Auteur Topic: Finale Eilandraad  (gelezen 47859 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #240 Gepost op: 21-12-2010, 22:10:58 »
Een complot met dezelfde persoon nog wel!  ::vergroot::
idd ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #241 Gepost op: 21-12-2010, 23:05:58 »
Gefeliciteerd KD. Dit was te verwachten natuurlijk. ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #242 Gepost op: 21-12-2010, 23:10:23 »
Dank je, Marlie. :) Ik hoop dat jij toch ook nog wel met énig plezier terugkijkt op het spel en dat je niet al je vertrouwen in de mensheid bent verloren. ;) Je kunt volgens mij als enige zeggen dat je geen enkele stemafspraak hebt gemaakt. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #243 Gepost op: 21-12-2010, 23:11:45 »
Dank je, Marlie. :) Ik hoop dat jij toch ook nog wel met énig plezier terugkijkt op het spel en dat je niet al je vertrouwen in de mensheid bent verloren. ;) Je kunt volgens mij als enige zeggen dat je geen enkele stemafspraak hebt gemaakt. ;)
ze had een afspraak met zichzelf gemaakt dat ze niet met andere een stemafspraak zou maken ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #244 Gepost op: 21-12-2010, 23:25:58 »
gefeliciteerd KD! ::respect::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #245 Gepost op: 21-12-2010, 23:47:02 »
Dank je, Marlie. :) Ik hoop dat jij toch ook nog wel met énig plezier terugkijkt op het spel en dat je niet al je vertrouwen in de mensheid bent verloren. ;) Je kunt volgens mij als enige zeggen dat je geen enkele stemafspraak hebt gemaakt. ;)
nadat ik pagina 1 van topic alle biechten heb gelezen lopen de koude rillingen me over mijn lijf. Ik ga nu ook niet meer verder lezen.
Dit valt me zo ontzettend tegen. Ik ben trots op mezelf dat ik toch nog zover ben gekomen op eigen kracht. Dat kan nou niet bepaald iedereen zeggen zelfs niet alle finalisten.
Bij mij ging t om t spel, de opdrachten, de samenwerking en de uitslag. Niets meer en niets minder.
Achteraf gezien had dit hele spel zonder opdrachten gespeeld kunnen worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #246 Gepost op: 21-12-2010, 23:48:23 »
nadat ik pagina 1 van topic alle biechten heb gelezen lopen de koude rillingen me over mijn lijf. Ik ga nu ook niet meer verder lezen.
Dit valt me zo ontzettend tegen. Ik ben trots op mezelf dat ik toch nog zover ben gekomen op eigen kracht. Dat kan nou niet bepaald iedereen zeggen zelfs niet alle finalisten.
Bij mij ging t om t spel, de opdrachten, de samenwerking en de uitslag. Niets meer en niets minder.
Achteraf gezien had dit hele spel zonder opdrachten gespeeld kunnen worden.
sorry marlie ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #247 Gepost op: 21-12-2010, 23:58:22 »
nadat ik pagina 1 van topic alle biechten heb gelezen lopen de koude rillingen me over mijn lijf. Ik ga nu ook niet meer verder lezen.
Dit valt me zo ontzettend tegen. Ik ben trots op mezelf dat ik toch nog zover ben gekomen op eigen kracht. Dat kan nou niet bepaald iedereen zeggen zelfs niet alle finalisten.
Bij mij ging t om t spel, de opdrachten, de samenwerking en de uitslag. Niets meer en niets minder.
Achteraf gezien had dit hele spel zonder opdrachten gespeeld kunnen worden.

Tsja Marlie, dit gevoel komt me enigszins bekend voor...........

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #248 Gepost op: 21-12-2010, 23:59:21 »
Tsja Marlie, dit gevoel komt me enigszins bekend voor...........


::rofl::
ik vind het zo lachwekkend om alles te lezen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #249 Gepost op: 22-12-2010, 00:13:17 »
Ik had ook gehoopt dat er minder met comploten gewerkt zou worden. Toen echter duidelijk werd dat dit niet zo zou zijn, heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Zoals je kunt lezen is dat wel iets dat na meerdere stemrondes is ontstaan en nooit een plan tot het eind is geweest. Daar zou ik me niet prettig bij hebben gevoeld.

Als ik dit spel zelf zou organiseren (geen plannen  :P), zou ik meer regels opnemen over wat geoorloofd is en wat niet (géén contact met andere eiland bijvoorbeeld) en meer spelwendingen opnemen (de wending dat er twee afvielen bij de laatste opdracht voor de samensmelting vond ik briljant, jammer dat dat mij indirect de kop kostte).
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #250 Gepost op: 22-12-2010, 00:16:03 »
Ik had ook gehoopt dat er minder met comploten gewerkt zou worden. Toen echter duidelijk werd dat dit niet zo zou zijn, heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Zoals je kunt lezen is dat wel iets dat na meerdere stemrondes is ontstaan en nooit een plan tot het eind is geweest. Daar zou ik me niet prettig bij hebben gevoeld.

Als ik dit spel zelf zou organiseren (geen plannen  :P), zou ik meer regels opnemen over wat geoorloofd is en wat niet (géén contact met andere eiland bijvoorbeeld) en meer spelwendingen opnemen (de wending dat er twee afvielen bij de laatste opdracht voor de samensmelting vond ik briljant, jammer dat dat mij indirect de kop kostte).
ik vond de allianties geniaal, en ik lees dat jij ook behoorlijk hebt zitten kloten ::rofl::.
samensmeltingscomplot met mij,vieffan en schulz, dubbelcomplotten met mij en reaver, antwoorden doorsturen bij de samensmeltingsproef...

 ::jaja:: als ik de samensmeltingsproef had overleeft was jij er niet uitgegaan!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #251 Gepost op: 22-12-2010, 00:57:35 »
Tsja Marlie, dit gevoel komt me enigszins bekend voor...........


een beetje hypocriet of niet?
In de biechten van ibung staat namelijk: 'het was nog maar net bekend dat ik meedeed en ik kreeg een pm van dolfie ::)'
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #252 Gepost op: 22-12-2010, 08:16:47 »
KD gefeliciteerd ::ok:: ::bravo:: ::ok::

...jammer dat er zoveel complotten zijn gesmeed en vooral ook jammer dat men twijfelt aan de eerlijkheid van mensen en dat daardoor mensen complotten in de schoenen worden geschoven die er uiteindelijk niet waren....maar ja it's all in the game folks ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #253 Gepost op: 22-12-2010, 10:04:45 »
een beetje hypocriet of niet?
In de biechten van ibung staat namelijk: 'het was nog maar net bekend dat ik meedeed en ik kreeg een pm van dolfie ::)'

dolfie feliciteerde mij in die pm omdat ik alsnog mee mocht doen.... ::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #254 Gepost op: 22-12-2010, 12:57:23 »
dolfie feliciteerde mij in die pm omdat ik alsnog mee mocht doen.... ::)
natuurlijk ::)
Citaat
geheime biecht:
het was nog maar net bekend dat ik mee kon doen met de expeditie of dolfie stuurde me al een bericht; of ik met haar wilde samenwerken...omdat ik nog een beetje confuus was van het feit dat ik toch mee kon, heb ik meteen toegestemd. en nu twijfel ik toch wel heel erg of ik daar goed aan heb gedaan. blijk ik zometeen in een clubje te zitten met alleen maar (oudere) vrouwen, zo'n geitenwollensokkenbreiclub waar je ieder woord op een goudschaaltje moet afwegen omdat er anders over de diepere betekenis en de daarbij behorende gevoelens moet gepraat gaan worden, van die ellenlange vermoeiende uitwisselingen van "hoe het bij iemand overkomt" en "weet je wel dat je me daarmee erg kwetst" en zo.
daarbij komt nog dat dolfie een zeeuwse is en die zijn nogal stug. het zal wel zo gaan zoals zij in haar hoofd heeft en daar is dan geen speld tussen te krijgen. en waarom zou iemand met mij willen samenwerken? toch alleen maar omdat er gedacht wordt dat ik me als een mak schaap naar de slachtbank zal laten brengen. misschien hebben ze daar wel gelijk in.
hopelijk kan ik mijn individuele vrijheid behouden. ik wil het spel het liefst alleen spelen. kijken hoever ik daarmee kom.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #255 Gepost op: 22-12-2010, 12:58:13 »
KD gefeliciteerd ::ok:: ::bravo:: ::ok::

...jammer dat er zoveel complotten zijn gesmeed en vooral ook jammer dat men twijfelt aan de eerlijkheid van mensen en dat daardoor mensen complotten in de schoenen worden geschoven die er uiteindelijk niet waren....maar ja it's all in the game folks ;)
nee, dit is geen geschikt spel voor bakkertje ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #256 Gepost op: 22-12-2010, 15:15:57 »
nee, dit is geen geschikt spel voor bakkertje ::)

Je moest eens weten hoe ik heb meegespeeld ;D ::jaja:: ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #257 Gepost op: 22-12-2010, 15:38:12 »
Je moest eens weten hoe ik heb meegespeeld ;D ::jaja:: ;D

Vertel!

Nu we toch allemaal aan het biechten zijn, ben ik wel heel benieuwd of er deelnemers zijn die op wat voor manier dan ook hulp hebben gevraagd aan de kijkers.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #258 Gepost op: 22-12-2010, 15:40:01 »
Er hebben er wel een aantal gevraagd, maar uiteindelijk heeft iedereen zelf prima zijn puzzels opgelost. Sommige geheimen blijven geheimen ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #259 Gepost op: 22-12-2010, 15:43:30 »
Vertel!

Nu we toch allemaal aan het biechten zijn, ben ik wel heel benieuwd of er deelnemers zijn die op wat voor manier dan ook hulp hebben gevraagd aan de kijkers.

Ik ben gek op puzzels en heb daarom heerlijk meegepuzzeld...vond namelijk de opdrachten erg leuk. Alleen de laatste opdracht over survival heb ik aan mij voorbij laten gaan en de allerleerste boggle opdracht heb ik laten maken door de kinderen van groep 8 ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!