Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427231 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1480 Gepost op: 27-05-2016, 22:07:42 »
::hug:: Ja ik snap wat je bedoeld. Sowieso is het in de "gay-wereld" wel lastig om zoiets te vinden. Wel spannend een tweede date ::vergroot::.

Haha, ik ben vooral benieuwd of ik er nog een beetje enthousiast van word. Hoop van wel, maar m'n gevoel zegt me van niet. Echt spannend vind ik daten eigenlijk ook niet. Saai he? ;D

- Je zei dat je graag een youtuber/vlogger zou willen worden, heb je op dit gebied iemand die je ziet als een voorbeeld?

Daarvoor zit ik er niet genoeg in, ik ken weinig vloggers. Iemand waar ik wel vrolijk van word is Rutger Vink, vooral als hij samen met zo'n chick is en gaat koken. De lol die daar vanaf straalt, dat vind ik cool. Heel mooi voorbeeld van dat iets inhoudelijk compleet niks hoeft voor te stellen om populair te zijn. Ik zal eens een linkje opzoeken voor wie dit niks zegt...



Maar om nou te zeggen dat dit mijn grote voorbeeld is.. Ik zou vooral graag veel lol willen maken, er een hele hoop marketing en commercie op toepassen en dan zien waar het schip strand ;D

- Hoe zou je jouw muzieksmaak omschrijven?

Hahahaha, ehm. Ik geef echt zó weinig om muziek ::schaam:: Ik luister vooral top40 denk ik. En wat ik wel echt supermooi vind is filmmuziek. Dus commerciële klassieke muziek. Overall dus een behoorlijk commerciële smaak ;D Maar heel eerlijk: waar je mij bv echt niet blij mee maakt zijn kaartjes voor een concert, behalve als het The Script, Pink of Keane is. Dan zou mijn reactie nog wel "oh leuk." zijn :P

- Toevallig gaat mijn vriendje na de zomer studeren en wonen in Leiden. Dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, wat zijn de leukste plekjes in Leiden? (Behalve de schouwburg natuurlijk ;)).

Wat leuk! Wat gaat jouw vriendje daar dan doen en waar gaat hij wonen? (Hij mag ook zelf antwoorden natuurlijk ;D ). Even denken, leuke plekjes. Heel eerlijk, ik ben geen fan van Leiden. Alhoewel. Ook weer wel. Maar alleen in de zomer. Dan is de binnenstad leuk, alle terrasboten bijvoorbeeld. Qua winkelgebied is het ruk, we hebben geen Pathé, en echt goed uitgaan kan je er ook niet. Maar het is echt een studentenstad, dus ik raad iedere student aan lekker lid te worden op een vereniging, dan is Leiden super ::ok:: En als je dat niet wil: zoek een leuke bijbaan in de horeca met een hecht team (zoals ik ook deed), dan kom je je tijd ook goed door. Leiden heeft namelijk veel leuke kroegjes. En als je van cultuur houdt is Leiden ook erg leuk met veel musea en de prachtigste theaters en concertzalen van het land natuurlijk! Loop zeker een keer binnen in onze Entreefoyer in de Stadsgehoorzaal, want daar is de koffie en thee gratis en kan je lekker in rust studeren op een inspirerende plek ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1481 Gepost op: 28-05-2016, 02:43:11 »
Hmm, nee eigenlijk niet. Eerlijk gezegd was dat voor mij juist een reden om te gaan. Ik bedoel, het is er natuurlijk relatief veilig, naar een Syrië zou ik nooit gaan nu, maar ik ben altijd wel geïnteresseerd in het verhaal dat je door de media voorgespiegeld krijgt VS het daadwerkelijke verhaal. En dat heb ik gelukkig ook meegekregen tijdens een rondleiding door de West Bank (Palestina). De tour guide zei aan het begin iets van "als we geluk hebben is er nog een opstootje in Bethlehem", en heel die bus (veel Amerikanen zaten er bij ons) schrok zich het leplazerus en verstarde, maar die gast meende dat dus echt. Puur om te laten zien hoe zoiets, wat iedereen kent van het nieuws, er nou in het echt aan toe gaat. Dat "OMG RELLEN IN BETHLEHEM, VOLLEDIGE STAD IN VUUR EN VLAM" eigenlijk betekent "oehhh, iemand heeft een steen gegooid naar een israëli in een steegje ergens en er werd ook nog wat geroepen over een weer". Het is zo doodnormaal daar dat we op een gegeven moment ook traangas zagen, en dat dat dus betekent dat er ergens een steen naar bewaking op de grote scheidingsmuur gegooid werd. Het hele verhaal van Palestina kwam daarin zo mooi naar voren dat ik de situatie nu ook veel beter begrijp.

Wel heftige gevolgen overigens, al die 'terreurdreiging'. OVERAL is het leger (dus tegelijkertijd voel je je daardoor superveilig). En voor Jordanië, een land dat eigenlijk niks met alle dreiging te maken heeft, maar wel tussen al die landen in ligt, is het ook triest, want niemand durft nog daarheen, dus het toerisme is ingezakt. Wij waren bij Petra en ik herinnerde me dat ze bij WIDM toen ooit een foto moesten maken met geen enkele toerist erop? Wij kwamen aan en er was niemand... Ik heb 100 van die foto's zonder mensen erop!
Heel sneu dus dat dat zo gaat...
Is inderdaad ook zo. Mijn moeder en zusje zijn toevallig ook in Jordanië geweest. Petra ::love::, die opdracht herinner ik me nog erg goed ja. Wel erg dat het toerisme zo is ingestort :(.

Citaat
Ik was nooit super enthousiast over zelf meedoen hoor, al sla ik WIDM natuurlijk nooit af als ik later BN'er ben :P Maar ik vind tv maken inderdaad veel leuker. Het werken over het beleven zegmaar. Daarbij ben ik veel te ongeduldig om die gigantisch lange wacht momenten te doorstaan. TV maken is traag. Heel veel wachten als kandidaat zijnde. Dan ben ik me liever gek aan het rennen om alles rond te krijgen voor dat ene mooie moment of shot. ::jaja::
Haha ja okee ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1482 Gepost op: 28-05-2016, 03:19:02 »
Haha, ik ben vooral benieuwd of ik er nog een beetje enthousiast van word. Hoop van wel, maar m'n gevoel zegt me van niet. Echt spannend vind ik daten eigenlijk ook niet. Saai he? ;D
hmmm je kan het altijd spannend maken ::wenkbrauw::.

Citaat
Daarvoor zit ik er niet genoeg in, ik ken weinig vloggers. Iemand waar ik wel vrolijk van word is Rutger Vink, vooral als hij samen met zo'n chick is en gaat koken. De lol die daar vanaf straalt, dat vind ik cool. Heel mooi voorbeeld van dat iets inhoudelijk compleet niks hoeft voor te stellen om populair te zijn. Ik zal eens een linkje opzoeken voor wie dit niks zegt...



Maar om nou te zeggen dat dit mijn grote voorbeeld is.. Ik zou vooral graag veel lol willen maken, er een hele hoop marketing en commercie op toepassen en dan zien waar het schip strand ;D
Haha goed voorbeeld ja  ::rofl::. Maar leuk dat je dit wilt proberen ::jaja::, let us know wanneer het eerste filmpje online staat ;).

Citaat
Hahahaha, ehm. Ik geef echt zó weinig om muziek ::schaam:: Ik luister vooral top40 denk ik. En wat ik wel echt supermooi vind is filmmuziek. Dus commerciële klassieke muziek. Overall dus een behoorlijk commerciële smaak ;D Maar heel eerlijk: waar je mij bv echt niet blij mee maakt zijn kaartjes voor een concert, behalve als het The Script, Pink of Keane is. Dan zou mijn reactie nog wel "oh leuk." zijn :P
::oink:: Iemand die niet om muziek geeft. Zijn niet veel mensen van haha.

Citaat
Wat leuk! Wat gaat jouw vriendje daar dan doen en waar gaat hij wonen? (Hij mag ook zelf antwoorden natuurlijk ;D ).
Hij is op dit moment in Londen dus kan hier even niet antwoorden. Hij gaat Afrikaanse talen en culturen studeren en is nog op zoek naar een kamer ;).

Citaat
Even denken, leuke plekjes. Heel eerlijk, ik ben geen fan van Leiden. Alhoewel. Ook weer wel. Maar alleen in de zomer. Dan is de binnenstad leuk, alle terrasboten bijvoorbeeld. Qua winkelgebied is het ruk, we hebben geen Pathé, en echt goed uitgaan kan je er ook niet. Maar het is echt een studentenstad, dus ik raad iedere student aan lekker lid te worden op een vereniging, dan is Leiden super ::ok:: En als je dat niet wil: zoek een leuke bijbaan in de horeca met een hecht team (zoals ik ook deed), dan kom je je tijd ook goed door. Leiden heeft namelijk veel leuke kroegjes. En als je van cultuur houdt is Leiden ook erg leuk met veel musea en de prachtigste theaters en concertzalen van het land natuurlijk! Loop zeker een keer binnen in onze Entreefoyer in de Stadsgehoorzaal, want daar is de koffie en thee gratis en kan je lekker in rust studeren op een inspirerende plek ;D
Haha de marketing straalt er weer vanaf @het laatste stukje. Maar klinkt oké. Misschien spotten we ook nog wel een wilde hillo ::vergroot::.

- Hoe is je relatie met je zussen?

- Heb je wel eens drugs geprobeerd?

- Wat is je favoriete sport? (Kan zijn om te beoefenen maar ook om te kijken)

- Waar kijk je op dit moment heel erg naar uit?  :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1483 Gepost op: 28-05-2016, 11:26:43 »
poeh, heel wat bijgelezen. Leuk weer  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1484 Gepost op: 28-05-2016, 21:16:13 »
Hij is op dit moment in Londen dus kan hier even niet antwoorden. Hij gaat Afrikaanse talen en culturen studeren en is nog op zoek naar een kamer ;).
Haha de marketing straalt er weer vanaf @het laatste stukje. Maar klinkt oké. Misschien spotten we ook nog wel een wilde hillo ::vergroot::.

Ik zal m'n ogen voor 'm openhouden ::ok:: En ik loop 4 à 5 dagen per week rond daar, dus waarschijnlijk spot je me wel 's ;D

- Hoe is je relatie met je zussen?

Ik heb een heel goede relatie met m'n zussen. Sowieso kom ik uit een heel hecht gezin ::jaja:: Ik spreek ze denk ik wekelijks wel, zie ze helaas wat minder doordat we allemaal gewoon veel werken, maar we spreken regelmatig met z'n allen af.

Ik scheel behoorlijk veel met ze, met de jongste 7,5 jaar, met de oudste bijna 11. Dat schept soms wel een kloof, we zitten dus nooit echt in dezelfde levensfase. Toen ik op de basisschool zat, zaten zij op de middelbare. Toen ik naar de middelbare ging, waren zij al aan het studeren. Toen ik aan m'n studie begon waren ze aan het werk en toen ik afstudeerde waren zij al een tijdje moeder met eigen gezin, etc. Dus de band om dat soort dingen te delen heb ik wel gemist af en toe. Zij onderling zijn denk ik dan ook nog wel wat hechter en zien elkaar nóg meer. Maargoed, ik heb niks te klagen ;D En ik kan de jonge hippe oom spelen :)

- Heb je wel eens drugs geprobeerd?

Ik heb de afgelopen jaren geloof ik het meeste wel eens geprobeerd ondertussen. Ik sta er in elk geval altijd voor open, maar heb nog maar weinig meegemaakt waar ik echt enthousiast van werd en wat ik voor herhaling vatbaar vind. Uitzondering is XTC denk ik, dat vind ik nog wel 's leuk op een festivalletje. Maargoed, ik heb ook bij een aantal mensen het gevaar van drugs gezien. Zeker in de gaywereld - waar ik me overigens helemaal niet thuisvoel - zie ik heel veel coke voorbij komen en daar distantieer ik me vooral van. Zelfde in de TV-BN'er wereld. Dat je het op een leuk avondje stappen doet, prima, moet je zelf weten. Maar de beste vriend van m'n ex was op een gegeven moment zover dat hij 3 avonden in de week thuis op de bank aan de Vodka zat (serieus een fles per avond denk ik) en we 's ochtends opstonden en er zo'n spiegeltje met rietje nog ergens lag. En dat 5 minuten later plots opgeruimd was. Behoorlijk trieste bedoening dus. Dat houdt me wel scherp ofzo. Proberen, prima. Af en toe voor de lol doen, prima. Maar als het niet meer voor de leuk is, no way.

- Wat is je favoriete sport? (Kan zijn om te beoefenen maar ook om te kijken)

Ik doe zelf aan tennis en ik wil wat vaker hardlopen. Hardlopen vind ik verschrikkelijk, maar ik wil graag een 10km kunnen lopen, misschien zelfs een 21km. En als ik dat gedaan heb, hoef ik het ook nooit meer te doen van mezelf ;D Maar tennis dus! Zowel om te beoefenen als om te kijken. Heerlijk. Ik wil ook ooit nog heel graag naar Wimbledon, maar dan moet ik eerst de loterij winnen geloof ik.

- Waar kijk je op dit moment heel erg naar uit?  :)

Een nieuwe reis. Als ik ergens van hou is het reizen en met m'n cameraatje alles vastleggen. Samen met m'n reisbuddy. Ik ga, als het even lukt, eind dit jaar naar Cuba, maar ik weet nog niet of het financieel haalbaar is, want ik betaal behoorlijk veel huur sinds twee maanden en kan dus een stuk minder sparen. Maar anders komt het het jaar daarop wel weer! Grote reizen maken dus! Ik heb wel een kleine citytrip naar Milaan gepland staan: met 10 vrienden in een villa deze zomer voor 3 dagen. Word ik ook wel blij van :)

En waar ik ook heel erg naar uit kijk is het moment waarop ik hopelijk ooit een professionele camera kan kopen. Dat lijkt me zo tof! En dan een eigen productiebedrijf kan leiden en daarvan kan leven. Voorlopig blijf ik nog even dromen daarover, maar wie weet ::love::

Oh en: FINDING DORY!
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1485 Gepost op: 28-05-2016, 21:59:23 »
Ik zal m'n ogen voor 'm openhouden ::ok:: En ik loop 4 à 5 dagen per week rond daar, dus waarschijnlijk spot je me wel 's ;D
yay, na next spotten in Utrecht straks ook hillo spotten in Leiden ;D.
Citaat
Ik heb een heel goede relatie met m'n zussen. Sowieso kom ik uit een heel hecht gezin ::jaja:: Ik spreek ze denk ik wekelijks wel, zie ze helaas wat minder doordat we allemaal gewoon veel werken, maar we spreken regelmatig met z'n allen af.

Ik scheel behoorlijk veel met ze, met de jongste 7,5 jaar, met de oudste bijna 11. Dat schept soms wel een kloof, we zitten dus nooit echt in dezelfde levensfase. Toen ik op de basisschool zat, zaten zij op de middelbare. Toen ik naar de middelbare ging, waren zij al aan het studeren. Toen ik aan m'n studie begon waren ze aan het werk en toen ik afstudeerde waren zij al een tijdje moeder met eigen gezin, etc. Dus de band om dat soort dingen te delen heb ik wel gemist af en toe. Zij onderling zijn denk ik dan ook nog wel wat hechter en zien elkaar nóg meer. Maargoed, ik heb niks te klagen ;D En ik kan de jonge hippe oom spelen :)
Awh dat is ook leuk!
Citaat
Ik heb de afgelopen jaren geloof ik het meeste wel eens geprobeerd ondertussen. Ik sta er in elk geval altijd voor open, maar heb nog maar weinig meegemaakt waar ik echt enthousiast van werd en wat ik voor herhaling vatbaar vind. Uitzondering is XTC denk ik, dat vind ik nog wel 's leuk op een festivalletje. Maargoed, ik heb ook bij een aantal mensen het gevaar van drugs gezien. Zeker in de gaywereld - waar ik me overigens helemaal niet thuisvoel - zie ik heel veel coke voorbij komen en daar distantieer ik me vooral van. Zelfde in de TV-BN'er wereld. Dat je het op een leuk avondje stappen doet, prima, moet je zelf weten. Maar de beste vriend van m'n ex was op een gegeven moment zover dat hij 3 avonden in de week thuis op de bank aan de Vodka zat (serieus een fles per avond denk ik) en we 's ochtends opstonden en er zo'n spiegeltje met rietje nog ergens lag. En dat 5 minuten later plots opgeruimd was. Behoorlijk trieste bedoening dus. Dat houdt me wel scherp ofzo. Proberen, prima. Af en toe voor de lol doen, prima. Maar als het niet meer voor de leuk is, no way.
Oh ja inderdaad, zoiets heb ik ook. Een keer proberen is leuk maar het moet voor fun blijven. Ik zit ook niet zo in de gaywereld, gay uitgaan is vermoeiend :-X

Citaat
Ik doe zelf aan tennis en ik wil wat vaker hardlopen. Hardlopen vind ik verschrikkelijk, maar ik wil graag een 10km kunnen lopen, misschien zelfs een 21km. En als ik dat gedaan heb, hoef ik het ook nooit meer te doen van mezelf ;D Maar tennis dus! Zowel om te beoefenen als om te kijken. Heerlijk. Ik wil ook ooit nog heel graag naar Wimbledon, maar dan moet ik eerst de loterij winnen geloof ik.
Haha is dat echt zo duur? :o. Ben er wel langs gekomen met de trein. Leuke sport tennis :).

Citaat
Een nieuwe reis. Als ik ergens van hou is het reizen en met m'n cameraatje alles vastleggen. Samen met m'n reisbuddy. Ik ga, als het even lukt, eind dit jaar naar Cuba, maar ik weet nog niet of het financieel haalbaar is, want ik betaal behoorlijk veel huur sinds twee maanden en kan dus een stuk minder sparen. Maar anders komt het het jaar daarop wel weer! Grote reizen maken dus! Ik heb wel een kleine citytrip naar Milaan gepland staan: met 10 vrienden in een villa deze zomer voor 3 dagen. Word ik ook wel blij van :)
Cuba! Ook een niet alledaagse bestemming :). Klinkt interessant.

Citaat
En waar ik ook heel erg naar uit kijk is het moment waarop ik hopelijk ooit een professionele camera kan kopen. Dat lijkt me zo tof! En dan een eigen productiebedrijf kan leiden en daarvan kan leven. Voorlopig blijf ik nog even dromen daarover, maar wie weet ::love::
Als je ermee om kan gaan is het superleuk om te hebben ja. Ik ben vaak zo iemand die zoiets koopt en dan geen idee heb wat ik er mee moet lol.

Citaat
Oh en: FINDING DORY!
Sowieso omg ::hyper::


Dat was het alweer, bedankt voor het interview! ::bravo:: Je mag nu nog een (pittige) vraag terug stellen :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1486 Gepost op: 28-05-2016, 22:08:25 »
Ik doe er heel rebels twee:

- Hoe was het voor je toen je besefte dat je op jongens viel en hoe ging het uit de kast komen?

- Hoe staat het met de voorbereidingen voor Survivor 2016? ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1487 Gepost op: 29-05-2016, 00:26:43 »
Ik doe er heel rebels twee:
Ach ja ik vindt het altijd leuk om over Survivor te praten, dus die kan er wel bij ;D.
Citaat
- Hoe was het voor je toen je besefte dat je op jongens viel en hoe ging het uit de kast komen?
Het einde van de middelbare school was een beetje een rare tijd. Ik was nooit echt bezig met liefde, relaties etc. Vooral in de laatste twee jaar had ik af en toe wel periodes dat ik me heel erg terug trok en m'n moeder zich zorgen maakte om me. Uiteindelijk had ik wel het gevoel dat er iets miste. Toen ik uit huis ging op mijn 17de begon ik af en toe op datingsites te kijken. Uiteindelijk in de kerstvakantie veel gechat met een jongen en gerealiseerd dat ik toch wel echt op jongens viel en dat hetgene was wat miste. Ik heb het toen eerst aan mijn beste vriendin (van toen) verteld (hier beter bekend als roflmonster ;)), gevolgd door Nieky en nog een vriendin. Toen ik uiteindelijk die stap had gezet was ik er ook wel klaar voor om het gewoon aan iedereen te vertellen. Het was op een zondagavond dus ik zou het de volgende dag gelijk aan mijn ouders vertellen. Die waren aan het werk, maar mijn zusje was wel thuis. Best wel een mooi moment. Zij stond in de badkamer haar make-up te doen en ik vertelde dat ik op jongens val, waarop ze antwoordde "Oké" en ging gewoon door met haar make-up :P. Uiteindelijk later op de dag mijn moeder eerst verteld. Die zei ook al dat ze het allang wist. Ik wou toen we voor het eerst in Disneyland waren glittersokken hebben. Ze vertelde dat ze niet wist hoe ze daarmee om moest gaan, omdat ik zelf nog te jong was om te zien dat anderen zouden zien dat ik homo was, met mogelijk de negatieve gevolgen van dien. Maar mijn ouders wisten het allang en accepteerde het. Lastigste vond ik mijn opa en oma. Ik ben zeg maar hun enige kleinzoon, enige die de familienaam draagt etc. Ik heb het ze uiteindelijk ook niet zelf verteld. Ze moesten even wennen maar accepteren het wel. Gelukkig dus alleen maar positieve reacties van alle mensen om me heen ::bravo::.
Citaat
- Hoe staat het met de voorbereidingen voor Survivor 2016? ;D
Met een lange hiatus als deze haha.... opdrachten zijn er, thema is bepaald, eigenlijk alle grote dingen zijn geregeld. Een paar opdrachten moet ik inhoudelijk nog uitwerken en omdat ik de vorige seizoenen natuurlijk weer wil overtreffen ben ik hard bezig met extraatjes. Daarnaast wil ik het visueel nog beter maken en heb ik een aantal connecties opgedaan in de survivor spellen community die mij daarmee kunnen helpen ;).

Oftewel, het staat er goed voor ;D.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1488 Gepost op: 29-05-2016, 15:23:56 »
Het einde van de middelbare school was een beetje een rare tijd. Ik was nooit echt bezig met liefde, relaties etc. Vooral in de laatste twee jaar had ik af en toe wel periodes dat ik me heel erg terug trok en m'n moeder zich zorgen maakte om me. Uiteindelijk had ik wel het gevoel dat er iets miste. Toen ik uit huis ging op mijn 17de begon ik af en toe op datingsites te kijken. Uiteindelijk in de kerstvakantie veel gechat met een jongen en gerealiseerd dat ik toch wel echt op jongens viel en dat hetgene was wat miste. Ik heb het toen eerst aan mijn beste vriendin (van toen) verteld (hier beter bekend als roflmonster ;)), gevolgd door Nieky en nog een vriendin. Toen ik uiteindelijk die stap had gezet was ik er ook wel klaar voor om het gewoon aan iedereen te vertellen. Het was op een zondagavond dus ik zou het de volgende dag gelijk aan mijn ouders vertellen. Die waren aan het werk, maar mijn zusje was wel thuis. Best wel een mooi moment. Zij stond in de badkamer haar make-up te doen en ik vertelde dat ik op jongens val, waarop ze antwoordde "Oké" en ging gewoon door met haar make-up :P. Uiteindelijk later op de dag mijn moeder eerst verteld. Die zei ook al dat ze het allang wist. Ik wou toen we voor het eerst in Disneyland waren glittersokken hebben. Ze vertelde dat ze niet wist hoe ze daarmee om moest gaan, omdat ik zelf nog te jong was om te zien dat anderen zouden zien dat ik homo was, met mogelijk de negatieve gevolgen van dien. Maar mijn ouders wisten het allang en accepteerde het. Lastigste vond ik mijn opa en oma. Ik ben zeg maar hun enige kleinzoon, enige die de familienaam draagt etc. Ik heb het ze uiteindelijk ook niet zelf verteld. Ze moesten even wennen maar accepteren het wel. Gelukkig dus alleen maar positieve reacties van alle mensen om me heen ::bravo::.

Wat goed dat je zulke fijne reacties kreeg ::bravo:: Geen idee of ik mag doorvragen nu, maar ik doe het gewoon zolang er nog geen nieuwe gasten bij je op de bank zitten ;D Als ik het zo lees heb jij dus heel veel aan de online wereld gehad in het proces. Denk je dat het feit dat we nu allemaal online leven en apps zoals Grindr en Tinder en noem maar op hebben, gezorgd heeft voor een gemakkelijker liefdesproces? Ok... Dat klinkt smerig... Ik bedoel, denk je dat het exploreren van wie je bent en daar ook voor uitkomen makkelijker geworden is?

Met een lange hiatus als deze haha.... opdrachten zijn er, thema is bepaald, eigenlijk alle grote dingen zijn geregeld. Een paar opdrachten moet ik inhoudelijk nog uitwerken en omdat ik de vorige seizoenen natuurlijk weer wil overtreffen ben ik hard bezig met extraatjes. Daarnaast wil ik het visueel nog beter maken en heb ik een aantal connecties opgedaan in de survivor spellen community die mij daarmee kunnen helpen ;).

Oftewel, het staat er goed voor ;D.

Nice, so excited about this!! Stiekem toch altijd een realitynet-hoogtepuntje vind ik, de Survivors hier ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1489 Gepost op: 29-05-2016, 15:51:38 »
Wat goed dat je zulke fijne reacties kreeg ::bravo:: Geen idee of ik mag doorvragen nu, maar ik doe het gewoon zolang er nog geen nieuwe gasten bij je op de bank zitten ;D Als ik het zo lees heb jij dus heel veel aan de online wereld gehad in het proces. Denk je dat het feit dat we nu allemaal online leven en apps zoals Grindr en Tinder en noem maar op hebben, gezorgd heeft voor een gemakkelijker liefdesproces? Ok... Dat klinkt smerig... Ik bedoel, denk je dat het exploreren van wie je bent en daar ook voor uitkomen makkelijker geworden is?
Ik denk het wel ja. Ik bedoel er zijn ook zoveel sites die goede informatie geven. Natuurlijk mijn ouders zijn erg open over seks en alles wat daarbij komt kijken. Maar ik ga toch niet uit mezelf praten over hoe homo's seks hebben met mijn ouders. Dus ja ik denk dat het internet een goede invloed heeft op de informatie verziening in ieder geval. Tindr en Grindr heb ik nooit gebruikt, maar ondanks dat veel mensen het ook wel als een nadeel zien zie ik ook de voordelen van zulke apps en sites. Het is best lastig om iemand te vinden in het dagelijks leven die 1) ook op jongens valt, 2) je type is, 3) jij ook zijn type bent, 4) in de goede leeftijdscategorie zit etc etc. Je kan dan wel gay uitgaan, maar naar mijn ervaring is dat gewoon heel erg vermoeiend en levert het ook niet heel erg veel op. Sowieso als iemand met een minder harde persoonlijkheid, is het soms lastig om jongens kwijt te raken :-X. Terwijl je online gewoon niet kan reageren ;D. Daarnaast vindt ik het altijd fijn om eerst een tijdje te chatten met de persoon zodat je diegene leert kennen. Wanneer je elkaar dan voor het eerst ziet heb je al meerdere gespreksonderwerpen en je weet van tevoren dat het iemand is waar je in ieder geval interesse in hebt.

Ja dus naar mijn idee wel ::jaja::.

Ik ga nu ook gewoon lekker een vraag terug stellen dan ::vergroot::.
Hoe was jouw coming out?

Citaat
Nice, so excited about this!! Stiekem toch altijd een realitynet-hoogtepuntje vind ik, de Survivors hier ::jaja::

yay ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 29-05-2016, 15:53:14 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1490 Gepost op: 29-05-2016, 16:34:44 »
Was ik een van de eerste die je het vertelde D*N ;D
Dat wist ik dan weer niet
Leuk interview  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1491 Gepost op: 29-05-2016, 22:38:37 »
Wat een leuk interview, en wat zijn jullie ontzettend openhartig, heel mooi om te lezen ::bravo:: ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1492 Gepost op: 29-05-2016, 22:55:00 »
Wat een leuk interview, en wat zijn jullie ontzettend openhartig, heel mooi om te lezen ::bravo:: ::hug::
De nieuwe vragen voor jou staan een pagina terug ;) (Mocht je die gemist hebben, zo niet dan zal ik niets zeggen :-X ::schaam::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1493 Gepost op: 29-05-2016, 22:58:46 »
Zo saai klinkt dat niet ;), goede keuze gemaakt.
Geduld is een sterke eigenschap #positief  ;D. Hoop dat het inderdaad goed komt.Ik vond het juryspel weerwolven ook erug leuk haha was te merken. En inderdaad de creatieve week, bleek Swifty toch een best goeie moppentapper te zijn.
 ::rofl:: van dat roken. Maar ook geen saai verhaal, lijkt op die van mij en jesper ;D.

- Wat zijn drie dingen die echt nog op je bucketlist staan?

- Was je in je tienerjaren een "echte puber"? Waarom wel of waarom niet?

- Hoe gaat het met hardlopen? Heb je nog wedstrijden in het vooruitzicht? Of een groot aantal kilometers gelopen afgelopen tijd?

- Komt de iconische schildpad avatar ooit terug?


Oei, drie dingen op mn bucketlist, pittige vraag! Ik heb niet echt een bucketlist geloof ik. Ik ben geen thrillseeker, en dingen als zelf een vliegtuig besturen en een ballonvaart heb ik al eens gedaan. Ik ben geen echte reizigster maar er zijn wel een paar reizen die ik nog eens wil maken, oa naar Machu Picchu en de Taj Mahal. Petra klinkt ook mooi maar ik moet me dan nog eens verdiepen in Jordanië, ik wil in principe niet naar landen waar vrouwen minder rechten hebben, en dus valt veel in het Midden-Oosten af. Al klinken jullie wel heel enthousiast.
Misschien dat ik ooit nog eens wil duiken of zo, lijkt me wel heel bijzonder.
Andere bucketlistzaken zijn not suitable for RN helaas  ::)

Ik was een heel brave tiener/puber. Ben eigenlijk ontzettend braaf geweest jarenlang. Ben beschermd opgevoed en ik was nogal een pleaser, dus luisterde ik heel braaf naar mijn ouders. Ben echt maar zelden in mijn leven echt dronken geweest, heb nooit en sigaret aangestoken, nooit drugs gebruikt, zelden een nacht doorgehaald, etc etc. Pas rond mijn 40e ben ik wat minder braaf geworden, en daar geniet ik nu wel van moet ik zeggen ;D

Hardlopen staat op een laag pitje jammergenoeg. Ik loop gemiddeld eens per week, max 5 km. Ik moet maar weer eens een wedstrijd plannen, dan train ik tenminste weer ergens voor, dat stimuleert altijd wel. Een paar jaar terug zei iemand tegen me 'een marathon lopen op je 42e is wel een mooi doel he' en toen las ik over de Slachtemarathon, in Friesland, die is maar eens per 4 jaar, en toevallig dit jaar (volgend weekend). Leek me toen wel een goed target, maar helaas heb ik beide keren dat ik meer dan 10km trainde lang blessures gehad, dus ik heb vorig jaar besloten me daar maar niet meer aan te wagen, helaas!
Ik wil in september wel weer de Fish-Potato-Run doen, van Urk naar Emmeloord. Vorig jaar deed ik de helft, 4 mijl, dit jaar moet ik toch eindelijk eens de volle 8 mijl lopen.

Ach ja, mijn schildpad! Misschien moet ik hem toch weer eens opzoeken, dat was toch wel echt ik he :D al vind ik mijn Diogenes ook best leuk. Ik zal Swifty de schildpad deze week weer eens opzoeken, goed idee  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1494 Gepost op: 29-05-2016, 22:59:04 »
De nieuwe vragen voor jou staan een pagina terug ;) (Mocht je die gemist hebben, zo niet dan zal ik niets zeggen :-X ::schaam::)

Jaja was bezig :P ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1495 Gepost op: 29-05-2016, 23:32:57 »
Oei, drie dingen op mn bucketlist, pittige vraag! Ik heb niet echt een bucketlist geloof ik. Ik ben geen thrillseeker, en dingen als zelf een vliegtuig besturen en een ballonvaart heb ik al eens gedaan. Ik ben geen echte reizigster maar er zijn wel een paar reizen die ik nog eens wil maken, oa naar Machu Picchu en de Taj Mahal. Petra klinkt ook mooi maar ik moet me dan nog eens verdiepen in Jordanië, ik wil in principe niet naar landen waar vrouwen minder rechten hebben, en dus valt veel in het Midden-Oosten af. Al klinken jullie wel heel enthousiast.
Misschien dat ik ooit nog eens wil duiken of zo, lijkt me wel heel bijzonder.
Oh ja landen waar vrouwen minder rechten hebben zijn er best veel helaas :(. Reizen zijn altijd goeie bucketlist punten ::jaja::.
Citaat
Andere bucketlistzaken zijn not suitable for RN helaas  ::)
::rofl::

Citaat
Ik was een heel brave tiener/puber. Ben eigenlijk ontzettend braaf geweest jarenlang. Ben beschermd opgevoed en ik was nogal een pleaser, dus luisterde ik heel braaf naar mijn ouders. Ben echt maar zelden in mijn leven echt dronken geweest, heb nooit en sigaret aangestoken, nooit drugs gebruikt, zelden een nacht doorgehaald, etc etc. Pas rond mijn 40e ben ik wat minder braaf geworden, en daar geniet ik nu wel van moet ik zeggen ;D
Het is nu waarschijnlijk ook makkelijker om te doen, met niemand die je verteld wat je moet doen ;).
Citaat
Hardlopen staat op een laag pitje jammergenoeg. Ik loop gemiddeld eens per week, max 5 km. Ik moet maar weer eens een wedstrijd plannen, dan train ik tenminste weer ergens voor, dat stimuleert altijd wel. Een paar jaar terug zei iemand tegen me 'een marathon lopen op je 42e is wel een mooi doel he' en toen las ik over de Slachtemarathon, in Friesland, die is maar eens per 4 jaar, en toevallig dit jaar (volgend weekend). Leek me toen wel een goed target, maar helaas heb ik beide keren dat ik meer dan 10km trainde lang blessures gehad, dus ik heb vorig jaar besloten me daar maar niet meer aan te wagen, helaas!
Ik wil in september wel weer de Fish-Potato-Run doen, van Urk naar Emmeloord. Vorig jaar deed ik de helft, 4 mijl, dit jaar moet ik toch eindelijk eens de volle 8 mijl lopen.
Moet lukken inderdaad!

Citaat
Ach ja, mijn schildpad! Misschien moet ik hem toch weer eens opzoeken, dat was toch wel echt ik he :D al vind ik mijn Diogenes ook best leuk. Ik zal Swifty de schildpad deze week weer eens opzoeken, goed idee  ::ok::
Ik mis de schildpad haha :-[.

Jaja was bezig :P ::rofl::
::sorry::

- Als je zou reïncarneren als een dier, welk dier zou jij dan zijn? en waarom?

- Wat is het slechtste cadeau wat je ooit hebt gekregen? (en van wie was het :-X)

- Wat is je favoriete eten?

- Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift? Zo ja, op welke? Zo nee, waar zou je wel een abonnement op willen hebben?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1496 Gepost op: 29-05-2016, 23:38:53 »
De schildpad terug als Avatar ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1497 Gepost op: 30-05-2016, 03:36:10 »
O, ik dacht dat het helemaal stopte .....gelukkig niet! :)

Leuk om te lezen, Gupp!  ::ok::

i d e m.  ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1498 Gepost op: 30-05-2016, 12:14:23 »
Ik ga nu ook gewoon lekker een vraag terug stellen dan ::vergroot::.
Hoe was jouw coming out?

Toen ik een jaar of 15/16 was heb ik voor het eerst wat geprobeerd met een andere jongen. Vervolgens beschouwde ik mezelf toch nog steeds meer als hetero ;D Een paar vriendinnetjes gehad, dat vond ik ook gewoon leuk, en toen ontmoette ik op een gegeven moment (ik was toen 19 geloof ik) een andere jongen met wie ik nóg meer ging uitproberen. Toen vond ik dat ook heel leuk, dus besloot ik dat ik dat dan maar aan iedereen moest vertellen  ::tandpastasmiley::

Ik ben eigenlijk altijd heel open geweest, nooit bang voor reacties, en nog steeds eigenlijk. Ik vind het heel normaal om op mannen te vallen, dus ik vertel daar ook altijd gewoon over, ook aan mensen die ik net ontmoet heb of vreemden bij wijze van. Alleen in het buitenland ben ik voorzichtiger. Overigens zou ik in Nederland misschien ook wat voorzichtiger moeten zijn af en toe, ik denk wat te rooskleurig over het overal geaccepteerd zijn geloof ik. Maar misschien helpt het in die gevallen soms ook juist wel dat ik het als de normaalste zaak van de wereld beschouw.

Maar terug naar de coming out. Ik heb toen in één dag tijd aan iedereen verteld dat ik met een jongen aan het daten was en naar verwachting vond iedereen dat eigenlijk alleen maar leuk. Ik ben toen wel nog een hele tijd met zowel meisjes als jongens actief geweest, en toen heb ik m'n grote liefde (dacht ik toen) ontmoet, op wie ik smoorverliefd was en met wie ik ging samenwonen en sindsdien ben ik alleen nog maar met jongens en zie ik mezelf alleen nog maar met een andere man oud worden. ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1499 Gepost op: 30-05-2016, 12:17:06 »
Petra klinkt ook mooi maar ik moet me dan nog eens verdiepen in Jordanië, ik wil in principe niet naar landen waar vrouwen minder rechten hebben, en dus valt veel in het Midden-Oosten af. Al klinken jullie wel heel enthousiast.
Misschien dat ik ooit nog eens wil duiken of zo, lijkt me wel heel bijzonder.

Jordanië is heel erg vrouwvriendelijk ::jaja:: Het is wel een mannencultuur, maar ik was daar met een vriendin en die werd gewoon als Westerse vrouw behandeld zeg maar. Natuurlijk moet je je wel bedekken als je een moskee enzo ingaat en bedek je je überhaupt wat meer op straat (ook als man), maar in de omgang is het allemaal heel normaal vond ik.

En als je wil duiken: kan ook supergoed in Jordanië!! ;D
Nieky grab a life vest!