Auteur Topic: Gerelateerde websites WIDM  (gelezen 27250 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Gerelateerde websites WIDM
« Gepost op: 21-12-2011, 21:02:42 »
In dit topic mogen jullie links naar websites plaatsen die duidelijk gerelateerd zijn aan het programma Wie Is De Mol (zoals bijvoorbeeld de site van Heinz).

De crew is gerechtigd links weg te halen die niets met het programma te maken hebben!

Bij twijfel kan altijd een pm gestuurd worden naar één van de crewleden.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2011, 21:08:25 »
Molpedia
Website: molpedia.nl
Molpedia is een open Wikipedia, maar dan volledig over Wie is de Mol. Iedereen kan pagina's bewerken, theorieën toevoegen en verbeteren. Help mee!


Wie is de Mol gemist
Website: wieisdemolgemist.nl
Op Wie is de Mol gemist.nl kun je alle seizoenen en afleveringen van Wie is de Mol, in het binnen en buitenland, in een handig overzicht terugkijken, vaak in hogere kwaliteit dan Uitzending Gemist. Veel afleveringen zijn tegenwoordig ook beschikbaar via de mobiele website.


PS: misschien is het handig om deze stijl te gebruiken voor nieuwe sites? (om dat de doen: citeer dit bericht en verwijder de [quote] en [/quote] blokken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2011, 22:13:04 »


Op mijn WIDM-fansite www.wieisdemol.net vind je overzichten van molacties en hints die kunnen helpen bij de zoektocht naar de Mol. Daarnaast is er informatie over alle eerdere Nederlandse en Belgische molreeksen en zijn er extra's zoals een WIDM medley met fragmenten uit de bekende molmuziek en top 10 lijstjes met WIDM-hoogtepunten.

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #3 Gepost op: 27-12-2011, 19:14:23 »
Veel forumbezoekers hebben al gehoord van, of meegedaan aan, de fanreis die studenten van University College Utrecht sinds 2008 organiseren. Wil je al jaren een keer meedoen aan Wie is de Mol, maar ben je geen BN'er en heb je geen zin in slechte, commerciële widm-spin'offs die allerlei bedrijven aanbieden, ga dan mee met UcDean's Saboteursreis.

De bijbehorende website is www.ucdean.nl

Dit jaar vindt de reis plaats van 13 tot en met 23 juli. Opnieuw trekken 15 deelnemers over 5000 kilometer in 50 opdrachten dwars door Europa. De finale vindt plaats in Kiev! Iedereen van 17 tot en met 29 jaar oud kan deelnemen.

Op Youtube, en op de website, is meer info en een impressie van eerdere reizen te vinden.



« Laatst bewerkt op: 27-12-2011, 19:17:26 door HansH87 »

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2012, 14:41:22 »
Iedereen van 17 tot en met 29 jaar oud kan deelnemen.
Jammer. Ben sinds vorig jaar 30.

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2012, 21:57:56 »
Wie was de mol?
Website: wiewasdemol.nl
Op deze website vind je een compleet overzicht, verslag en statistieken van de opdrachten, kandidaten en afleveringen van seizoen 1 t/m 11, inclusief foto's en links naar de video's. De komende weken ga ik ook seizoen 12 toevoegen. De site richt zich met name op de briljante opdrachten en schitterende locaties die de makers van WIDM telkens weten te verzinnen. Voor de speurtocht naar de mol en alle bijbehorende complottheorieën kun je op bovenstaande (stuk voor stuk geweldige!) websites terecht :-)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 21:59:40 door Ronald vd V »

Offline Woens

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Column] Kijkcijfers Gemeten: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2012, 18:15:46 »


Het is een schande dat ik in al die jaren van Wie is de Mol nog nooit lid ben geworden van dit forum. Bij deze. Hooi!
Naast fanatiek Wie is de Mol? kijker ben ik zelfbenoemd kijkcijferanalyticus. In die vorm schrijf ik vanaf vandaag elke week een column over de afgelopen aflevering. Geen waslijst met hints of diepgaande theorieën maar een beschrijving waar wij eigenlijk naar hebben gekeken. Wat vonden die 2,1 miljoen kijkers er eigenlijk van? Zijn zij ook zo bang voor Jeugdjournaalpresentatrices? En wat was de meest mallotige (of mollotige) Molactie van de week? Je leest het in

Kijkcijfers Gemeten: Wie is de Mol?

Deze column wordt gepubliceerd op Zappen.blog.nl en op mijn eigen site, blog, uitlaatklep Woens.nl. Daar vind je trouwens ook de Wie is de Poll? - hoe leuk is dat.

Kijkcijfers Gemeten: Aflevering 1
Kijkcijfers Gemeten: Aflevering 2
Kijkcijfers Gemeten: Aflevering 3

Hier zal ik - als het mag? ja? top dankje - elke week de gemeten kijkcijfers publiceren.
Bedankt voor jullie attentie.
Groeten van Menno!
« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 17:37:18 door Woens »

Offline flut1

  • Forumlid
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2012, 09:14:15 »
Wie Is Jouw Mol?
Website: widm.florisbernard.nl
Speel zelf mee met Wie Is De Mol! Op deze website kan je jouw molkennis peilen en vergelijken met die van je vrienden door zelf een pool aan te maken. Door elke week de test over de aflevering op TV te maken kan je punten verdienen. Verdien zoveel mogelijk punten en wordt winnaar van jouw pool of zelfs van de hele site!

Screenshots:
http://widm.florisbernard.nl/img/screen1.png
http://widm.florisbernard.nl/img/screen2.png
http://widm.florisbernard.nl/img/screen3.png
« Laatst bewerkt op: 9-01-2012, 09:16:13 door flut1 »

Offline Woens

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gerelateerde websites WIDM
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2012, 17:36:32 »

Moest Maarten liftend naar huis? Dat, en nog veel meer (denk aan 'retired mamaloe' en de Wie is de Poll?) in alweer de derde Wie is de Mol? recensie op Woens.nl! http://woens.nl/2012/01/20/kijkcijfers-gemeten-wie-is-de-mol-aflevering-3/


Offline stijnhommes

  • Forumlid
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #9 Gepost op: 22-01-2012, 22:41:02 »
Hallo allemaal,

Ik ben al enkele jaren op wieisdemol.com actief onder mijn pseudoniem. Omdat ik graag mijn pseudoniem gescheiden wil houden van mijn echte naam, post ik dit bericht onder een nieuw account. (Mocht de forumleiding dit willen checken, dan mogen ze mij een PM sturen).

Ik heb een paar dagen geleden een "Wie Is De Mol"-groep aangemaakt op socialdining.nl die inmiddels 4 leden heeft.
http://www.socialdining.nl/Wie-Is-De-Mol

Socialdining.nl organiseert etentjes voor groepen met meer dan 50 volgers, maar ik kan zelf ook etentjes regelen.

Ik vroeg mij af hoeveel mensen interesse hebben om samen onder het genot van een hapje en een drankje de laatste theorieen te bespreken.

Als je interesse hebt, neem dan alsjeblieft de tijd om de groep te volgen. Voorstellen voor steden, restaurants en data zijn ook van harte welkom.

Vriendelijke groeten,
Stijn Hommes

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #10 Gepost op: 22-01-2012, 23:22:01 »
Jullie zijn goed op weg! Mijn moeder heeft hem inmiddels opgelost. Morgen gaat 'ie op de post. ;D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #11 Gepost op: 22-01-2012, 23:22:11 »
Klinkt bruut. Misschien volgend jaar.

 ::trots::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #12 Gepost op: 22-01-2012, 23:23:36 »
Leuk idee Stijn, en gezellig!
Ben nu niet bij machte, wie weet in de toekomst!
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #13 Gepost op: 22-01-2012, 23:43:28 »
is dit eigenlijk niet gewoon reclame?

Bovendien heb je toch al een account?

Uit de huisregels van RN:

Citaat
Spam
Spam is ongewenste reclame voor bijvoorbeeld:
- een product of dienst(verlening)
- websites
- evenementen
- wervingsacties
- alle andere zaken die onder het kopje 'spam' vallen
« Laatst bewerkt op: 22-01-2012, 23:49:06 door Bodejos »

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #14 Gepost op: 22-01-2012, 23:54:01 »
lijkt me een leuk initiatief al zal het wel weer ergens ver weg int westen georganiseerd worden of ergens door de week of niet?
Of hoe had je dit allemaal in gedacht??
ben wel benieuwd naar meer info.
en idd zoals jos al zei, waarom maak je hiervoor nu een nieuwe nichname/profiel voor aan als je er al 1 hebt en al jaren hier zit?
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Loebas

  • Forumlid
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #15 Gepost op: 23-01-2012, 02:07:23 »
Wie de oplossing ziet mag het zeggen. ;)

Ben nieuwsgierig naar de afzender  ;)

Zal er eens een nachtje over slapen.

Btw: Leuk, zulke post:)
Omnia vincit amor

Offline stijnhommes

  • Forumlid
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #16 Gepost op: 23-01-2012, 09:33:33 »
@Rick: Alle opties zijn nog open. Als er genoeg interesse is, kan er voor verschillende locaties wat georganiseerd worden. Ik zit zelf in de Randstad, maar met 2 miljoen Molloten, moet een groepje bij jou in de buurt makkelijk te maken zijn.

Offline stijnhommes

  • Forumlid
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #17 Gepost op: 23-01-2012, 09:42:24 »
@Bodejos: Ik heb maud een berichtje gestuurd zodat zij er samen met de andere moderatoren een besluit over kan doen. Ik heb verschillende threads gezien die kandidaten vroegen voor Wie is de mol reizen die niet door .com waren georganiseerd en ook websites worden regelmatig gepromoot. Ik denk dus niet dat mijn bericht zonder meer spam is, maar ik laat het besluit aan de moderatoren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #18 Gepost op: 23-01-2012, 11:10:30 »
Ik ben het met je eens dat het op het randje is. Je hebt het immers nergens over een prijs per deelnemer (hoewel het eten natuurlijk niet gratis is, of ik moet het woord ''diner'' compleet verkeerd hebben begrepen).

Het siert je, als je aangeeft dat je het eigenlijk zelf niet weet waar dit nou onder valt.

Ik ben geen moderator, dus zoals je al aangeeft: zij beslissen erover.

Wat ik me dus afvroeg wat je nickname betreft: heeft het wel een toegevoegde waarde om dit via een nieuw account te laten lopen. Ik weet dus uit je nieuwe account niet op te maken wie je bent, alleen dat je naam nogal Maastrichts klinkt.......



Offline stijnhommes

  • Forumlid
Wie Is De Mol? Diner
« Reactie #19 Gepost op: 23-01-2012, 11:36:42 »
Wat ik me dus afvroeg wat je nickname betreft: heeft het wel een toegevoegde waarde om dit via een nieuw account te laten lopen. Ik weet dus uit je nieuwe account niet op te maken wie je bent, alleen dat je naam nogal Maastrichts klinkt.......
De toegevoegde waarde is privacy. Ik heb mij bij die andere site met facebook ingeschreven en ik wil mijn nickname en echte naam strikt gescheiden gehouden.

Ik heb nog geen prijs genoemd omdat ik slechts interesse pols. Locatie, restaurant, prijsklasse en datum liggen allemaal nog wijd open. Als blijkt dat de meeste interesse uit het oosten van het land komt, zou het weinig zin hebben iets in de Randstad te regelen en reserveren in Leeuwarden heeft geen zin als de reacties uit de Randstad komen. Ik moet eerst weten wie er mee wil doen.