Poll

Wie overleeft de explosie in Berlijn niet?

Hadewychisdemol
MollenvangR-Art
D*N
Molière
Miek1999
Loezel
KD.
Maikemeisje
Moni
Lukie4
Mollenmania
Duncton
Swifty
Gupp
PutyourHANSup!
Kaaasje
Iemand anders nl....

Auteur Topic: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0  (gelezen 384707 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2400 Gepost op: 12-07-2018, 11:18:44 »
Ik ga voor A, maar ze zijn allemaal erg leuk!
Frankje Lapi

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2401 Gepost op: 12-07-2018, 11:27:11 »
ik ga voor C.
klaar voor de strijd

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2402 Gepost op: 12-07-2018, 13:05:54 »
Haha, alle opties al gekozen :D
2024: wie is de Mol?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2403 Gepost op: 12-07-2018, 20:48:53 »
Yay er ligt iets in n m’n huis :D
Een hoop stof ;D en iets dat stof doet opwaaien ;)

Toen ik het las, dacht ik gelijk dat er twee doosjes zijn omgewisseld. Ik kies dan ook voor optie D.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2404 Gepost op: 13-07-2018, 12:45:09 »
C

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2405 Gepost op: 13-07-2018, 14:19:44 »
D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2406 Gepost op: 13-07-2018, 18:55:49 »
Ik stem B! Dat zal D*N meer op weg helpen wellicht in waar TimvDons uithangt of waar hij mee bezig is, en het geeft MaikeMeisje meer inzicht in de overval op haar winkel.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2407 Gepost op: 13-07-2018, 21:01:09 »
De tijd is weer om, de keuze is gevallen op.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Over ongeveer een half uurtje aflevering 4. Stemmen bij de nieuwe cliffhanger kan t/m zondagavond 21.00 uur.

Ow en ik ben wel geïnteresseerd of er al mensen ideeën hebben waar bepaalde verhaallijnen heengaan?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2408 Gepost op: 13-07-2018, 22:08:14 »
Ik krijg wel het idee dat Nieky en ik nog een jaar door mogen graven naar de gevangenis van Vught. In dit tempo komen we ergens in Azië uit ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2409 Gepost op: 14-07-2018, 00:12:56 »
De vorige heb ik niet gestemd omdat ik niet kon kiezen ;D. De volgende cliffhanger is een hele interessante though. Aapje en de witte lijken me geen logische opties en kunnen op een leukere manier ontdekt worden. Dan is het Kaaasje (de conflict optie) of Hans (meer random maar wel interessant)...Doe maar B. Kaaasje zou zich denk ik niet verstoppen in het witte huis omdat ze weet dat de mensen die er origineel wonen haar wat aan zouden doen.


Qua verhaallijnen pfoe, het kan nog alle kanten opgaan :o

-> Nieky en Tim gaan Bakkertje uitbreken. Ze mogen dan wel de slechterikken zijn maar let's be honest, we willen sowieso dat het ze lukt om Bakkertje uit te breken. Om Bakkertje geloofwaardig weer in het verhaal te krijgen zal ze wel daarna gelijk naar het buitenland moeten vluchten. Wellicht de kant op waar enkele anderen zich ook bevinden (Lukie, Juul etc.).
-> Andere grote afwezige is Molcrazy, maar die zal wel aan die verhaallijn vast zitten nu ^.
-> Wouterv en Specht zullen elkaar vinden maar ook niet heel veel tijd samen hebben wanneer het bewijsstuk omhoog komt, Maikemeisje en Moni zullen die wel snel afgeven bij de politie.
-> Over die twee gesproken, de spacecake onthulling kunnen ze verder niet zoveel mee. Lukie zit in het buitenland en het lijkt me niet geloofwaardig dat ze voor wraak helemaal hem gaan achtervolgen. Misschien dat ze in een verre toekomst het Lukie betaald zetten mocht ie weer terug in het land zijn.
-> Mollenvanger z'n verhaallijn lijkt hier een beetje dood te lopen. Maar dat zal snel veranderen mocht Bakkertje uitbreken.
-> Er zal vast iemand ondertussen bezig zijn met de drugshandel, want die is een beetje verloren gegaan in het verhaal van wraakacties en vermiste personen ::rofl::. Gewoon iemand waarvan we het niet verwachten.
-> Hmmm een ontvoering van mij....het ding is, ik denk niet dat er ook maar iemand is die mij zou komen redden ::rofl::. Lucy is dood, Aapje is ontvoerd, Tim heeft me verlaten om met Nieky tunnels te graven, LdHmolletje is dood en Hidm zit in een rolstoel en heeft een hekel aan mij gekregen. Maikemeisje en Moni waren aardig tegen me maar I'm not sure dat die relaties zo sterk zijn dat ze me zouden komen redden. Wel interessant dat ie me wil ontvoeren ook, want geld vragen heeft dus geen zin...en ombrengen kan ie ook gelijk doen ipv ontvoeren dus wat de hell wil hij? Martelen voor fun?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2410 Gepost op: 14-07-2018, 00:23:53 »
hmmmm.

Met een hele hoop geld zou ik vast wel zo slim zijn om af te reizen naar een of ander bounty-eiland waar nooit iemand me gaat vinden (waarschijnlijk iets met een prachtig wit strand ::jaja::).
Grote kans dat ik dan eerst Aapje in het witte huis heb gedumpt (ik heb immers de sleutel en wist al een tijdje niet wat ik met haar aanmoest)

wat me wel een beetje stoort is dat Starlight het alarm moest uitzetten.... kennelijk werkt dat alleen op de benedenverdieping.
Als ik er zelf zou zijn zou het alarm wel uitstaan, dus dat lijkt me geen optie.

Aapje kan ik op de bovenverdieping hebben opgesloten om vervolgens het alarm weer aan te zetten en het huis te verlaten.
Hans of Kaasje kunnen wellicht weten van het alarm en via het dak hebben geprobeerd binnen te komen.

Ik kies dus voor C!
« Laatst bewerkt op: 14-07-2018, 00:27:41 door de_witte »
Wit is ook een kleur!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2411 Gepost op: 14-07-2018, 00:52:16 »
-> Andere grote afwezige is Molcrazy, maar die zal wel aan die verhaallijn vast zitten nu ^.

Ik ben benieuwd :o

Ik ga voor optie B!
2024: wie is de Mol?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2412 Gepost op: 14-07-2018, 10:13:18 »
Oh ja, Hans ging ook al weg. Ik zie een patroon. Heb ik soms ook geprobeerd om hem te versieren?

Ik ben ook benieuwd wat er met Kaaasje gebeurd is, maar ik ga voor B.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2413 Gepost op: 14-07-2018, 12:02:50 »
De witte in z'n eigen huis is niet zo verrassend en in een conflict met Kaaasje heb ik niet zoveel zin, dus dan blijven B en C over. Waarschijnlijk zou ik liever een vrouw tegenkomen nadat ik heb besloten dat alle jongens niet te vertrouwen zijn, maar ik ben toch stukken benieuwder wat Hans daar doet dus ik ga voor B.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2414 Gepost op: 14-07-2018, 15:07:59 »
Seizoen 1 heb ik niet gevolgd, maar gelukkig hebben we de samenvatting met alle personages uit het eerste seizoen.


Optie A - Kaaasje : Kan interessant zijn. Starlight en Kaaasje waren beste vriendinnen en Kaaasje is op de vlucht nadat ze Niuno heeft doodgeschoten. Ik denk als deze optie het uiteindelijk wordt dat Starlight vragen gaat stellen aan Kaaasje en dat Starlight dan of wordt geschoten of Kaaasje vergeeft.

Optie B - PutyourHANSup! : Ik denk dat het spannender wordt als hij niet wordt gevonden in het huis van de_witte vanwege de gebeurtenis tussen Gupp en Hulpdakdekker in aflevering 3 van het tweede seizoen waar Gupp zijn broer wilt zien, maar dat kan niet. Ik ben benieuwd hoe hulpdakdekker dit gaat oplossen.. Ook het mysterie over Gupp's tekening blijft sowieso geheim zo lang PutyourHANSup! er niet is, wat de spanning opbouwt.

Optie C - AaPje16 : Dit zou heel veel vragen opleveren denk ik.. Want ze werd aan het einde van het eerste seizoen ontvoerd door de_witte en als ze nu ineens in zijn huis is?!...  ::oink:: Dan moet iemand toen de_witte in de loods van LdHmolletje was haar uit de kofferbank hebben gehaald, maar hoe komt ze dan ineens in de_witte's huis en waarom zou ze daar nog heen willen nadat de_witte haar heeft ontvoerd?

Optie D - De_witte : Zoals hier al wordt genoemd, waarom zou Starlight reageren met "Jij hier?" als ze de_witte vind in zijn eigen huis?...

Ik stem voor Optie C - AaPje16
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2415 Gepost op: 14-07-2018, 16:20:47 »
Optie C - AaPje16 : Dit zou heel veel vragen opleveren denk ik.. Want ze werd aan het einde van het eerste seizoen ontvoerd door de_witte en als ze nu ineens in zijn huis is?!...  ::oink:: Dan moet iemand toen de_witte in de loods van LdHmolletje was haar uit de kofferbank hebben gehaald, maar hoe komt ze dan ineens in de_witte's huis en waarom zou ze daar nog heen willen nadat de_witte haar heeft ontvoerd?
Tussen het moment dat Aapje in de kofferbak ligt en het moment dat ik het huis van de witte in loop zitten 5 maanden, dus dat lijkt me ruim genoeg de tijd voor een verhaallijn waarin dat allemaal kan ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2416 Gepost op: 14-07-2018, 18:34:06 »
Tussen het moment dat Aapje in de kofferbak ligt en het moment dat ik het huis van de witte in loop zitten 5 maanden, dus dat lijkt me ruim genoeg de tijd voor een verhaallijn waarin dat allemaal kan ;)

Oh ja.. Maar mijn stem verandert niet :)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2417 Gepost op: 14-07-2018, 19:17:23 »
Ik vind mezelf de meest logische keuze, ik stem ook op B. ;)


Oh ja, Hans ging ook al weg. Ik zie een patroon. Heb ik soms ook geprobeerd om hem te versieren?
::rofl:: ::wenkbrauw::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2418 Gepost op: 14-07-2018, 20:24:02 »
Ik vind Hans ook logisch dus B
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 2.0
« Reactie #2419 Gepost op: 15-07-2018, 01:59:33 »
B
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.