Poll

Wie wint de 3e forumquiz?

Cynneke
0 (0%)
D*n
0 (0%)
Fabiann
0 (0%)
Grasisgroen
0 (0%)
LdHmolletje
1 (7.7%)
Lukie4
0 (0%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molière
0 (0%)
Mollenvanger22
2 (15.4%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
2 (15.4%)
Robbieazerty
0 (0%)
Schulz
0 (0%)
Swifty
8 (61.5%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 18-01-2013, 20:26:41

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3  (gelezen 90219 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #580 Gepost op: 19-01-2013, 21:43:55 »
Lukie gaat naar Berlijn in voorjaarsvakantie. Ik geef het maar even door.  ::)

Mochten jullie info hebben over wat dan ook van de forummers, dan is dat welkom in mijn inbox.

hmmm foute informatie doorgeven..... voorjaarsvakantie klopt niet :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #581 Gepost op: 19-01-2013, 21:45:35 »
okay, zomervakantie dan.  ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #582 Gepost op: 19-01-2013, 23:57:57 »
meivakantie
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #583 Gepost op: 20-01-2013, 01:53:34 »
Dan ga ik voor kerstvakantie ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #584 Gepost op: 20-01-2013, 06:20:38 »
ik ga door voor de koelkast!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #585 Gepost op: 20-01-2013, 10:37:43 »
Alleen Cynneke (Junior Masterchef)

 ::oink:: Hoe wist jij dat?
In het tv-stukje, bij "wat volg je op tv" had ik speciaal Junior Masterchef niet genoemd.

Maar ik heb gewoon eerlijk geantwoord en heb eigenlijk niets nagezocht op het forum wegens tijdgebrek. Sommige dingen wist ik nog wel, zoals Elise's vakantie en D*n tante die borstkanker kreeg (klopte toch?), maar verder was het gokwerk :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #586 Gepost op: 20-01-2013, 12:43:52 »
::oink:: Hoe wist jij dat?
In het tv-stukje, bij "wat volg je op tv" had ik speciaal Junior Masterchef niet genoemd.
Dankzij deze reactie. :)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #587 Gepost op: 20-01-2013, 12:45:12 »
::respect:: moliere jij bent echt de verdiende winnaar!

ik heb niets teruggezocht en alles met associatie gedaan.

Hoeveel tijd heeft het je gekost?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #588 Gepost op: 20-01-2013, 12:56:55 »
Dankzij deze reactie. :)
Ja die had ik ook gevonden. :D
🜃

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #589 Gepost op: 20-01-2013, 12:58:04 »
::respect:: moliere jij bent echt de verdiende winnaar!

ik heb niets teruggezocht en alles met associatie gedaan.

Hoeveel tijd heeft het je gekost?
Alleen vraag 5 heeft me veel tijd gekost, maar hoeveel weet ik niet precies. De andere vragen hebben me denk ik per vraag gemiddeld een kwartiertje gekost of zo.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #590 Gepost op: 20-01-2013, 12:59:09 »
ik heb niets teruggezocht en alles met associatie gedaan.
me too. Plus dan de dingetjes die ik onthouden had (bv dat Lukie een toffie vakantie had gehad, dus dat die dat dan ook even noemt, zou je denken   >:( )
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #591 Gepost op: 20-01-2013, 13:08:58 »
 ::oink:: ik heb veeeeel langer over een vraag gedaan,zelfs al wilde ik het gewoon allemaal gokken....En ik zou dan ook erg blij zijn als de volgende keer het aantal vragen verminderd werd, want ik vond het soms niet leuk meer. En ik vind de vragen waarbij je echte antwoorden hebt (en dus soms ook op taalgebruik kan letten)het leukst.Ik zou ja/nee-vragen niet zo leuk vinden om te doen.

Bij Moliere heb ik heel vaak 'geen' ofzo ingevuld, omdat hij dacht ik gezegd had dat ie toch maar in had gestuurd. Tja, daarom dacht ik dat ie vast niet zoveel tijd eraan had besteed. Ben ik daar even mooi ingetuind!
...maar soms even niet :)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #592 Gepost op: 20-01-2013, 13:25:02 »
::oink:: ik heb veeeeel langer over een vraag gedaan,zelfs al wilde ik het gewoon allemaal gokken....En ik zou dan ook erg blij zijn als de volgende keer het aantal vragen verminderd werd, want ik vond het soms niet leuk meer. En ik vind de vragen waarbij je echte antwoorden hebt (en dus soms ook op taalgebruik kan letten)het leukst.Ik zou ja/nee-vragen niet zo leuk vinden om te doen.

Bij Moliere heb ik heel vaak 'geen' ofzo ingevuld, omdat hij dacht ik gezegd had dat ie toch maar in had gestuurd. Tja, daarom dacht ik dat ie vast niet zoveel tijd eraan had besteed. Ben ik daar even mooi ingetuind!
Hm, ik had volgens mij alleen gezegd dat ik ook een lijstje had ingestuurd. Ik heb wel een paar soortgelijke antwoorden ingevuld, maar je had bij mij de meeste punten kunnen scoren als je de wat absurdistische en onorthodoxe antwoorden had gekoppeld.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #593 Gepost op: 20-01-2013, 13:28:47 »
Ik vond het ook wel veel vragen eigenlijk, ook omdat het aantal deelnemers hoog was. Ik geloof dat ik meer deelnemers leuker vind dan veel vragen.

Wat ik vooral lastig vond waren al die zelfde antwoorden in verschillende bewoordingen, zoals van Epke. Wie heeft t dan hoe gezegd, pfff..
De eerste vragen heb ik wel proberen te zoeken (wie is waar op vakantie geweest en zo), maar daarna vond ik dat me dat teveel tijd kostte en ben ik meer gaan gokken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #594 Gepost op: 20-01-2013, 13:33:39 »
Hoeveel vragen zitten jullie dan aan te denken? 10? 12? 15?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #595 Gepost op: 20-01-2013, 13:34:55 »
Sommige dingen wist ik nog wel, zoals Elise's vakantie en D*n tante die borstkanker kreeg (klopte toch?), maar verder was het gokwerk :)
Dat klopte ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #596 Gepost op: 20-01-2013, 13:35:14 »
ja, de langere antwoorden vond ik ook leuker. Dan kan je meer kijken of je de deelnemers een beetje goed inschat.
Zo horen de bijzondere antwoorden met een gedachtekronkel bij HDD; de grappige, absurde antwoorden zijn van Jann, lieve antwoorden van Cynneke of Swifty etc.

En dan is het heel makkelijk en word je zo maar negende  :P
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #597 Gepost op: 20-01-2013, 13:42:00 »
En er is één iemand die mij blijkbaar een stuk beter kent dan de rest:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::trots::

Wel een steek in het hart dat jij mij dan het minst kent.  :(

Mijn antwoorden dan ook maar eens overlopen:
1. De Schotlandreis. Was erg leuk, ookal was het solo. Ik heb er de molnerd uitgehangen en bijna alle locaties van WIDM2 bezocht.
2. Die verhuis van vrienden. Sorry dat het je excel upf*ckte Daisy, maar "vrienden verhuisd" klonk niet heel dieptepunt.
3. Nog eens meedoen aan een groot online spel. Heb er veel georganiseerd, dus vond het erg fijn om nog eens te spelen.
4. Survivor 2012 wou ik uiteraard winnen, maar daar hebben Jann, Nieky en Ycaris een stokje voor gestoken.
5. * Bikkels Topic [1:00 - 6:00] -> Ik post eignelijk maar weinig in de relaxhoek, dus had veel keuze. :)
6. Ik heb dus geen idee hoeveel posts ik heb, dus mijn 100.000e is ergens random. Blijkbaar gebruikt HDD dat woord ook, dus volgend jaar iedereen hier en daar het woord random in de antwoorden steken ;)
7. Van de Queen. Wat interesseert sport mij nou?
8. Van de Queen. Wat interesseert sport mij nou?
9. ik lees geen krant, ik lees magazines, eentje die maandelijks uit komt en eentje die tweemaandelijks uitkomt, en ik sta er al 2 maanden mee achter en volgende week komen de nieuwe weer uit... en dan heb ik nog 4 boeken te lezen. Dus ik heb helemaal gee ntijd voor een krant.
10. The Simpsons: Tapped Out -> Mensen die mij op Facebook hebben, zouden dit hebben kunnen zijn bij mijn "likes".
11. Ik had er zoveel in mijn hoofd, maar ging uiteindelijk voor degene die me het verst terug in mijn jeugd bracht. Het was Meidengroep of Make-up en ik kan er niet over hoe gay dit klinkt.
12. Tja, ben en blijf een molnerd, dus moest wel iets WIDMs zijn.
13. Ik kan SBS6 niet zien en wist niet eens dat er issues mee waren.
14. Save the Last dance, maar dit wil ik nuanceren: er zijn véél betere films dan dat, maar ik begreep de vraag meer als 1000 keer achter elkaar. En dan moest het iets luchtigs zijn met wat leuke muziek erbij. Zware drama's of psychologische thrillers hou ik niet 1000 keer achter elkaar vol. :)
15. Spaghetti Bolognaise, hmmm heb er nu alweer zin in.
16. Ik wist niet wat te kiezen, lang geleden dat ik nog een milkshake gehad heb. Ging maar voor de standaard Chocolade.
17. NY en Barcelona ben ik al geweest. Tokyo en Kyoto spreken me niet echt aan. Ik koos dus voor Stockholm. Liefst in de winter, eens kijken hoe het zit met hun "snowhow" (vond dat een geweldig woord toen een Zweedse collega me dat eens uitlegde)
18. Mount Rushmore, heb al eens geprobeerd, maar je ziet Mt Rushmore niet vanaf de straat... :(
19. Ik zei 11, maar volgens mij zijn het er meer, als ik sloffen mee tel en een doos vol molslippers die ik al 2 jaar naar Amersfoort en weer terug sleep.
20. Goede gezondheid en veel liefde -> Ik had misschien ook egoïstischer moeten zijn, maar ach, dit wens ik dan aan iedereen. :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #598 Gepost op: 20-01-2013, 13:47:18 »
19. Ik zei 11, maar volgens mij zijn het er meer, als ik sloffen mee tel en een doos vol molslippers die ik al 2 jaar naar Amersfoort en weer terug sleep.

Goed dat je het zegt, ik heb ook nog een doos staan. ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #599 Gepost op: 20-01-2013, 13:50:17 »
Ja als iedereen wat egoïstischer was geweest de laatste vraag, dan was ie vast een stuk makkelijker ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human