Auteur Topic: Overlijdensberichten  (gelezen 252059 keer)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #60 Gepost op: 20-06-2013, 12:23:41 »
James Gandolfini hoofdrolspeler uit The Sopranos, overleden op 51-jarige leeftijd, vermoedelijk aan een hartaanval.  :(

Ik las het inderdaad. Heftig hoor. Was erg benieuwd naar die nieuwe serie die hij ging maken.  :(

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #61 Gepost op: 2-07-2013, 10:22:14 »
Maarten van Roozendaal, ook maar 51 geworden... :(

Hele mooie liedjes heeft hij gemaakt, maar dit optreden vind ik zo grappig:

...maar soms even niet :)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #62 Gepost op: 2-07-2013, 15:13:45 »
Las het gisteren inderdaad. Wat een bizar toeval dat bij het programma de beste singer songwriter 1 van de kandidaten een nummer voor hem had geschreven en gezongen. Plus, hoewel ik niet denk dat het toeval was, dat alles wat die gedaan heeft nu bij UvA is.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #63 Gepost op: 2-07-2013, 17:40:48 »
Ben ik de enige die vandaag pas voor het eerst van hem heeft gehoord? :-[
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #64 Gepost op: 2-07-2013, 20:32:10 »
Waarschijnlijk wel. Ik hoorde gisteren overigens pas het eerst van hem.

Dat had ik ook met bijvoorbeeld Martin Bril. Die naam kende ik alleen uit een voor hem geschreven In Memoriam.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #65 Gepost op: 2-07-2013, 23:30:15 »
Dat had ik ook met bijvoorbeeld Martin Bril.

::oink::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #66 Gepost op: 5-07-2013, 18:36:19 »
Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Misschien had ik die namen weleens voorbij zien komen, maar ik had er op dat moment geen ''binding'' mee.


Vergelijk het een beetje met de tien namen van de kandidaten van Wie is de Mol?

De een kent er 1 van, de ander misschien 4 of 5. Slechts een enkeling zal tot 10 komen. Maar ja, wat is dan ''kennen''? Dat begrip is relatief........

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #67 Gepost op: 14-07-2013, 08:12:47 »
 ::oink::


Glee-ster Cory Monteith (31) overleden

De Amerikaanse Glee-acteur Corey Monteith is op zaterdagmiddag dood in zijn hotelkamer in de Canadese stad Vancouver gevonden.
Dat heeft de lokale politie zondag (Nederlandse tijd) bevestigd.

Monteith werd bekend door zijn rol in Glee als Finn, die hij sinds het begin van de serie in 2009 vertolkte, en die sinds 2010 in Nederland wordt uitgezonden.

Zijn lichaam zou zijn ontdekt toen hij verzuimde uit te checken in het hotel waar hij op 6 juli zijn intrek had genomen, aldus de site.

Uit video-opnames die het hotel ter beschikking stelde zou blijken dat de acteur op zaterdagochtend alleen was teruggekeerd naar zijn hotelkamer. De doodsoorzaak is niet bekend, maar de politie zou niet uitgegaan van geweld.

De 31-jarige acteur liet zich in maart opnemen in een afkickkliniek vanwege drugsgebruik.

Door: NU.nl/ANP 
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #68 Gepost op: 14-07-2013, 09:35:52 »
::oink::


Glee-ster Cory Monteith (31) overleden

De Amerikaanse Glee-acteur Corey Monteith is op zaterdagmiddag dood in zijn hotelkamer in de Canadese stad Vancouver gevonden.
Dat heeft de lokale politie zondag (Nederlandse tijd) bevestigd.

Monteith werd bekend door zijn rol in Glee als Finn, die hij sinds het begin van de serie in 2009 vertolkte, en die sinds 2010 in Nederland wordt uitgezonden.

Zijn lichaam zou zijn ontdekt toen hij verzuimde uit te checken in het hotel waar hij op 6 juli zijn intrek had genomen, aldus de site.

Uit video-opnames die het hotel ter beschikking stelde zou blijken dat de acteur op zaterdagochtend alleen was teruggekeerd naar zijn hotelkamer. De doodsoorzaak is niet bekend, maar de politie zou niet uitgegaan van geweld.

De 31-jarige acteur liet zich in maart opnemen in een afkickkliniek vanwege drugsgebruik.

Door: NU.nl/ANP 

 ::oink:: 
Mijn eerste reactie was nee dit kan niet ::ohno:: :(

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #69 Gepost op: 27-07-2013, 13:02:43 »
J.J. Cale
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #70 Gepost op: 27-07-2013, 14:35:56 »
J.J. Cale


Het schijnt dat dit een hele flauwe (zieke) grap van iemand is geweest. Hij leeft nog hebben zijn woordvoerders gezegd.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #71 Gepost op: 27-07-2013, 14:56:13 »
wat vervelend  >:(; het stond op NOS-site en jjcale.com
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #72 Gepost op: 27-07-2013, 14:57:56 »
Als het een grap blijkt, vind ik het wel vreemd dat zelfs op zijn eigen officiële website staat dat hij overleden is, en dat zijn management geen melding van die grap op de officiële site maakt. http://jjcale.com/

EDIT: Hij is dus wel degelijk overleden.... het bericht dat het een grap was, blijkt de 'grap'

R.I.P.
« Laatst bewerkt op: 27-07-2013, 15:14:17 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #73 Gepost op: 27-07-2013, 15:21:19 »
Als het een grap blijkt, vind ik het wel vreemd dat zelfs op zijn eigen officiële website staat dat hij overleden is, en dat zijn management geen melding van die grap op de officiële site maakt. http://jjcale.com/

EDIT: Hij is dus wel degelijk overleden.... het bericht dat het een grap was, blijkt de 'grap'

R.I.P.

Ah ok. Nou dat vind ik ook een zieke grap. Dat doe je toch niet?  ::ohno:: ???

R.I.P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #74 Gepost op: 27-07-2013, 17:52:26 »
Erg genoeg zijn er sites die dit soort berichten kunnen genereren. Zo kon je een naam invoeren, en een land waarin je deze persoon aan zijn of haar einde kon laten komen.

De site deed de rest. Er kwam dan een bedriegelijk echt uitziende ''in memoriam'' uit rollen.


In dit geval geen fake. J.J. Cale zelf is nu dus overleden, maar zijn muziek heeft eeuwigheidswaarde


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #75 Gepost op: 28-07-2013, 16:09:08 »
Jazz-zangeres Rita Reys is op 88-jarige leeftijd overleden :(

R.I.P.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #76 Gepost op: 28-07-2013, 17:45:22 »
Jazz-zangeres Rita Reys is op 88-jarige leeftijd overleden :(

R.I.P.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #77 Gepost op: 29-07-2013, 17:48:32 »
R.I.P Veel te jong overleden:

Heftig nieuws vanuit Ecuador. International Christian 'Chucho' Benitez is op 27-jarige leeftijd overleden.

Benitez tekende deze zomer voor de Qatares club El Jaish. De 58-voudig international stond eerder onder contract bij de Mexicaanse topclub America en speelde in de Premier League voor Birmingham City. Ook was hij met Ecuador actief op het WK van 2006.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #78 Gepost op: 12-08-2013, 15:29:33 »
Prins Friso is overleden.



Beter zo.. moest er toch niet aan denken dat hij nog 40 jaar in coma zou blijven of iets dergelijks :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Overlijdensberichten
« Reactie #79 Gepost op: 12-08-2013, 17:10:26 »
Als hij gisteren was overleden, zou dat op de verjaardag van Mabel zijn geweest.


Inderdaad: hoe erg ook, het is beter zo. Nu kan de familie een triest hoofdstuk afsluiten.