Auteur Topic: Tour de France 2013  (gelezen 106444 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #860 Gepost op: 20-07-2013, 17:24:10 »
joepie weer een kans in de glazenbolcup ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #861 Gepost op: 20-07-2013, 17:29:27 »
Lijkt me dan een mooie dag dat je eens wint ::ok::


Had deze top-3 wel verwacht, en aanvankelijk bij de telesport tourpool ingevuld.
Maar dacht dat de rest van mn team niet goed genoeg was voor de dagoverwinning, dus gokte op Nieve als derde plaats.
Die vervolgens niet in het stuk voor kwam.
Zit nu toch te twijfelen of die aanname (geen dagoverwinning met deze top-3) eigenlijk wel gegrond was :-X


..het zou toch niet..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tour de France 2013
« Reactie #862 Gepost op: 20-07-2013, 18:22:43 »
En daar is de laatste tussenstand van de

REALITYNET TOUR DE FRANCE POOL 2013!

Felicitaties voor de top 10 op dit moment :D

10 (8 )    Mollenvanger22    MV's middenmoters 2013       1380
9 (10)    Toupeira    Team Chasse Patat        1393
7 (6)    Dithe    Stalen Ros Cross               1403
7 (9)    kolko    Blijf in godsnaam op die fiets!    1403
6 (7)    Molière    De zingende zadelridders    1420
5 (5)    Hulpdak D.    De Wielen Willen Wel       1465
4 (4)    KD.    En Avant - Paris est Magique       1466






 ::ok:: Nog steady op de derde plaats, Go_Ahead! met 1608 punten ::ok::

 ::ok:: ::ok:: Stabiel op de tweede plaats Nieky met 1687 punten ::ok:: ::ok::

 ::bravo:: ::bravo:: En nog steeds op de eerste plaats Meneer Stefan!  met 1925 punten ::bravo::  ::bravo::

 ::joehoe:: ::joehoe:: De dagwinnaar is geworden Nieky, met vandaag 135 punten waarmee hij een paar puntjes inloopt op de koploper...  ::joehoe:: ::joehoe::



Benieuwd of jij punten hebt gescoord? Kijk dan snel >>> Hier <<<
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #863 Gepost op: 20-07-2013, 18:26:27 »
Mooie zege en verdiende zege van Quintana. En als bonus verdiende hij nog de bollen. ::ok:: En wat is die Voigt een held. ::respect::

Weer een team voorbij gewaaid.  ::ohno:: Ben benieuwd of ik de top 25 nog vasthoud, aangezien ik er weinig klassements punten bij ga krijgen.

Top 3 staat wel vast. Mooiste gevecht zal morgen tussen Molard en Mederel. Misschien kan er nog eentje verrassen in de sprint. ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #864 Gepost op: 20-07-2013, 18:29:59 »
Ja, Maxime is echt zo'n rassprinter - maar dat heeft hij heel tactisch tot de laatste etappe verborgen gehouden ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France 2013
« Reactie #865 Gepost op: 20-07-2013, 19:18:15 »
Pff.. heb ik en de witte en de bolletjes en de groene trui in mijn team zak ik nog 2 plaatsen. Hopelijk houd ik de top 10 plek vast. Dan is de (bijgestelde) doelstelling gehaald!

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #866 Gepost op: 20-07-2013, 20:04:48 »
Alle truien zitten in mijn team, nog steeds slechts zevende. Erg sterk deelnemersveld dit jaar  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-07-2013, 20:19:45 door kolko »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #867 Gepost op: 20-07-2013, 20:06:44 »
Pff.. heb ik en de witte en de bolletjes en de groene trui in mijn team zak ik nog 2 plaatsen. Hopelijk houd ik de top 10 plek vast. Dan is de (bijgestelde) doelstelling gehaald!

Oh, jij hebt Froome niet. Ik zie opeens nog mogelijkheden. ::hypocriet::

Aan de andere kant is de kans dat ik nog twee plaatsen zak net zo goed aanwezig. Als ik dit vast weet te houden, ben ik ook al tevreden. :)
« Laatst bewerkt op: 20-07-2013, 20:34:29 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #868 Gepost op: 20-07-2013, 20:32:45 »
Stijgende lijn te pakken, 19 vandaag, zou een top 15 er nog in zitten? :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France 2013
« Reactie #869 Gepost op: 21-07-2013, 00:15:46 »
Mijn eindsprint komt te laat.... Talansky gaat nu pas goed en Pinot heeft me de das omgedaan
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #870 Gepost op: 21-07-2013, 01:55:37 »
Mja, dat jongerenklassement is niet geheel gegaan zoals ik verwachtte :o

Dacht vooraf dat het vrij close ging worden tussen van Garderen, Quintana & Pinot.
Moreover, Kwiatkowski heb ik niet eens serieus overwogen - dacht dat die niet zo best in de bergen was ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #871 Gepost op: 21-07-2013, 06:24:03 »
foutief en verkeerd ingelicht :P (en flauw ::) )
Foutief ingelicht?Ik heb het je nog met mijn eigen ogen zien doen("ergens"in Middelburg)  :P :P :P

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #872 Gepost op: 21-07-2013, 14:18:21 »
Mja, dat jongerenklassement is niet geheel gegaan zoals ik verwachtte :o

Dacht vooraf dat het vrij close ging worden tussen van Garderen, Quintana & Pinot.
Moreover, Kwiatkowski heb ik niet eens serieus overwogen - dacht dat die niet zo best in de bergen was ???
Heb die Kwiatkowski ook nooit overwogen. Wist wel dat hij een aardig klassement kon rijden, maar ik had niet verwacht dat hij dat ook drie weken zou volhouden. En hij was ook wel erg duur voor een helper. Dacht vooraf dat het tussen Quintana, Pinot en Talansky zou gaan om wit. Van Garderen geloofde ik niet in. Die eindigde vorig jaar zo hoog door de vele tijdritkilometers.

Verder jammer dat Porte er zo doorheen zakte die ene dag. Maar dat was ook maar een gok natuurlijk. Nog nooit een goed klassement gereden in een grote ronde, behalve de Giro een paar jaar geleden toen hij profiteerde van een monsterontsnapping. En Pinot viel natuurlijk flink tegen. Rest van m'n team heeft het prima gedaan, zelfs die twee knakkers van 3 miljoen. Die hebben toch elk meer punten gehaald dan Molard en Mederel samen. ::jaja::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #873 Gepost op: 21-07-2013, 14:37:30 »
Foutief ingelicht?Ik heb het je nog met mijn eigen ogen zien doen("ergens"in Middelburg)  :P :P :P
de dagen dat ik de uitslag hier presenteer heb ik toch echt zelf de gegevens verwerkt ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France 2013
« Reactie #874 Gepost op: 21-07-2013, 14:53:32 »
Heb die Kwiatkowski ook nooit overwogen. Wist wel dat hij een aardig klassement kon rijden, maar ik had niet verwacht dat hij dat ook drie weken zou volhouden. En hij was ook wel erg duur voor een helper. Dacht vooraf dat het tussen Quintana, Pinot en Talansky zou gaan om wit. Van Garderen geloofde ik niet in. Die eindigde vorig jaar zo hoog door de vele tijdritkilometers.

Verder jammer dat Porte er zo doorheen zakte die ene dag. Maar dat was ook maar een gok natuurlijk. Nog nooit een goed klassement gereden in een grote ronde, behalve de Giro een paar jaar geleden toen hij profiteerde van een monsterontsnapping. En Pinot viel natuurlijk flink tegen. Rest van m'n team heeft het prima gedaan, zelfs die twee knakkers van 3 miljoen. Die hebben toch elk meer punten gehaald dan Molard en Mederel samen. ::jaja::

Ochja, maar Porte eindigde wel 2de in Dauphine, achter Froome.
Dus alhoewel vermoedelijk niet een 1-2'tje als vorig jaar met Sky, verwachtte ik Porte toch wel in de top-5.

Was voornamelijk bang dat Quintana een hoop voor Valverde moest gaan rijden. Dus vond het wel prima toen die aan gruzelementen werd gereden :P
Zelfde speelde ook enigszins met van Garderen - maar aangezien die kopman was heb ik weinig gedachten aan hem besteed.

Vond daarom Pinot wel een zeer goede deal. Geen andere kopman om voor te rijden; kwam vorig jaar zeer goed mee in de bergen (en veel bergen dit jaar); en om het helemaal af te maken een zacht prijsje van 16mil. Ja... Too good to be true :-\\

Talansky stond wel op mn shortlist, maar met 19m vond ik hem te duur. Zou interessant zijn geweest rond de 16m, maar ook dan vermoedelijk geen budget voor hem gehad ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France 2013
« Reactie #875 Gepost op: 21-07-2013, 15:10:37 »
Ochja, maar Porte eindigde wel 2de in Dauphine, achter Froome.
Dus alhoewel vermoedelijk niet een 1-2'tje als vorig jaar met Sky, verwachtte ik Porte toch wel in de top-5.
Ja, ik verwachtte 'm ook wel hoog in het klassement. Dauphiné reed hij goed, maar het was de vraag of hij dat ook zou kunnen in een grote ronde. Maar Porte kan natuurlijk ook een gevalletje Fuglsang zijn, die altijd laag eindigde doordat hij moest knechten en als kopman wel een goed klassement kan rijden.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #876 Gepost op: 21-07-2013, 15:12:10 »
Als ie die ene dag er niet doorheen gezakt was, was ie wel in de top 10 gekomen.  ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France 2013
« Reactie #877 Gepost op: 21-07-2013, 20:49:36 »
Al in Parijs aangekomen, op 50 km van het einde heeft Lieuwe Westra opgegeven  :o

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France 2013
« Reactie #878 Gepost op: 21-07-2013, 20:59:25 »
Ja sneu. :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tour de France 2013
« Reactie #879 Gepost op: 21-07-2013, 21:20:19 »
Ik zei al in de bar: Lieuwe heeft nota bene een paar keer de finish al gepasseerd......