Poll

Wie wint de 3e forumquiz?

Cynneke
0 (0%)
D*n
0 (0%)
Fabiann
0 (0%)
Grasisgroen
0 (0%)
LdHmolletje
1 (7.7%)
Lukie4
0 (0%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molière
0 (0%)
Mollenvanger22
2 (15.4%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
2 (15.4%)
Robbieazerty
0 (0%)
Schulz
0 (0%)
Swifty
8 (61.5%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 18-01-2013, 20:26:41

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3  (gelezen 90245 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #540 Gepost op: 19-01-2013, 00:37:18 »
Ik heb nog meer te makkelijke fout :P

Bijvoorbeeld blunder bij forumspel, natuurlijk is dat Daisy... Maar ik dacht aan NextGP ( op een ande forum heeft ie ook iets niet zo slims gedaan :P )

Ander opvallende feiten :

-Ik heb Fabiann vaak goed terwijl ik dacht dat ik hem niet zo goed zou kennen..
- Ycaris gaat ook opvallend vaak goed , was een topcomplotje tijdens survivor  ::ok::
- Robbie ook vaak goed, maar dat had ik inderdaad al verwacht ;) ( niet zo bang zijn voor mij he robbie :P )
- Jann die 'meidengroep' leuk vind... Ook leuk om te weten :P
- Alle koeken van Jan Boskamp niet bij Mollenvanger maar bij Moliere :O
- Heb ik uren over lopen twijfelen of Bourne bij Daisy of bij Swifty hoorde... Hoorde ie bij MC...MC , de persoon die dacht ik groot james bond fan was en alle james-bond dingen bij hem heb ingevuld en fout heb... Ik wist ook wel dat LdH ervan hield, maarja
- NextGP en Ratrace... VOnd het al echt jouw humor  ::ok::
- De milkshakes heb ik dramatisch gegokt XD ... Maar 4 goede terwijl er veel dezelfde antwoorden waren
- Ik vond 'afgeraken' een typisch Belgs woord, dus ik koppelde hem aan Robbie en daarmee de Boyfriend aan D*N.. Blijkt Daisy afgeraken een normaal NL's woord te vinden :p
- En Swifty wist niet dat jij zo''n rotjaar hebt gehad  ::hug:: It will be ok  ::hug:: zelfde geldt voor Daisy ( zat ik er toch niet ver naast), en van jou wist ik het Mollenvanger, maar dan nog steeds een  ::hug::
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #541 Gepost op: 19-01-2013, 00:53:22 »
Nou zeg ik ook nog wat opvallende dingen over antwoorden die bij mij gegeven zijn :

Vraag 1 : Veel mensen hadden me bij vrouwelijke schoonheid of verliefd worden, dat had ik al verwacht... Maar eigenlijk was ik in 2011 al verliefd geworden en heb daarom voor mijn zomervakantie gekozen want daar was ik na mijn studiekeuzedipding echt aan toe

Vraag 2 : De studiekeuze dus, hadden eigenlijk nog best veel mensen fout

Vraag 3 : Songfestival winnen, dat was een inkoppertje ;)

Vraag 4 : Survivor , ook door de meesten goed , ik was ook wel erg fanatiek  ;D

Vraag 5 : Ik heb inderdaad nog nooit gepost in het vrijmarkt topic :P , dat werd vaak gekozen, maar ook in COunt up heb ik nog nooit iets gezegd

Vraag 6 : Vaak fout, maar onze winnaar had hem goed, weet stiekem veel over me  ::ok::

Vraag 7 : Allemaal wielrennieuws aan mij gekoppeld natuurlijk. Had gekund, ik had eerst op mijn lijstje al Armstrong ingevuld, maar toen dacht ik terug aan Februari en dat was de eerste keer in mijn leven ( dat ik me kan herrineren dan want in 97 was ik nog niet zo oud ) dat ik iets van de elfstedenkoorts meekreeg, vond dat toch wel iets hebben ;)

Vraag 8 : Vaak Marianne, natuurlijk superknap ( had ook sportvrouw van het jaar moeten worden :P ), maar bij Epke stond ik op de banken hoor ;)

Vraag 9 : Brabants dagblad, vaak goed

Vraag 10 : Vaak songpop of twitter... Ja dat doe ik ook heel vaak en is heel leuk, maar Whatsapp doe ik heel de dag door :P en is praktisch

Vraag 11 : Het tietenlied toch best vaak geraden :P

Vraag 12 : Ik wou geen sportmoment kiezen omdat we die al gehad hadden in andere vragen... Een echt tv moment wist ik niet te noemen.. COmpleet inspiratieloos bij Frits van Widm uit... Hofdi huis was bv al veel leuker :P

Vraag 13 : Patty Brard, tja ik kan nog wel 10 redenen geven... Gerard was ook een leuke

Vraag 14 : Er zijn er best een aantal hoor, maar Pirates kwam op het lijstje...LOTR had idd ook gekund, maar vind ik net wat trager en minder grappig ;)

Vraag 15 : Spareribs zijn zoooooo lekker   ::love::

Vraag 16 : Ik drink nooit milkshakes, maar was vergeten dat Nee ook een optie is  ::rofl::

Vraag 17 : New york - New york... Bedankt he D*N dat je zei ( nadat ik mijn lijstje had ingeleverd ) dat alle homo's naar New York wilden... Ik lag dubbel op msn :P Had bijna het goede antwoord verklapt.

Vraag 18 : Ook inspiratieloos, dus ik zei de Efteling, heb ik hem ooit al eens verstopt, maar ene NextGP herkende het bankje en zag hem meteen  ;D

Vraag 19 : Ik heb 5 paar schoenen ten tijde van het invullen van de lijst... Inmiddels heb ik er 7

Vraag 20 : Ik vond alle wensen mooi, wou niet iets wensen voor mezelf ( anders was de vaak bij mij ingevulde stageplek enzo een hele logische geweest ja ) maar ik schrik altijd van de compleet debiele acties... Zoals de schietpartij in de basisschool en de bioscoop en in Noorwegen toen... Dat moet echt afgelopen zijn...

Nou nu ga ik slapen
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #542 Gepost op: 19-01-2013, 02:05:00 »
Jullie kennen mij veelte goed maar toch even mijn antwoorden nog ::tandpastasmiley::.

Vraag 1: mijn rondreis door Kroatië was mijn eerste vakantie zonder ouders en ik heb er veel vrienden aan over gehouden. Heb het hier nog gepost o.a. in het vakantie topic.

Vraag 2: Dieptepunt was dat het ene na het andere familielid in het ziekenhuis lag. Maar het ernstigste was mijn tante die borstkanker kreeg.

Vraag 3: Deze was vrij duidelijk, organiseren survivor. Dat konden er maar 2 zijn en aangezien schulz jeopardy helemaal geweldig vond, moest ik het wel zijn ;D.

Vraag 4: Ik win het liefste alles, maar het liefst zou ik een complotspel winnen. Het BBUS concept vond ik gewoon super leuk dus het werd BBUS.

Vraag 5: pff ik moest echt zoeken voor deze. Maar de muzikale associatiestring vind ik echt zo'n nutteloos topic die net iets afwijkt van de andere nutteloze topics ::).

Vraag 6: Ik zou natuurlijk een eigen topic aanmaken daarvoor ::trots:: ( Zoals Tdietz goed voorspelde)

Vraag 7: Het enige sportnieuws dat ik heb meegekregen was de hockeyvrouwen die goud kregen. Gewoon omdat ik hockey wel interessant vind om te kijken ;D.

Vraag 8: Deze was door iedereen goed gedaan dus ja... ::)

Vraag 9: Ik lees helemaal geen krant. Maar toen had Mollenvanger op msn het net over de spitse mol en leek het me wel leuk om die dan in te vullen. ( en let op de smiley ;D)

Vraag 10: Zoals de meeste jongeren: whatsapp.

Vraag 11: Deze vond ik leuk ;D. Een oud klasgenootje heeft dit lied gezongen bij KvK ( niet de originele uitvoering want dat was Elize). En ik vond het wel grappig om een lied over tieten in te vullen ::trots::.

Vraag 12: Ik had nog zo gezegd dat ik Fajah niet had ingevuld, dus toen werd het de andere winnares waar ik ook helemaal voor was.

Vraag 13: Ik probeerde heel hard iets grappigs te bedenken maar mijn inspiratie zat niet mee :\'(. Dus werd het maar iets met originaliteit.

Vraag 14: Alles is liefde ::love::. Film met humor en die leuke momentjes.

Vraag 15: Chiliburgers ::love:: ( had je nog kunnen weten van de snackbar vraag 2 jaar geleden ::) ;D)

Vraag 16: Banaan, tsja de vorm van de vrucht doet het hem :-X

Vraag 17: Alle homo's willen naar New York ;D of Barcelona maar daar ben ik al geweest.

Vraag 18: Koebeest, er zijn maar een paar forummers die koekoe zo noemen. ( En dolfie deed niet mee). Dus dat was ik ;D

Vraag 19: wel 11 paar ::schaam::. Wel grappig want ik dacht... hmm zou robbie dan ook 11 paar hebben... klopt ook nog :o.

Vraag 20: Moeilijke vraag was het ook. iedereen met z'n stomme wensen en vrede blabla enz. Ik was lekker egoïstisch. Ik wil een boyfriend ;D. ( oh en bedankt voor de wensen ;D)

Ik heb ook even gekeken wie ik het beste ken. Dit is mijn lijstje:

1. Tdietz 19 goed
2. Nieky 9 goed
3. Robbieazerty 8 goed
4. Ldhmolletje 7 goed
5. Maikemeisje 6 goed
6. Jann 5 goed
Mollenvanger22 5 goed
Swifty 5 goed
9. Cynneke 4 goed
Daisy 4 goed
Lukie4 4 goed
Pac-mol 4 goed
13. Elise 3 goed
Fabiann 3 goed
Hulpdakdekker 3 goed
Ibung 3 goed
Molcrazy 3 goed
Nextgp 3 goed
Ycaris 3 goed
20. Grasisgroen 2 goed
Mloesje 2 goed
Molière 2 goed
Schulz 2 goed
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #543 Gepost op: 19-01-2013, 10:12:00 »
De grote instinker zat in vraag 12. O wat heb ik gelachen. D*n postte op een gegeven moment het volgende:
Het toeval is dat al door iemand was ingestuurd en daardoor iedereen dacht dat D*n het was, maar D*n was het helemaal niet. Het was namelijk ... Cynneke!

 ::oink::
Grappig, want ik had mijn vragenlijst idd al ingestuurd voordat D*n het postte ;) (was wel een leuke instinker uiteindelijk :P)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #544 Gepost op: 19-01-2013, 10:29:00 »
De meeste hadden wel goed dat ik geen apps gebruik en geen sport kijk ;)
En ik kan me ook voorstellen dat er gedacht werd dat het antwoord: Als die keren dat ik de tv uitzette en ging lezen, van mij was. Maar dat was niet zo ;)
Kan ook wel snappen dat mensen mij aan het bikkels-topic koppelden, want meestal (bijna nooit) ben ik online rond die rijden :P

En Ycaris: Ik 25 paar schoenen???? Wow  ::oink::

Btw, wie was er eigenlijk blij dat ie ging lezen ipv tv kijken? (Ik dacht HDD)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #545 Gepost op: 19-01-2013, 10:31:05 »
Schulz, en achteraf had ik dat ook wel kunnen bedenken, maar ik vond het zo mooi bij jou passen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #546 Gepost op: 19-01-2013, 11:19:45 »
Heb 't toch best wel goed gedaan  ::trots::

Gefeliciteerd Molière en Daisy ontzettend bedankt!  ::ok::

Heb bij KvK vraag trouwens alleen mezelf goed  ::) Jottum

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #547 Gepost op: 19-01-2013, 12:01:30 »
En dit jaar te hopen dat niemand nog een dieptepunt heeft he! Dat we antwoorden moeten invullen à la 'Die keer dat de melk op was en ik door de sneeuw nieuwe moest halen.' of 'Een ladder in m'n panty.'

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #548 Gepost op: 19-01-2013, 12:08:32 »
die laatste is niets voor mij ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #549 Gepost op: 19-01-2013, 12:17:39 »
- Alle koeken van Jan Boskamp niet bij Mollenvanger maar bij Moliere :O
Die had ik juist op mijn beurt weer aan jou gekoppeld  ::rofl::

en van jou wist ik het Mollenvanger, maar dan nog steeds een  ::hug::
Uhuh klopt  ::jaja:: thanks!

En dit jaar te hopen dat niemand nog een dieptepunt heeft he!
Ik hoop dat t bij maximaal 1 blijft  ::jaja:: (tegenslag hoort immers bij t leven)

die laatste is niets voor mij ::ohno::
Noteert: Lukie heeft geen 20 paar panty's :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #550 Gepost op: 19-01-2013, 12:21:30 »
Btw, wie was er eigenlijk blij dat ie ging lezen ipv tv kijken? (Ik dacht HDD)

Nah, want dat antwoord impliceert dat de tv eerst aan stond [anders kon'ie niet uit]. En ik doe de tv zeer zelden aan, dus hij hoeft niet uit alvorens ik kan lezen ;D

Adriaan van Dis bij zomergasten was mijn antwoord. Uberhaupt een van de weinige dingen die ik heb gezien - maar ook omdat hij fascinerend en geweldig is.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #551 Gepost op: 19-01-2013, 12:31:53 »
Gefeliciteerd, Moliere!   ::bravo::

*handigt de wisselbeker over aan Moliere
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #552 Gepost op: 19-01-2013, 14:19:36 »
Van de deelnemers kent Swifty mij het beste; 6 vragen goed! en Ycaris het minst; 0 vragen goed.


mijn antwoorden:

Vraag 1; De vakantie naar Kaap Verdië was geweldig, en verder was er niet veel bijzonders dit jaar. (eindelijk weer eens werk was een leuk antwoord, voor iemand die haar 12,5 jarig dienstverband heeft gevierd)

Vraag 2; Eind 2011 hoorde ik dat ik vanaf 1 jan. 2012 werd overgeplaatst, ik was daar niet blij mee en heb dat hier ook duidelijk laten merken.

vraag 3; Dwaas heeft een nuchtere, humorvolle manier van posten en daarom las ik zijn reacties graag....ik geef toe is een heel moeilijk antwoord om te weten/gokken

vraag 4; Ik lees graag mee met alle spellen en geniet daar ook van. Maar meedoen doe ik soms bij het songfestival (en met mijn aparte muziekkeuze zit winnen er niet in) en aan de Medeforummersquiz, die ik dus best wil winnen (blijven hopen).

vraag 5; vind ik een leuk topic, maar lastig om iets te verzinnen voor degene boven me, dus nog nooit gedaan (en stiekem nieuwsgierig wat men voor mij bedenkt  ;))

vraag 6; ik hou het niet bij, dus als ik me er bewust van ben (in 2074) zal het de ontdekking van de dag zijn

vraag 7; een held die ten onder gaat, een verziekte sport (profs dan), het blijft me verbazen  ::ohno::

vraag 8; Ja, Epke. en dan nog in de juiste bewoording....ging ik zelf vaak de fout mee in.

vraag 9; Later realiseerde ik me dat ik vaker de spits pak, op weg naar mijn werk  ::sorry::

vraag 10; ik heb ergens wel verteld dat ik geen internet op mijn telefoon heb.

vraag 11; zo een zielig liedje, als klein meisje was ik daar zo van onder de indruk

vraag 12; Ja Ajax, kon ik niet laten. niet alleen omdat ik fan ben maar ook als plaagstootje naar sommige anderen  >:D

vraag 13; Het zit hem weer in de bewoording, wie zegt wat op welke manier...

vraag 14; hopelessly devoted to Grease!
 
vraag 15; Biefstuk met champignons!!! hoewel het griekse restaurant een goede 2e is (ik heb ook even aan het antwoord "vlees" gedacht)

vraag 16; Mokka, helaas weinig te krijgen, wel zelf te maken, maar meestal drink ik chocola

vraag 17; Kopenhagen hoor ik zoveel over! Parijs werd ook genoemd, daar ben ik dit jaar alleen al 2x geweest  ;D

vraag 18; De Sahara....weinig inspiratie, ik snap echt niet hoe sommigen dat zo snel zien/herkennen. knap hoor!

vraag 19;  ::schaam:: (1 paar sneeuwschoenen, 1 paar hardloopgympen, 1 paar oude hardloopgympen voor langs het voetbalveld, 1 paar gewone gympen, 2 paar werkschoenen, 2 paar laarzen, 3 paar zomergympjes, 6 paar pumps/hakjes, 5 paar ballerina's, 3 paar slippers)

vraag 20; de overplaatsing naar het nieuwe filiaal is niet echt een vooruitgang gebleken. ik heb het hele jaar hard gewerkt, vaak lange dagen gemaakt met weinig pauze. dat mag in 2013 wel wat minder!





Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #553 Gepost op: 19-01-2013, 14:42:34 »
Oh, als slippers meetellen dan heb ik welgeteld 2 paar schoenen ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #554 Gepost op: 19-01-2013, 15:12:49 »
ook al zomer schoenen ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #555 Gepost op: 19-01-2013, 15:28:36 »
Sport jij niet Jan? Heb je geen werkschoenen voor in de bollenschuur of zo?


Oh en Maikemeisje, jij en Ycaris zitten qua leeftijd redelijk in mijn buurt (en Cynneke een paar jaar jonger), dat maakte het wat makkelijker voor me, dacht ik  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #556 Gepost op: 19-01-2013, 15:29:23 »
Sport jij niet Jan? Heb je geen werkschoenen voor in de bollenschuur of zo?
hij werkt toch voor de AH ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #557 Gepost op: 19-01-2013, 15:38:34 »
Ja inderdaad, een bollenschuur heb ik al vaak genoeg van de binnenkant gezien voor de rest van mijn leven.

Ik ben niet vies van een fikse wandel- of fietstocht, maar verder zijn sport en ik geen gouden combinatie.

Zie net trouwens dat je dacht dat ik er 16 had ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #558 Gepost op: 19-01-2013, 16:37:03 »
Ik heb m'n laarzen en slippers niet meegeteld,anders had ik ook een hoger getal. 
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #559 Gepost op: 19-01-2013, 16:43:39 »
Hadden we trouwens klompen moeten meetellen? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.