Auteur Topic: Alle veiligheidstheatermailtjes op een rijtje  (gelezen 3982 keer)

Alle veiligheidstheatermailtjes op een rijtje
« Gepost op: 27-06-2003, 17:35:33 »
Hoi,

Ik ben 3 dagen te laat met het spel begonnen, en ben volgens mij van de mailinglist gekickt (ondanks waarschuwing toch gereplyed) dus zou er iemand alsjeblieft, pretty please, de mailtjes op een rijtje kunnen zetten, want in de verschillende fora (forums, forissibus???)
zijn ze net te onoverzichtelijk om za echt allemaal terug te vinden.

Is misschien ook wel makkelijk om deze lijst dan tot het einde vol te houden zonder commentaar van mensen om het overzichtelijk op een rijtje te houden...

Want ik zie nu al door alle informatie de kern niet meer :)

Alvast bedankt

Ps: hieronder probeer ik alles te verzamelen, maar alle aanvulling is welkom







« Laatst bewerkt op: 27-06-2003, 18:33:46 door henny huisman »

Re:Alle veiligheidstheatermailtjes op een rijtje
« Reactie #1 Gepost op: 27-06-2003, 18:24:47 »
   


Thu, 26 Jun 2003 19:35:19 +0200  TB



Jongens dit is niet de eerste keer dat ik zoiets doe, dus een beejte vertrouwen. Amsterdam is mijn terrein. Ik neem Ribbert wel mee en zorg dat hij zich gedraagt . Ik ben niet van plan ons te laten arresteren of stennis te schoppen, we doen het gewoon snel en zijn weg voor iemand ons in de gaten heeft. Een bliksemactie. Het is naar mijn menning juist belangirjk dat we ons nu laten zien want we zijn nu alleen maar verkeerd in het nieuws. We moeten de zaak Romeo achter ons laten, net als de zaak diepe keel naar mijn mening.

Ik ben trouwens niet lastiggevallen, mr. Cynicus



Thu, 26 Jun 2003 09:50:38 +0200  Mac


Allemaal,

Zo jullie er uberhaupt nog mee bezig zijn, zou ik het erg waarderen als de activiteiten voor morgen stopgezet worden. Het klimaat lijkt mij (ivm de dood van Romeo) niet erg gunstig. Laten we 4 juli volgende week evalueren.

Mac



Wed, 25 Jun 2003 19:40:33 +0200  KFC


>pleiten dat we de gelederen sluiten, en de actie van 4 juli >opschorten. Zonder activisten kan er geen actie gevoerd worden.

Dit is niet de goede kwestie. Als een activist onder druk is, is dit de beste reden voor actievoering. Als wij ons laten drukken tot concessies, zijn wij onze naam niet waard.





23-6 Taco Bell

Aan alle VT-sympathisanten,

Laten we onze kalmte bewaren. Romeo is met zijn dood een martelaar geworden, het zoveelste bewijs dat de politie in dit “democratische” land vreemdelingen aan hun lot overlaat en minder bedeelden zonder enig proces veroordeelt. Laat zijn dood voor ons een katalysator zijn onze activiteiten te verdiepen en de grote broer te straffen. De waarheid rond zijn dood zal hieruit volgen.

>Wie zegt dat de politie hier zelf niet achter zit?? Ik durf te >wedden dat ze ROmeo liever kwijt dan rijk zijn, hij is >marrokkaan en had een grote bek. Als ik hun was zou ik >hartstikke blij zijn
>
>
>

23-6 burger king

>>Het is dus waar. Ik heb het ook gezien. Het is niet te >>geloven, Romeo dood. Ik geloof ook niets van de drugsverhaal. >>Hij heeft met de verkeerde persoon ruzie gekregen, dat geloof >>ik wel. Als het maar niet over fastfood was.

23-6    Mac

>>>
>>>
>>>Ik heb het gelezen, ja. Wat de oorzaak ook is, ik brand nu een
>>>kaarsje voor hem. Dit is een zwarte dag voor ons. Laten we >>>geen nare dingen zeggen. Romeo verdiende niet zo aan zijn
>>>einde te komen.
>>>
>>>Hebben jullie connecties met ons in de pers gezien?
>>>- Mac
>>>
>>>

23-6

Pizzahut


>>>>Hebben jullie het Parool van vandaag gezien??????
>>>>Pagina 5:
>>>>De man die woensdagnacht achter Amsterdam CS in het IJ is >>>>aangetroffen, is geïdentificeerd als de 22-jarige
>>>>Amsterdammer Rahmad “Romeo” Mechan, student aan de School
>>>>voor Journalistiek in Utrecht. Hij is volgens een >>>>woordvoerder van de Amsterdamse politie waarschijnlijk het >>>>slachtoffer geworden van een uit de hand gelopen ruzie rond >>>>een drugsdeal.
>>>>
>>>>Weet iemand hier meer over???? Romeo gebruikte toch helemaal >>>>geen drugs??







23-6-2003

Posthuum wrang:

>Je bent naief Subway, zo kom je er natuurlijk niet, ik heb dit >zovaak gezegd
>
>En KFC is het in ieder geval met mij eens
>
>>PH, intimidatie is ook niet acceptabel!! We zouden onze strijd >>toch op argumenten moeten kunnen winnen! Dit meten met twee >>standaarden is even hypocriet als de oorlogsverklaringen van
>>Bush. Mac, Domino’s, BK, KFC, wat vinden jullie hiervan?
>>
>>>Ik ben het met Subway eens, ik vind dat psycholgische >>>oorlogsvoering even sterk kan werken als geweld. Intimidatie >>>is ook een krachtig middel, vooral omdat het in een strafzaak >>>moeilijker te bewijzen is. Bedenk je wel: Het zogenaamde
>>>Nederlandse immigratiebeleid is volledig gebaseerd op
>>>intimidatie!
>>>
>>>>Granaten?? Moet dit een grapje voorstellen??
>>>>Is het gebruik van geweld niet exact het tegenovergestelde >>>>van waar wij voor staan? Ik vind het absurd dat jullie dit >>>>ook maar overwegen. Het kapitalisme is aan de macht gekomen >>>>door het inzetten van geweld, wij kunnen ons niet van >>>>dezelfde trucs bedienen. Granaten a1 helemaal niet. Ik hoop
>>>>van harte dat je een grapje maakt, TB!
>>>>
>>>>>Als je er eeen probleem mee hebt dat we af en toe dingen van >>>>>Grote Broer kapot maken, ben je hier niet aan het goede >>>>>adres. Denk je dat Che Guevara zo beroemd was geworden als >>>>>hij achter zijn buro was blijven zitten? Lees onze site maar >>>>>na: wij zijn strijders, en bij strijden hoort af en toe >>>>>geweld tegen de opponent als dat genoodzaakt is. Ik vind dat >>>>>granaten hierbij ook kunnen, mits ze niet dodelijk worden >>>>>gebruikt, het is allemaal effectbejag en daar gaat
>>>>>actievoeren ook om

Heeft iemand de notulen van maandag al ui







« Laatst bewerkt op: 27-06-2003, 19:01:47 door henny huisman »

Re:Alle veiligheidstheatermailtjes op een rijtje
« Reactie #2 Gepost op: 27-06-2003, 18:38:03 »
deel twee:


   
Date: Fri, 27 Jun 2003 16:30:23 +0200
To: no-reply@veiligheidstheater.nl
Subject: Re: re: re: Re: Morgen
From: "McDonald's" <mcdonalds@veiligheidstheater.nl>

Ik hoor zojuist dat TB en R zijn opgepakt. Dit is bijzonder verontrustend, dit baart mij grote zorgen, vooral omdat het zo amateuristisch is, en R erbij betrokken is, zo’n jongetje dat vanalles gaat roepen als ze hem ondervragen. Ik wil de voorstelling van 4 juli absoluut uitstellen, laten we hierover stemmen. Ik zal zelf de komende tijd zo min mogelijk van me laten horen. KFC en PH, ik ga ervan uit de verantwoordelijkheden nemen.
 
Quote:
Date: Fri, 27 Jun 2003 16:40:01 +0200
To: no-reply@veiligheidstheater.nl
Subject: re: Re: re: re: Re: Morgen
From: "Pizza Hut" <pizzahut@veiligheidstheater.nl>

Ik heb vrienden gesproken die erbij waren. Een enorme groep blauwent stond ze op te wachten. Dit kan geen toeval zijn, Grote Broer is vooraf getipt. Bij mijn weten zijn de acties alleen hier besproken. Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken. Domino’s, zullen we een nieuwe list opstarten?
 
Quote:
Date: Fri, 27 Jun 2003 17:46:00 +0200
To: no-reply@veiligheidstheater.nl
Subject: Lekkage
From: "Burger King" <burgerking@veiligheidstheater.nl>

Lek jij?
Quote:

Date: Fri, 27 Jun 2003 17:55:11 +0200
To: no-reply@veiligheidstheater.nl
Subject: re: Lekkage
From: "Pizza Hut" <pizzahut@veiligheidstheater.nl>

Dit zijn geen grappige grapjes nu, BK. Dit is ernstig. Ik zal iedereen rondgaan om dit te bespreken. Laten we inderdaad stemmen over 4 juli. 2004 blijft voor mij ook een optie, het draaiboek zal zijn impact niet verliezen. Ik moet ook aan mijn situatie denken. Domino’s en KFC, wat vinden jullie?
Quote:

Date: Fri, 27 Jun 2003 18:05:17 +0200
To: no-reply@veiligheidstheater.nl
Subject: Addendum
From: "Pizza Hut" <pizzahut@veiligheidstheater.nl>

We kunnen de voorstelling overigens ook naar Amsterdam verplaatsen, zoals TB oorspronkelijk plande  


   
Subject :    
Domino’s  
   
Date :    
Fri, 27 Jun 2003 19:35:33 +0200  
   
    Waarom ben jij zo stil?  








« Laatst bewerkt op: 28-06-2003, 09:07:55 door henny huisman »