Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502470 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2260 Gepost op: 9-12-2017, 18:58:28 »
Ik snapte de steal van Maud ook totaal niet. En waarom gaan we ineens meshups doen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2261 Gepost op: 9-12-2017, 20:09:37 »
O dat vind ik niet erg, zolang het maar goed klinkt.

Verder met joligmolletje eens, ik mis de oude setting, in de boxring.
Ik verwacht niet dat deze steals het gaan volhouden tot het eind, misschien dat meisje bij Waylon, maar Waylon kennnende gaat ie nog wel een keer stelen.
Totaal niveau was niet hoogstaand, maar ik vond die laatste goed. ::ok::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2262 Gepost op: 15-12-2017, 22:21:05 »
Anouk  ::love::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2263 Gepost op: 15-12-2017, 22:22:40 »
en je favoriet ook weer terug ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2264 Gepost op: 15-12-2017, 22:22:56 »
 ::rofl::

Anouk is on fire ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2265 Gepost op: 15-12-2017, 22:32:57 »
Wat een aflevering dit  ::rofl::. Ben blij dat Renee door is, die was echt heel goed. Silayio was ook top. Jaclyn en Kira waren gewoon echt slecht.

Anouk was indd on fire, eerst met Lara en later met Nikita/Nina. Nikita toch nog gestolen, gelukkig  ::bravo::

Veel steals deze aflevering. Jammer dat Katharina er uit is, hoop dat we haar terug zien in de toekomst.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2266 Gepost op: 16-12-2017, 07:59:56 »
Ik vind Joy echt zó goed. ::bravo:: Ben zo blij dat ze op dit moment nog een steal heeft gekregen, hopen dat ze erin blijft en naar de liveshows mag! ::jaja::

En Anouk, tsja.. Ze was tam in de Blind Auditions, maar nu weer back. Wel heel jammer dat ze toch niet genoeg potentie zag in beide dames: Nikita gaat haarzelf nog wel bewijzen!!

Trouwens, wat Ali deed, met het steal-overleg, dat mag toch gewoon écht niet. Je moet kiezen met wie jij de winst kan behalen en dat kan hij van deze twee alleen met Valery, lijkt mij. Wél heel sympathiek.

En Aïrto ::feest::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2267 Gepost op: 16-12-2017, 10:02:44 »
joy ???
waar vind je die goed in dan ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2268 Gepost op: 16-12-2017, 10:15:19 »
Ja dat zie ik ook niet. Ik vond dat ook een battle waar beiden wel naar huis mochten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2269 Gepost op: 16-12-2017, 12:00:08 »
Haha, ik weet het niet; maar als zij zingt dan komt het gewoon binnen bij mij ofzo. Krachtige stem, die mij kippenvel bezorgd! En daarmee is ze één van de weinigen dit seizoen. Gevoelskwestie, denk ik ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2270 Gepost op: 16-12-2017, 12:22:36 »
Ik vond het een belachelijke aflevering, ronduit schaamteloos hoe de coaches commentaar gaven op sommige kandidaten. Nee, de battles waren lang niet allemaal even goed, maar om mensen dan op die manier te kakken te zetten vind ik echt beneden alle peil. Ik vraag me echt af waarom ik dit programma nog zou willen bekijken. Ik snap dat TVOH gebaat is bij een beetje reuring, daar heb ik alle begrip voor, maar voor mij gingen ze echt dik en dik te ver in de laatste aflevering. Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over Anouks beslissing om beide dames weg te sturen. Daar heeft ze wat mij betreft groot gelijk in, anders had ze ze bij de knock-outs er wel uitgegooid. Het gaat mij om o.a. de schandelijke vertoning bij de battle tussen Kira en Jaclyn.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2271 Gepost op: 16-12-2017, 13:16:21 »
Ja dat zie ik ook niet. Ik vond dat ook een battle waar beiden wel naar huis mochten...

Renée naar huis?  ::oink::
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2272 Gepost op: 16-12-2017, 13:17:50 »
ja eens met swifty, Joy zong vals en renee was ook niet mooi.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: The voice of holland
« Reactie #2273 Gepost op: 16-12-2017, 15:59:38 »
Erg verbaasd van deze aflevering gisteren!
Niet normaal!

- Eerste battle ooit zonder een winnaar ::oink::
- Bijna elke battle werd er wel gestolen
- Lara met uitspraken: "Ik win deze battle!" en dan verliezen... Erg arrogant komt ze over.. Dan willen Ali B en Anouk haar stelen en dan:  "Ik kies voor degene die mij in de liveshows wilt hebben ::)" hoe kun je toch zo zijn? ::oink::
- Ali B stuurt een geweldige kandidaat naar een andere coach om die "Gin Dutch" erin te laten... Pfoe... Hier word ik nou moe van... Ze kan aardig zingen voor een rapper, maar dit is the voice... Ik vind dat Ali B dit niet slim heeft gedaan.. Nog erger vind ik het dat nu iemand anders van de "steals" wegmoest...

---

Mijn keuze voor de battles;

Tina Rama vs Tjindjara -> Tjindjara
Chris Alain vs Roemillo Baumgard -> Chris Alain
Jim van der Zee vs Vington -> Vington
Julia van Bergen vs Maud Nieuwenhuis -> Julia van Bergen
Deborah de Groot vs Richelle van Ling -> Deborah de Groot
Heavenly vs Katharina Wildenbeest -> Heavenly
Berenice van Leer vs Marchiano -> Marchiano
Joy van Keep vs Renée de Gruijl -> Renée de Gruijl
Jaclyn Bradley Palmer vs Kira Dekker -> Kira Dekker
Lara Mallo vs Silayio -> Lara Mallo (moeilijkste battle so far... beide geweldige auditie en battle. Qua persoonlijkheid zou ik een voorkeur hebben naar Silayio, maar qua performance voor Lara. Stemmen vind ik beide prachtig.)
Gin Dutch vs Valerie Timmermans -> Valerie Timmermans (direct erna de makkelijkste battle so far)
Aïrto vs Jeroen Robben -> Aïrto (Mijn favoriet in de competitie!)
Nikita Pellencau vs Nina ten Kate -> Nikita Pellencau
Pieter vs Iris vs Mark -> Pieter

Steals die ik zou kiezen + nieuwe coach ::tandpastasmiley:::
- Tina Rama -> Team Waylon
- Jim van der Zee -> Team Sanne
- Maud Nieuwenhuis -> Team Ali B
- Lara Mallo -> Team Anouk
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2274 Gepost op: 16-12-2017, 19:08:39 »
ja eens met swifty, Joy zong vals en renee was ook niet mooi.

Ik mag dan misschien toondoof zijn bij het Songfestival, maar dit Renée zong zeker wel mooi en is technisch enorm goed. Joy zong inderdaad minder maar deze battle was een van de betere van deze aflevering.
Frankje Lapi

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2275 Gepost op: 16-12-2017, 20:48:43 »
Ik vind het stemgeluid van Joy erg mooi. Krachtiger idd dan Renee.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2276 Gepost op: 18-12-2017, 02:00:54 »
ja eens met swifty, Joy zong vals en renee was ook niet mooi.
Vals niet hoor ::ohno:: Beiden gingen best lekker, niet spectaculair zoals sommige anderen, maar zeker niet slecht. Wel beiden ook erg aan elkaar gewaagd. Ik had zelf lichte voorkeur voor Joy omdat meer risico nemen interessanter is.

Maar wat een aflevering zeg :o. Anouk kan wel een speaker aan haar kont vastplakken waar die Doomsday muziek uitkomt want ze maakt iedereen af. Het maakt de aflevering iig interessant maar was het zeker ook niet overal mee eens.

Jaclyn vs Kira was inderdaad niet erg goed en Jaclyn was ook wel een beetje over de top irritant. Denk niet dat Kira de liveshows haalt.

Lara vs Silayio, ja ik vond Silayio sowieso gewoon beter. Lara kwam vanaf het eerste moment gelijk stom over. Ook gewoon niet slim want ookal haal je dan de liveshows, dan mag het publiek stemmen, die je dan nu al een onsympathieke borrelnoot vinden :P.

Gin vs Valerie, Gin was interessant maar qua zang echt niet op niveau met de rest. Valerie voelde ik gewoon niet zo. Ze haalde de nootjes allemaal wel, maar ik vond er weinig gevoel in zitten.

Aïrto vs Jeroen, ja easy peasy lemon squeesy Aïrto door.

Nikita vs Nina, ik vond het echt niet zo slecht. Nikita was indd wat Waylon en Sanne zeiden die ene uithaal echt erg mooi. En qua stage performance, ja je hebt genoeg artiesten die het met een introvertere manier ook gewoon goed doen (denk aan artiesten als Birdy, Lana del rey, Blanche), jammer dat ze iedereen dezelfde kant op willen duwen qua hoe ze er staan.

Vind ik ook van die maniertjes. Ze maken de hele tijd allerlei maniertjes van de kandidaten belachelijk, maar elke artiest heeft zijn maniertjes, inclusief zijzelf. Heel vaak zijn het juist geen storende dingen en elementen die een artiest interessanter maken. Waarom vind ik Christina Aguilera interessant op een podium? Omdat ze van die rare maniertjes heeft, met haar vingers tikken op de microfoon, rare armzwaaien bij uithalen etc.

Ohja laatste battle was niet erg interessant. Arme Iris werd wel een beetje als prop gebruikt. Van welke van de twee mannen is het beste en ohja iemand moet het Trijntje deel zingen...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2277 Gepost op: 18-12-2017, 10:58:36 »
En waarom zit dat mannetje er nog steeds , die steal van Ali? Er zijn al een paar veel betere voorbij gekomen en naar huis gestuurd  ???  Airto is goed, maar de stem van Jeroen vind ik bijzonderder.
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2278 Gepost op: 22-12-2017, 21:29:20 »
Ik snap die lovende kritieken op Gideon niet. Die Engelse uitspraak is echt niet goed. ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2279 Gepost op: 22-12-2017, 21:37:20 »
Ik snapte het ook niet, ik vond hem echt niet zoveel beter dan Cindy



Wat leuk, ze zingen Taylor Swifty ;D
Keep calm and eat chocolates!