Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
254 gasten en 6 vaste bezoekers (D*N, MollenvangR-Art, Lucy, belg, kwkw, kolko)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
1 Augustus
RN Songfestival: Inschrijvingen open!
9 September
Tweestrijd Online
Poll
Vraag: Wie wint er komende dinsdag (woensdagmorgen voor Europa)  (Poll gesloten: 8.11.2012, 22:26:32)
Barack Obama - 10 (100%)
Mitt Romney - 0 (0%)
onafhankelijke 3e kandidaat - 0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 10

Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  
Auteur Topic: Presidentsverkiezingen VS  (gelezen 25835 keer)
Dolfie

Geslacht: Vrouw

aardig zijn kost niets!

« Antwoord #120 Gepost op: 20.01.2017, 21:34:47 »

Ik werd er een beetje onpasselijk van Droevig
Het was gewoon één van de "wervelende" toespraken uit zijn campagne. Herhaling herhaling herhaling........ bwaaaaaaaah...

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.
Stormpie

« Antwoord #121 Gepost op: 20.01.2017, 21:44:35 »

Ja precies.. ik word al onpasselijk van die man.. zelfs als hij nog niks heeft gezegd..  bwaaaaaaaah...

er was eens......
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #122 Gepost op: 21.01.2017, 12:29:00 »

Helaas moeten we het er de komende 4 (en als we pech hebben) 8 jaar mee doen...

Ich bin ein Bärliner!
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #123 Gepost op: 21.01.2017, 13:33:49 »

Zullen we iemand even op zijn daden beoordelen.
Ik vind het ook een ei hoor, met zijn uitspraken maar geef hem een kans(je).
Zoals ik ook al eerder heb gezegd, door Obama is de wereld ook niet opeens een happy place geworden. Lijkt me sterk dat Trump de wereld kan veranderen in Gotham City

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #124 Gepost op: 21.01.2017, 14:24:17 »

Hilarisch Hilarisch Hilarisch

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Schulz

« Antwoord #125 Gepost op: 21.01.2017, 18:01:21 »

Zoals ik ook al eerder heb gezegd, door Obama is de wereld ook niet opeens een happy place geworden. Lijkt me sterk dat Trump de wereld kan veranderen in Gotham City
gister zei ene Kaplan die vlg mij iemand anders weer citeerde: happy place maken kan maar met hele kleine stapjes tegelijk, een unhappy place maken is veel makkelijker.

En de eerste zaken die hij gister deed, mmm hoeveel kansen wil je m geven

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

« Antwoord #126 Gepost op: 4.02.2017, 19:52:23 »

oké ik had het fout en jullie hadden het goed Schaam

Loezel

« Antwoord #127 Gepost op: 4.02.2017, 20:36:19 »

Ik denk dat niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan.  Undecided
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #128 Gepost op: 4.02.2017, 22:52:53 »

Zal Trump nu die "zogenaamde" rechter gaan ontslaan?

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014

« Antwoord #129 Gepost op: 4.02.2017, 23:00:21 »

Kan ie dat?

't Is te hopen dat er republikeinen zijn die inzien dat dit echt niet kan zo. Anders worden het 4 hele lange jaren ....

hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #130 Gepost op: 25.03.2017, 10:11:03 »

Weliswaar geen VS verkiezingen, maar wel VS politiek.

Gister een aanzienlijke nederlaag voor Trump, nadat zijn wetsvoorstel om Obamacare af te schaffen de Republikeinen totaal verbrokkelde Bravo!

Zat het gister een tijd live te volgen, maar basically
- Door hun meerderheid in the House of Representatives [2e kamer] zou de wet worden aangenomen als er minder dan 23 Republikeinen tegen zouden stemmen.
- Groep ultraconservatieven was tegen want de wet ging niet ver genoeg.
- Groep gematigden was tegen omdat de nieuwe trumpcare simpelweg een ramslecht alternatief was.
- Enkele anderen waren tegen omdat ze binnenkort moeten worden herverkozen in een staat die Hillary stemde.
- Op basis van nieuws en twitter-uitspraken van deze mensen werd gemikt dat ongeveer 35-40 Republikeinen tegen zouden zijn. Nogal veel bij zo'n gepolariseerd 2-partijen systeem.
- Trump/Ryan trokken het wetsvoorstel in.
- Trump gaf de schuld aan de Democraten die niet mee wilden werken Hilarisch Hilarisch Hilarisch Hilarisch

Wat extra grappig is doordat, met deze onderlinge strijd en scheurtjes bij de Republikeinen, hij juist toenadering zou moeten zoeken bij de gematigde Democraten Hilarisch

Afijn, volkskrant blijkt ook een uitstekend artikeltje te hebben geschreven: http://www.volkskrant.nl/buitenland/stevige-nederlaag-voor-trump-nieuwe-zorgwet-die-obamacare-moest-vervangen-haalt-het-niet~a4478763/

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #131 Gepost op: 16.12.2017, 21:25:11 »

Er wordt hier weinig gepost, maaruhm:

Lijkt me sterk dat Trump de wereld kan veranderen in Gotham City
gister zei ene Kaplan die vlg mij iemand anders weer citeerde: happy place maken kan maar met hele kleine stapjes tegelijk, een unhappy place maken is veel makkelijker.

Het gaat inmiddels toch in redelijk rammend tempo.

Sancties eenzijdig naar Rusland opgeheven (wat een belangrijk deel is van het Mueller-onderzoek, doordat het december 2016 in het geheim werd afgesproken, terwijl de regering Obama nog de legitieme regering was. Iets wat onder de Logan-act impeachable is)
Afbraak van allerlei ministeries, waar vaak grote delen van de ambtelijke top (die er al decennia werken en extreem veel kennis hebben) zijn weggelopen of wegbezuinigd.
Afbraak van internationale verdragen op gebied van handel, milieu..
Afbraak van net-neutrality enkele dagen terug
Enorme belastingverlaging van 1500 miljard, waar vrijwel geheel de rijken van zullen profiteren doordat de gunsten voor iedereen (inclu dus lage en middel inkomens) voor een goed deel maar tijdelijk zijn. Terwijl belasting over winsttarieven en dergelijke permanent worden verlaagd. En wat dus ook zorgwekkend is hoe de Republikeinen dat er door hebben gedrukt - een pakket van honderden pagina's, met allerlei veranderingen in de kantlijn geschreven, die pas kort voor stemmen überhaupt werd uitgereikt. Laat staan dat er enige discussie mogelijk was. (Theoretisch wordt hier pas komende week over gestemd, maar zelfs de paar Republikeinen die eerder twijfels hadden, hebben zich inmiddels positief uitgesproken).

Waarbij tevens er in zowel House als Senate een onderzoek loopt naar de Rusland-verdenkingen. Waarbij de Republikeinse deelnemers vanaf het begin al zaten tegen te werken, door in hun spreektijd over koetjes en kalfjes te praten, of simpelweg in de vraag te suggereren welk antwoord ze wilden horen (type: Zou u het zo willen stellen dat u slechts toeschouwer was maar niet deelnam aan deze bespreking? Ja.) En nu belangrijke geïnterviewden te laten komen opdraven in een andere staat, terwijl over de Tax Law wordt gestemd, zodat het panel van Republikeinen en Democraten zelf geen vragen kan stellen. Zodat de hoogste Democraat van die commissie, Adam Schiff, inmiddels verwacht dat de Republikeinen het hele House- en Senaatonderzoek gaan afblazen. Zie de tweet van Adam Schiff, en zijn opvolgenden er onder:
https://twitter.com/RepAdamSchiff/status/941737646807769088

En dat is helaas nog niet eens het ergste. De Republikeinse partij heeft inmiddels de aanval ingezet op Mueller, opdat hij wordt ontslagen en het onderzoek stopgezet. Grofweg met het argument dat het hele onderzoek de hele tijd al politiek gemotiveerd is, dat de FBI bevooroordeeld is, en het allemaal een heksenjacht is.
Zie bv het volgende videofragment: https://twitter.com/MarchForTruth17/status/941492118517792768

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #132 Gepost op: 16.12.2017, 21:26:29 »

En dergelijke complot-theorieën dat Trump en de zijnen niets hebben misgedaan, maar dat het een grote lastercampagne is van de Democraten, circuleert al tijden bij extreem-rechtse media zoals Breitbart, en ook bij het steeds radicalere (maar extreem invloedrijke) Fox.
Dat was enigszins te verwachten, want het TrumpTeam zit in het nauw door de medewerking van Flynn. Flynn die in TeamTrump niemand boven zich had, op Trump en vice-president Pence na. Aangezien het vrij dichtgetimmerd is dat Flynn buitengewoon schuldig is aan zware vergrijpen, maar enkele weken geleden schuldig pleitte aan de allerminste, is dat een sterk teken dat hij Mueller minimaal even veel belastende informatie heeft gegeven over iemand hoger in de boom. Trump en of Pence. En waarschijnlijk het gros van de rest van TeamTrump. Om het concreet te maken, waarschijnlijk heeft Mueller genoeg in handen om Trump, Pence, Jared Kushner, Donald Trump Jr., en nog een paar dozijn anderen uit TeamTrump en directe omgeving op heel veel punten veroordeeld te krijgen. Behalve dus dat Trump zelf onschendbaar is (vice president Pence niet), en alleen politiek kan worden afgezet (impeached).
En om het concreet te maken voor bewijs en aanwijzingen over dit alles. Een professor Recht & Journalistiek blogt al maanden over niets anders. Bijzonder interessant; bijzonder verontrustend; en niet zozeer moeilijk omdat TeamTrump het zo sneaky heeft gedaan, maar doordat er gewoon veel namen zijn. Anyway, check it out, Seth Abramson: https://twitter.com/SethAbramson Alles via openbare informatie (nieuws, fb en twitter berichten van deelnemers aan meetings, etc), en zeer uitgebreid met links en referenties zodat alles zelf na te lezen is.

tldr: Trump doet icm Republikeinse partij een significante gooi om de Amerikaanse overheid af te breken. TeamTrump is, obv openbare informatie, schuldig aan tal van criminele overtredingen - waarvan meerdere impeachable. Er komt dusdanig veel naar boven, dat Republikeinen (na uitgebreid tegen werken) nu daadwerkelijk Mueller willen ontslaan.

Voorspelling:
Seth Abramson, die hier uren per dag mee bezig is, mikt dat Trump nog een maand of 9 heeft. Dat hij vechtend ten onder gaat, misschien als eigen partij afsplitst, maar uiteindelijk wordt geimpeached. En Pence (net als de rest van TeamTrump) via normale gerechtswegen worden veroordeeld.
Ik denk het niet.
Denk dat de Republikeinen alles persen uit President Trump wat ze kunnen. Hem dan dumpen, en in toekomstige verkiezingen alle negatieve effecten van de besluiten (de nieuwe Tax Law voorop) op zijn bordje schuiven. Vervolgens heisen ze aartsconservatief Mike Pence op het schild als president, wat ineens een 'acceptabel' alternatief lijkt. Zodat ze hun hele verlanglijstje van decennia hebben kunnen afstrepen, maar er niet op worden afgerekend. Slechts ten koste van Trump en diens omgeving, die ze toch al nooit wilden. Waar ik ze eerder een half jaartje voor geef.
En Fox is dusdanig invloedrijk, en zo goed in spinnen, dat de Republikeinse achterban het allemaal gaat pikken. Zullen wel wat berichten naar buiten komen over de criminele acties van Pence, maar die worden weggewuifd als democratische boze tongen, en op het bordje van scapegoat Trump geschoven.

De afbraak van de amerikaanse overheid en rechtsstaat, de radicalisering van het Amerikaanse rechtse politieke landschap, en de hoeveelheid propaganda en complottheoriën, zijn buitengewoon zorgwekkend.

Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

« Antwoord #133 Gepost op: 29.12.2017, 09:34:08 »

I was wrong

In the East, it could be the COLDEST New Year’s Eve on record. Perhaps we could use a little bit of that good old Global Warming that our Country, but not other countries, was going to pay TRILLIONS OF DOLLARS to protect against. Bundle up!

----
en:
« Laatste verandering: 29.12.2017, 09:36:02 door Lukie4 » Gelogd

Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005