Auteur Topic: Antwoorden op een topic+ grote letters  (gelezen 3701 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Antwoorden op een topic+ grote letters
« Gepost op: 18-06-2003, 10:17:24 »
Hallo

Ik heb net geprobeerd antwoord te geven op het topic Pretparken in de Huiskamer, en de eerste keer kreeg ik een foutmelding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Dat komt wel vaker voor trouwens. Dus ik heb deze site opnieuw in de adresbalk ingevoerd en toen weer geantwoord, toen deedtie het wel. En nu zijn ineens alle topics weergegeven in een veel groter lettertype!

Ligt dat aan mij(n pc)?

Groetjes, Anne








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Antwoorden op een topic+ grote letters
« Reactie #1 Gepost op: 18-06-2003, 11:16:42 »
dat van dat lettertype heb ik al opgelost, lag aan mijn pc








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Antwoorden op een topic+ grote letters
« Reactie #2 Gepost op: 19-06-2003, 17:34:34 »
Hallo

Ik heb net geprobeerd antwoord te geven op het topic Pretparken in de Huiskamer, en de eerste keer kreeg ik een foutmelding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Dat komt wel vaker voor trouwens. Dus ik heb deze site opnieuw in de adresbalk ingevoerd en toen weer geantwoord, toen deedtie het wel. En nu zijn ineens alle topics weergegeven in een veel groter lettertype!

Ligt dat aan mij(n pc)?

Groetjes, Anne

Hoi  ;)

Helaas kan die melding twintigduuzend oorzaken hebben, en om te stellen dat het aan je PC ligt is erg kort door de bocht hoor!
Meestal is het net ff heel erg druk, of de server ligt er uit (komt gelukkig niet zo vaak voor) of er ligt een knoopje in het Internet. Ik krijg zelf die melding regelmatig en dan is het meestal een kwestie van gewoon overnieuw doen.








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Antwoorden op een topic+ grote letters
« Reactie #3 Gepost op: 20-06-2003, 14:27:20 »
Dank je wel.


slotje?








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Antwoorden op een topic+ grote letters
« Reactie #4 Gepost op: 20-06-2003, 21:13:02 »
nog ff iets: als je tegenkomt zoals ik eens tegengekomen ben en alles lijkt opeens in een ander en groter lettertype te staan, druk dan op Ctrl en scroll tegelijkertijd met je muis, je zal het wel zien veranderen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Antwoorden op een topic+ grote letters
« Reactie #5 Gepost op: 20-06-2003, 21:36:01 »
dank je :) ik zal het de volgende keer proberen.

Maar ik heb ontdekt dat bij inetexplorer ineens tekengrootte naar groot was gegaan i.p.v. gewoon ofzo.