Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426555 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1560 Gepost op: 14-07-2016, 10:08:42 »


Ik ben nooit heel snel met dingen die veel motoriek vereisen. Dus het is wel eens frustrerend, dat je met je 3 jaar les, van de baan geslagen wordt, door mensen die veel korter tennissen. Maar ja, sommige zijn dan weer een natuurtalent. Dus ik probeer dat allemaal maar los te laten. En ik heb zowaar al een paar wedstrijden gewonnen.  ::rofl:: En verder blijft het de leukste sport die er is.  :D
Yay leuk dat je ook wat aan het winnen bent ;D
Citaat
Ooit wel denk ik. Maar ik denk niet dat ik zoiets nog een keer ga doen zolang ik nog studeer. Dat was even iets too much. Hoewel het wel erg leuk was om een keer te doen.  :D
Awh, het was in ieder geval super leuk ::bravo::.

Citaat
Dat mensen vooral aan zichzelf denken. Tuurlijk, ik denk wel erg extreem de andere kant op. 9 van de 10 keer ga ik eerst nadenken hoe iets voor een ander is en dan pas aan wat ik zelf wil. Maar het is toch een kleine moeite,  om even op te staan in de bus, om mensen zo af en toe even te helpen. Om netjes te wachten totdat de trein leeg is, voordat je je er door de mensen massa heen, in stort.  ::) Ja, ja ik word oud geloof ik.  ::rofl::
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde en ik vind mezelf toch echt nog wel jong ::hypocriet::.

Citaat
Hopelijk werk ik dan op een advocatenkantoor, waarschijnlijk nog niet in een juridische functie. En hopelijk zit ik dan op zijn minst in mijn master bij mijn opleiding. Een relatie zou ook wel leuk zijn. Als ik nog kinderen wil, dan zouden die er dan ook wel zo'n beetje moeten zijn.  ::oink:: Ik krijg het echt super druk de komende 5 jaar.
Haha, Nouja sommige dingen gaan sneller dan je denkt ;).

Bedankt voor het interview weer Loezel en je geduld omdat het iets langer duurde ::schaam::.

Je mag nu nog een (pittige) vraag stellen aan mij :)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1561 Gepost op: 14-07-2016, 11:20:24 »
@D*N, ik mocht nog een (pittige) vraag aan je stellen :D.

Dus.

Om een beetje in de sfeer van Pokémon GO te blijven :P: Welke Pokémon zou je het aller liefst willen vangen?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1562 Gepost op: 14-07-2016, 11:33:16 »
@D*N, ik mocht nog een (pittige) vraag aan je stellen :D.

Dus.

Om een beetje in de sfeer van Pokémon GO te blijven :P: Welke Pokémon zou je het aller liefst willen vangen?
Ik heb het toevallig net gisteren gedownload ;D. Lastige vraag, ik was altijd heel erg fan van Pokemon dus het heeft zeker een grote nostalgische waarde voor me. Horsea en Venonat vindt ik leuke, maar Articuno is natuurlijk weer super speciaal ;D. Die dus  ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1563 Gepost op: 14-07-2016, 11:44:46 »
Haha, leuk :P
Bedankt voor het beantwoorden :D

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1564 Gepost op: 14-07-2016, 16:32:28 »
- Waarheen? Wat voor reis? Wat doe je allemaal tijdens de reis? Vertel over de reis ::hyper::
Niet te snel, ik had het over nog een andere reis ::schaam:: De studiereis wordt georganiseerd door de studievereniging, en heeft dus als voornaamste doel vooral gezellig te zijn en een awesome reis te zijn met je studiegenoten. Maar aangezien het een studiereis is, probeer je ook de diepgang op te zoeken. Je brengt een bezoek aan de lokale universiteit, een Europese commissie, een studiegerelateerde organisatie of iets anders die je aan je studie kunt koppelen. En gezien mijn studie valt bijna alles er wel onder ;D Een gezellig avontuur met diepgang, dus. Maar waar we heen gaan is nog geheim ;D (zelfs voor ons)

- Doe je ook aan pokemon GO?  ;D Geweldig om alle facebook posts erover te zien :).
Helaas zitten er ook nadelen aan leven in de steentijd: mijn mobiel is te oud en te gebrekkig voor Pokémon Go :( Tot mijn grote verdriet...

- Nu dan? :o
Nou, ik ga dus een reis maken! Binnenkort vertrek ik voor drie weken naar... de Filipijnen! Jup, dat is een end verderop. Ik ga er dan ook niet voor niets heen: het is een uitwisseling in het kader van een stedenband. Een club Hollandse jongeren gaat daar de door de gemeente gesteunde projecten bezoeken, en hier en daar ook zelf de handen uit de mouwen steken - bijvoorbeeld bij een huizenbouwproject. Het is dus geen luiervakantie, maar de bijdrage die we kunnen leveren zal vooral symbolisch zijn. Volgend jaar komen de Filipino's dan naar ons kikkerlandje, en zo leren we elkaars cultuur kennen. I'm so excited and I just can't hide it ::hyper:: Maar aan de andere kant betekent zo'n niet-toeristische reis ook dat je de minder mooie kanten van onze wereld zal leren kennen... Ik ben benieuwd wat dat met me gaan doen. Een levenservaring wordt het sowieso.

::rofl:: ::rofl::
- Hoe oud zijn je broers en heb je een goeie band met ze?
Mijn broers zijn 23 en 25 en de band is uitstekend. Met die van 23 woon ik nog steeds gezellig bij m'n ouders, dus dat is dikkemik.

- Hoe staat het voor je in de liefde? ::nieuwsgierig::
Zeg nooit nooit...
...óf niet!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1565 Gepost op: 14-07-2016, 19:52:52 »
Ik ga nog even nadenken over een  goede vraag  :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1566 Gepost op: 19-07-2016, 21:45:09 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1567 Gepost op: 1-08-2016, 20:59:23 »
Niet te snel, ik had het over nog een andere reis ::schaam:: De studiereis wordt georganiseerd door de studievereniging, en heeft dus als voornaamste doel vooral gezellig te zijn en een awesome reis te zijn met je studiegenoten. Maar aangezien het een studiereis is, probeer je ook de diepgang op te zoeken. Je brengt een bezoek aan de lokale universiteit, een Europese commissie, een studiegerelateerde organisatie of iets anders die je aan je studie kunt koppelen. En gezien mijn studie valt bijna alles er wel onder ;D Een gezellig avontuur met diepgang, dus. Maar waar we heen gaan is nog geheim ;D (zelfs voor ons)
Klinkt super interessant ::jaja::

Citaat
Helaas zitten er ook nadelen aan leven in de steentijd: mijn mobiel is te oud en te gebrekkig voor Pokémon Go :( Tot mijn grote verdriet... )

Tijd voor een nieuwe telefoon ::vergroot::

Citaat
Nou, ik ga dus een reis maken! Binnenkort vertrek ik voor drie weken naar... de Filipijnen! Jup, dat is een end verderop. Ik ga er dan ook niet voor niets heen: het is een uitwisseling in het kader van een stedenband. Een club Hollandse jongeren gaat daar de door de gemeente gesteunde projecten bezoeken, en hier en daar ook zelf de handen uit de mouwen steken - bijvoorbeeld bij een huizenbouwproject. Het is dus geen luiervakantie, maar de bijdrage die we kunnen leveren zal vooral symbolisch zijn. Volgend jaar komen de Filipino's dan naar ons kikkerlandje, en zo leren we elkaars cultuur kennen. I'm so excited and I just can't hide it ::hyper:: Maar aan de andere kant betekent zo'n niet-toeristische reis ook dat je de minder mooie kanten van onze wereld zal leren kennen... Ik ben benieuwd wat dat met me gaan doen. Een levenservaring wordt het sowieso.
Dat is nog eens een ervaring! :o Je zal er nu al wel zitten omdat dit antwoord een beetje laat is ::schaam::.


Bedankt voor het interview Pac ::bravo::. Wanneer je weer terug bent, mag je nog een pittige vraag terugstellen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1568 Gepost op: 1-08-2016, 21:00:31 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1569 Gepost op: 10-09-2016, 15:00:38 »
Klinkt super interessant ::jaja::
Is het! :D

 
Tijd voor een nieuwe telefoon ::vergroot::
...En ik heb een nieuwe telefoon. Jup, in de Filipijnen viel die uit en ik kreeg 'm niet meer aan. Spijtig.

Dat is nog eens een ervaring! :o Je zal er nu al wel zitten omdat dit antwoord een beetje laat is ::schaam::.
Yes, dat was ik :D Inmiddels - wow - alweer een maand terug, maar hé, je bent nooit te laat om iets uit te stellen. Met die ervaring zit het inderdaad wel goed. Ik glim nog steeds na van alle indrukken daar.

Bedankt voor het interview Pac ::bravo::. Wanneer je weer terug bent, mag je nog een pittige vraag terugstellen!
Alsjeblieft en jij bedankt ::bravo::

Een pittige vraag: waarvoor zou jij je ziel aan de duivel verkopen?
...óf niet!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1570 Gepost op: 11-01-2017, 01:21:14 »
Even een vraagje voor Pac: ben je soms naar Cebu geweest? Want dan weet ik in welke gemeente jewoont  ::hyper::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1571 Gepost op: 11-01-2017, 21:20:58 »
Even een vraagje voor Pac: ben je soms naar Cebu geweest? Want dan weet ik in welke gemeente jewoont  ::hyper::
::jaja:: ::bravo::
Klopt, volgens mij zijn we stadsgenoten :D
...óf niet!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1572 Gepost op: 11-01-2017, 23:54:13 »
 ::bravo:: leuk mocht ik nog eens naar een spelletjesdag gaan (en dat ben ik wel van plan) dan kun je met me meerijden. Ben jij al eens bij een spelletjesfdag geweeest ( kon  hier niets over vinden in het interview)?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1573 Gepost op: 12-01-2017, 09:41:34 »
28 januari? ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1574 Gepost op: 4-08-2019, 18:58:06 »
D*N gestopt net als Humberto Tan?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1575 Gepost op: 5-08-2019, 22:25:46 »
Nah die moest gedwongen stoppen
Frankje Lapi

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1576 Gepost op: 5-08-2019, 23:03:28 »
Nah die moest gedwongen stoppen

Haha dat is ook weer waar ja :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1577 Gepost op: 6-08-2019, 11:05:48 »
D*N's agenda loopt soms even over ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1578 Gepost op: 6-08-2019, 11:27:39 »
D*N's agenda loopt soms even over ;D

Goede programma's maken toch altijd een comeback? ::hypocriet::