Auteur Topic: K2 zoekt K3  (gelezen 1932 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
K2 zoekt K3
« Gepost op: 12-09-2021, 12:14:59 »
Hallo hoe kunnen we dit nou vergeten ::rofl::. Hebben jullie al favorietjes?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2021, 17:25:18 »
Een hele grote vraag bij deze zoektocht!  Wat zoeken ze exact ?  Zoeken ze de beste zangstem, een Nederlandse vervanging of iemand die het best in het plaatje past, en wat is het plaatje dan?   Ik denk dat als ze een Vlaamse vervanging krijgen dat je een deel van de Nederlandse markt gaat verspelen en of dat de bedoeling is, blijft de vraag.

Van wat ik tot nu toe gezien heb is het heel veel te musical achtig, iets wat je met marthe in het begin ook heel hard had.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2021, 17:43:56 »
Ze zoeken naar iemand die in het plaatje past met de andere twee. Tot zover heb ik nog niet veel kandidaten gezien die ik erbij vind passen. Maar we zagen ook nog maar 16/68.

Mijn favorieten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2021, 17:38:25 »

Mijn favorieten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mijn favorieten na aflevering 2 en 3:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #4 Gepost op: 2-10-2021, 02:20:58 »
Van wat ik tot nu toe gezien heb is het heel veel te musical achtig, iets wat je met marthe in het begin ook heel hard had.

Dat zie ik juist helemaal niet. Sowieso vond ik Marthe ook helemaal niet echt musical over komen in het begin. Musical is echt meer Jindra type.

En wat er in de drie afleveringen van dit seizoen voorbij is gekomen was het vooral op veel momenten niet zo zuiver. Terwijl vaak de echte musical kandidaten juist goed zuiver zingen ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #5 Gepost op: 10-10-2021, 12:18:24 »
Mijn ranking voor de live shows:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #6 Gepost op: 26-10-2021, 12:06:39 »
Mijn ranking voor de live shows:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mijn ranking na studioshow 1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #7 Gepost op: 27-11-2021, 01:10:08 »
Nou morgen de finale, toch 4 meiden in de finale.

- Amy, klonk voor mij het meest "normaal" bijna alsof er niet wat was veranderd. Maar zou dus goed kunnen passen

- Julia, zie ik ook wel passen. Vrolijk, energiek.

- Diede, misschien wel de sterkste vocaal, maar snap het commentaar wel dat ze een beetje het "kleine zusje" lijkt. Ze oogt gewoon iets jonger. Als ze alle drie hetzelfde aan hebben lijkt het denk ik al anders.

- Celester, springt er voor mij niet uit.

En de jongens, ik vond het ook niet zo passen. Daarnaast vond ik ze vocaal ook niet beter dan de anderen.

Maar uiteindelijk zal het gevoel van Hanne en Marthe toch de doorslag geven

Mijn favoriet, toch Diede.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2021, 01:12:03 door Enermol »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #8 Gepost op: 27-11-2021, 11:08:04 »
Ik ken Diede al jaren en kan uit eigen ervaring vertellen dat ze in dit programma veel jonger /  liever oogt dan dat ze is. Ze kan gewoon rocknummers zingen met bijbehorende uitstraling. Verder gun ik haar de winst van harte. Ze is een goede zangeres die hard werkt en goed kan omgaan met kinderen. Wat wil je nog meer?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #9 Gepost op: 27-11-2021, 19:07:33 »
Omdat ik als groot fan ook hier graag mijn mening wil delen

Wie ik het best bij k3 vind passen.

1. Julia ::love:: Ze is gewoon k3. haar optreden ook met k2 was al een k3 optreden, ze is vrolijk energiek. kan zingen. Ze heeft gewoon de sprankeling van k3. Ze moet het gewoon worden.

2. Celester: Erg ondergewaardeerd vind ik. Bij Hippie shake en trouwen zag je echt dat ze gemaakt is voor k3. ook een van de beste zang stemmen, ik mis indd wel haar tussen de kandidaten. ze is erg op de achtergrond en daardoor heeft ze ook weinig fans. Ze is wel het meest naturel van iedereen. ze zal het echt van de jury moeten hebben en daar maakt ze kans.

3. Amy: Ondanks dat ik haar echt niet goed vind. is ze qua samenstelling beter dan Diede. Ja sorry, maar ze zingt constant echt heel slecht tot matig. bij eyo met k2 danste ze niet gelijk en leek het net alsof ze het voor het eerst deed. haar zang is elke optreden erg ondermaats en ik vind het dan jammer dat ze het pas vorige week daar mee kwamen en voor de rest alleen maar op haar looks afgaan. Voor de rest vind ik haar optredens veel te gemaakt. aka Jindra, noah van een k3 zoektocht. Ze is samen met julia de top 2 van de fans, maar snap dat echt totaal niet.  ze is gewoon totaal niet voor k3 en zie haar over 5 jaar eruit gaan om wat anders te doen en dit gebruiken om bekender te worden.

4. Diede: Jaa.... sinds het begin al geen groot fan van haar geweest ondanks dat ze onwijs veel talent heeft. Sinds haar zwarte pieten gedoe blijf ik haar echt niet leuk vinden. daarbij heeft ze nu ook gezegd dat ze er trots op is in een interview dus voor mij is ze nu sowieso done bij de fans. Qua tussen hanne en marthe leek het alsof hun kleine zusje mee mocht doen. qua zang is ze de beste, maar voor de rest klopt het plaatje totaal niet. en denk ook dat ze niet veel kans maakt.

Ik zit te duimen en ga stemmen op julia celester vandaag ::bravo:: en hoop dat ik volgende week een van die twee mag bewonderen op de rewind party als het doorgaat ::love::




chipsverslaafde <3

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #10 Gepost op: 27-11-2021, 19:34:53 »
4. Diede: Jaa.... sinds het begin al geen groot fan van haar geweest ondanks dat ze onwijs veel talent heeft. Sinds haar zwarte pieten gedoe blijf ik haar echt niet leuk vinden. daarbij heeft ze nu ook gezegd dat ze er trots op is in een interview dus voor mij is ze nu sowieso done bij de fans. Qua tussen hanne en marthe leek het alsof hun kleine zusje mee mocht doen. qua zang is ze de beste, maar voor de rest klopt het plaatje totaal niet. en denk ook dat ze niet veel kans maakt.

Nu klink is als een Diede-fan, wat ik niet eens per sé ben. Maar dit wil ik wel even in de context plaatsen. In veel Brabantse dorpen is pas dit jaar (ja in 2021) afscheid genomen van zwarte piet. Het is echt niet zo dat alle Brabanders daarmee racisten zijn, maar het was hier (anders dan in de Randstad en veel steden) gewoon geen issue. Ik snap heel goed dat Diede trots is op haar pietenshow. Niet omdat ze daarmee de zwarte piet propageert, maar omdat ze een zang- en dansshow heeft neergezet die op alle basisscholen van het dorp hét verhaal was van Sinterklaas. Dat is superknap op die leeftijd!

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #11 Gepost op: 28-11-2021, 00:29:52 »
Nu klink is als een Diede-fan, wat ik niet eens per sé ben. Maar dit wil ik wel even in de context plaatsen. In veel Brabantse dorpen is pas dit jaar (ja in 2021) afscheid genomen van zwarte piet. Het is echt niet zo dat alle Brabanders daarmee racisten zijn, maar het was hier (anders dan in de Randstad en veel steden) gewoon geen issue. Ik snap heel goed dat Diede trots is op haar pietenshow. Niet omdat ze daarmee de zwarte piet propageert, maar omdat ze een zang- en dansshow heeft neergezet die op alle basisscholen van het dorp hét verhaal was van Sinterklaas. Dat is superknap op die leeftijd!

Niet alleen in de Brabantse dorpen, door heel het land veel dorpen/steden waar de discussie helemaal niet speelde, ook waar nu piet nu nog "gewoon" zwart is.

Maar laten we daar geen discussie over beginnen, het gaat over K3, niet over het Sinterklaasfeest. En de nieuwe K3 is nu bekend

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #12 Gepost op: 28-11-2021, 13:20:56 »
Klopt helemaal. Julia past qua uitstraling supergoed bij K3 en lijkt me een leuke, lieve meid, dus prima keuze. Alleen qua zang vond ik haar niet de beste, maar eerlijk is eerlijk ook Hanne en Marthe waren niet de beste zangeressen toen ze gekozen werden.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2022, 16:28:20 »
Toch een soort van 2e winnaar, Diede gaat Hanne tijdelijk vervangen lees ik.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: K2 zoekt K3
« Reactie #14 Gepost op: 31-10-2022, 17:41:37 »
Toch een soort van 2e winnaar, Diede gaat Hanne tijdelijk vervangen lees ik.

Ik wou dit net plaatsen. En weer word Amy aan de kant geschoven al vermoed ik dat ze dit ook niet aan had gekund. Diede heeft al veel ervaring én gaat het vast uitstekend doen.  ::bravo::