Auteur Topic: Echte meisjes in de jungle (RTL5)  (gelezen 8854 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Gepost op: 24-03-2011, 12:32:41 »
Wie gaat dit volgen?
Er zijn iig beelden uitgelekt van Ymke die gebeten wordt door een Anaconda..
Het bleek zo dat er een mobiel in de kist lag om paar minuten naar huis te bellen, maar die moesten ze proberen te pakken.. Uit de kist met een Anaconda..

Hier de best heftige beelden (ze leeft nog hoor, en heeft er niks aan overgehouden)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #1 Gepost op: 24-03-2011, 12:37:45 »
ik ga het absoluut niet kijken, vind het schandalig van rtl dat ze ervanuit gaan dat de meisjes zoiets gevaarlijks nooit zouden durven
dit soort risico's moet je niet nemen, zeker voor een tv programma niet
want als deelnemer denk je natuurlijk dat ze je toch niets gevaarlijks laten doen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #2 Gepost op: 24-03-2011, 14:06:21 »
Nee dat vind ik ook raar. Al is het natuurlijk heel dom hoe ze het deed. Aan de andere kant, je gaat er niet dood aan. Het is een wurgslang en die 'verzorgers' waren er direct bij.
Toch blijf ik het raar vinden. producenten zoeken steeds meer de grens op.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2011, 14:28:29 »
Djezus! Ik vind dit echt niet kunnen! Zulke dingen doe je toch niet als je een tv programma maakt. Ik zie hier nou niet echt amusement in.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #4 Gepost op: 24-03-2011, 15:46:00 »
jakkie bah.... dit noem ik geen amusement meer hoor ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2011, 16:38:38 »
Nee dat vind ik ook raar. Al is het natuurlijk heel dom hoe ze het deed. Aan de andere kant, je gaat er niet dood aan. Het is een wurgslang en die 'verzorgers' waren er direct bij.
Toch blijf ik het raar vinden. producenten zoeken steeds meer de grens op.
wij kijkers zijn ook steeds minder snel tevreden :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #6 Gepost op: 24-03-2011, 16:42:32 »
wij kijkers zijn ook steeds minder snel tevreden :P

Ja, maar dit gaat wel heel ver.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2011, 16:46:30 »
Ja, maar dit gaat wel heel ver.
vind ik ook, hoewel ik denk dat er wel al veel ergere dingen gebeuren waar wij niets van weten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2011, 20:10:32 »
Nee, dit is ook geen programma voor mij.  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2011, 20:11:34 »
ik sla ook over
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2011, 20:26:36 »
Nee, dit is ook geen programma voor mij.  ::ohno::

Zo denk ik er ook over!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2011, 21:41:32 »
en daarbij staat het tegenover het leuke progamma flashback
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2011, 21:47:07 »
Nou ik heb de eerste aflevering gezien, en ik vind het wel leuk ;D Aangezien ik elke kandidaat ken van waar ze vandaan komen.. (bekende realityseries bij RTL5)
Maar vond dat ze in de uitzending VEELS te ver gingen door het slachten van een levende kip, maarja.... dat kan je verwachten als het gaat om te kunnen overleven in de jungle.. Maar het blijft heftig en niet fijn om te zien..  ::niet-ok::

Dit filmpje voegt (vind ik) iig niks toe aan het feit of ik kijk of niet.. Ymke (zo heet dat meisje) heeft nogal overal een grote mond en erg bijdehand, en het is en blijft een keuze of je dit doet.. En de makers weten wat ze doen, het is een wurgslang en geen gifslang.. Het enige wat ze eraan over heeft gehouden is een ontstoken hand..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2011, 22:34:05 »
Ik heb het steeds het idee dat die Britt van Take me out maar een rol speelt, zo dom dat ze is. Twee buiken op een hand, ja hoor.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #14 Gepost op: 25-03-2011, 09:57:49 »
Ik heb het steeds het idee dat die Britt van Take me out maar een rol speelt, zo dom dat ze is. Twee buiken op een hand, ja hoor.

 ::rofl:: Ja ik denk ook dat ze afentoe een beetje dommer speelt dan dat ze is..
Maarja, waarom zou je dommer spelen.. Lijkt me voor als je een baan zoekt niet echt handig..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2011, 10:57:53 »
Niet mijn pakkie an...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2011, 15:38:08 »
En daar zijn de dierenfundamentalisten alweer:
Bron: AD.nl:

DEN HAAG - De Dierenbescherming heeft vol afschuw gekeken naar een aflevering van het RTL5-programma Echte meisjes in de Jungle. De Dierenbescherming meldt vrijdag enkele tientallen klachten te hebben ontvangen over de beelden.
In de uitzending van donderdagavond moesten de meiden een kip slachten. Ze hadden daarvoor een mes en een slaghout gekregen, aldus een woordvoerder van de dierenorganisatie. ,,Het vangen van de kippen verliep al heel stressvol. Vervolgens werden de kippen op een soort strandpaal gelegd. Daar werden ze feitelijk doodgemarteld. Het was gruwelijk,'' zei de zegsman.

Opnames in Suriname
De opnames zijn in Suriname gemaakt. Als dit in Nederland was gebeurd, was er sprake geweest van strafbare feiten, aldus de woordvoerder. In Nederland moeten kippen zo snel en zo pijnloos mogelijk worden geslacht.

Code voor publieke omroepen
De Dierenbescherming gaat een code opstellen voor omroepen. Ze wil dat omroepen ondertekenen dat ze geen gebruik maken van dieren voor vermaak. De code zou binnen enkele weken klaar moeten zijn. Verder wil de Dierenbescherming dat RTL5 zijn excuses aanbiedt en de scene van internet verwijdert.

Kijkcijfers
De zender spreekt van een 'geweldige start'. ,,De eerste aflevering trok met 733.000 kijkers al direct een groot kijkerspubliek. Op het hoogtepunt, om 21:15 uur, keken er zelfs 937.000 mensen," aldus eens zegsvrouw van RTL 5.

Ophef rondom tv-programma's
Het is de derde keer in enkele weken tijd dat er ophef ontstaat over dieren in tv-programma's. Eerder kreeg de Dierenbescherming klachten over Mijn vader is de Beste van de TROS en Total blackout van Veronica. (ANP/LFS)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2011, 15:53:03 »
Geweldig programma! ::ok::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2011, 16:13:04 »
En daar zijn de dierenfundamentalisten alweer:
Bron: AD.nl:

DEN HAAG - De Dierenbescherming heeft vol afschuw gekeken naar een aflevering van het RTL5-programma Echte meisjes in de Jungle. De Dierenbescherming meldt vrijdag enkele tientallen klachten te hebben ontvangen over de beelden.
In de uitzending van donderdagavond moesten de meiden een kip slachten. Ze hadden daarvoor een mes en een slaghout gekregen, aldus een woordvoerder van de dierenorganisatie. ,,Het vangen van de kippen verliep al heel stressvol. Vervolgens werden de kippen op een soort strandpaal gelegd. Daar werden ze feitelijk doodgemarteld. Het was gruwelijk,'' zei de zegsman.

Opnames in Suriname
De opnames zijn in Suriname gemaakt. Als dit in Nederland was gebeurd, was er sprake geweest van strafbare feiten, aldus de woordvoerder. In Nederland moeten kippen zo snel en zo pijnloos mogelijk worden geslacht.

Code voor publieke omroepen
De Dierenbescherming gaat een code opstellen voor omroepen. Ze wil dat omroepen ondertekenen dat ze geen gebruik maken van dieren voor vermaak. De code zou binnen enkele weken klaar moeten zijn. Verder wil de Dierenbescherming dat RTL5 zijn excuses aanbiedt en de scene van internet verwijdert.

Kijkcijfers
De zender spreekt van een 'geweldige start'. ,,De eerste aflevering trok met 733.000 kijkers al direct een groot kijkerspubliek. Op het hoogtepunt, om 21:15 uur, keken er zelfs 937.000 mensen," aldus eens zegsvrouw van RTL 5.

Ophef rondom tv-programma's
Het is de derde keer in enkele weken tijd dat er ophef ontstaat over dieren in tv-programma's. Eerder kreeg de Dierenbescherming klachten over Mijn vader is de Beste van de TROS en Total blackout van Veronica. (ANP/LFS)
helemaal mee eens ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Echte meisjes in de jungle (RTL5)
« Reactie #19 Gepost op: 25-03-2011, 16:25:18 »
ik niet, jah zielig voor die kippen. maar om dat te zeggen dat dieren niet gebruikt mogen worden voor vermaak vind ik overdreven.