Auteur Topic: Botanicula  (gelezen 11379 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Botanicula
« Gepost op: 27-04-2012, 11:11:48 »
Ik weet niet of ik dit spel in het goede topic heb neergezet, maar wilde hem graag plaatsen omdat het een erg leuk adventure spelletje is. Voor diegene die van adventure games houdt een echte aanrader.  ::ok::

http://files.humblebundle.com/Botanicula_1804.exe?key=HNT6PNreVaVw&ttl=1335558380&t=5acb5f4b59d80cd88c27efff938de104
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Botanicula
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2012, 23:17:00 »
Zijn er nog mensen die het spel zijn gaan spelen..is echt de moeite waard  ::vergroot:: ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Botanicula
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2012, 23:21:52 »
Het kan zijn dat de link niet werkt, als je het wil spelen kan Test het wel zo maken dat het wel kan. Dus hou je van point en click games meld je dan even. ::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Botanicula
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2012, 23:23:23 »
ikke wil wel eens kijken :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Botanicula
« Reactie #4 Gepost op: 28-04-2012, 01:16:58 »
Ik zal het bestand morgen op de RN server zetten. Om een indruk te geven van het spel een filmpje van YouTube:

Geniet nooit met mate...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Botanicula
« Reactie #5 Gepost op: 28-04-2012, 08:44:52 »
had het gister geprobeerd - vind het geniaal ::rofl::
Doorgaans niet bepaald duidelijk wat je moet doen, maar dat houd het een beetje uitdagend ;)

Zat toen volgens mij vast bij het vinden van het derde oerlelijke grijze kind van een iets groter oerlijk grijs krijsgeval. Vandaag maar eens verder kijken ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Botanicula
« Reactie #6 Gepost op: 28-04-2012, 10:57:31 »
IK heb het spel op de server gezet. Ik heb het gerarred. Dus na het downloaden even unrarren. Daarna het programma installeren.

Veel speelplezier!

Download hier Botanicula!
Geniet nooit met mate...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Botanicula
« Reactie #7 Gepost op: 12-05-2012, 16:49:20 »
Leuk ! Van dezelfde makers heb ik Machinarium met veel plezier gespeeld. Ga deze ook proberen ! Dank !  ::joehoe::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Botanicula
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2012, 17:48:04 »
Leuk ! Van dezelfde makers heb ik Machinarium met veel plezier gespeeld. Ga deze ook proberen ! Dank !  ::joehoe::

Machinarium heb ik ook gespeeld ;)..veel succes!
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Botanicula
« Reactie #9 Gepost op: 5-10-2012, 13:12:56 »
IK heb het spel op de server gezet. Ik heb het gerarred. Dus na het downloaden even unrarren. Daarna het programma installeren.

Veel speelplezier!

Download hier Botanicula!

Not Found

The requested URL /images/rn/diversen/Botanicula_1804.rar was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Botanicula
« Reactie #10 Gepost op: 4-12-2012, 23:03:28 »
Dan zal ik m er wel weer afgehaald hebben  ;)
Geniet nooit met mate...