Auteur Topic: Bar "De Zandloper"  (gelezen 93614 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #760 Gepost op: 24-07-2012, 16:13:36 »
 ::bravo:: mollenvanger21  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #761 Gepost op: 24-07-2012, 16:25:49 »
Ooooooh! Jullie hebben me genaaid! En ik ben tegen mn MV juist het hele spel door eerlijk gebleven! En tegen D*N heb ik alleen maar 1 keer verzwegen dat ik een ander token had dan hij dacht...

Strak gespeeld Mollenvanger ;D gefeliciteerd!
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #762 Gepost op: 24-07-2012, 16:29:40 »
Ooooooh! Jullie hebben me genaaid! En ik ben tegen mn MV juist het hele spel door eerlijk gebleven! En tegen D*N heb ik alleen maar 1 keer verzwegen dat ik een ander token had dan hij dacht...

Strak gespeeld Mollenvanger ;D gefeliciteerd!
Sorry Swifty, ik zal je zo uitleggen hoe dat zit :) echt sorry! (zie pm) Met name in de finale is het zoiets van kun je elkaar nog vertrouwen.
« Laatst bewerkt op: 24-07-2012, 16:32:46 door mollenvanger21 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #763 Gepost op: 24-07-2012, 16:36:07 »
En uiteraard Swifty en Grasisgroen bedankt voor de felicitaties!  ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #764 Gepost op: 24-07-2012, 16:41:16 »
Molcrazy dank voor de organisatie!  ::bravo::

Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar alle tussenstanden, of iig de scores per ronde, zou je dat nog kunnen geven? En wat voor samenwerkingsverbanden waren er nog buiten die van ons drieen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #765 Gepost op: 24-07-2012, 16:41:52 »
Mijn eindbiecht:

Nou dit is dan mijn eindbiecht. Ik heb er speciaal voor Lukie (die momenteel ook ergens in een andere tijdzone zit :P) geprobeerd 2 uur over te doen, maar helaas was ik in ongeveer 10 minuten klaar.

Maar goed.. dit moet ik even laten bezinken. Ik de winnaar van Time Warpers? Nooit verwacht. En dat met maar 1 token op zak in dat ik in afl 2 bij toeval verdiende omdat ik 5e werd. In aflevering 4 zette ik deze token alweer in, omdat ik niet zeker was van mijn zaak. Vooraf dacht ik dat ik halverwege uit het spel zou vliegen, maar ik ging maar door. Sterke spelers met meer tactisch, creatief en raadseloplossend vermogen (die in mijn ogen meer recht hadden op de finale dan ik) waren al uitgeschakeld.

Tot mijn verbazing haalde dus ik met mijn matige raadsel –en creatieve capaciteiten de finale. Maar goed nu blijk ik de winnaar te zijn, waar toch D*N en ik ervanuit gingen dat Swifty zou gaan winnen. We konden het zelfs in de finale goed met elkaar vinden, ondanks dat het een alles of niets strijd is waar vertrouwen niet altijd alles zegt. Ik voel me daarom ook best wel schuldig dat ik jullie de indruk heb gegeven dat ik de quiz als laatste had gemaakt. Ik was net een paar seconden later dan Swifty met inleveren en dat ik grieperig was, was een mooie dekmantel natuurlijk.

En dan is er nog het spreken of zwijgen onderdeel, sorry Swifty, D*N en ik wisten dat we dit wel moesten doen want we hadden al het vermoeden dat jij nog een token achter de hand zou hebben. Door beide te spreken zouden wij de bonuspunten van jouw token ongedaan maken. Des te erger is het dat ik dus met de gouden koffer (die jullie me hebben gegeven) het spel heb gewonnen. (maar goed, goud was mijn enige kans).

Nogmaals jullie waren echt geduchte tegenstanders, en eigenlijk vind ik dat we alle 3 hebben gewonnen. Samen zijn we zo ver gekomen en de verschillen in de einduitslag zijn ook maar miniem. Ook alle andere spelers dank voor het meedoen, en het maken van alle creatieve creaties! Tot slot wil ik ook Molcrazy nog even bedanken voor de organisatie van het spel! En ik kondig bij deze aan een volgend spel (survivor dan toch? van de zijlijn te gaan volgen, omdat ik ook anderen de kans wil gunnen om te winnen. :)

Groetjes,

MV21
« Laatst bewerkt op: 24-07-2012, 17:00:19 door mollenvanger21 »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #766 Gepost op: 24-07-2012, 16:48:51 »
Molcrazy dank voor de organisatie!  ::bravo::

Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar alle tussenstanden, of iig de scores per ronde, zou je dat nog kunnen geven? En wat voor samenwerkingsverbanden waren er nog buiten die van ons drieen?

Ik had vooral de indruk dat jij en D*N samenwerkten maar ook D*N, MV21 en Nieky. Dit is puur op basis van de creatieve rankings die ik kreeg.

De tussenstanden in bijlage ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #767 Gepost op: 24-07-2012, 16:52:56 »
Leuke eindbiecht MV!

Sorry voor de andere spelers dat wij met elkaar het spel zo beheersten op het einde. Na de eerste ronde benaderde mollenvanger mij om wat samen te werken, en vlak daarna D*N ook. In eerste instantie bedoelde ik met samenwerking vooral het doorsturen van de antwoorden nadat we die zelf aan de spelleiding hadden gestuurd, en elkaar bovenaan de lijstjes zetten. Totdat D*N met het idee kwam om te proberen mensen weg te stemmen. Eerst werkte dat niet zo (tdietz was een taaie) maar naarmate er minder spelers waren ging het beter. Soms was ik erg laat met insturen en dt kostte me bijna mijn kop tegen Jann, maar daarna liep het spel geweldig voor mij. De puzzels waren op mijn lijf geschreven ineens, ik won tokens en het bleek dat mijn twee verbondjes ook samenspeelden, dus het werd 1 verbond van drie en we wisten met hulp van Nieky neem ik aan de rest weg te spelen.

In de eindronde heb ik me vergist met het bonustoken, ik dacht dat ik daarmee bij de creatieve ronde 11, 12 of 13 punten zou krijgen en dus dacht ik op rozen te zitten en heb ik de jongens vertrouwd in de dilemma's...

Ik heb nog een immuniteitstoken over zie ik, iemand kopen? ::)

Het was een leuk spel, dank voor het spelen allemaal! En dank voor de tussenstanden Molcrazy :D ik ga ff kijken nu...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #768 Gepost op: 24-07-2012, 17:04:22 »
Aaaah zie dat D*N toch liever mij eruit had dan Nieky in de halve finale, ik had gegokt dat hij het mintoken pas in de finale op mij zou spelen. Dan snap ik nog niet zo goed hoe de immuniteitstoken werkte MC, ik dacht dat ik zou horen wanneer er een negatief token op mij gespeeld zou worden?
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #769 Gepost op: 24-07-2012, 20:15:40 »
 ::oink::

Gefeliciteerd EmVeetje! ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #770 Gepost op: 24-07-2012, 20:26:40 »
Aaah verdikkeme

Ik dacht dat D*N me geflikt had in de halve finale door tegen onZe afspraak ik (hij mocht het stokjesspel winnen als ir zijn roken op Swifty zou zetten) maar we hadden geen rekening gehouden met de immuniteitstoken

Gefeliciteerd mollenvanger iig
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #771 Gepost op: 24-07-2012, 20:28:32 »
Mollenvanger gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #772 Gepost op: 24-07-2012, 20:32:02 »
Mijn eindbiecht:

En ik kondig bij deze aan een volgend spel (survivor dan toch? van de zijlijn te gaan volgen, omdat ik ook anderen de kans wil gunnen om te winnen. :)

Groetjes,

MV21

::rofl:: hij krijgt t meteen hoog in zijn bol XD
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #773 Gepost op: 24-07-2012, 20:34:56 »
Nieky ik had mijn immuniteitstoken nog bewaard  tot de finale, dacht ik, maar ik had in de halve finale ook een bonustoken ;)

Het blijft toch een valse ..., ik heb m notabene de ronde daarvoor nog de juiste oplossing gestuurd van die rekenpuzzel, die de andere drie allemaal fout hadden. Anders lag hij eruit dacht ie...
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #774 Gepost op: 24-07-2012, 21:21:28 »
::oink::
Gefeliciteerd EmVeetje! ::ok::
Dankjewel HDD! :D Vanwaar die  ::oink::, had je het net zo niet verwacht als ik zelf? :P
En ook Daisy en Niek bedankt voor de felicitaties  ::bravo::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #775 Gepost op: 24-07-2012, 21:48:06 »
GefeliciteerdMollenvanger!
Waren er nog complotjes tegen mij? ::wijn::
...óf niet!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #776 Gepost op: 24-07-2012, 21:50:36 »
gefeliciteerd MV21! Met stip op de ranking, vermoed ik
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #777 Gepost op: 25-07-2012, 10:41:03 »
Van harte, Vangert ::ok::  ::ok::

::rofl:: hij krijgt t meteen hoog in zijn bol XD

Dacht ik ook gelijk ::rofl::

En Molcrazy, bedankt voor de organisatie van dit originele, leuke spel ::ok::  ::ok::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #778 Gepost op: 25-07-2012, 11:47:34 »
Aaaah zie dat D*N toch liever mij eruit had dan Nieky in de halve finale, ik had gegokt dat hij het mintoken pas in de finale op mij zou spelen. Dan snap ik nog niet zo goed hoe de immuniteitstoken werkte MC, ik dacht dat ik zou horen wanneer er een negatief token op mij gespeeld zou worden?

Dat is inderdaad een fout van mijn kant ::schaam:: het feit dat de verminderingstoken en de bonustoken elkaar neutraliseerden kan ertoe geleid hebben dat ik dit vergeten ben te melden: immers veranderde er zo niets aan de puntenstand.

Ik check net het document en zie dat er dan in de creatieve ranking wel iets was veranderd: namelijk Swifty 2 punten meer en D*N en MV21 1 punt minder. Gelukkig had dit geen invloed op de totale eindstand van die ronde (Nieky vloog er alsnog uit).

gefeliciteerd MV21! Met stip op de ranking, vermoed ik

De RN Ranking wordt nog aangepast maar daar zullen wel wat berekeningen bij te pas komen ::jaja::

En Molcrazy, bedankt voor de organisatie van dit originele, leuke spel ::ok::  ::ok::

Dank! ::respect::
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar "De Zandloper"
« Reactie #779 Gepost op: 25-07-2012, 11:50:00 »
Gefeliciteerd, MV!
Ich bin ein Bärliner!