Poll

Wie overleeft de explosie in Berlijn niet?

Hadewychisdemol
MollenvangR-Art
D*N
Molière
Miek1999
Loezel
KD.
Maikemeisje
Moni
Lukie4
Mollenmania
Duncton
Swifty
Gupp
PutyourHANSup!
Kaaasje
Iemand anders nl....

Auteur Topic: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0  (gelezen 384881 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2480 Gepost op: 22-07-2018, 13:07:02 »
* Wat heeft Starlight allemaal aan Hulpdakdekker verteld?
Op dit moment nog heel weinig, aangezien ze nog niet al haar troefen op tafel wil leggen. Voor wat hoort wat, niet waar?

* En kunnen ze Kaaasje vinden?
Uiteindelijk zal het wel lukken (het is tenslotte een soap), maar het gaat nog wel heel wat voeten in de aarde hebben. En er zullen meerdere nieuwe slachtoffers gaan vallen voor het zover is.

* Bij wie stapt MollenvangR-Art in de auto?
Bij Aapje? Of toch Elise?

* Waar komen Molcrazy en AaPje16 ineens vandaan?
Molcrazy? Geen idee, maar Aapje voelde zich niet veilig en heeft een hele tijd verscholen gezeten op een plek die alleen bij haar en haar vader bekend was/is.

* R.I.P. Juul1x. Hoe is ze aan haar einde gekomen?
Ik zie een paar mogelijkheden. Ten eerste Kaaasje die haar gevonden heeft en wraak heeft genomen voor iets in het verleden. Een andere mogelijkheid is natuurlijk haar broer Lukie... Of zou iemand een huurmoordenaar hebben ingehuurd. Maar wie zou dat dan zijn? Molcrazy die voor een ander vergrijp is opgepakt? Of een compleet nieuw personage?

* Wie zitten er allemaal in Berlijn?
Lukie natuurlijk, en het zou me niks verbazen als Kaaasje er zit. En wie weet staat er nog iemand op uit de dood, die daar ook blijkt ondergedoken te zitten. Berlijn is immers een fantastische stad...

* En wie gaan er allemaal naartoe?
Uiteindelijk zullen alle belangrijke personages er wel op een of andere manier verzeild raken, aangezien daar perfect is voor de cliffhanger van dit siezoen (of het einde van deze reeks)


Maar de vraag van vandaag is .... wat doet Loezel nu?
Ik ga voor A! Ik ben wel benieuwd naar de directe reactie van KD...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2481 Gepost op: 22-07-2018, 15:54:57 »
En kunnen ze Kaaasje vinden?
Ja, natuurlijk. Ik denk echter wel dat Kaaasje nog voor veel ophef, chaos en bloed zal gaan zorgen..

Bij wie stapt MollenvangR-Art in de auto?
Geen idee, dit kan iedereen zijn..

R.I.P. Juul1x. Hoe is ze aan haar einde gekomen?
Ik denk en hoop Lukie. Zou een grote twist zijn.

En wie gaan er allemaal naartoe?
B&W, Silvermaiden, Bodejos(?) en ik? Daarnaast ook HIDM & D*N, MV, Loezel & KD, Vieffan & Lan, Swifty, HDD & Starlight? Tristan, Mollenmania.. en natuurlijk nog anderen waarvan we op dit moment niet veel info hebben.. ik denk dat uiteindelijk echt bijna iedereen naar Berlijn gaat. Maar sowieso iedereen die nu in het café is.

Maar de vraag van vandaag is .... wat doet Loezel nu?
Ik ga ook voor A!


Frankje Lapi

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2482 Gepost op: 22-07-2018, 16:50:35 »
Arme Swifty  ::hug:: Ze wordt door alles en iedereen in de steek gelaten. #teamSwifty

* Wat heeft Starlight allemaal aan Hulpdakdekker verteld?
De volledige waarheid, want ze valt als een blok voor hem. Misschien vertelt ze wel meer dan haar lief is...

* En kunnen ze Kaaasje vinden?
Kaaasje zal ondertussen in Berlijn zitten, en meer connecties hebben dan we nu weten. Ze zal niet makkelijk te pakken zijn.

* Bij wie stapt MollenvangR-Art in de auto?
Bij Nieky en TimvDons. De uitbraak van Bakkertje is mislukt en nu hebben ze MV nodig om zijn moeder te laten ontsnappen. MV weet immers alle ins en outs van de gevangenis.

* Waar komen Molcrazy en AaPje16 ineens vandaan?
Molcrazy is gesnapt door Tim en Nieky, toen Molcrazy hen bespioneerde. Zij hebben hem aan de politie overgeleverd. (Oh nee want ze worden zelf gezocht door de pliesie, uhh dan heeft Jos hem gesnapt toen hij post bezorgde, ofzo :P)
AaPje16 wist te ontkomen aan de_witte door zich los te snijden en gaat helpen hem op te sporen.

* R.I.P. Juul1x. Hoe is ze aan haar einde gekomen?
Ze leeft nog maar heeft haar dood in scene gezet om de aandacht op Berlijn te focussen. Ze is iets op het spoor en wil media aandacht :P

* Wie zitten er allemaal in Berlijn?
Lukie4, het kaaasmeisje, Mollenmania en Juul1x.

* En wie gaan er allemaal naartoe?
Duncton want die zal mij op de een of andere manier wel vinden. Starlight en hdd willen er ook heen maar op het moment van vertrek wordt hdd geraakt door een handlanger van Kaaasje. Lan misschien?

Maar de vraag van vandaag is .... wat doet Loezel nu?

A!

Ik denk trouwens dat Tristan niet lang meer onopvallend blijft. Duncton zal hem herkennen en schreeuwen Tristan! Net op het moment dat Tristan D*N wil ontvoeren. Betrapt! Lama wordt boos omdat Tristan niet in zn missie slaagt en onderneemt actie tegen Tristan.
« Laatst bewerkt op: 22-07-2018, 16:58:18 door Mollenmania »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2483 Gepost op: 22-07-2018, 18:30:50 »
A ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2484 Gepost op: 22-07-2018, 18:45:37 »
B ::jaja::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2485 Gepost op: 22-07-2018, 20:13:24 »
B
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2486 Gepost op: 22-07-2018, 21:00:35 »
En de keuze is gevallen op optie ...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Zo meteen aflevering 10 .... we zijn op de helft. En dat betekent weer een lekker lange aflevering. Hij is zelfs iets langer geworden dan eigenlijk de bedoeling was, maar ik had veel te vertellen. :)

Aflevering 11 volgt woensdag, we lopen redelijk op schema dus ik geef mezelf een extra dag.  Overigens, aflevering 11 wordt een aflevering zonder cliffhanger. In aflevering 11 gaan we namelijk even terug in de tijd, om wat mysteries op te helderen. De afloop van aflevering 10 zal dus verder gaan in aflevering 12. ::jaja::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2487 Gepost op: 22-07-2018, 21:34:57 »
Leuk weer!

D. HIDM smeekt Aapje om samen de_witte te zoeken om van hem geld te stelen en daarmee MV te “redden”.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2488 Gepost op: 22-07-2018, 21:39:58 »
Die hacker..... komt er weer een nieuw personage in het verhaal  ::jaja::

(is het trouwens mogelijk om de linkjes niet naar de eerste pagina van dit topic te doen maar naar de actuele pagina?)
Wit is ook een kleur!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2489 Gepost op: 22-07-2018, 21:52:10 »
Niet A. Laat Lama1997 nog maar ev3n in de schaduw zijn werk doen, kan nog spannend worden.

Niet c. Daar gaat Elise nooit mee akkoord, bovendien is er helemaal geen geld, de bakkerij heeft zoveel verlies geleden

Niet D. HIDM gaat niet zo maar zonder plan op stap. En AaPje zal ook niet zo maar gaan rondwandelen in het dorp

Ik stem dus op C. Ik ben benieuwd wie die hacker is, en of deze ook nog andere banden heeft met mensen uit het verhaal.


(En ik ga naar Berlijn ::bravo:: Pas maar op Lukie!)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2490 Gepost op: 22-07-2018, 22:11:13 »
B, want anders is het sneu voor Elise, anders wordt Lama hier ook al bij betrokken, en anders is het te toevallig. Daarnaast is een nieuw personage wel weer leuk!

Oh en ik ben blij dat we het allemaal overleefd hebben in het café...
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2491 Gepost op: 22-07-2018, 22:13:39 »
Die hacker..... komt er weer een nieuw personage in het verhaal  ::jaja::

(is het trouwens mogelijk om de linkjes niet naar de eerste pagina van dit topic te doen maar naar de actuele pagina?)

Zal ik proberen aan te denken bij aflevering 11 ::ok::

Ik neem aan dat Maike B bedoelt ;D

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2492 Gepost op: 22-07-2018, 22:36:13 »
 ::schaam:: Ja natuurlijk B  ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2493 Gepost op: 22-07-2018, 22:58:04 »
Zo meteen aflevering 10 .... we zijn op de helft. En dat betekent weer een lekker lange aflevering. Hij is zelfs iets langer geworden dan eigenlijk de bedoeling was, maar ik had veel te vertellen. :)

Dat is absoluut geen probleem Daisy! ::tandpastasmiley::

Ik kies A!
2024: wie is de Mol?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2494 Gepost op: 22-07-2018, 23:49:33 »
Ik stem ook voor hacker B!

(Frank en ik zijn er wel altijd bij als er iets heftigs gebeurd :P de schietpartij in het park en het einde van vorig seizoen en nu ook weer. ;) )

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2495 Gepost op: 22-07-2018, 23:57:57 »
Ik ga ook mee met B!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2496 Gepost op: 23-07-2018, 00:57:32 »
Yay fijne aflevering weer! ::bravo:: Ik moet ook nog op aflevering 9 reageren dus whooop

-> Yay Aapje leeft! Haar verhaal is wel een beetje ongeloofwaardig, daarnaast blijft ze een best slimme crimineel dus ze zal vast een soort deal gemaakt hebben met De Witte.

-> Molcrazy :o, wat heb je nou gedaan. Mijn gok op deze verhaallijn is dat uiteraard Nieky en Timvdons hem hebben laten oppakken door de politie zodat ze zelf konden wegkomen. Hoewel de afwezigheid van beide wel raar blijft ook gezien ze in het heden ook niet worden genoemd. Als er iets groots was gebeurt en ze nu gezocht worden dan zou dit toch benoemd worden door enkele personages (Hdd, Swifty). KD en Loezel zijn wel op zoek dus misschien is er niets publieks gebeurt en is het achter gesloten deuren gehouden.

-> Rip Juul :(. Een opgezet plan waarbij ze haar dood faked zoals Mollenmania zegt zou ik ook niet uitsluiten gezien ze toch een sleutelpersoon leek te zijn in het verhaal. Wat er is gebeurt hebben we niet genoeg informatie over, er zitten vast nog een aantal personages daar die we nog niet eens kennen.

-> Heeey KD en Loezel zijn mogelijk wel gewoon good guys ;D. Das fijn! Maar foei Robbie voor zijn plan.

-> Sommige delen zie je dat je elkaar ondertussen al langer kent. Dat ik super langzaam eet en Hidm daar dan een opmerking is like weer helemaal accurate ::rofl::.

-> De café scene ::bravo:: Love it!

-> Duncton is een goeie man ::jaja::, z'n intenties zijn helemaal nog niet zo slecht als alles wat ie vertelt waar is.

-> Maikemeisje en Moni, oh wat een duo.... welke twee huismoeder bedenken het nou om een speurtocht te beginnen naar de persoon die hun zoons per ongeluk heeft vergiftigd, wat eigenlijk bedoelt was voor een geliqideerde (ex)-crimineel. What could go wrong? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::



Doe voor de cliffhanger maar B ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2497 Gepost op: 23-07-2018, 08:07:40 »
Ik stem ook voor hacker B!

(Frank en ik zijn er wel altijd bij als er iets heftigs gebeurd :P de schietpartij in het park en het einde van vorig seizoen en nu ook weer. ;) )

Ja, en we overleven het altijd  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2498 Gepost op: 23-07-2018, 12:09:02 »
Wait what, ik had een soort van gemist dat HDD en Elise een relatie hadden ::rofl:: Ja, dan gaat die romance tussen ons al mis voordat HDD wordt neergeschoten, toch een beetje jammer dit :\'( Misschien moet m'n personage dan maar een soort badass crazy cat lady worden? 8)

Verder ga ik ook voor B ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2499 Gepost op: 24-07-2018, 11:10:25 »
Ik ga ook voor B!
Ich bin ein Bärliner!