Auteur Topic: De Buit  (gelezen 6928 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: De Buit
« Reactie #60 Gepost op: 14-02-2019, 09:52:02 »
Ik denk dat het zo wel geënsceneerd gaat worden, zodat er toch iemand wint. Blijft een reality programma natuurlijk.

Net zoals: geloven we dat de friettentuitbaatster een hele nacht in dat hokje gezeten heeft?  ???

Verder blijf ik het wel entertainend vinden.  ::jaja::

Wat ik had gehoord is dat ze je echt 24 uur mochten vasthouden, 12 en verlenging van 12 bij voldoende verdenking. Indien dan geen voorgeleiding dan kon je weer naar huis. Wel mochten de deelnemers om 23:00 naar huis om zich vervolgens weer in de ochtend te melden (dat gaat dan uiteraard niet van de tijd af)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Buit
« Reactie #61 Gepost op: 16-02-2019, 08:02:41 »
Net zoals: geloven we dat de friettentuitbaatster een hele nacht in dat hokje gezeten heeft?  ???
Dat lijkt mij ook in scene te zijn gezet: geen toilet, geen fatsoenlijk bed met beddengoed, dat lijkt mij in strijd met de rechten van de mens.

Waarschijnlijk net als bij Hunted: tussen 22.00 uur en 07.00 uur ligt het spel stil en slaapt iedereen gewoon in zijn/haar eigen bed ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Buit
« Reactie #62 Gepost op: 18-02-2019, 20:40:02 »
Kan die Sylvie niet gewoon zeggen dat ze dat biljet in het restaurant heeft ontvangen?
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #63 Gepost op: 18-02-2019, 20:40:39 »
Daar dacht ik ook al aan. ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Buit
« Reactie #64 Gepost op: 18-02-2019, 20:52:31 »
Iedereen gaat nat

You'll never walk alone

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #65 Gepost op: 21-02-2019, 20:05:28 »
Kan die Sylvie niet gewoon zeggen dat ze dat biljet in het restaurant heeft ontvangen?
Dat zat ik ook al te bedenken inderdaad.

Verder geef ik die zoon (Paul?) en Wendy nog wel een kleine kans. Maar ik denk dat ze allemaal gepakt gaan worden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: De Buit
« Reactie #66 Gepost op: 22-02-2019, 10:43:10 »
Kan die Sylvie niet gewoon zeggen dat ze dat biljet in het restaurant heeft ontvangen?

ze hebben voor 1000 euro gevonden, alleen maar 1 biljet ff snel doorgegeven. eentje via het restaurant kan nog wel, maar allemaal?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #67 Gepost op: 25-02-2019, 21:19:34 »
Toch nog 2 winnaars. Slimme truc van die vader. Ik vond het toneelspel van zoon een tikje overdreven maar de recherche vond het geloofwaardig genoeg blijkbaar. En Wendy is gewoon buiten beeld gebleven als verdachte, knap!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Buit
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2019, 21:21:22 »
Zoon had ook geen idee hoe snel hij weg moest daar bij dat bureau!

Vond dat best verdacht, maarja wij weten ook meer natuurlijk!

Wendy goed gedaan. Enige link die ze hadden was via Koen.

You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Buit
« Reactie #69 Gepost op: 25-02-2019, 21:24:25 »
Yup, nice job van beide ::ok::

Paul zal wel een tijdje de held van het dorp zijn, dat ze meermaals zeggen dat hij zo oprecht en eerlijk is ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #70 Gepost op: 25-02-2019, 21:46:17 »
Had toch niet verwacht dat ze het allebei zouden redden, maar knap gedaan van beide ::bravo::

Zat zelf ook te bedenken dat Paul het beste kon zeggen dat het geld van zijn vader was, maar misschien dacht hij dat z'n vader nog een kans maakte, of dacht hij er gewoon niet aan door de stress. Slim van de vader dat hij daar wel aan dacht ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"