Auteur Topic: Aflevering 11: Mario Kart  (gelezen 22527 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #40 Gepost op: 26-06-2013, 13:04:34 »
Schaam jullie.

Zoals HDD zou zeggen:' Dat is gedeelte van je opvoeding'! * Loopt hoofdschuddend weg*

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #41 Gepost op: 26-06-2013, 13:06:56 »
Maar ik heb al die spelletjes ook gedaan ( atari, pacman, tetris, en verstoppertje spelen) Alleen matchboxjes ken ik niet ::ohno::.
Schaam je, dat is toch echt deel van je opvoeding... (Siku, Majorette mag natuurlijk ook)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #42 Gepost op: 26-06-2013, 13:26:00 »
Schaam jullie.

Zoals HDD zou zeggen:' Dat is gedeelte van je opvoeding'! * Loopt hoofdschuddend weg*
Ik heb ook een deel van m'n opvoeding gemist, D*N. :(

Maar ik speelde altijd tetris, mijnenveger, solitaire ::) en een of ander Grand Prix-spelletje waarvan ik de namen van de coureurs nog steeds weet (Bruno Gourdo, Don Matrelli, Tse Sakamoto etc. ::regenboog::).
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #43 Gepost op: 26-06-2013, 14:25:07 »
Ik heb ook een deel van m'n opvoeding gemist, D*N. :(

Maar ik speelde altijd tetris, mijnenveger, solitaire ::) en een of ander Grand Prix-spelletje waarvan ik de namen van de coureurs nog steeds weet (Bruno Gourdo, Don Matrelli, Tse Sakamoto etc. ::regenboog::).

Vroeger was alles beter.
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren.
Mooie tijden.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #44 Gepost op: 26-06-2013, 14:30:43 »
en een of ander Grand Prix-spelletje waarvan ik de namen van de coureurs nog steeds weet (Bruno Gourdo, Don Matrelli, Tse Sakamoto etc. ::regenboog::).

Ohja dat spel was geweldig ::rofl::
Je kon alleen niet de verkeerde kant op rijden.. of naar het publiek toe.. en je ging voor geen meter vooruit op het gras ::)

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #45 Gepost op: 26-06-2013, 14:58:07 »
Mijn opvoeding was:


  jij hebt je hele jeugd weggerend voor enge jongetjes ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #46 Gepost op: 26-06-2013, 16:49:02 »
Ronde 2

3,2,1 het startschot klinkt weer. Gelijk na de start wordt er hard tegen hard gespeeld. Donkey Kong vuurt een rood schild af op Peach die weer achterblijft. Bowser gaat er weer snel vandoor maar deze keer laat Mario niet zo lang op zich wachten. Hij vuurt een rood schild af en Bowser blijft achter terwijl hij word ingehaald door Mario, Donkey Kong en Toad. Peach begint dichter bij Bowser te komen en hem langzaam in te halen.
Plaatje een beetje groot
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Vooraan ligt Mario nog steeds voorop. Donkey Kong ziet hem verder weg schieten en zet een mushroom in. Hij trekt er een vies gezicht bij want ja, het is geen banaan. Toad zorgt dat Bowser en Peach achter blijven en laat twee bananenschillen achter, die vermoedelijk Donkey Kong voor de race heeft opgegeten. Daarna zet ook Toad een mushroom in. Achterin heeft het vuur van Toad effect. Bowser heeft een mushroom ingezet om Peach weer in te halen maar glijdt uit over één van de bananenschillen. Gelukkig voor hem glijdt Peach over de bananenschil daarnaast uit ( blond ::)). Donkey Kong en Toad zijn nu Mario voorbij en racen samen de finish over. Peach maakt na haar val het weer helemaal goed door te scheuren als een dame en zelfs Mario in zicht te krijgen. Bowser helpt haar nog door een bananenschil voor Mario's voeten te werpen. Nu haalt Peach en Bowser Mario net voor de finish in. Bowser rijdt net wat sneller. Bowser wordt derde, Peach wordt vierde en Mario komt als laatste over de finish.



Ronde 3 kan beginnen!
« Laatst bewerkt op: 26-06-2013, 17:43:03 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #47 Gepost op: 26-06-2013, 17:13:43 »
Ohja dat spel was geweldig ::rofl::
Je kon alleen niet de verkeerde kant op rijden.. of naar het publiek toe.. en je ging voor geen meter vooruit op het gras ::)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Oja, die irritante muziek. :-X Die was ik helemaal vergeten. En Nigel Levins die altijd laatste werd. ;D
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #48 Gepost op: 26-06-2013, 17:37:00 »
oh klein foutje gemaakt, je gaat alleen door bananenschillen slomer  :-X. Dammit.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #49 Gepost op: 26-06-2013, 18:50:52 »
Go Toad!  ::dans::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #50 Gepost op: 27-06-2013, 17:59:20 »
Uitslag deze ronde komt iets later, ik sta op tijd nu ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #51 Gepost op: 27-06-2013, 18:00:45 »
Uitslag deze ronde komt iets later, ik sta op tijd nu ::zwaai::
huh ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #52 Gepost op: 28-06-2013, 02:19:42 »
Ronde 3:

3,2,1 go! Het startschot gaat opnieuw af. Er wordt snel gestart. De meesten hebben al door dat je de mushrooms goed kan gebruiken. Toad, Bowser, Mario en zelfs Peach zetten allemaal een mushroom in en laten Donkey Kong achter hun. Mario ligt voorop, met achtereenvolgend Peach, Bowser en Toad. Peach opent het vuur en schiet Mario met een rode schild. Mario wordt geraakt en wordt ingehaald door Peach, Bowser en Toad. Toad vuurt een rood schild af op Bowser. Bowser wordt geraakt en wordt ingehaald door alleen Toad omdat hij zich snel weet te herstellen. Peach zet snel haar ster in aangezien ze Toad ziet aankomen. Terwijl achterop Donkey Kong dichterbij Mario en Bowser komt, vechten deze twee zij aan zij op de baan.

Mario en Bowser gaan in gevecht. Bowser vuurt een bananenschil af op Mario, en succesvol. Mario laat het er niet bij zitten en gooit een bananenschil naar voren. Donkey Kong profiteert van het gevecht en begint sneller te gaan. Vooraan doet Peach er alles aan om Toad van zich af te krijgen. Peach vuurt een bananenschil naar achteren maar Toad rijdt er moeiteloos bij langs en zet zijn ster in. Peach heeft dit nog niet door en probeert nog een rood schild op Toad te schieten, maar de ster kaatst deze af. Ze komen tezamen over de finish. Mario wordt achterin geraakt door de bananenschil van Peach en wordt daarmee compleet achter gelaten. Bowser wordt derde, Donkey Kong volgt hem en eindigt vierde en Mario komt op een teleurstellende laatste plaats.


Ronde 4 is dus van start gegaan!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #53 Gepost op: 28-06-2013, 23:53:02 »
Ronde 4:

3,2,1, go! Het startschot gaat voor de vierde keer af. Bowser zet gelijk zijn snelheid in en wordt op de voet gevolgd door Mario, waar hij nu al een paar rondes in oorlog mee is. Peach, Donkey Kong en uiteindelijk Toad rijden weg bij de startlijn. Mario opent gelijk het vuur en gooit een bananenschil naar voren. Bowser glijdt er over uit. Mario rijdt langzaam bij hem langs en vuurt een rood schild af. Dat is de derde voor Bowser en hij ligt uit het spel. Mario wil nu echt een voorsprong nemen en zet zowel een mushroom als een ster in. Maar ook Donkey Kong en Peach zijn nog niet klaar met elkaar na vorige ronde. Peach begint met een mushroom en Donkey Kong reageert erop door ook een mushroom in te zetten.

Donkey Kong gooit een banaan naar voren, en Peach glijdt weg. Peach zet nog steeds weer de achtervolging in en de twee botsen constant tegen elkaar op. (Kan iemand een date regelen tussen deze twee?) Dan maakt Donkey Kong het af met een rood schild. Peach ligt uit het spel en wordt achter gelaten. Donkey Kong komt dichterbij Mario. Ondertussen rijdt Toad in zijn eentje rustig achteraan. Die heeft zich niet in de gevechten gemengd. Mario en Donkey Kong komen tegelijk aan en Toad komt als derde, wat nu de laatste plek is, binnen.


Ronde 5 is van start gegaan, dit is de laatste ronde.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #54 Gepost op: 29-06-2013, 00:17:01 »
Dan kunnen we Toad dus al feliciteren, want die is met minimaal 30 punten niet meer in te halen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #55 Gepost op: 29-06-2013, 00:26:57 »
Dat klopt, dus hij mag nu zijn winnaarsrondje gaan rijden en jullie mogen elkaar nog even overhoop schieten omdat dat een fijn gevoel geeft  :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #56 Gepost op: 29-06-2013, 00:29:31 »
Ik zou best willen, maar ik heb geen wapens meer. :(
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #57 Gepost op: 29-06-2013, 00:34:15 »
 ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #58 Gepost op: 29-06-2013, 11:11:30 »
 ::boogie::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11: Mario Kart
« Reactie #59 Gepost op: 29-06-2013, 11:22:55 »
Gefeliciteerd Next! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.