Auteur Topic: 'Wie is de Mol?' in de Donald Duck  (gelezen 12553 keer)

maapie

  • Gast
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #60 Gepost op: 23-08-2003, 12:52:25 »
helemaal waar.

en hadden jullie niet door dat bij de verdwaalopdracht heel subtiel het liedje: welkom welkom bij de drie biggetjes van k3 gedraait werd (weliswaar vervormd en andersom gedraaid) :o

conclusie: KNOR IS DE MOL EEND!

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #61 Gepost op: 23-08-2003, 15:56:05 »
Knor kan het niet zijn want hij heeft de waar-is-het-geld van Dagobert opdracht laten lukken dat zou ik als eend nooit doen omdat ze met die opdracht veel geld konden verdienen.
Toch bedankt!

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #62 Gepost op: 23-08-2003, 18:50:26 »
jaja toen de opdracht toch al gelukt was door de ingeving van Guus Geluk.vergeet dat niet.
En nu verdenkt niemand knor want hij is de held! Dus erg sluw van deze mol..eend!
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Timss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #63 Gepost op: 23-08-2003, 21:00:54 »
En toen kwam de executie, knor leek erg zenuwachtig

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #64 Gepost op: 24-08-2003, 17:18:20 »
Maar zijn ogen zagen er wel weer erg rustig uit...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #65 Gepost op: 24-08-2003, 20:14:59 »
en is het jullie ook niet opgevallen dat hij constant vlak voor, naast of achter de afvaller zat?
Jongens mollen vangen, daar heb ik kennelijk altijd wat moeite mee, maar eenden.... piece of cake. Dit is een makkie.
Ik denk trouwens dat Wolfje er de volgende keer uitgaat... Born to be wild zat niet voor niets in de aftiteling gemixed,
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #66 Gepost op: 24-08-2003, 23:52:45 »
Ik zag het ook vorige week!! Echt superleuk vond ik het! Ik las die DD in de trein, zat daar half te juichen in de trein haha...

Dat soort verwijzingen vink altijd erg grappi, in de DD van deze week stond een verwijzing naar de 'Gordiaanse Knoop' (brievenbus), en das een spelletje dat we vrijdag op kamp hebben gedaan... ;D magoed tegen de verwijzing WIDE kan niets op ;-)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #67 Gepost op: 25-08-2003, 01:31:18 »
en is het jullie ook niet opgevallen dat hij constant vlak voor, naast of achter de afvaller zat?
Jongens mollen vangen, daar heb ik kennelijk altijd wat moeite mee, maar eenden.... piece of cake. Dit is een makkie.
Ik denk trouwens dat Wolfje er de volgende keer uitgaat... Born to be wild zat niet voor niets in de aftiteling gemixed,
idd, en altijd probeert hij de verliezer te omhelzen of als laatste aan te raken.En in het begin was hij met die spiegels aan het klooien, terwijl hij juist toch zo handig is?!
In de radiohint was trouwens sprake van 'the boy that cried wolf' dat sterkt mij ook omtrent de volgende afvaller. Vorige week klopte dat ook met de vorige afvaller (Katrien) , toen was de hint "What Katie did" van The Libertines.
'I can feel it coming down
I won't take none too long

And they said you said goodbye

What you're gonna do Katie?
You're a sweet sweet girl
It's a cruel, cruel world
It's a cruel, cruel world '

ja idd, de mol is een hard spel.. We zijn benieuwd..
« Laatst bewerkt op: 25-08-2003, 02:16:27 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #68 Gepost op: 25-08-2003, 02:10:08 »
volgens mij gaat Knor er juist uit. Katrien (en volgens mij ook Donald) hebben allebei gestemd op Guus. Van Donald weet ik dat niet zeker en met die selectie die wij te zien krijgen weet je het natuurlijk maar nooit. Maar ik heb de aflevering dat Donald eruit ging es teruggekeken en hij zit bij die lollyopdracht kei op Guus te letten en in die biecht zegt ie ook dat Guus óf gewoon slecht werk levert óf de Eend is.
Katrien zit al vanaf afl. 1 op Guus. Knor volgens mij vanaf afl. 3. Kwik heeft wel heel veel opdrachten bij Guus in de groep gezeten. Volgens mij is Kwik de Eend en gaat Guus winnen. Die heeft er immers veel van Kwik kunnen zien. En bij de biecht is ie  eigenlijk heel stil he! Ik ben wel erg benieuwd!
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #69 Gepost op: 25-08-2003, 13:00:12 »
In de montage kunnen ze veel doen Jane, je moet afgaan op feitelijke zaken en Knor is gewoon het allermeest verdacht. Werkelijk die opdracht met die luchtballon sloeg echt alles! Een kip kon zien dat daar gesjoemeld is!

Guus doet wel verdacht, maar dat is spel, hij is gewoon de Ferdi van wie is de eend. Guus zelf denkt dat het Clarebella is... nou hahaha dat slaat natuurlijk al helaam nergens op
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #70 Gepost op: 25-08-2003, 14:40:56 »
Ik denk ook dat Knor de mol is en dat Donald er de volgende keer uitgaat. Als Donald slim is dan zoekt hij nog snel een andere eend voordat het ook voor hem te laat is.
Toch bedankt!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #71 Gepost op: 25-08-2003, 14:56:01 »
Donald is er allang uit joh... Je moet wel opletten hoor...  :P
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #72 Gepost op: 25-08-2003, 15:07:05 »
misschien hebben we even een overzichtje nodig. Ik ben het ook kwijt wie er nog inzitten...
Ik weet alleen dat Knor de eend is
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #73 Gepost op: 25-08-2003, 16:29:31 »
Ben ook niet helemaal meer op de hoogte, maar weet nog wel dat Katrien er vorige week uitgegaan is en Donald die week ervoor. Verder ben ik het spoor ook een beetje bijster...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #74 Gepost op: 25-08-2003, 19:45:45 »
We hebben twaalf kandidaten en één eend.

Guus Geluk
Oma Duck
Govert Goudglans
Zwarte Magica
Graver Mol
Zware Jongens
Dagobert
Kwik
Knor
Katrien
Donald
Clarabella Koe

Govert Goudglans had in ronde 1 een vrijstelling, veel geld uit de pot, maar hij vond wel de goede sleutel.

Kwek errug verdacht bij de Lollyopdracht, erg afwezig en zondert zich vaak af

Clarabella staat in aflevering 4 tegenover een stier.

Voor andere verdachten moet je het onderwerp maar even doorspitten!

1e afvaller: Dagobert
2e afvaller: Donald
3e afvaller: Katrien

Avron dacht gezien te hebben dat we nog maar drie afleveringen tegaan hadden, maar volgens de DuckTVgids is het pas drie weken bezig, dus we hebben nog even.
« Laatst bewerkt op: 25-08-2003, 19:59:10 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #75 Gepost op: 25-08-2003, 19:51:37 »
wie kan mij vertellen wat er afgelopen week gebeurd is, want ik heb de aflevering gemist.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #76 Gepost op: 25-08-2003, 19:58:09 »
Vorige week ging katrien eruit. Katrien heeft op Guus gestemd als eend. Bij de doorklimopdracht, waarbij ze ook met balletjes moesten werken ging alles goed tot dat Oma Duck aan de beurt kwam.. toen moesten ze opnieuw beginnen en haalden ze de opdracht net niet. Na oma moesten Kwik en Zwarte magica nog, maar het leek wel alsof Graver Mol een beetje heeft zitten rommelen met de antwoorden zodat het wel mis moest gaan.

Verder was er een vrijstelling te verdienen met koplopen. De Zware jongens gingen ervoor maar ze hadden pech omdat de opdracht gelukt is vanwege Kwiks enorm snelle tijd bij het bootleuren.

Verder weet ik niet meer zo wat er was... ik moet de band nog een paar keer bekijken.

Weet iemand wat de muzikale aanwijzing was deze week?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #77 Gepost op: 25-08-2003, 19:58:45 »
Wil iemand mij vertellen wie Graver de mol is? Dat is natuurlijke soeper verdacht! (Is die van Winnie de Poeh!)

Knor is het natuurlijk ook niet. Knor= Ron K. (juist een anagram voor Ron kampioen, die is het dus sowieso niet) 

Jullie moeten meer op Oma letten, ze doet wel alsof ze heel oud is, maar ik heb haar op de boerderij wel flink hard zien werken en ze drinkt nog altijd melk van Bessie de koe waardoor ze erg fit blijft, ze is gewoon de bende aan het faken!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #78 Gepost op: 25-08-2003, 20:01:24 »
Wil iemand mij vertellen wie Graver de mol is? 
Dat moet je aan Elmar vragen... die vond hem verdacht.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #79 Gepost op: 25-08-2003, 20:36:16 »
Avron dacht gezien te hebben dat we nog maar drie afleveringen tegaan hadden, maar volgens de DuckTVgids is het pas drie weken bezig, dus we hebben nog even.

Ik keek idd verkeerd, pardon.

Wil iemand mij vertellen wie Graver de mol is? Dat is natuurlijke soeper verdacht! (Is die van Winnie de Poeh!)

Een insider???

Ik denk dat volgende week Kwek afvalt omdat hij heel afwezig is en niet goed op de groep let. Hij is niet de mol, zo verlegen, nee Kwek valt af.

Wedden?
Toch bedankt!