Auteur Topic: Finale: De geheimzinnige stenen  (gelezen 13759 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #20 Gepost op: 6-07-2013, 13:02:42 »
Dat was overigens echt het leukste aan dit spel, het hele dolkenconcept. Stel hillo had meegedaan en ik had hem uit de grond van mijn hart met 10 dolken weg willen stemmen had ik dat gewoon kunnen doen en dat maakte het onvoorspelbaar en gevaarlijk  ;D

* Nieky gaat even puzzelen met 20 woorden  ;D
You'll never walk alone

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #21 Gepost op: 6-07-2013, 13:03:26 »
Ik had gewoon al opgegeven en ineens zat ik weer in het spel met Gouden Staf, maar volgens mij schatte niemand me heel erg slim in dus hoefde ik niet per se weg voor de halve finale. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #22 Gepost op: 6-07-2013, 13:06:08 »
Dat was overigens echt het leukste aan dit spel, het hele dolkenconcept. Stel hillo had meegedaan en ik had hem uit de grond van mijn hart met 10 dolken weg willen stemmen had ik dat gewoon kunnen doen en dat maakte het onvoorspelbaar en gevaarlijk  ;D
*eerste ronde* Er zijn vandaag 20 dolken ingezet, en we hebben een gelijke stand! Hillo of Nieky wie moet er naar huis?

 ::pinokkio:: ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #23 Gepost op: 6-07-2013, 13:08:05 »
 ::rofl::

Dan had hillo vast iets bedacht waardoor ik naar huis zou moeten  #sotrue
You'll never walk alone

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #24 Gepost op: 6-07-2013, 13:30:01 »
@Nieky: wat mijn stenen betreft, had je je samenwerking met HIDM verborgen moeten houden voor mij. Dan was ik wellicht met je meegegaan als je had gevraagd om in het laatste hiernamaals op Next te stemmen. En aangezien HIDM dan toch niet voor mij zou kiezen als finalist, had je 7 stenen extra gehad van mij. Nu zou ik sowieso op jou stemmen, omdat ik vanwege je samenwerking met HIDM verwachtte dat hij als eerste voor jou zou kiezen.

Wat dat betreft had ik het wel makkelijk. Ik heb geen een dolk ingezet in het hele spel dus iedereen die eruit ging vond me nog wel lief. :P (behalve Go_ahead dan ;))
Ja, jij zat ook een beetje in een zetel met je Gouden Staf. Zeker omdat Go ahead ook dolken moest inzetten als jij die staf zou inzetten.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #25 Gepost op: 6-07-2013, 13:31:25 »
@Nieky: wat mijn stenen betreft, had je je samenwerking met HIDM verborgen moeten houden voor mij. Dan was ik wellicht met je meegegaan als je had gevraagd om in het laatste hiernamaals op Next te stemmen. En aangezien HIDM dan toch niet voor mij zou kiezen als finalist, had je 7 stenen extra gehad van mij. Nu zou ik sowieso op jou stemmen, omdat ik vanwege je samenwerking met HIDM verwachtte dat hij als eerste voor jou zou kiezen.

Weet ik, maar ik verwachtte stiekem ten eerste niet dat HIDM de test zou winnen ( Sorry ;) ), en ten tweede had ik me dit spel voorgenomen constant eerlijk te zijn. En dat ben ik ook heel het spel geweest en dat voelt ook wel een keer goed :)
You'll never walk alone

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #26 Gepost op: 6-07-2013, 13:33:21 »
Ik ben ook redelijk eerlijk geweest volgens mij  ::jaja::

En go ahead was een gift voor HIDM maar aangezien dit wss al van te voren bedacht was, valt er niks aan te doen, behalve goahead wegstemmen

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #27 Gepost op: 6-07-2013, 13:48:00 »
En daarom wilde ik Go_ahead er ook sowieso inhouden tot de ronde voor de halve finale. :)

En ik had zelf ook niet verwacht dat ik de test zou winnen hoor Niek ;)
Ik dacht zelfs zeker te weten dat Next zou winnen. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #28 Gepost op: 6-07-2013, 13:57:10 »
En daarom wilde ik Go_ahead er ook sowieso inhouden tot de ronde voor de halve finale. :)

En ik had zelf ook niet verwacht dat ik de test zou winnen hoor Niek ;)
Ik dacht zelfs zeker te weten dat Next zou winnen. :P

Daar hoopte ik ook op, want Next en ik hadden een final 2 deal.... En dan hoopte ik jou stenen te krijgen en dan had ik er iig een hoop en dan had Moliere altijd nog kunnen kijken wat hij deed zegmaar

Maar nu verdien je de overwinning gewoon :)
You'll never walk alone

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #29 Gepost op: 6-07-2013, 13:59:39 »
Daar hoopte ik ook op, want Next en ik hadden een final 2 deal.... En dan hoopte ik jou stenen te krijgen en dan had ik er iig een hoop en dan had Moliere altijd nog kunnen kijken wat hij deed zegmaar

Maar nu verdien je de overwinning gewoon :)
Haha nu toch wel? ;)

Nee maar dankje, jij hebt het ook goed gespeeld en verdient het ook. Ik heb al wel iets ingeleverd, maar het loopt niet helemaal dus ik vraag me af of het goed is. En ik heb ook nog eens heel veel tijdstraf, dus het kan nog wel spannend worden. :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #30 Gepost op: 6-07-2013, 14:00:30 »
En go ahead was een gift voor HIDM maar aangezien dit wss al van te voren bedacht was, valt er niks aan te doen, behalve goahead wegstemmen
Mwah, we hadden HIDM ook in de eerste ronde kunnen verrassen omdat hij zijn Gouden Staf waarschijnlijk toch nog even zou bewaren. Maar andere spelers waren op dat moment iets gevaarlijker. Swifty wegens tactiek en haar staf, die ze vermoedelijk ongunstig zou inzetten voor mij, en LdHmolletje had inmiddels bijna meer dolken dan autofolders.

En Go ahead eerder wegstemmen was geen optie omdat er dan te veel gevaarlijke spelers zouden overblijven. Zeker voor mij, aangezien ik echt een flutstaf had voor het hiernamaals. Bovendien werkte ik vanaf het begin met Go ahead samen, dus het was sowieso niet slim voor mij om hem direct weg te stemmen. Dan zouden anderen mij ook minder of niet meer vertrouwen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #31 Gepost op: 6-07-2013, 14:02:12 »
Jij en go ahead
 ::oink::

Maar HIDM zijn staf gold voor alle kwartfinalerondes  ;)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #32 Gepost op: 6-07-2013, 14:02:43 »
Ik hoefde mijn Gouden Staf niet specifiek in te zetten hè? Die was gewoon voor de hele Kwartfinale ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #33 Gepost op: 6-07-2013, 14:05:03 »
Jij en go ahead
 ::oink::

Maar HIDM zijn staf gold voor alle kwartfinalerondes  ;)


ja, jann had de teamindeling perfect gemaakt. Ik zat bij mijn maatje Next, en toen wilden we een teamcomplot met Jann,Go ahead en Moliere... En 4 van ons hebben het ook ver geschopt :)
You'll never walk alone

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #34 Gepost op: 6-07-2013, 14:07:54 »
Ik heb geleerd van Zap, en nu meerdere complotten met o.a. HIDM, de andere namen hoor je later wel.  ;)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #35 Gepost op: 6-07-2013, 14:12:11 »
Jij en go ahead
 ::oink::
Ja, omdat waarschijnlijk niemand dat zou verwachten. ;D

Ik hoefde mijn Gouden Staf niet specifiek in te zetten hè? Die was gewoon voor de hele Kwartfinale ;)
Oh, dat had ik dan verkeerd begrepen. :-\\ Dan zat je helemaal in een zetel tot de halve finale. ;D
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #36 Gepost op: 6-07-2013, 14:13:31 »
Haha, soms heb ik het best benauwd gehad hoor. ;)
Ik dacht dat iedereen me eruit wilde hebben vanwege die staf, en toen die koffers kwamen dacht ik dat ik er diezelfde week nog uit zou liggen. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #37 Gepost op: 6-07-2013, 14:16:50 »
Ik vind wel dat HIDM het verdient, begonnen in de onderwereld en nu finale :) (à la Ycaris)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #38 Gepost op: 6-07-2013, 14:28:56 »
Swifty wegens tactiek en haar staf, die ze vermoedelijk ongunstig zou inzetten voor mij
dat zag je verkeerd, spijtig genoeg :(

Ik vermoedde zeer sterk dat jij en go_ahead samenwerkte, juist vanwege jullie act in de zapjury. En ik dacht dat go_ahead op mijn hand was en me eerlijk en tijdig zou vertellen hoeveel dolken er ingezet werden op mij. Zo shit dat iedereen laat inzette en D*N toen niet tijdig online was om het aan go_ahead door te geven :( ik zag ons wel met z'n vieren, dus incl HIDM, samenwerken tegen de andere drie...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #39 Gepost op: 6-07-2013, 14:47:24 »
Haha, soms heb ik het best benauwd gehad hoor. ;)
Ik dacht dat iedereen me eruit wilde hebben vanwege die staf, en toen die koffers kwamen dacht ik dat ik er diezelfde week nog uit zou liggen. :P
Ja, dat was ook ergens een plan met die koffers. Maar toen we die met z'n vijven aan het verdelen waren, lag LdHmolletje dwars door voor koffer 1 te gaan en vervolgens de staf van Next weg te spelen.

dat zag je verkeerd, spijtig genoeg :(

Ik vermoedde zeer sterk dat jij en go_ahead samenwerkte, juist vanwege jullie act in de zapjury. En ik dacht dat go_ahead op mijn hand was en me eerlijk en tijdig zou vertellen hoeveel dolken er ingezet werden op mij. Zo shit dat iedereen laat inzette en D*N toen niet tijdig online was om het aan go_ahead door te geven :( ik zag ons wel met z'n vieren, dus incl HIDM, samenwerken tegen de andere drie...
Oh, maar waarom zei je daar toen niks over tegen mij? Zou trouwens ook erg lastig worden, aangezien ik al met Nieky en Next samenwerkte.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."