Auteur Topic: Ik kan niets posten  (gelezen 2748 keer)

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Ik kan niets posten
« Gepost op: 29-05-2003, 20:30:44 »
Jullie kunnen er waarschijnlijk niets aan doen maar ik wilde het toch maar even melden, je weet maar nooit.

Wanneer ik op school achter de computer zit, ga ik automatisch even een kijkje nemen op dit forum. Wanneer ik vanuit daar iets wil posten, krijg ik een foutmelding (geen foutmelding van de widm.com site zelf, maar een van windows zelf. Dat er een fout is opgelopen, de browser sluit af enz enz) Er wordt gewoon gebruik gemaakt van Win XP. Kan het komen vanwege beveiligingen enzo?  ??? Thuis heb ik er geen last van, alleen daar, toch wel vervelend als je daar de halve dag zit.







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ik kan niets posten
« Reactie #1 Gepost op: 29-05-2003, 20:35:44 »
Volgens mij ligt 't aan de Browser die er op school gebruikt wordt. Ik kon eerst op school ook niet posten en heb toen de Browser in de 'Browser Selector' in 't Info Center aan de linker kant omgezet naar 'n andere. Ik denk dat dit ook de oplossing voor jou is. Succes ermee!  :)








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Ik kan niets posten
« Reactie #2 Gepost op: 29-05-2003, 21:44:32 »
Okee, alvast bedankt!







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ik kan niets posten
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2003, 15:46:14 »
Is het niet meer mogenlijk te reageren in het topic: Tja...wat kies je (relaxhoek) ????

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ik kan niets posten
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2003, 15:53:37 »
Op de een of andere miraculeuze wijze is dat topic vanzelf op slot gegaan, maar ik heb 'm weer geopend nu.  :)