Auteur Topic: De biecht-piramide  (gelezen 9983 keer)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biecht-piramide
« Reactie #20 Gepost op: 13-05-2013, 10:59:30 »
Best spannend hoor zo voor de eerste keer een groot online spel. Ik heb nog geen tactiek op het moment. Eerst maar even kijken hoe alles verloopt. Heb er wel zin in.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #21 Gepost op: 15-05-2013, 21:44:25 »
Dag piramidetje van me,

Net is de eerste persoon naar huis gestemd. Helaas. 15 kandidaten, wel 15 kandidaten, en uitgerekend aapje moest naar huis! Maar wie plantte er 3 dolken in haar? Ik niet...
En het idee dat er nu iemand met 2 stenen rondloopt... is ook niet fijn...
Ik ga mijn best doen...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De biecht-piramide
« Reactie #22 Gepost op: 16-05-2013, 10:15:09 »
Hoi steenklomp..

Was ik laatst mijn verzameling dolken aan het schoonmaken en sorteren - bleken er ineens 3 weg :o
Nu maar hopen dat ik ze snel terug vind - voordat er ongelukken gebeuren :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #23 Gepost op: 23-05-2013, 21:42:48 »
Dag piramide of is het PI-ra-mi-DUHHHH?

Hoe dan ook ik wil ik even kwijt dat ik blij ben dat ik in de kwartfinale zit! Het heeft mij wel al mijn dolken gekost, maar dit vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Ik heb namelijk in de veiling al aangegeven dat ik uit principe geen dolken wil gebruiken ten opzichte van andere deelnemers en een dolkloos bestaan onderschrijft dat alleen maar! Ik hoop dat mijn mede-kwartfinalisten dat kunnen waarderen en ik zal natuurlijk ook extra lief voor ze zijn omdat ik zo wel een makkelijk doelwit ben. Anderzijds ben ik hierdoor natuurlijk geen geduchte tegenstander meer voor hen voor wie ze moeten vrezen in het hiernamaals. Wat dat betreft kunnen zij mij dan net zo goed tot de halve finale laten zitten waarin ik dan ook zonder dolken geditcht kan worden en is het dus makkelijker om dolkbezittende concurrenten eruit te kicken.

Hoe dan ook ben ik blij dat ik de kwartfinale bereikt heb en dat ik mijn vredige bestaan op deze manier voort kan zetten. Ooh en verder wil ik als het mag ook even de groetjes doen aan mijn moeder, want zo ver van haar vandaan helemaal in Egypte is natuurlijk wel lastig voor haar.. ik hou van je mam  :-* ::hug:: :-* en pap en broeder en zuster  ::hug::
Ananas

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #24 Gepost op: 26-05-2013, 19:26:50 »
Biechtje,

Ik krijg een beetje hoofdpijn van al die feiten en twists  :P
Maar het is wel geweldig hier in Gizeh  ::bravo::

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #25 Gepost op: 27-05-2013, 17:59:16 »
Dag biecht-piramide,

Hier ben ik weer. De vorige keer dacht ik nog steenhebbend te zijn maar was ik blijkbaar dus eigenlijk al steenloos. Sindsdien ben ik op onderzoek uitgegaan en vandaar dat ik hier ook even post. Ik weet namelijk dat iedereen stiekem meegluurt als er iemand gaat biechten en zo hoef ik het dus ook maar 1x te zeggen. Ik wil namelijk iedereen hartelijk bedanken voor de medewerking tot dusver. Helaas heeft het nog niet het gewenste resultaat opgeleverd en is de schuldige nog niet gevonden. Ik heb echter wel aanknopingspunten voor een vervolgonderzoek en zal dus nog wel even druk blijven en ik hoop dat mijn medekandidaten dan opnieuw zo behulpzaam zullen blijken te zijn, want dat kon ik wel waarderen :)!

Ik zal hen hier dan ook op de hoogte houden van de uitkomsten  ::)

Nogmaals dank en natuurlijk weer de groetjes aan het thuisfront  ::hug::
Ananas

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: De biecht-piramide
« Reactie #26 Gepost op: 27-05-2013, 18:03:50 »
He piramide.
Ik heb met een half oor meegeluisterd net.
Heb dus gehoord dat go_ahead mijn hulp waardeerde.
Yw go_ahead !!!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #27 Gepost op: 5-06-2013, 14:01:49 »
Dag biecht-piramide,

Ik vind het schandalig dat er weer een steen gestolen is  ::niet-ok::
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook toestemming heb gevraagd om een steen te stelen, maar dit was om onderzoektechnische redenen: ik wilde weten of je dit gewoon aan de spelleiding kon vragen of dat er meer bij kwam kijken. Op deze manier was het echter niet mogelijk en dus is het eigenlijk zo goed als onmogelijk om een steen te stelen.
Verder heeft ook iedereen gezegd dat ze mijn steen niet hadden en ik wil wat dat betreft iedereen geloven op hun woord.

Dit zou betekenen dat de spelleiding zelf mijn steen gestolen heeft. ::vergroot::
Het blijft natuurlijk wel goed mogelijk dat iemand gelogen heeft: deze persoon zou dan speciale krachten hebben gekregen in het spel  ::vergroot::

Hoe dan ook vind ik het een dusdanig groot minpunt aan het spel (zie ook mijn vorige biecht) dat ik bereid ben om mezelf problemen op de hals te halen en mijn steen openbaar te maken wanneer de kwartfinalisten bekend zijn! Als de dief of de spelleiding mij op andere gedachten wil brengen dan kan dat tot zaterdag 18.00 wanneer de laatste kwartfinalisten bekend worden!

I know I'm making you proud mom  ::hug::  :-* ; ook andere vrienden en familie thuis  ::hug::

Ananas

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biecht-piramide
« Reactie #28 Gepost op: 5-06-2013, 14:14:03 »
Beste biecht-piramide,

Ik ben hier nog niet eerder geweest maar nu in de strijd om de laatste 2 kwartfinaleplaatsen kom ik ook maar eens langs. Het is zo spannend nu. Ik wil heel graag door naar de kwartfinale en ik hoop dat ik het haal. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen! Wel vind ik het een beetje een eng idee dat er nu al 2 stenen gestolen zijn. Ik zal er maar voor zorgen dat niemand bij mijn steen in de buurt kan komen...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #29 Gepost op: 5-06-2013, 23:31:38 »
Dag lieve biecht-piramide,

Naar aanleiding van D*N zijn reactie op mijn bericht, alsmede mijn respect voor hem en het spel, heb ik besloten om op zijn minst de herintreden van de stenen af te wachten alvorens ik een besluit neem!

 ::hug:: voor iedereen
Ananas

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biecht-piramide
« Reactie #30 Gepost op: 29-06-2013, 01:48:38 »
Een update omdat het kan:

De stenen zijn nog steeds verdwenen  ::jaja::
Ananas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biecht-piramide
« Reactie #31 Gepost op: 29-06-2013, 02:33:00 »
 ::rofl::

Beste biecht piramide,

We naderen het einde van het spel. Ja er zijn nog steeds stenen verdwenen, maar het zal niet lang meer duren voordat we weten waar die heen zijn gegaan. Nog één keer het hiernamaals in de kwartfinale en dan komen de halve finale en de finale (de stenen dus ;D). De kandidaten zijn fanatiek, genieten van hun tijd in Egypte. Het spelconcept is nieuw, maar volgens mij wel geslaagd :). In ieder geval vind ik het een leuke afwisseling op de andere spelletjes.

Nou ik neem nog een drankje, want ik heb geen idee waar ik in Egypte zit en daar ga ik van genieten #geen richtingsgevoel #net een vrouw

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human