Auteur Topic: Het traagste woord 3  (gelezen 51315 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #140 Gepost op: 6-10-2012, 14:31:46 »
Ik dacht echt dat hij dat grapte.
Nee ik had het echt niet door :P in mijn (zo nu blijkt) winnende post gaf ik ook aan dat ik dacht niet te winnen, maar hoopte ik zoals vorig jaar de top 3 te halen met die post.

En ik was op het laatst blij dat Nieky lekker Mollenvanger vragen aan het stellen was, ik hoopte dat MV niet aan de 10 posts-regel dacht. MV, stond je daar nog bij stil?
De winst had me dat niet opgeleverd Wel heel grappig dat MV zijn winst niet door had ;D
Hahaha ik was ik nog wel bezig met het aantal posts ja. Toevallig had ik eerder die dag de post van D*N gezien van 7 uur ochtend. Ik dacht mooi dan ga ik avonds na 7'en nog 1x proberen om mn tijd te verbeteren, zoals ik dat het hele spel deed. Maar toen bedacht ik me opeens: kan dat wel? Dus heb toen mijn aantal posts geteld. Die poging kwam er nooit meer van, want toen kwam Bodejos met zijn verhaal.

Daarna kwam Niek, en ook op hem kon ik nog reageren. Maar in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat dat tactiek van hem was, ik dacht dat hij gewoon een goed bedoelde vraag stelde :P Gelukkig had ik dus nog de ruimte om op hem te reageren en daarna had ik toch minder tijd omdat ik ook o.a voor school bezig was en PSV - Napoli keek.

Maar goed dank Swifty, Pierre en alle anderen voor de felicitaties :) Trouwens waar is titelverdediger Niuno gebleven?  ??? (die heeft niet meegedaan).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #141 Gepost op: 6-10-2012, 14:41:23 »
Kortom, we hebben 4 oktober allemaal ''strategisch gepost'' zonder dat we dat wisten.

Zoals MV opmerkte: ''toen kwam Bodejos met zijn verhaal'': dat was een pest-post, om verwarring te stichten, maar wel een geldige post (en ja Ibung: dat had ook in 6 woorden gekund, maar dan zou het verwarrings-effect dat mij voor ogen stond, verloren gaan).

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #142 Gepost op: 6-10-2012, 15:04:19 »
Trouwens waar is titelverdediger Niuno gebleven?  ??? (die heeft niet meegedaan).

Winnen is belangrijker dan meedoen ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #143 Gepost op: 6-10-2012, 15:11:15 »
Winnen is belangrijker dan meedoen ::jaja::

HDD blijft gewoon doorgaan met posts van 5 zitten ::rofl:: :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #144 Gepost op: 6-10-2012, 15:14:05 »
Gefeliciteerd MV!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #145 Gepost op: 6-10-2012, 15:17:48 »
Met betrekking tot het editen van posts, wat vinden jullie van deze regel:

- Het is niet toegestaan je post te editen. Indien je een post edit voordat de volgende user een bericht plaatst, wordt je post ongeldig verklaard. Indien je een post edit, nádat één of meerdere users inmiddels een bericht geplaatst hebben, wordt je automatisch gediskwalificeerd.

Dit dekt de lading toch?

En moet het aantal posts omlaag? Heel veel users hadden posts over. En dan wordt het nog tactischer. Nu werd het tactisch element soms gehinderd door mensen die niet persé direct voor de eerste plek gingen..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #146 Gepost op: 6-10-2012, 15:20:49 »
Met betrekking tot het editen van posts, wat vinden jullie van deze regel:

- Het is niet toegestaan je post te editen. Indien je een post edit voordat de volgende user een bericht plaatst, wordt je post ongeldig verklaard. Indien je een post edit, nádat één of meerdere users inmiddels een bericht geplaatst hebben, wordt je automatisch gediskwalificeerd.

Dit dekt de lading toch?
Goed idee! Alleen, zou je hem dan wel mogen weghalen?


Citaat
En moet het aantal posts omlaag? Heel veel users hadden posts over. En dan wordt het nog tactischer. Nu werd het tactisch element soms gehinderd door mensen die niet persé direct voor de eerste plek gingen..
Dat zou het nog tactischer maken. Misschien omlaag naar 5 of 6?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #147 Gepost op: 6-10-2012, 15:21:50 »
Ik heb nog een andere regel in gedachten, zoals eerder aangegeven. Ik weet niet of die toepasbaar is, of juist het spel ''op slot'' zet.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #148 Gepost op: 6-10-2012, 16:26:03 »
HDD blijft gewoon doorgaan met posts van 5 zitten ::rofl:: :P

 ;D In training voor ronde 4 ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #149 Gepost op: 6-10-2012, 17:05:21 »
moeten wij nu raden wat de spelregelwijziging van Jos is ?
*opent vast een nieuw topic ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #150 Gepost op: 6-10-2012, 17:11:57 »
Nee,hoeft niet. Ik heb hem eerst naar Daisy gestuurd, eens kijken of zij er iets mee kan, en belangrijker nog: of die regel uitvoerbaar is.


Zoals ook al gezegd in mijn voorgaande post. Het is Daisy's idee, dus die heeft hierin niet alleen het traagste, maar ook het laatste woord.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #151 Gepost op: 6-10-2012, 17:12:24 »
*gooit topic weg :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #152 Gepost op: 6-10-2012, 17:34:49 »
Kun je het niet recyclen? Grondstof, ook voor topics, is duur. Zeker in deze economisch barre tijden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #153 Gepost op: 6-10-2012, 17:36:33 »
::ohno:: ik heb het niet zo op recyclen in het algemeen en milieu fundamentalisten in het bijzonder ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #154 Gepost op: 6-10-2012, 20:21:43 »
Jos' idee was verplichting dat als je wilt posten je sws je eigen tijd moet verbeteren. Dat haalt mijns inziens een tactisch element uit het spel (nl anderen blokken) dus ik ben tegen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #155 Gepost op: 6-10-2012, 21:06:55 »
Dan gaat het niet door. Ik wilde alleen dat jij het zou bekijken en erover zou beslissen. Ik brak me zelf ook het hoofd erover of het wel uitvoerbaar zou zijn.

Maar ja: beter een idee onder de loupe nemen, en het vervolgens afwijzen omdat het niet haalbaar is, dan een goed idee laten liggen?

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #156 Gepost op: 6-10-2012, 23:40:59 »
Met betrekking tot het editen van posts, wat vinden jullie van deze regel:

- Het is niet toegestaan je post te editen. Indien je een post edit voordat de volgende user een bericht plaatst, wordt je post ongeldig verklaard. Indien je een post edit, nádat één of meerdere users inmiddels een bericht geplaatst hebben, wordt je automatisch gediskwalificeerd.

Dit dekt de lading toch?

En moet het aantal posts omlaag? Heel veel users hadden posts over. En dan wordt het nog tactischer. Nu werd het tactisch element soms gehinderd door mensen die niet persé direct voor de eerste plek gingen..

1. Oké, ook op verwijderen van posts volgt diskwalificatie. En moet verandering aantoonbaar (zichtbaar) zijn?

2. Daar heb ik eigenlijk geen mening over. Het lijkt mij goed dat het aantal posts een beperking heeft. Maar of het er minder dan 10 moeten zijn weet ik niet. Ik weet niet hoe het de vorige keren liep, dit was natuurlijk pas de eerste keer dat ik meegedaan heb.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #157 Gepost op: 7-10-2012, 00:25:44 »
Minder dan tien lijkt mij niet wenselijk. Je zag nu al dat de tijd naar ruim dertien uur is gegaan, de vorige keer was het ergens rond de acht uur, en hoe korter de tijd hoe moeilijker te verdedigen. Het was nu heel easy voor mij om steeds een halve dag later pas weer te hoeven kijken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #158 Gepost op: 7-10-2012, 02:17:42 »
ik moet toch érgens goed in zijn  ::zwaai::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het traagste woord 3
« Reactie #159 Gepost op: 7-10-2012, 09:59:06 »
Minder dan tien lijkt mij niet wenselijk. Je zag nu al dat de tijd naar ruim dertien uur is gegaan, de vorige keer was het ergens rond de acht uur, en hoe korter de tijd hoe moeilijker te verdedigen. Het was nu heel easy voor mij om steeds een halve dag later pas weer te hoeven kijken.
dan is het toch juist wel wenselijk ? De reden dat die 13 uur is geworden, is niet dat mensen hun beurten niet gebruikten hoor. Gewoon omdat men er niet aan dacht of gewoon slaapt als het nacht is :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.