we ons eigen Goed tijden, Slechte tijden opgevoerd.
En erg leuke opdrachten.

Ik merkte wel bij mezelf dat toen Dolfie, M@ri@nne, D*N en Ycaris eruit waren dat bij mezelf het vlammetje ook uit ging. De drive was weg, werd overvallen door een ‘Dennis-state-of-mind’.

Dus met plezier ga ik richting Paradise Swifty, en verheug me de rest van TS te aanschouwen, en bij de finale eilandraad een stem te mogen uitbrengen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eindbiechts van de kandidaten die het spel hebben moeten verlaten
« Reactie #10 Gepost op: 20-12-2010, 21:08:59 »
Eindbiecht koekoe:

Ik heb lang gewacht....
En lang genoeg,want wat ik allemaal lees....Jongens toch...het is een simpel forumspelletje  ::vergroot:: ::vergroot:: maak je toch niet druk  ::ohno::
Ik heb deelgenomen omdat het mij LEUK leek.Leuk in de zin van; wat tactische zetten van 'sterke' kandidaten wat proberen te dwarsbomen enzo omdat ik op de manier waarop ik benadert werd kon uitmaken dat bepaalde personen mij nodig hadden om hun eigen hachje te redden.Idd heb ik in eerste instantie tegen de desbetreffende persoon gezegd dat ik erin mee zou gaan,maar ik had meteen een gevoel dat die persoon dus enkel dacht aan hoe die zelf het verst kon raken.Verder heb ik dingen gelezen dat ik Maud in een complot zou betrekken enzo  ??? ??? ??? Maar ik lag er meteen zelf uit......
En het ergst van al...Het zou om persoonlijke bredenen gaan  :o :o :o
Tijdens Survivor,toen was dit het geval  ::jaja:: ::jaja:: Daisy en MC kunnen dit bevestigen  ::jaja::
Maar nu..... hou toch op met die flauwe kul  >:( >:(
EN....EN.... jammer dat ik niet kan en mag...maar ik zal eens mijn boekje opendoen over de achterbaksheid van sommigen die anderen achterbaks enzo noemen...

En verder zwijg ik  ::vergroot:: ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!