Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837112 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1280 Gepost op: 30-10-2014, 18:50:19 »
Of een letter of een

.

(Een punt dus ;))

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1281 Gepost op: 15-03-2015, 11:30:11 »
Ik word onder Firefox constant uitgelogd als ik naar een andere pagina navigeer. Heb cache en cookies gewist, maar dat helpt niet. PM's sturen en berichten plaatsen lukt niet, want als ik op Verzenden klik, word ik uitgelogd. Onder IE blijf ik wel gewoon ingelogd.

Waar zou dat aan kunnen liggen?


-edit- Fixed. FF had RN tussen mijn geblokkeerde sites gegooid.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2015, 16:52:03 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1282 Gepost op: 5-06-2016, 09:25:53 »
Ik weet niet of het een bug is, of bewust zo ingesteld.


Ik mis sinds enige tijd een ''shell''.

Ofwel iets concreter: waar je eerst een algemene pagina in WIDM-layout kreeg, dus de pagina met onder meer ook de laatste 5 berichten, en de link naar de statistieken, zie ik die algemene pagina nu alleen als ik de Realitynet.org-layout gebruik.

Ligt dat aan mij, of is die inderdaad weggehaald?


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1283 Gepost op: 5-06-2016, 10:54:40 »
Je bedoelt gewoon de boardindex? Die is in alle thema's, dus widm, rn etc. nog steeds hetzelde. Anders laat even een screenshot zien waar het volgens jou niet goed gaat.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1284 Gepost op: 5-06-2016, 13:00:10 »
Doe ik vanavond. Ik heb nu mijn mobiel, en daar kan ik geen screenshots mee maken.

Ik bedoel inderdaad de board-index, dus. Sommigen noemen die ook weleens een "shell", maar ik weet niet hoe gangbaar die term nog is.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1285 Gepost op: 5-06-2016, 21:50:02 »
Dit dus, hier staan dus normaal de laatste 5 berichten, die zie ik nu alleen onder de RN-layout.


Heb ik wellicht iets verkeerd staan in mijn forumprofiel?
« Laatst bewerkt op: 5-06-2016, 21:53:05 door Bodejos »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1286 Gepost op: 5-06-2016, 21:56:15 »
Dit dus, hier staan dus normaal de laatste 5 berichten, die zie ik nu alleen onder de RN-layout.


Heb ik wellicht iets verkeerd staan in mijn forumprofiel?

In het onderste grijze balkje (infocenter) zie je als het goed is helemaal rechts een zwart driehoekje met de punt naar rechts. Klik daar eens op.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1287 Gepost op: 5-06-2016, 22:41:55 »
Dat is hem!

Dankjewel.


Waarschijnlijk onbewust eens op geklikt.......
« Laatst bewerkt op: 5-06-2016, 22:43:26 door Bodejos »

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1288 Gepost op: 11-12-2016, 21:33:54 »
Ohja, wat ik hier al een tijdje wilde aangeven maar steeds vergat: ik had altijd ingesteld dat ik een mailtje kreeg als ik een pm kreeg, maar sinds een paar maanden krijg ik die mailtjes niet meer. Nou vind ik dat op zich niet heel erg, maar ik neem aan dat die functie gewoon zou moeten werken?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1289 Gepost op: 12-12-2016, 00:31:20 »
Ohja, wat ik hier al een tijdje wilde aangeven maar steeds vergat: ik had altijd ingesteld dat ik een mailtje kreeg als ik een pm kreeg, maar sinds een paar maanden krijg ik die mailtjes niet meer. Nou vind ik dat op zich niet heel erg, maar ik neem aan dat die functie gewoon zou moeten werken?

Op zich worden die mailtjes nog steeds verstuurd. Probleem is dat de gratis mailadressen, waar jij er ook 1 van gebruikt, steeds strikter zijn geworden in de loop van de tijd in hoe mailtjes in elkaar zitten (technisch gezien) willen ze niet als ongewenst worden gezien en dus geweigerd worden. Dit heeft uiteraard te maken met de hoeveelheid spammail die dagelijks wordt verstuurd. Zo worden ook de mailtjes die RN verstuurt als spam gezien, omdat wij blijkbaar niet aan alle regels voldoen.

Compuart is bezig om te kijken of hij hier iets aan kan veranderen. Maar hij heeft een fulltime baan en dus niet zo heel veel tijd hiervoor. Hopelijk over een tijdje accepteren de gratis mailadressen de mailtjes van RN weer na de nodige veranderingen.
Geniet nooit met mate...

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1290 Gepost op: 12-12-2016, 10:10:02 »
 ::ok::

Wel raar dat hotmail die mailtjes blijkblaar compleet kan weigeren :-\\ Ik was in de veronderstelling dat de mailtjes die hij als spam ziet in de map 'ongewenste mail' terecht komen, maar daar krijg ik die mailtjes ook niet.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1291 Gepost op: 12-12-2016, 11:36:25 »
::ok::

Wel raar dat hotmail die mailtjes blijkblaar compleet kan weigeren :-\\ Ik was in de veronderstelling dat de mailtjes die hij als spam ziet in de map 'ongewenste mail' terecht komen, maar daar krijg ik die mailtjes ook niet.

Wij staan daar op de zwarte lijst omdat wij niet aan hun regeltjes voldoen. Daarom worden die mailtjes compleet genegeerd en komen ze dus ook niet in jouw spambox. Ze zijn nog wel zo vriendelijk een mailtje terug te sturen dat we op hun blacklist staan... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1292 Gepost op: 26-04-2017, 17:12:46 »
Ik meld het hier ook nog maar even: Het plaatsen van tabellen werkt niet helemaal goed. Alles wat nodig is voor de layout van de tabel (table, tr, td) verdwijnt uit de tekst na het plaatsen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1293 Gepost op: 12-06-2017, 20:38:16 »
Zou fijn zijn als bovenstaand probleem opgelost kan worden.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1294 Gepost op: 12-06-2017, 21:16:34 »
ah.. dat is al een tijdje. Ik ga een pm aan Compuart sturen, misschien dat het helpt :)
er was eens......

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1295 Gepost op: 18-06-2017, 22:54:52 »
ah.. dat is al een tijdje. Ik ga een pm aan Compuart sturen, misschien dat het helpt :)
Merci beaucoup :)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1296 Gepost op: 18-06-2017, 23:59:40 »
heb nog niets gehoord..
er was eens......

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1297 Gepost op: 19-06-2017, 18:24:18 »
Ik meld het hier ook nog maar even: Het plaatsen van tabellen werkt niet helemaal goed. Alles wat nodig is voor de layout van de tabel (table, tr, td) verdwijnt uit de tekst na het plaatsen.
Dit probleem lijkt lastig om op te lossen, ik kan op het eerste gezicht niet zien op welk punt de tags verdwijnen. Ik zal hier binnenkort dieper in gaan duiken om te zoeken naar de oorzaak en het te fixen.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1298 Gepost op: 26-06-2017, 22:14:51 »
Dit probleem lijkt lastig om op te lossen, ik kan op het eerste gezicht niet zien op welk punt de tags verdwijnen. Ik zal hier binnenkort dieper in gaan duiken om te zoeken naar de oorzaak en het te fixen.
::ok::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1299 Gepost op: 19-08-2017, 14:30:32 »
Het forum is steeds heel traag en ik krijg regelmatig "404 not found" pagina's. Ligt dit aan het forum of aan mijn internet?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"