Auteur Topic: Finale: De geheimzinnige stenen  (gelezen 13690 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #40 Gepost op: 6-07-2013, 14:50:26 »
Ik vermoedde zeer sterk dat jij en go_ahead samenwerkte, juist vanwege jullie act in de zapjury. En ik dacht dat go_ahead op mijn hand was en me eerlijk en tijdig zou vertellen hoeveel dolken er ingezet werden op mij. Zo shit dat iedereen laat inzette en D*N toen niet tijdig online was om het aan go_ahead door te geven :( ik zag ons wel met z'n vieren, dus incl HIDM, samenwerken tegen de andere drie...
Ja, het leek wel of iedereen expres met het stemmen een ycarisje deed, alle stemmen kwamen in het laatste uur binnen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #41 Gepost op: 6-07-2013, 14:55:36 »
Ja, het leek wel of iedereen expres met het stemmen een ycarisje deed, alle stemmen kwamen in het laatste uur binnen.
Ja, we zaten te wachten tot jij online kwam, D*N. ::rofl:: Go ahead zou ons immers doorgeven hoeveel dolken iedereen inzette.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #42 Gepost op: 6-07-2013, 14:59:51 »
Whahaha dit is toch eigenlijk allemaal voor na het spel :P?!

Maar goed ik ga maandag op reis, dus misschien kan ik dan niks meer uit de doeken doen.. gelukkig weet Moliere alles van mij en heb ik daardoor het spel verloren :-X  ::) :P ;)

Een korte samenvatting dan toch nog even:
Ik begon met een samenwerkingsverband met lucy, maar dat werd helaas nooit echt productief door het niet bij elkaar in een team zitten en onregelmatig contact.
Vervolgens benaderde Moliere mij om een sneaky pact te sluiten en daar ben ik vol in meegegaan.
En daarna heb ik zelf Swifty gevraagd, omdat ik spel tactisch gezien in haar een goede bondgenoot verwachtte te hebben en ik had ook het idee dat ze mij als 1 opperbondgenoot zag, net als de andere 2.. waar ik zelf die met Moliere het grappigst vond en tot nummer 1 had gebombardeerd.

Vervolgens kreeg hij als enige dus ook alles te horen.. ook wat Swifty en Lucy speltechnischerwijs zeiden  :-[

Dat was voor mij dan ook het ideale kwartet, maar na de eerste ronde met het herenteam prefereerde Moliere dat team, omdat hij hen betrouwbaarder achtte en toen we dan ook met bijna alle heren in de halve finale stonden, wilde hij het het liefst via die weg naar onze hand zetten, terwijl ik daar wel mijn twijfels bij had, omdat in de halve finale wij door mijn tactiek van de 2 duo's (Next-Nieky vs Mol-GAG) het minste dolken hadden!
Ik heb toen voorgesteld om juist Swifty in het spel te houden, zodat zij ons team kon doorbreken, waarbij ik alleen geen garanties kon geven dat Moliere vrijgepleit zou worden, omdat we dat geheim wilde houden. Vervolgens vertelde ik hem ook dat Swifty Next zijn staf wilde kwijtspelen en nja de enige staf die kwijt gespeeld mocht worden om het befaamde herenteam in de halve finale te krijgen was de gouden staf, omdat ik geen dolken had en wilde. Dus ging helaas voor mij Swifty er uit!

Toen echter bleek dat LdHmolletje voor dezelfde staf ging als Swifty was er een groot probleem en moest ik een dolk bemachtigen om niet het target van mijn eigen team te worden.
Omdat ik het graag bij 1 dolk wilde houden, ging ik alleen voor 1 dolk + immuniteit van de laatste 20 plaatjes (de andere 180 had ik ondertussen ook al gevonden), maar helaas waren Next en Moliere me te snel af.. en hebben zij daarmee dus eigenlijk alsnog ons teamplan gedwarsboomd..

Vervolgens was ik het makkelijkste doelwit uit ons team voor het aanbreken van de halve finale en werd ik zo dus leuk bedankt voor de moeite  :o
Het meest ironische daaraan is dat door mijn moeite in eerdere rondes en informatie in latere rondes onze strategie en dus het intact blijven van ons team werd bepaald door Moliere  :P; helaas was hij niet zo meester tacticus als ik dacht en hijzelf trachtte te zijn  ::tandpastasmiley::
en gaat uiteindelijk de enige tegenstander van het alnilhanteam in de halve finale er met een finaleplaats en misschien zelfs met de overwinning aan de haal  ::rofl::

@Swifty: Ik was wel blij dat je me niet gevraagd heb naar vermoedens of informatie en alleen naar de dolken die ingezet waren, waardoor ik niet tegen je heb hoeven liegen  :-X
Verder stond ik ook niet achter het plan, maar zonder dolken had ik te weinig invloed op het stemproces, maar vooral op het tactiekproces en nja daar had Moliere misschien mij als tacticus meer moeten vertrouwen dan zichzelf  ::)
Ananas

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #43 Gepost op: 6-07-2013, 15:01:45 »
Oh, maar waarom zei je daar toen niks over tegen mij? Zou trouwens ook erg lastig worden, aangezien ik al met Nieky en Next samenwerkte.
omdat ik je voorzichtig moest brengen dat dat blok van hun uit elkaar gespeeld moest worden, juist omdat je waarschijnlijk contact had met hen, en ik dacht daar nog een ronde voor te hebben :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale: De geheimzinnige stenen
« Reactie #44 Gepost op: 6-07-2013, 17:51:57 »
Mijn post hierboven past beter in een ander topic  ::)
Ananas