Auteur Topic: Klein foutje...  (gelezen 2655 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Klein foutje...
« Gepost op: 13-05-2003, 20:16:56 »
Ik heb een klein foutje ondenkt, nl in de calender, de weeknrs kloppen niet. Volgens de kalender zou het nu week 19 moeten zijn, maar het is week 20  :)

Niet dat ik er problemen mee heb, maar het viel me gewoon op  ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Klein foutje...
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2003, 19:46:30 »
Er zijn ook wel eens verjaardagen verkeerd aangegeven, zoals die van Cora Bora. De maand en de dag waren omgewisseld :-\. Dit is wel een beetje vervelend omdat je dan soms mensen uitgebreid gaat feliciteren die helemaal niet jarig zijn ::).








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Klein foutje...
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2003, 21:10:05 »
Er zijn ook wel eens verjaardagen verkeerd aangegeven, zoals die van Cora Bora. De maand en de dag waren omgewisseld :-\. Dit is wel een beetje vervelend omdat je dan soms mensen uitgebreid gaat feliciteren die helemaal niet jarig zijn ::).

Ik denk eerlijk gezegd dat dit geen kalenderfout is, maar aan de betreffende forummers zelf ligt. In 't profiel moet eerst de maand en vervolgens de dag worden aangegeven. Omdat 't gewoonlijk andersom wordt gehanteerd, zal 't denk ik nogal 'ns voorkomen dat iemand zich vergist en daarom dus verkeerd in de verjaardagskalender staat.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Klein foutje...
« Reactie #3 Gepost op: 19-05-2003, 13:30:51 »
ben bang dat han gelijk heeft hier....dit valt onder de titel DD (vul zelf in)  ;D








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Klein foutje...
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2003, 22:06:20 »
Domme dwazigheden?  ;D







banaan begint met een b, soms met een s