Auteur Topic: Opvallende zaken  (gelezen 13689 keer)

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opvallende zaken
« Reactie #20 Gepost op: 26-06-2003, 00:01:49 »
Wel een heel belangrijke dag vandaag!

Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren  8)








Lowprofile

  • Gast
Re:Opvallende zaken
« Reactie #21 Gepost op: 26-06-2003, 00:11:53 »
Pas op de actie van VT is pas op 27 juni.








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opvallende zaken
« Reactie #22 Gepost op: 26-06-2003, 00:15:28 »
Ja, weet ik!
Ik doelde op Philly... die laat de dag vast niet ongemerkt voorbij gaan!

Welterusten allemaal  ;)








Re:Opvallende zaken
« Reactie #23 Gepost op: 26-06-2003, 08:58:10 »
Hee,

Ik las oveal dat philly sinds 2 maart weer kon horen. Ik heb het even opgezocht op haar site, maar volgens mij bedoeld ze dat ze stemmen in haar hoffd hoort, in plaats van gewoon hoort. Ben ik gek????

020303
Alles lijkt als voorheen, alleen in mijn hoofd is het steeds drukker. Ik hoor weer. Maar het is niet erg, het is alleen goed nieuws.



Normaal zou je anders toch kei-blij (ja ik kom uit brabant) zijn???













Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opvallende zaken
« Reactie #24 Gepost op: 26-06-2003, 09:44:59 »
Cappel zegt ook dat ze doof is in z'n bezoekverslag.

Ze is gewoon nog kats-doof   ;)
(ja, ik ook!)

hoewel ze letterlijk het volgende zegt:

020303
Alles lijkt als voorheen, alleen in mijn hoofd is het steeds drukker. Ik hoor weer. Maar het is niet erg, het is alleen goed nieuws.









Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Opvallende zaken
« Reactie #25 Gepost op: 26-06-2003, 12:26:40 »
Ik denk dat ze bedoelt dat ze in haar hoofd weer dingen hoort ???







Toch bedankt!

Re:Opvallende zaken
« Reactie #26 Gepost op: 26-06-2003, 16:28:17 »
Dat dacht ik dus ook...

Ik was al bang dat ik de enige was ;)








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Opvallende zaken
« Reactie #27 Gepost op: 26-06-2003, 16:57:28 »
Er staat dus Ik hoor weer en niet ik hoor weer stemmen in mijn hoofd. Ik denk dat er misschien niet bedoeld wordt dat ze daadwerkelijk de gehoorfunctie terug heeft, maar gramaticaal staat er dat dus wel..

Voorlopig ga ik er dus van uit dat P echt hoort en dus doet alsof ze doof is , waarom????







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Re:Opvallende zaken
« Reactie #28 Gepost op: 26-06-2003, 17:32:09 »
Maar dan zeg je toch: "Ik hoor weer!!!"


Niet: "Ik hoor weer, maar het is niet erg'"  

Dat is toch geen normale reactie als je al jaren een handicap hebt die opeens weg is???








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Opvallende zaken
« Reactie #29 Gepost op: 26-06-2003, 17:41:19 »
Ik denk dat ze nog gewoon doof is anders zou Cappel dat wel gemerkt hebben. En waarom zou ze het verbergen?







Toch bedankt!

Re:Opvallende zaken
« Reactie #30 Gepost op: 27-06-2003, 11:05:33 »
Op haar site heeft ze er een nieuw stukje bijgeschreven, daar staat: Ik wou dat ik ook van binnen doof was.

Mijn conclusie (je hoeft het er niet mee eens te zijn) is dat ze dus weer (stemmen) hoort, maar nog wel doof is.








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Opvallende zaken
« Reactie #31 Gepost op: 28-06-2003, 11:30:18 »
Ondervraging van Martijn Veldhoen
Opvallend

Gevraagd naar blauw oog, begint hij tirade over wreedheden politiecorps. Na herhaald ontkrachten hiervan door J. Feiss zegt hij dat dat blauwe oog een elleboog(vechtpartij?)op een concert(besloten feestje van Robeco?) was.

Zegt Romeo niet te kennen maar Als nacht in cel wordt aangekondingd kent de arrestant hem opeens wel:

(letterlijke quote):
“Dit is gewoon Pascal Nelissen, deel twee. Romeo Mechan is de nieuwe Pascal Nelissen. Hij was een van ons, en wij zijn trouw aan elkaar.”
Nadere details wenst hij niet te geven.








Re:Opvallende zaken
« Reactie #32 Gepost op: 28-06-2003, 14:23:25 »
Wag the rat (boekje) / wag the dog

When the President is caught in a sex scandal less than two weeks before the election, White House spinmaster Conrad Brean (Robert De Niro) creates a phony war with the help of Hollywood producer Stanley Motss (Dustin Hoffman). From acclaimed director Barry Levinson and writers Hilary Henkin and David Mamet comes this biting look at American politics and its relationship with the media that we have all come to embrace.
 
Zeker als ik merk dat jouw persoonlijke agenda vaak de plannen van het VT doorkruist.  uit de emails



Doelt hij op het feit dat het vt door de meeste leden als een cover wordt gebruikt voor andere zaken???

 
 








« Laatst bewerkt op: 28-06-2003, 14:24:11 door henny huisman »

Re:Opvallende zaken
« Reactie #33 Gepost op: 29-06-2003, 09:40:08 »
goeiemorgen mensen,

Claire heeft een nieuw mailtje gekregen:



Van: Kabuki
Aan: Claire Nieuwendam
Datum: zondag, 29 juni 2003, 03:44
Subject: The truth about Romeo


Recently you received an email from a person called “XLR8”, concerning the investigation on the death of Mr. Romeo Mechan. I am not sure what XLR8 has told you, but unfortunately, I should tell you XLR8 is not to be trusted.


XLR8 is an enemy of the so-called Security Theater and would like you to believe that they are responsible for the murder of Romeo Mechan.

The truth is that Romeo Mechan was involved in a number of shady things and the Security Theater had nothing to do with it. I was a close friend of him for many years and I know more than I probably should. He always was a heavy drug user and has always dealed a little on the side. Recently as he had money problems he increasingly lived that kind of life and talked to me about deals with the Chinese mafia that were increasingly difficult to control. The night before his death we went to our old neighbourhood and discussed these things as he was very desparate. Then he went to the Central Station to a meeting with a contact of the Chinese mafia. The next morning he was dead. I am sure he told his contact that he could no longer go on with it and that they decided to kill him before he would tell anybody.


Please take this information and solve this horrible crime. Please do not mail me back because I am scared of the killers.




Ik geloof er dus helemaal niks van,
(volgens mij is het iemand van het VT)

Maar ja...










Re:Opvallende zaken
« Reactie #34 Gepost op: 29-06-2003, 09:53:42 »
Nog opvallender:

Volgens mij heeft het VT dat mailtje gestuurd, kijk maar een naar dir mailtje van de VT mailinglist:

Ik ben door het systeem gelopen, maar de mailinglijst is nog helemaal schoon. Er is geen noodzaak voor een switch!! Telefoontaps lijken me meer voor de hand te liggen.

Ik ben ook voor zo’n mail







« Laatst bewerkt op: 29-06-2003, 09:54:01 door henny huisman »

Offline slasausje

  • Forumlid
Re:Opvallende zaken
« Reactie #35 Gepost op: 29-06-2003, 11:03:30 »
Hee,

Henny ben het helemaal met je eens, er klopt niets van dat verhaal, drugsgebruik was wel bij autopsie uit zijn bloed gekomen. Niets over gelezen. Ze willen politie op dwaalspoor zetten.

Dat kabuki vind ik wel interessant.
Betekent dit dat er iemand transseksueel is, of een travestiet. Kabuki vertaald naar moderne tijd.

Slasausje








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Opvallende zaken
« Reactie #36 Gepost op: 29-06-2003, 13:12:46 »
Ik denk dat Philly de rat naar Claire heeft gestuurd omdat ze zelf ook ratten had (zie dagboek), maar waarom ze dat gedaan heeft weet ik niet. Misschien heeft ze meer met de moord te maken dan ze laat blijken.
En ze heeft het in haar dagboek over sessie's. Wat bedoeld ze daarmee?







Toch bedankt!

Lowprofile

  • Gast
Re:Opvallende zaken
« Reactie #37 Gepost op: 29-06-2003, 18:56:25 »
Haha ! 4 gasten en 4 vaste bezoekers on line. We zullen moeten wachten tot dinsdag, dan is er regen aangekondigd, om weer wat mensen op dit forum te zien.
Ik ben ook de hele dag buiten op stap geweest in de Ardennen (net bij mij om de hoek .. figuurlijk) en nu naar een terrasje bij de griek.
Dus ik ben ook nog niet veel opgeschoten. Maar ik wel al wat ideeen.

Er is duidelijk een infiltratie bezig in het VT en Romeo had ontdekt door wie. Het VT is nooit zo gewelddadig geweest dat er gemoord of vernield werd. Wat vechtpartijen, dat wel, maar geen moord.
Het drugsverhaal is onzin.
Dus het VT wordt geïnfiltreerd en haar aktiemiddelen misbruikt door iemand anders die er duidelijk veel agressiever bedoelingen mee heeft, want ze twijfelen niet om Romeo in een valstrik te lokken en te vermoorden.

Straks meer (als de griekse wijn niet toeslaat ...)








Offline slasausje

  • Forumlid
Re:Opvallende zaken
« Reactie #38 Gepost op: 29-06-2003, 19:57:45 »
Ben zeer benieuwd naar het nieuws van je lowprofile, dus hoop dat de griekse wijn niet al te hard inslaat.

Slasausje  ;D