Auteur Topic: Telkens uitgelogd  (gelezen 14470 keer)

Offline Joff

  • Forumlid
Telkens uitgelogd
« Gepost op: 28-01-2012, 19:58:39 »
Sinds dit WIDM seizoen word ik telkens automatisch uitgelogd. Ik kan nog zo vaak "Blijf ingelogd" aanvinken of het aantal minuten dat ik ingelogd blijf op 99999 zetten, maar bij elk volgend bezoek aan de site ben ik weer uitgelogd. Vorige jaren was dit minder problematisch, ook al moest ik toen ook vaak inloggen (het liefst ben ik permanent ingelogd)

Wat ook erg vervelend is, is dat als ik inlog vanuit een topic, ik door word gestuurd naar de homepage en vervolgens overnieuw het topic moet opzoeken.

Kan hier iets aan worden gedaan?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Telkens uitgelogd
« Reactie #1 Gepost op: 28-01-2012, 20:11:54 »
apart, ik moet hooguit 1x in de drie weken opnieuw inloggen

wis je je internetgeschiedenis weleens?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Telkens uitgelogd
« Reactie #2 Gepost op: 28-01-2012, 20:18:21 »
Niet vaak, ik weet niet, zou dat iets uitmaken? Of ligt het aan Chrome? Vroeger gebruikte ik Firefox. Wellicht wordt in Chrome om de een of andere reden de optie "Blijf ingelogd" niet gepakt?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Telkens uitgelogd
« Reactie #3 Gepost op: 28-01-2012, 20:33:01 »
Niet vaak, ik weet niet, zou dat iets uitmaken? Of ligt het aan Chrome? Vroeger gebruikte ik Firefox. Wellicht wordt in Chrome om de een of andere reden de optie "Blijf ingelogd" niet gepakt?
als je je geschiedenis wist kan het gebeuren dat je daarmee ook opgeslagen wachtwoorden wist

op chrome heb je daar instellingen voor, ligt er natuurlijk aan op welke manier je je geschiedenis wist

maar ik ben niet iemand die er verstand van heeft
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Telkens uitgelogd
« Reactie #4 Gepost op: 28-01-2012, 20:44:13 »
Opgeslagen wachtwoorden is iets anders, het gaat meer om cookies in dit verband.
Met andere sites heb ik geen problemen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Telkens uitgelogd
« Reactie #5 Gepost op: 29-01-2012, 00:00:11 »
Eerste keer dat we horen van dit probleem.
Ik zal het neerleggen bij de techneuten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Telkens uitgelogd
« Reactie #6 Gepost op: 29-01-2012, 00:46:11 »
nu ik dan eens een nieuwe p.c heb aangeschaft , met een redelijk toetseenbord ,heb ik er toch ook vaker last van, die pc/of ik moet nog leren er mee om te gaan, ik heb hetzelfde enkele keren per week , gekker is dat mijn wachtwoord dan niet wordt 'herkend, dan klik ik een paar keer terug, en ben ik plots weer ingelogd  ::oink:: :-X ::) ??? ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::,allemaal een goede zondag. !.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?