Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38685 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Gepost op: 1-02-2013, 13:07:24 »
Laat jullie maar gaan!!  ::boogie::

Maar ook via privé bericht hoor ik graag jullie diepe spelgeheimen!  8)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #1 Gepost op: 1-02-2013, 13:18:49 »
Hier komen mijn dagboeken!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #2 Gepost op: 1-02-2013, 13:27:58 »
Lieve biechtkamer-a,

Ik wil wel Zap!'en, maar mijn afstandsbediening doet het niet.
De stekker zit niet in het stopcontact, en er lijkt eigenlijk sowieso geen stekker aan te zitten.

Is dit een probleem?

Liefs,
een hulpeloze dakdekker.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #3 Gepost op: 1-02-2013, 15:06:51 »
Lieve biechtkamer-a,

Ik wil wel Zap!'en, maar mijn afstandsbediening doet het niet.
De stekker zit niet in het stopcontact, en er lijkt eigenlijk sowieso geen stekker aan te zitten.

Is dit een probleem?

Liefs,
een hulpeloze dakdekker.
batterijen wellicht?  ::)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2013, 09:53:30 »
Beste biechthut,

Eerste echte opdracht heeft plaatsgevonden, iedereen heeft een hut gebouwd. Ik lag ondertussen al ziek in bed. Geen goede start dus, nu maar hopen dat er nog een paar medekandidaten of kijkers zijn die mij hun stem gunnen, zodat ik dan meer kans maak om door te gaan...

 ::zwaaisip::
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2013, 17:10:58 »
Hi biechthut,

Het spel is eindelijk begonnen, gelukkig heb ik een mooie hut kunnen bouwen... En, tja, ik was zo gek om nogal lang op te blijven om zo snel mogelijk te kunnen posten... Maar goed, het echte spel moet nog gaan beginnen, dus dat zal vast wel vaker gaan gebeuren. Tot de volgende biecht... ::sorry::
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2013, 18:22:30 »
Dag biechthut,

Het spel is begonnen, en daar ben ik blij om. Een beetje afleiding van de dagelijkse dingen is altijd goed  ::jaja:: Samen met Daisy heb ik op het eiland een hut gebouwd en we komen de dag prima door met de vakantiefoto's. Op mediacourant.nl heb ik nog zitten kijken of er iets werd gemeld over dit programma, maar helaas, daar werd meer aandacht besteed aan de mogelijke deelname van Patty Brard aan sterren springen uit een vliegtuig  ;D Goed ik ben benieuwd wat dit spel allemaal nog meer in petto heeft  ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2013, 20:04:43 »
Beste biechthut

Hehe, even rust hier. Ik weet niet of het nu zo verstandig was om een hut te bouwen met D*N en Schulz. Ik bedoel, ik als nette getrouwde vrouw, in één hut met een hitsige jongeling die iedere man wil pakken die hij ziet, en een man die blijkbaar nog 1 keer los wil voordat ie gaat trouwen volgende maand. Hij zegt dat hij nog twijfelt wie van ons moet gaan strippen op zijn vrijgezellenfeest... Nou, mij niet gezien hoor!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #8 Gepost op: 2-02-2013, 20:17:03 »
Beste biechthut,

Het avontuur is begonnen. We zijn gedropt op een prachtig (maar regenachtig) eiland en moesten meteen beginnen met het zoeken van lotgenoten om samen een hut te bouwen. We waren behoorlijk verspreid over het eiland uit de helikopter naar beneden gelaten, dus het was even zoeken, maar gelukkig heb ik dezelfde avond nog Bassteijns en Jules98 gevonden om mee samen te werken.

Jules kijkt me af en toe wel wat vreemd aan, alsof hij denkt dat ik rare dingen met hem wil doen. Waar hij dat toch vandaan haalt ??? Ik ben juist dol op kinderen! Ik stop er al mijn vrije tijd in  ::jaja::

Valkbij staat het hutje van Swift, D*N en Schulz; drie oude bekenden. Maar waar D*N nu toch mee bezig is  :o Hij is heel de tijd bezig zijn kleren uit te trekken en dan weer aan te doen en ondertussen loopt hij heen en weer en schommelt er wat bij met zijn heupen en hij maakt nog allerlei bewegingen die ik niet helemaal passend vind in deze setting. Moet ik er nu wat van zeggen, of moet ik dat aan zijn hutgenoten en/of de spelleiding overlaten? Ik hoop in ieder geval maar dat het niet gefilmd en uitgezonden wordt, want dit is echt niet geschikt voor de jeugdige kijkers  ::ohno:: Ondertussen houdt ik dan wel MijdrechtseMol en Jules en nog wat van die jongelingen bezig, zodat ze hier niet mee geconfronteerd hoeven te worden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #9 Gepost op: 2-02-2013, 21:43:50 »
Lieve, gekke mede-eilandgenoten,

Eerst: ik ben blij dat ik na al die tijd nog eens met jullie in een spelshow zit. T' is toch al een hele tijd geleden dat ik mijn neus nog es binnenstak op dit realityforum. Ook al kom ik hier weleens met WIDM, verder bleef mijn aanwezigheid beperkt. Pas toen ik een bericht van swifter zag over een spelshow op rn, werd mijn aandacht gewekt. Kon ik t nog, meedoen in zo'n groot onlinespel? Ach, waarom ook niet. Reken er niet op dat t tot veel zal leiden, maar ik kan t toch proberen? En ja hoor. Nu zit ik in t spel en doe ik mee!

We're alive and kicking!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #10 Gepost op: 2-02-2013, 22:45:59 »
Beste biechthut,


(...)

 Ondertussen houdt ik dan wel MijdrechtseMol en Jules en nog wat van die jongelingen bezig, zodat ze hier niet mee geconfronteerd hoeven te worden.

Dus daarom ben je zo aardig. Swift heeft het wel naar haar zin denk ik.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #11 Gepost op: 3-02-2013, 01:01:49 »
Beste biechthut,

Volgens mij werkt mijn stripact goed, de kijkcijfers schieten omhoog ::ok::. Daar zitten we dan in een hutje midden op een onbewoond eiland. Samen met Schulz en Swifty ( :o). Bij Survivor hadden Schulz en ik nog aparte kamers, maar nu merk je dus waarom. Schulz snurkt zo hard dat Ycaris haar neusapen er niet van kunnen slapen. Ondertussen kijkt Swifty me verschrikt aan alsof ik zo dronken ben dat ik geïnteresseerd wordt in milfen ;D. In ieder geval ben ik blij dat we in Expeditie Robinson zitten. Hier kan ik mijn goddelijke lichaam nog showen, als we bijvoorbeeld in wie is de mol zitten zal dat ietwat misplaatst zijn ( maar misschien niet ongewenst ::wenkbrauw::).

Nou ik denk dat ik moet stoppen. Ycaris maakt een gebaar naar me en kijkt daar niet zo vrolijk bij ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #12 Gepost op: 3-02-2013, 08:46:21 »
Hoi biechthut

Wat er vannacht toch gebeurde... Ik had scrabble gespeeld met MR-Brain en maakte daarna een wandeling. Ik kwam langs het huisje van D*N. Ik keek door het raam en zag een videicamera, waarvoor D*N wild aan het dansen was. O wacht, ik zie het nu op MTV. Helemaal zonder kleren aan. Zijn hutgenoten Schulz en Swifty zag ik niet, maar wel een grote bobbel onder de deken en een hoopje kleren.  8)

Daarnaast woont Ycaris. Ik zag alleen Ycaris in bed liggen en wat opgezette hoofden. Hé, dat lijken de hoofden van jorg en Jules wel! Nee... Het zal toch niet? Ik vluchtte. Onderweg naar de hut struikelde ik over een vuilniszak. Behoorlijk zwaar. Woog ongeveer 2 mensenlichamen.

Help mij.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #13 Gepost op: 3-02-2013, 10:11:41 »
Beste Biechtstoel,

Ik ben niet van het biechten, maar voor het geval u ook de roddels hoort...

Het is allemaal niet waar! ::ohno::

Wel dat D*N zijn lichaam toont aan een ieder.  ::gaap::

En onder invloed van de gevonden drank, zoals hij het zelf noemde "op Milfen jacht ging"
Wat dat dan ook betekent  ???

En dat ik toen de jonge dame Swifty beschermd heb.
(zij vertelde me trouwens dat ze graag met Ycaris op mijn vrijgezellenfeestje zou komen. Ik was dat niet van plan te houden, maar vooruit dan maar.)

En dat we een emmer ijskoud water over de jongeheer D*N gegooid hebben en wij allemaal hartelijk hebben staan grinniken.

Verder had ik gehoopt hier ook wat echte mannen te ontmoeten, maar Lukie en HDD en Molière hebben wijselijk besloten deze beker aan hun voorbij te laten gaan, of zoals Lukie zei "thuis word ik er tenminste nog voor betaald om dat grut onder controle te houden".

Maar toch, alles bij elkaar vermaak ik me hier wel.
Ik heb een verbond met D*N, Nieky, Molcazy, Hillo en Jann. Zoals ik nu zie en gehoord heb allemaal door en door betrouwbare jongens.  ::jaja::

Met hoogachtende groet,

Herr Schulz
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #14 Gepost op: 3-02-2013, 12:46:48 »
 ::rofl:: Schulz heeft een verbond met mensen die niet meedoen ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #15 Gepost op: 3-02-2013, 12:51:56 »
Dagboek!

Er moet me wat van het hart. Er zitten wat rare snuiters op dit eiland zeg. Maar dat kan ik wel handelen. D*n met z'n rare kledingstijl negeer ik gewoon. K@rin en Ycaris maken constant ruzie. Alhoewel ik het idee heb dat ze dat spelen. MijdrechtseMol houdt me uit m'n slaap. Maar de meest vreemde vogel is toch wel Schulz. Hij praat gewoon tegen mensen die er niet zijn. Zouden er spoken zitten op dit eiland?

O, het begint weer te regenen, ik ga weer snel m'n hut in.

 ::zwaai::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #16 Gepost op: 3-02-2013, 14:27:25 »
Lieve biechtstoel,

Dat begon heerlijk spannend. Eerst tot middernacht opblijven om iets op te schrijven en in een urn te gooien en de volgende dag medespelers zoeken die palmbladeren of touw hadden. Heb verschillende mensen tegelijk gevraagd, dus heb sommigen moeten teleurstellen maar uiteindelijk met Pac-Mol een onderkomen uit de grond gestampt. Alleen weet ik niet of dat nou zo`n goed idee was. Hij blijft maar feitjes opdreunen uit Wie is de Mol en vergelijkt opdrachten hier met die uit de mol-geschiedenis. Zo doet dit eiland hem denken aan die opdracht uit 2007 waarbij ze verschillende tentjes moesten bezetten met jokers, geld etc. Als hij slaapt klinkt het: " hmmm, Milouska, zzz.. Karel, hmm.. Foke" en ga zo maar door.

Nou goed, zolang hij de boel maar niet ook gaat saboteren, vind ik het wel best.

Liefs,

Je Jann
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #17 Gepost op: 3-02-2013, 16:29:24 »
Beste kijkers,

Daar ben ik weer, terug op TV, terug op een onbewoond eiland! :D Nou ja, onbewoond, met de 100 kandidaten die er nu nog rondlopen, is het aardig druk!



En deze keer ben ik hier dus niet als mentor, maar weer als echte deelnemer. Dat maakt het wel weer spannend! ::hyper:: Ik ben heel benieuwd naar de avonturen die ons te wachten staan. :D Hopelijk word ik niet direct uit de primetime verbannen, naar programma's als Lingo. :-\\

Ondertussen heb ik ook al een hutje gebouwd met Bjorrn en LdHmolletje. Het is hier betrekkelijk rustig. :) Het schijnt dat er ook een kandidaat naakt over het eiland rent en er doen ook geruchten de ronde over een griezelige kannibale. :o

O ja, bijna vergeten! Vanmiddag heb ik van Elbert gewonnen met armpje drukken! 8)

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #18 Gepost op: 3-02-2013, 17:27:26 »
Hi biechtstoel,

Wat een roddels hoor je toch, de laatste tijd. Maar een aantal blijkt waar te zijn... Zo zag ik een van mijn mede-kandidaten vanochtend in adamskostuum voorbijrennen... Ik dacht even dat we al een nieuwe opdracht hadden, want het leek wel een slechte versie van 'Emanuelle I', alleen... zou Swifty dan Emanuelle zijn? Vast niet...

Ook zijn de eerste ruzies niet van de lucht. Ycaris bijvoorbeeld. Zij zou toch wat gewend moeten zijn na die lange tijd op dat vorige onbewoonde eiland, maar ze is nu al in een catfight betrokken geweest; misschien was ze aan het oefenen voor een opdracht K1-fighting?

Wat een geluk dat het in onze hut nog allemaal pais en vree is... Ik ben toch wel erg blij dat we hem een beetje aan de rand van het eiland hebben gebouwd, gezien wat ik jou allemaal heb verteld...

Ich bin ein Bärliner!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #19 Gepost op: 3-02-2013, 18:03:57 »
Citaat van: Daisy link=topic=48702.msg1496386#msg1496386  MijdrechtseMol houdt me uit m'n slaap.
[/quote
Oh ja?