Poll

wat vind je het mooist?

Expeditie Robinson
11 (64.7%)
Peking Express
6 (35.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Robinson of Peking Express  (gelezen 4444 keer)

Offline billie turf

  • Forumlid
Robinson of Peking Express
« Gepost op: 2-10-2011, 21:26:37 »
Natuurlijk vind ik het allebei leuk, maar Peking Express vond ik toch het mooiste spelprogramma dat ik ooit heb gezien. Ook visueel, ik bedoel je ziet toch meer dan alleen maar een strand.
Ik hoop echt dat het ooit nog eens terugkomt.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #1 Gepost op: 2-10-2011, 22:16:56 »
Tsja ik heb Peking express nooit echt gevolgd en ben groot fan van ER dus lijkt me duidelijk ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #2 Gepost op: 2-10-2011, 22:31:23 »
Het is niet te vergelijken het zijn twee hele andere concepten de ene gaat over liften en hoe je zo snel mogelijk van A naar B gaat en Expeditie Robinson is een overleving programma van hoe overleef ik mezelf op een eiland met geén of weinig voedsel. Ik zelf vind Robinson leuker en daar gaat me voorkeur dan ook naar uit ook al vind ik Robinson dit jaar minder leuk dan voorgaande jaren maar Peking Express is toch uiteindelijk niet meer op televisie er is teveel al aan Reality Series elke keer weer verzinnen ze wat anders. :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2011, 11:34:28 »
Ik had altijd 3 lievelingsprogramma's... Wie is de mol, Peking express en expeditie robinson :P ( vandaar dat ik ook op deze site terecht ben gekomen denk ik :P )

Maar ik vond peking express net een stukje leuker dan expeditie robinson ;)
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #4 Gepost op: 3-10-2011, 14:47:36 »
Het is moeilijk te vergelijken... Maar mijn voorkeur gaat (nmatuurlijk) uit naar Peking Express... ER is ook een heel mooi programma maar het haalt het niet bij PE...
Ich bin ein Bärliner!

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #5 Gepost op: 3-10-2011, 18:09:17 »
Het is niet te vergelijken
Dat hoeft ook niet. Je kunt appels ook niet met peren vergelijken maar dat wil niet zeggen dat je geen voorkeur voor zowel of de appel of de peer kan hebben.
Maar PE en ER zijn volgens mij wel allebei de grootste, meest ambitieuze reality shows.

Ik hoop trouwens wel dat dit de laatste ER is met bekende Nederlanders en Belgen.
Ik zie liever onbekenden, die laten zich toch wat meer gaan denk ik. Niet dat ik alleen op sensatie uit ben hoor ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #6 Gepost op: 3-10-2011, 18:39:27 »



Ik hoop trouwens wel dat dit de laatste ER is met bekende Nederlanders en Belgen.


Ze beginnen al een beetje op te raken, als je het bekendheidsgehalte ziet van de deelnemers

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #7 Gepost op: 3-10-2011, 20:11:20 »
Ze beginnen al een beetje op te raken, als je het bekendheidsgehalte ziet van de deelnemers
haha maar dit is pas de tweede editie met bekende mensen ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #8 Gepost op: 3-10-2011, 21:37:17 »
Ze zijn allebei vergalt voor mij toen ze begonnen met "bekende" personen ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #9 Gepost op: 3-10-2011, 21:40:58 »
Ze zijn allebei vergalt voor mij toen ze begonnen met "bekende" personen ::ohno::

dat is bij peking express maar 1 seizoen geweest ( wel het minste seizoen ), en daarna zijn ze gelukkig weer terug gegaan naar onbekende personen

EEEEEEEEEGBEEEEEEERT en JOZEFIEEEHIEEEEEN bijvoorbeeld  ;)
You'll never walk alone

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #10 Gepost op: 3-10-2011, 22:42:50 »
EEEEEEEEEGBEEEEEEERT en JOZEFIEEEHIEEEEEN bijvoorbeeld  ;)
Hee, was dat die man met zijn secretaresse, uit de eerste serie? Dat vond ik echt schitterende televisie.
Het mooie van onbekende kandidaten is dat ze niet zo "voorgevormd" zijn, je leert ze echt puur door het programma kennen.
En bovendien zitten er echt fascinerende typetjes bij ::jaja::
Nouja, niet dat ik de huidige kandidaten van ER zo goed ken maar toch laat het programma zelf regelmatig merken wat ze zijn: de topsporter, het model, artiest enz.
Ik heb niet het idee dat ze allemaal schatrijk zijn of zo, maar wel dat ze minder te verliezen hebben.
Ze gaan hierna vrolijk verder met hun carriere en media-bestaan.
Ik moet zeggen dat ik ook helemaal geen favoriet heb - het is nog wel leuk maar eigenlijk zal het me worst wezen wie er wint.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Robinson of Peking Express
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2011, 23:54:21 »
Hee, was dat die man met zijn secretaresse, uit de eerste serie? Dat vond ik echt schitterende televisie.
Het mooie van onbekende kandidaten is dat ze niet zo "voorgevormd" zijn, je leert ze echt puur door het programma kennen.
En bovendien zitten er echt fascinerende typetjes bij ::jaja::
Nouja, niet dat ik de huidige kandidaten van ER zo goed ken maar toch laat het programma zelf regelmatig merken wat ze zijn: de topsporter, het model, artiest enz.
Ik heb niet het idee dat ze allemaal schatrijk zijn of zo, maar wel dat ze minder te verliezen hebben.
Ze gaan hierna vrolijk verder met hun carriere en media-bestaan.
Ik moet zeggen dat ik ook helemaal geen favoriet heb - het is nog wel leuk maar eigenlijk zal het me worst wezen wie er wint.

nee uit de eerste serie waren reinier en clarinca de opvallendste denk ik ;)

Maar egbert en jozefien kwamen uit de serie die eindigden in Peru, hilarisch vond ik ze  ::bravo::
You'll never walk alone