Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426564 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1520 Gepost op: 4-06-2016, 00:30:55 »
* Lukie4 komt er nu achter dat koemba een meisje is
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1521 Gepost op: 4-06-2016, 00:32:52 »
* Lukie4 komt er nu achter dat koemba een meisje is

Kan gebeuren ::hug::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1522 Gepost op: 4-06-2016, 00:34:35 »
:D

---
even in other news , voor de moderators hoeven jullie niet minder te posten hoor mv/mv en D*N ga lekker je gang ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1523 Gepost op: 4-06-2016, 01:57:46 »
Ja ze was geweldig live ::bravo:: Wat kan die vrouw goed zingen zeg, ze is echt heel professioneel. Het was echt een complete show die ze gegeven heeft. Bij ieder liedjes had ze weer een ander pakje aan en was er wel weer een ander decor en choreografie. Het podium bevatte allemaal gaten waar ze in kon verdwijnen of weer op kon duiken en het kon ook nog ronddraaien. Toen ik bij haar concert was kwam ik er pas achter hoeveel hits ze eigenlijk gescoord heeft. Ik kende bijna ieder liedje, ondanks dat niet heel vaak bewust Katy Perry op zet om naar te luisteren :P Optreden is echt een sport voor haar. Die vrouw is echt mega gespierd en heeft echt een top conditie. Dansen, springen en zingen kan ze allemaal tegelijk. Ik heb wel respect voor haar :D
Dit zou ook iets voor jou geweest zijn denk ik D*N, aangezien Ariana Grande en Jessie J ook redelijk in die categorie vallen of niet?

Toch weer even een kleine sfeerimpressie van het concert toen :P
De sfeer is echt super, misschien was het inderdaad ook wel iets voor mij geweest. Ik vindt haar muziek echt leuk maar had altijd wel wat twijfels aan haar live performances, ze is niet echt de sterkste zangeres. Maar ze klinkt best oké hier :).

Citaat
92 :)
Dat is gelukkig een mooie leeftijd :).

Citaat
Haha, dat is eigenlijk best een stom verhaal. Ik heb het een soort van gestolen van mijn zusje ;D. Vroeger wilde mijn zusje en ik een account voor de website Kindertent. Dat was een of andere vage website waarbij je je eigen "internetpagina" kon hebben en hier kon je allerlei dingen op zetten die je leuk vond. Andere kinderen die jouw pagina dan bezochten konden hier sterren voor geven. Dus, wij waren op zoek naar een goede nickname, maar zoals altijd waren de doorsnee namen al vergeven. Mijn zusje is heel goed in random woorden verzinnen dus zij had de nickname "Koembie" bedacht, ik had toen der tijd de nickname Zoopie terwijl ik op dat moment niet eens naar de serie ZOOP keek ::). Dus we hadden een nickname. Een paar jaar later was ik op zoek naar een nickname voor mijn account op Habbo Hotel ::), maar intussen was de serie ZOOP al zo populair geworden dat de nickname Zoopie al vergeven was. Toen heb ik stiekem de nickname van mijn zusje "geleend" aangezien niemand die ooit gebruikt en sinds toen gebruikte ik deze nickname best regelmatig, waaronder dus ook voor Realitynet :P. Mijn zusje moest op zoek naar een andere nickname ::regenboog::. Een paar jaar geleden was ik de nickname Koembie een beetje moe en heb ik er een variatie op gemaakt. Ook is er nu een film uit met een baby zebra die Koemba heet, dus dat vond ik wel leuk klinken :)
::rofl:: ::rofl:: Het is dus eigenlijk een gestolen naam ::pinokkio::. Grappig verhaal ::ok::.


Citaat
Hopelijk heel saai huisje, boompje, beestje samen met mijn vriend :P
Toch nog even één vraag: Hoe hebben jij en je vriend elkaar ontmoet? en hoelang zijn jullie al samen?


Stiekem die laatste vraag nog, maar dit was het interview, bedankt voor het beantwoorden ::bravo::. Je mag ook nog een (pittige) vraag terug stellen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1524 Gepost op: 4-06-2016, 02:32:18 »
Dankjewel dat ik weer te gast mocht zijn D*N ::bravo:: wat een fijne host ben je toch :D
Leuke nieuwe interviews alweer! MV, ik laat het even op me inwerken, ik herken er wel eea in ::hug::

Mijn lastige vraag voor jou moest ik even over nadenken. Dit is 'm geworden: wat heb jij voor het laatst over jezelf geleerd?
Bedankt ::bravo::

Wat ik het laatst over mezelf heb geleerd is iets waar ik steeds iets meer over leer. Ik ben eigenlijk een introvert in een hele extraverte wereld en dat is soms erg lastig. Ik had hier laatst een gesprek over met mijn supervisor van stage. Ik probeer gewoon extravert te spelen op sommige momenten, maar eigenlijk is het zijn van een introvert helemaal niet zo slecht. Ik zag het altijd als een negatief iets. Maar het heeft zijn voordelen en eigenlijk wil ik helemaal geen extravert zijn, ik ben best blij met mijn introverte eigenschappen. Ik moet alleen in deze extraverte wereld goed bedenken hoe ik deze goed kan gebruiken. Dus eigenlijk heb ik geleerd om mijn introverte eigenschappen meer te accepteren :).

Goeie vraag ::ok::

even in other news , voor de moderators hoeven jullie niet minder te posten hoor mv/mv en D*N ga lekker je gang ;)
De moderators hebben me nog nooit tegengehouden
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1525 Gepost op: 4-06-2016, 08:41:24 »
:D

---
even in other news , voor de moderators hoeven jullie niet minder te posten hoor mv/mv en D*N ga lekker je gang ;)
Daar ligt het niet aan. Ja i.i.t tot D*N heb ik me wel eens af laten schrikken door mods, maar meer omdat ik overal in ga van ik wil geen gezeik krijgen ;D

@D*N, zal zo even jouw vragen beantwoorden :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1526 Gepost op: 4-06-2016, 09:10:41 »
1. Leuk dat je ze live gaat zien!
2. Cliché maar wel mooi :).
3. Nouja uiteindelijk maak je hier spelletjes voor grote kinderen en verhalen kan je hier ook best goed kwijt denk ik ;D.
1. Jaaaa ik kijk er nu ook echt naar uit
2. Aah, bedacht me trouwens gisteren dat dit soort dingen voor mij net zo goed in een relatie toepasbaar zouden zijn  ::rofl::
3. Hahaha, ja mooi verwoord. En het maken van een widm serie is ook eigenlijk nog eens eens het vertellen van een soort verhaal (het verhaal van een land, van de spelers, van de mol...)

Hier haal ik wel weer wat nieuwe vragen uit ;D. Overigens herken ik het gevoel ook en ben ik zelf ook minder gaan spammen en selectiever gaan posten. Ik denk dat voornamelijk de moderators dat wel merken ::rofl::.
Gelukkig zijn er meer mensen die dat gevoel ook wel herkennen  ::hug:: (want ik ben het forum totaal niet zat).

Citaat
- Je geeft aan al wat meer contact te hebben met forumleden via bijv. whatsapp en facebook. Denk je dat je een keer een spelletjesmiddag zal bezoeken om ook daadwerkelijk mensen te ontmoeten?
Nou, heel eerlijk, het is oprecht mijn intentie om minimaal één keer langs te komen (wanneer, dat weet ik niet), maar daarvoor moet ik gewoon eerst aan mijn (lage) zelfvertrouwen werken. Dat gaat al iets beter, en een van de stappen die ik daar dus in heb genomen is wat meer contact met diverse forummers via PM's, app of FB, maar de spelletjesdag moet echt een moment zijn dat ik tegen mezelf op een dag zeg: MV: en nu ga je erheen ook! 

Wat ik wel graag zou willen (als onderdeel van mijn eigen zelfvertrouwenproces) is individuele forummers een keer meeten. Ik weet niet of ik het mag zeggen (en anders sorry Aapje  ::hug::) maar zo hoop ik (als haar gezondheid het toelaat), een dag op pad te gaan met Aapje. En ook Pjotr wil een keer meeten, maar mijn eigen schooldrukte heeft dat voorkomen tot op heden.

Citaat
- De gevreesde scriptie benoem je ook, waar gaat de scriptie over en waarom heb je voor dit onderwerp gekozen?
En dan te bedenken dat dit de tweede scriptie wordt in mijn leven, en volgend jaar de derde ;D Dus inmiddels raak ik eraan gewend, haha :P Maar eh, ja om met de woorden van Next te spreken dit is een openbaar forum, dus best makkelijk herkenbaar als ik exact ga uitleggen wat het onderwerp is. Daarvoor is het te specifiek. Maar ik wil ook niet helemaal niks zeggen ;D In ieder geval het onderwerp is niet door ons gekozen, maar is ons "Opgelegd" door onze begeleider. Het komt erop neer dat we onderzoeken hoe bepaalde regels (en dat kunnen regels over van alles en nog wat zijn) zijn vastgelegd op diverse redacties en hoe wel/niet worden gehandhaafd en wat voor effect dat heeft. Voor een exacte werkomschrijving kunnen mensen me altijd via pm of Fb contacten :P

Citaat
- Ook benoem je de nieuwe wie is de mol, heb je een scoop voor ons? Een talkshow first?
Oeeeeh ik voel een Art momentje aankomen. Dit is de best voorbereide mol ever  :-X nee zonder gekheid, dat kan ik zeker. Misschien vertel ik wel meer dan ik moet doen, maar we voeren een aantal veranderingen door voor komend seizoen.

- De selectieprocedure gaat op de schop (we streven naar een evenwichtigere man-vrouw verdeling. Geluk voor ons was dat de dames heel ver kwamen in 2015 en de vraag de mol is een man/vrouw tot de finale erin kon blijven). Wij hebben net als de makers al enkele forummers voorzichtig en in het diepste geheim gepolst of ze mee willen doen. Dat betekent niet dat ze gegarandeerd zijn van deelname, maar wel dat we een beetje weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Nog niet benaderd? Geen stress! We gaan nog meer mensen polsen.

- We hebben een nieuw spelitem bedacht. Waar vorig jaar de sleutel in beeld kwam, hebben we dit jaar iets... dat gaat het hele spel op zijn kop zetten.

- We gaan iets verder weg op reis dan Groot-Brittanië, maar waar...? Dat kan Montenegro zijn, Oezbekistan of is het misschien toch Lesotho...? De tijd zal het leren. (deze is voor de oplettende kijker  ::vergroot::)

- Ook wil ik, maar weet niet in hoe ver dat haalbaar is, het spel wat meer visueel aantrekkelijk maken. Dat wil zeggen een Twitteracccount van @ikbendemol maken. Iets meer met video werken (vorig jaar 1 video gemaakt), gewoon het plaatje nog completer maken. Daartoe wil ik ook echt een crew om mij heen bouwen, zodat het niet alleen spel van LDH en mij is, maar nog veel meer mensen die ons meehelpen nog een hoger level te behalen. Ambitieus? Ja! En misschien dat niet alles uitkomt, maar proberen kan altijd.

- Het spel wordt nog heftiger door bepaalde twists...
« Laatst bewerkt op: 4-06-2016, 09:29:32 door Mollenvanger-MV »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1527 Gepost op: 4-06-2016, 09:20:21 »
Pff die 5000 tekens ;D

Citaat
- Welke sport doe je het liefst en welke kijk je het liefst?
Qua kijken is er maar één antwoord: Voetbal ;D Ik zou het zelfs snappen als sommige mensen hier zouden denken: heb je MV weer met voetbal ;D Hoewel ik ook heel veel andere sporten graag mag zien als snowboarden, zwemmen, racen, wielrennen. Gelukkig is het bijna weer tijd voor de Olympische Spelen :D

Qua doen, ja dat is voor mij lichamelijk gezien net allemaal wat lastiger...gymlessen waren vroeger ook niet altijd een pretje (dat plezier kwam in hogere jaren wel wat meer). Een aantal forummers, die ik 1 op 1 wat meer heb verteld over mijn achtergrond, weten nu wat ik bedoel. Om toch een beetje fit te blijven maak ik al jaren graag wandelingen van 10 kilometer (of meer) die duren dan zo'n 2 uur. Maar meer sporten zit er (nog) niet voor mij in. Ik overweeg overigens wel om toch maar iets te gaan doen als fitness, tafeltennis, badminton of weet ik wat. Maar daar ben ik voor mezelf nog niet helemaal uit.

- Waar zie jij jezelf in 5 jaar?
Weliswaar geen vraag aan mij, maar Dennis, ga je nu ook het programma 5 jaar later maken? ;D

Perfect, een coldplay fan en coldplay hater in dezelfde aflevering  ::vergroot::, ik ben zo goed in gasten bij elkaar zoeken ;D.
::rofl:: ik mag jullie nog steeds hoor ;D Smaken verschillen. Overigens wil ik nog even toevoegen aan de muziekvraag dat ik ook heel veel "onbekende" indie, rock, pop, alternatieve muziek in een playlist heb staan. Daar put ik zo nu en dan ook uit voor het Songfestival ;D Of zoals Niek laatst zei: MV, je hoort hem nooit, maar heeft (bijna) altijd een goed nummer :P
« Laatst bewerkt op: 4-06-2016, 11:19:15 door Mollenvanger-MV »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1528 Gepost op: 4-06-2016, 10:25:25 »
Bedankt ::bravo::

Wat ik het laatst over mezelf heb geleerd is iets waar ik steeds iets meer over leer. Ik ben eigenlijk een introvert in een hele extraverte wereld en dat is soms erg lastig. Ik had hier laatst een gesprek over met mijn supervisor van stage. Ik probeer gewoon extravert te spelen op sommige momenten, maar eigenlijk is het zijn van een introvert helemaal niet zo slecht. Ik zag het altijd als een negatief iets. Maar het heeft zijn voordelen en eigenlijk wil ik helemaal geen extravert zijn, ik ben best blij met mijn introverte eigenschappen. Ik moet alleen in deze extraverte wereld goed bedenken hoe ik deze goed kan gebruiken. Dus eigenlijk heb ik geleerd om mijn introverte eigenschappen meer te accepteren :).

Goeie vraag ::ok::
 De moderators hebben me nog nooit tegengehouden


Wat een mooi antwoord ::bravo::
Jezelf zijn is heel belangrijk, en soms hartstikke moeilijk. Ook ik leer op dat gebied nog steeds ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1529 Gepost op: 4-06-2016, 11:48:58 »
Toch nog even één vraag: Hoe hebben jij en je vriend elkaar ontmoet? en hoelang zijn jullie al samen?
Heel cliché via mijn bijbaantje :) Hij was mijn collega ;D. Via Hyves toen der tijd in contact gekomen en via MSN uiteindelijk een date afgesproken :P. En dat is al weer 6.5 jaar geleden :P. De tijd gaat snel.

Citaat
Stiekem die laatste vraag nog, maar dit was het interview, bedankt voor het beantwoorden ::bravo::. Je mag ook nog een (pittige) vraag terug stellen ;).
Ik ga over een vraag nadenken :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1530 Gepost op: 4-06-2016, 14:13:08 »
Wat ik wel graag zou willen (als onderdeel van mijn eigen zelfvertrouwenproces) is individuele forummers een keer meeten. Ik weet niet of ik het mag zeggen (en anders sorry Aapje  ::hug::) maar zo hoop ik (als haar gezondheid het toelaat), een dag op pad te gaan met Aapje. En ook Pjotr wil een keer meeten, maar mijn eigen schooldrukte heeft dat voorkomen tot op heden.
Leuk dat je wel een keer wilt komen, eerst individuele forummers ontmoeten is een goed plan!

Citaat
En dan te bedenken dat dit de tweede scriptie wordt in mijn leven, en volgend jaar de derde ;D Dus inmiddels raak ik eraan gewend, haha :P Maar eh, ja om met de woorden van Next te spreken dit is een openbaar forum, dus best makkelijk herkenbaar als ik exact ga uitleggen wat het onderwerp is. Daarvoor is het te specifiek. Maar ik wil ook niet helemaal niks zeggen ;D In ieder geval het onderwerp is niet door ons gekozen, maar is ons "Opgelegd" door onze begeleider. Het komt erop neer dat we onderzoeken hoe bepaalde regels (en dat kunnen regels over van alles en nog wat zijn) zijn vastgelegd op diverse redacties en hoe wel/niet worden gehandhaafd en wat voor effect dat heeft. Voor een exacte werkomschrijving kunnen mensen me altijd via pm of Fb contacten :P
::ok:: (en omg een derde scriptie arrgh)
Citaat
Oeeeeh ik voel een Art momentje aankomen. Dit is de best voorbereide mol ever  :-X nee zonder gekheid, dat kan ik zeker. Misschien vertel ik wel meer dan ik moet doen, maar we voeren een aantal veranderingen door voor komend seizoen.
::rofl:: Best voorbereide mol ever, slechtste seizoen ever?  ::) Just kidding ahah.

Citaat
- De selectieprocedure gaat op de schop (we streven naar een evenwichtigere man-vrouw verdeling. Geluk voor ons was dat de dames heel ver kwamen in 2015 en de vraag de mol is een man/vrouw tot de finale erin kon blijven). Wij hebben net als de makers al enkele forummers voorzichtig en in het diepste geheim gepolst of ze mee willen doen. Dat betekent niet dat ze gegarandeerd zijn van deelname, maar wel dat we een beetje weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Nog niet benaderd? Geen stress! We gaan nog meer mensen polsen.
Ja de man-vrouw verhouding is een struggle in heel veel spelletjes communities. Maar ik vindt het inderdaad ook fijn als er ongeveer evenveel vrouwen zijn ::jaja::.

Citaat
- We hebben een nieuw spelitem bedacht. Waar vorig jaar de sleutel in beeld kwam, hebben we dit jaar iets... dat gaat het hele spel op zijn kop zetten.
Een achtbaan? ;D

Citaat
- We gaan iets verder weg op reis dan Groot-Brittanië, maar waar...? Dat kan Montenegro zijn, Oezbekistan of is het misschien toch Lesotho...? De tijd zal het leren. (deze is voor de oplettende kijker  ::vergroot::)
MOL, uhu uhu ik zie hints beter dan ooit ::vergroot::

Citaat
- Ook wil ik, maar weet niet in hoe ver dat haalbaar is, het spel wat meer visueel aantrekkelijk maken. Dat wil zeggen een Twitteracccount van @ikbendemol maken. Iets meer met video werken (vorig jaar 1 video gemaakt), gewoon het plaatje nog completer maken. Daartoe wil ik ook echt een crew om mij heen bouwen, zodat het niet alleen spel van LDH en mij is, maar nog veel meer mensen die ons meehelpen nog een hoger level te behalen. Ambitieus? Ja! En misschien dat niet alles uitkomt, maar proberen kan altijd.
Komt me bekend voor van Survivor, waar ik ook op het moment heel erg bezig ben met het visueel nog beter maken.

Citaat
- Het spel wordt nog heftiger door bepaalde twists...
Twisto twistos
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1531 Gepost op: 4-06-2016, 14:21:14 »
Pff die 5000 tekens ;D
Herkenbaar :\'(

Citaat
Qua kijken is er maar één antwoord: Voetbal ;D Ik zou het zelfs snappen als sommige mensen hier zouden denken: heb je MV weer met voetbal ;D Hoewel ik ook heel veel andere sporten graag mag zien als snowboarden, zwemmen, racen, wielrennen. Gelukkig is het bijna weer tijd voor de Olympische Spelen :D
haha ja dat was te verwachten ;D

Citaat
Qua doen, ja dat is voor mij lichamelijk gezien net allemaal wat lastiger...gymlessen waren vroeger ook niet altijd een pretje (dat plezier kwam in hogere jaren wel wat meer). Een aantal forummers, die ik 1 op 1 wat meer heb verteld over mijn achtergrond, weten nu wat ik bedoel. Om toch een beetje fit te blijven maak ik al jaren graag wandelingen van 10 kilometer (of meer) die duren dan zo'n 2 uur. Maar meer sporten zit er (nog) niet voor mij in. Ik overweeg overigens wel om toch maar iets te gaan doen als fitness, tafeltennis, badminton of weet ik wat. Maar daar ben ik voor mezelf nog niet helemaal uit.
ah let us know wanneer je iets gaat doen ;D. Wandelen is ook erg fijn.
Citaat
Weliswaar geen vraag aan mij, maar Dennis, ga je nu ook het programma 5 jaar later maken? ;D
Wie weet, wie weet. Ik heb geen idee hoe mijn leven er op dat moment uit ziet.

- Wat is één van je favoriete quotes? En waarom?

- Als jij je voornaam zou mogen veranderen, waarin zou je het dan veranderen?

- Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan als mentor kiezen?

- Lees je veel? Zo ja, wat is je favoriete literatuur?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1532 Gepost op: 4-06-2016, 22:50:42 »
Leuk dat je wel een keer wilt komen, eerst individuele forummers ontmoeten is een goed plan!
::jaja:: lijkt me een goede voorzichtige eerste opstap ja naar ooit een keer dat moment waarop ik naar de spelletjedag wil komen.

Citaat
MOL, uhu uhu ik zie hints beter dan ooit ::vergroot::
::respect:: ::respect:: whaha held!  ::ok::
Wie weet, wie weet. Ik heb geen idee hoe mijn leven er op dat moment uit ziet.
Nou dan ben ik graag te gast hoor, om te zien wat er van me geworden is ;D (ja of eerder in een aflevering van de Talkshow in 2018 of zo :P

Citaat
- Wat is één van je favoriete quotes? En waarom?
Oefff, er zijn zoveel mooie quotes die ik zou kunnen noemen hier, vind je het goed als ik nog even over deze vraag nadenk?

Citaat
Als jij je voornaam zou mogen veranderen, waarin zou je het dan veranderen?
Xess Xava  ::rofl:: Nee nu even serieus. Ik heb niet echt een concrete naam waarin ik zou willen veranderen, nooit echt over nagedacht omdat ik wel tevreden ben met mijn voornaam. Maar ik denk dat als ik echt voor het blok gezet wordt om te kiezen, ik dan op zoek zou gaan naar een wat onbekendere Bijbelse naam.  ::jaja::

Citaat
- Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan als mentor kiezen?
Misschien een heel verrassende naam, maar ik zou kiezen voor rolstoeltennisser Esther Vergeer. Ik ben iemand die af en toe nog moeite heeft om te gaan met tegenslag, bepaalde dingen aan mezelf te accepteren, dingen los te laten en vertrouwen in zichzelf te hebben. Want ik weet heus wel dat ik dingen kan, alleen komt er niet altijd helemaal goed uit. Maar goed, als er één iemand is die heeft doorgezet, de absolute top heeft behaald in haar sport (inclusief handicap), dan is zij het wel. Daar heb ik zoooo ontzettend veel respect voor en ik denk dat ik op mentaal vlak sowieso het nodige van haar zou kunnen leren.

Maar wie ik ook als mijn mentor zou willen hebben is mijn vervangende oma. Ja, lang verhaal kort, ik heb geen grootouders meer, maar wel een buurvrouw van 80+ die mij een beetje als haar kleinzoon ziet en ik haar ook een beetje als een soort oma. Die geeft me dus ook af en toe nog wel eens een goede raad.

En een derde persoon die in dat rijtje kan passen is mijn geschiedenisleraar op de middelbare school, soms een wat knorrige man, maar op de momenten dat ik mijn best deed, maar zich dat niet uitte in de resultaten, kon ik mijn frustraties bij hem kwijt. Hij moedigde me ook aan niet op te geven, maar behalve dat praatten we ook ook over voetbal (uiteraard :P). En dan was hij niet eens mijn mentor, in zijn benadering naar mij toe was hij dat wel en niet alleen naar mij, maar naar nog wel meer mensen toe.

Citaat
- Lees je veel? Zo ja, wat is je favoriete literatuur?
Eigenlijk veel te weinig dan ik zou willen. Door de drukte kom ik er helemaal niet aan toe rustig een boek te lezen. Ik lees de laatste tijd vooral of de krant of de voetbal international :P Maar boeken die ik zou lezen zijn toch de wat spannendere thrillers, boeken waarin mysteries moeten worden opgelost of (sport)biografieën. Een van de laatste boeken waarin ik ben begonnen (eindelijk) is Gijp, maar moet nog steeds verder lezen :P
« Laatst bewerkt op: 4-06-2016, 23:14:04 door Mollenvanger-MV »

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1533 Gepost op: 5-06-2016, 01:27:29 »
Leuk en dank Dennis dat ik te gast mag zijn in de show.  ::bravo:: Antwoorden komen later vandaag (of morgen), maar ik zag het plaatje en had meteen een nieuw onderschrift in gedachten:


Crisis slaat toe in Duckstad: Kwik, Kwek en Kwak leiden dame af, Oom Dagobert slaat slag.
   ::ok::
...maar soms even niet :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1534 Gepost op: 5-06-2016, 01:45:26 »
Nou dan ben ik graag te gast hoor, om te zien wat er van me geworden is ;D (ja of eerder in een aflevering van de Talkshow in 2018 of zo :P
Haha, de toekomst zal het ons vertellen ;D

Citaat
Oefff, er zijn zoveel mooie quotes die ik zou kunnen noemen hier, vind je het goed als ik nog even over deze vraag nadenk?
Natuurlijk :)

Citaat
Xess Xava  ::rofl:: Nee nu even serieus. Ik heb niet echt een concrete naam waarin ik zou willen veranderen, nooit echt over nagedacht omdat ik wel tevreden ben met mijn voornaam. Maar ik denk dat als ik echt voor het blok gezet wordt om te kiezen, ik dan op zoek zou gaan naar een wat onbekendere Bijbelse naam.  ::jaja::
Xess Xava  ::rofl::

Citaat
Misschien een heel verrassende naam, maar ik zou kiezen voor rolstoeltennisser Esther Vergeer. Ik ben iemand die af en toe nog moeite heeft om te gaan met tegenslag, bepaalde dingen aan mezelf te accepteren, dingen los te laten en vertrouwen in zichzelf te hebben. Want ik weet heus wel dat ik dingen kan, alleen komt er niet altijd helemaal goed uit. Maar goed, als er één iemand is die heeft doorgezet, de absolute top heeft behaald in haar sport (inclusief handicap), dan is zij het wel. Daar heb ik zoooo ontzettend veel respect voor en ik denk dat ik op mentaal vlak sowieso het nodige van haar zou kunnen leren.
Goed antwoord!

Citaat
Maar wie ik ook als mijn mentor zou willen hebben is mijn vervangende oma. Ja, lang verhaal kort, ik heb geen grootouders meer, maar wel een buurvrouw van 80+ die mij een beetje als haar kleinzoon ziet en ik haar ook een beetje als een soort oma. Die geeft me dus ook af en toe nog wel eens een goede raad.
Awh dat is echt lief.


Citaat
Eigenlijk veel te weinig dan ik zou willen. Door de drukte kom ik er helemaal niet aan toe rustig een boek te lezen. Ik lees de laatste tijd vooral of de krant of de voetbal international :P Maar boeken die ik zou lezen zijn toch de wat spannendere thrillers, boeken waarin mysteries moeten worden opgelost of (sport)biografieën. Een van de laatste boeken waarin ik ben begonnen (eindelijk) is Gijp, maar moet nog steeds verder lezen :P
Voor het slapen gaan werkt vaak goed heb ik gehoord ;).


Bedankt voor het interview Mollenvangert  ::bravo::! Je mag nu ook nog een (pittige) vraag terug stellen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1535 Gepost op: 5-06-2016, 11:32:23 »
Leuk om te lezen weer. ::joehoe::
If I was a haircut would you wear a hat?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1536 Gepost op: 6-06-2016, 09:34:39 »
Seizoen 4: Aflevering 29

Koemba en Mollenvanger mogen nog een vraag stellen maar wij gaan alvast door met de vierde aflevering van dit seizoen. Zij was te gast in de laatste aflevering van seizoen 1 en staat bekend als onze favoriete Roemenië fan. Hij heeft ook wel iets met Roemenië, deze wie is de mol fanaat wil niets liever dan widm in Roemenië. Maar eerst gaan we naar de onderschriftenronde:

De winnaar van vorige ronde is:

"Crisis slaat toe in Duckstad: Kwik, Kwek en Kwak leiden dame af, Oom Dagobert slaat slag."

Gefeliciteerd Mollenvanger!

Tussenstand:
Mollenvanger 2
Stormpie 1


Nieuwe ronde, nieuwe kansen:



Welkom terug Loezel!

- In ons laatste interview gaf je aan graag te schrijven, vooral ook toneelstukken en tv-scripts. Hoe staat het met deze hobby?

- Hoe staat het met de rechten op dit moment?

- Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als het eerste doen?

- Wat is je laatste ervaring waardoor je een sterker persoon bent geworden?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1537 Gepost op: 6-06-2016, 09:39:39 »
En onze tweede gast:

Welkom, Pac!

- Wat is je favoriete sport om te kijken en om te beoefenen?

- Wie is jouw grote voorbeeld?

- Welke opleiding doe je op dit moment en hoe gaat dat?

- Je staat ook wel bekend als iemand die niet vaak erg hoog eindigt bij het songfestival (Hoi Griekenland ::zwaai:: ::rofl::). Hoe zou je je muzieksmaak omschrijven?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1538 Gepost op: 6-06-2016, 09:57:42 »

Stopcontact trekt 'geschokt' :o gezicht na zien van kat aan oplader.

@Dennis, ik ga nog even nadenken over een leuke vraag (en het antwoord op de citaat vraag :P)
« Laatst bewerkt op: 8-06-2016, 00:21:57 door Mollenvanger-MV »

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1539 Gepost op: 6-06-2016, 10:44:30 »

Heeft u de nieuwste iCat al?
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10