Auteur Topic: [PT] The Apprentice  (gelezen 111014 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[PT] The Apprentice
« Gepost op: 17-02-2013, 19:49:10 »
Nog niet gezien wie er nou bij The Biggest Loser afgevallen is (of nouja... niet genoeg afgevallen en dus weggestemd door wie wél genoeg was afgevallen)? Kijk dan snel hier!


Wegens domheid van ondergetekende is Lingo nog niet gespeeld en de extra persoon die jullie dit programma vergezelt nog niet bekend. Maar ik kan wel alvast het programma zelf bekend maken. Dat is, zoals jullie al aan de topictitel zien: The Apprentice.



Welkom bij The Apprentice, de ultieme sollicitatie waar jullie strijden om een baan in het bedrijf van Donald Trump! Jullie worden in twee teams verdeeld en krijgen later een opdracht. Elk team moet een projectleider aanduiden die de opdracht zal coördineren. Na de opdracht zal blijken wie het winnende team is. De projectleider van dat team wint automatisch immuniteit voor het volgende programma!
Maar, de projectleider van het verliezende team, loopt groot risico om ontslagen te worden! Hij/zij moet twee collega's uitkiezen waarvan hij vindt dat het verlies aan hen te danken is. De projectleider en die 2 collega's worden vervolgens op de rooster gelegd in de boardroom, waar Donald Trump en de juryleden hen zullen uithoren. Op basis van hoe de drie zich verdedigen en wat er gebeurd is, zal Donald, met raad van zijn juryleden, beslissen wie er ontslagen wordt en het spel dus verlaat (om naar de middag te gaan).


We moeten eerst nog wachten op de einduitslag van Lingo om te weten wie de nieuwste kandidaat is, maar ik kan alvast de teams bekend maken, die met hulp van de juryleden werd samengesteld. Zij hebben me leuke duo combinaties gegeven en op basis daarvan was duidelijk wie bij elkaar gezet moest worden en wie niet. De teams zijn:
Team 1: (leider Swifty)
KD.
mollenvanger22
Bjorrn
MijdrechtseMol
Schulz
MR-Brain
K@ren

Team 2: (leider Fabiann)
Daisy
Ycaris
Jann
Vieffan
D*N
LdHmolletje
Bassteijns

Swifty, omdat jij gewonnen hebt met de kijkcijfers, mag jij nog één switch doen. Als je liever iemand van jouw team kwijt bent en ruilt met het andere team, dan mag je dat doen. Je hebt tot maandag 19u tijd om dit te doen. Post hier of je al dan niet 2 personen wil wisselen en zo ja, welke.



De leider van team 1 is dus Swifty.
De leider van team 2 is dus Fabiann.

Jullie mogen uiteraard hier communiceren, maar dan zien je tegenstanders wat jullie van plan zijn. Als jullie via pm communiceren, zou het leuk zijn als je mij in CC zet. Niet alleen leuk, maar het kan ook in je voordeel spelen als ik daarop kan uitmaken wie meegewerkt heeft en wie niet. Sowieso gaat die info dan ook naar de jury. En als jullie mij willen toevoegen op Facebook, ik ben Robbie Wynen. ;)

Zoals gezegd moeten jullie een hit van een Facebook pagina aanmaken. Daar horen enkele taken bij. overleg met de projectleider wat je eventueel zou kunnen doen en de projectleider beslist dan wie wat doet (en geeft me dat liefst ook door). De projectleider mag uiteraard zelf ook een taak (of meerdere) op zich nemen.
Hier zijn sommige van de taken. Als jullie nog ideeën hebben, kan je dat uiteraard aan je projectleider laten weten en die beslist of het iets is of niet.
- De Facebook pagina openen (duh :) )
- Eén à twee personen moeten een pitch schrijven, eventueel met illustraties/foto’s. Een pitch is en soort verkooppraatje waarmee je mij en de jury warm moet maken om jullie idee helemaal geweldig te vinden. Die stuur je via pm naar mij door om uit te leggen wat jullie idee concept is, waarom, wat jullie van plan zijn en wat jullie ermee hopen te bereiken. Dit mag ook al gestuurd worden als de pagina al aangemaakt is uiteraard, je hoeft niet te wachten met het openen van de pagina tot de pitch verstuurd is.
- Een leuk logo maken/zoeken voor je Facebook pagina. Let op dat je geen copyrights schendt!
- Een inleidende tekst voor je pagina.
- Marketing-campagne opzetten om je Facebook pagina te promoten. Er mag in dit topic één post geplaatst worden ter promotie voor je Facebook pagina. Op de rest van het forum mag géén reclame gemaakt worden en ook via pm’s niet. Wel mag je op je eigen Facebook uiteraard reclame maken en/of op andere plaatsen. Laat mij dan ook zeker weten waar je dat gedaan hebt, zodat ik het kan zien en de jury erover kan informeren.
- Zoals gezegd kan je nog andere ideeën doen.

Op zondagavond kijk ik op beide pagina's welke de meeste likes heeft. Veel succes teams!!


« Laatst bewerkt op: 18-02-2013, 21:08:35 door Robbieazerty »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2013, 19:53:26 »
Hm, ik ken dit programma niet, maar leuk dat we in teams gaan werken!  ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #2 Gepost op: 17-02-2013, 19:56:44 »
Oh cool, geweldig programma vind ik dat! Ik ga eens even goed denken over de switch...
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #3 Gepost op: 17-02-2013, 19:57:42 »
Een introductie in het programma:

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2013, 19:58:41 »
Hoezo switch? We zitten allemaal in team 1  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #5 Gepost op: 17-02-2013, 19:59:03 »
Van de juryleden moet je het hebben ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #6 Gepost op: 17-02-2013, 20:01:10 »
Dit lijkt me zo'n leuk programma :D
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2013, 20:03:13 »
Dit programma ken ik niet, maar het ziet er leuk uit  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2013, 20:05:47 »
Leuk programma!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2013, 20:07:28 »
Hee team 1,
Aangezien ik veel online ben via de telefoon weet ik niet of het verstandig is om mij het project te laten leiden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2013, 20:08:35 »
Zeg jij het of zeg ik het Lukie ::)

WATJUUUUUUUUUH

zo, ben ik Lukie voor
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2013, 20:09:12 »
Oh cool, geweldig programma vind ik dat! Ik ga eens even goed denken over de switch...

Pssst, switch mij met Fabiann als ik niet in PT geraak ;)
2024: wie is de Mol?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2013, 20:09:20 »
Hee team 1,
Aangezien ik veel online ben via de telefoon weet ik niet of het verstandig is om mij het project te laten leiden.

Ja, ik denk dat team 1 echt stond te trappelen om een 12-jarige de leiding te geven over een groot zakelijk project.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2013, 20:09:51 »
Ja, ik denk dat team 1 echt stond te trappelen om een 12-jarige de leiding te geven over een groot zakelijk project.  ::)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2013, 20:10:01 »
 ::rofl:: ::rofl::

* Noteert stem voor KD bij de poll
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #15 Gepost op: 17-02-2013, 20:11:06 »
Dit is inderdaad een mooi programma voor Zap! Ben heel benieuwd.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #16 Gepost op: 17-02-2013, 20:11:48 »
Zeg jij het of zeg ik het Lukie ::)

WATJUUUUUUUUUH

zo, ben ik Lukie voor
Ome lukie, Nieky is me aan het pesten.
Ja, ik denk dat team 1 echt stond te trappelen om een 12-jarige de leiding te geven over een groot zakelijk project.  ::)
duh. Ik + coördineren = een ramp

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #17 Gepost op: 17-02-2013, 20:12:54 »
Ik + coördineren = een ramp

Nouja, je zou er een topic voor kunnen openen voor de goede organisatie

sorry nu hou ik op

* Lieve modus aan * : Ik vind het leuk dat je zo lekker actief bent als 'nieuweling' MM :D
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #18 Gepost op: 17-02-2013, 20:13:11 »
::rofl:: ::rofl::

* Noteert stem voor KD bij de poll
>:(

Oh leuk programma inderdaad  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] The Apprentice
« Reactie #19 Gepost op: 17-02-2013, 20:14:20 »
Ben benieuwd! Klinkt als een zeer leuk spel  ::ok::