Auteur Topic: Gouden Televizierring 2003!!!  (gelezen 20814 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #40 Gepost op: 17-09-2003, 16:44:33 »
ehhhh die site is op hol!
ik kan NU al stemmen voor tv man van het jaar.........en ook nog een keer op tv vrouw........en ze vinken niet uit, dus ik kan door blijven stemmen
(inmiddels al een keer of 5 op angela natuurlijk  8))
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #41 Gepost op: 17-09-2003, 18:36:19 »
weer fraude daarzo bij de televizierring?!?!
was al een keer eerder, toen een kandidaat zelf een bepaald aantal stembiljetten invulde om te winnen.

correct me if I'm wrong.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2003, 18:40:00 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #42 Gepost op: 17-09-2003, 19:51:14 »
alleen je laatste stem telt

en de stemperiodes van kinderprog / vrouw, van vrouw/man en van man/programma overlappen idd... niets op hol dus geloof ik hoor :)

ik heb inmiddels 25 adressen van familie en bekenden verzameld om mee te stemmen!

wat was ook alweer de sms-code en zo, kun je dat niet ook even in dit topic zetten, ats? :)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #43 Gepost op: 17-09-2003, 20:05:40 »
Hallo iedereen!

Op speciaal verzoek hier de gegevens om via telefoon en sms te stemmen:

Alle genomineerden hebben codenummers toegekend gekregen en in het geval van Angela Groothuizen is dat codenummer 09.

Via de telefoon: Kies en bel: 0909 - 0991 (EUR 0,40 per bericht)

of

SMS naar 4111 (EUR 0,40 per bericht)
Toets ring b en het codenummer (ring,spatie,b,spatie,codenummer - in het geval van Angela dus 09) in en sms naar 4111

Hopelijk zullen ook hier zoveel mogelijk stemmers gebruik van maken.
Ook hierbij geldt, verzamel & benut zoveel mogelijk opties om te stemmen en zet zoveel mogelijk mensen in! Alvast reuze bedankt!

Stem ze!

Vriendelijke groeten,
ats/Ingrid
La Groothuizen Fansite
W: www.lagroothuizen.nl :-*
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2003, 14:40:42 »
Ow popoi, lees ik dit net te laat. Maar ik heb wel uiteindelijk 29 keer op Angela gestemd :). Voor widm straks wordt het dan wel smsen ;).

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #45 Gepost op: 23-09-2003, 12:09:57 »
Je kunt nu stemmen voor wie is de mol!

go!go!go!
So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #46 Gepost op: 23-09-2003, 12:41:13 »
Ik heb uiteraard ook aan mijn morele verplichting voldaan, en al mijn virtuele mogelijkheden benut om Angela aan een stem extra te helpen. Ik vraag me echter opnieuw af of dit wel echt helpt: de bezoekers van DEZE site staan natuurlijk massaal achter Angela, en er zullen ook heel wat stemmen vanuit deze hoek in haar richting gaan.

Het zal bij andere programma's ook gebeuren dat er massaal op wordt gestemd door mensen die fans gaan ''mobiliseren''. Ik ben benieuwd of het helpt. Aan de bezoekers van deze site zal het dus niet liggen.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2003, 20:30:28 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #47 Gepost op: 23-09-2003, 14:47:32 »
Je kunt nu stemmen voor wie is de mol!

go!go!go!
waaah nu al, je hebt gelijk, owow dat gaat ff tijd kosten al mijn 29 stemmen... maar ja beter alvast gedaan hebben...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #48 Gepost op: 23-09-2003, 16:39:31 »
Hehe, met al je 29 stemmen ;D

Ik heb met mijn ene stem ook een duit in het zakje gedaan ;D

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #49 Gepost op: 23-09-2003, 22:34:51 »
Zo, even alledrie mijn e-mailadresssen ingezet, zal de rest van het gezin ook even mobiliseren. Wie is de mol is het allerbeste programma dus moet gewoon winnen! :D

Kzit ondertussen op 11 stemmen.  :D
« Laatst bewerkt op: 25-09-2003, 20:29:48 door ishtara »
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #50 Gepost op: 24-09-2003, 09:35:17 »
Goh, Ishtara, dit is echt het statement van het jaar! :D

Het vervelende is, dat je helemaal naar beneden moet scrollen om bij de afbeelding van Angela te komen, en dat je onderweg ernaartoe ook langs de afbeelding van Idols komt. Het is niet te hopen dat WIDM het daartegen moet afleggen.

Ik heb die moeite wel genomen, overigens (en mijn stem uitgebracht, uiteraard, of liever gezegd, alle stem-mogelijkheden benut die ik had).

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #51 Gepost op: 24-09-2003, 23:16:50 »
Hallo allemaal,

Natuurlijk hebben waarschijnlijk de meesten al via internet weer gestemd voor "Wie is de mol" via www.televizierring.nl.
Maar omdat er verleden keer ook vraag was naar hoe je via telefoon/SMS kunt stemmen, hierbij de gegevens die je nodig hebt:

Het codenummer dat je voor telefoon/SMS nodig hebt van "Wie is de mol?" is 146.

Stemmen via de telefoon: Kies en Bel; 0909 - 0993 (EUR 0,40 pm)

of

SMS naar 4111 (EUR 0,40 per bericht) Toets ring d en het codenummer.
Dus in het geval van "Wie is de mol?" toets je: ring, spatie, d, spatie, codenummer 146 en dan SMS-en naar 4111.

We hopen dat jullie hiermee uit de voeten kunnen.
We rekenen op jullie stemmen! Alvast bedankt!

La Groothuizen Fansite Team
www.lagroothuizen.nl :-*
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #52 Gepost op: 26-09-2003, 17:03:46 »
Kzit ondertussen op 11 stemmen.  :D
ik op 33, incl 2 smsjes!

edit: 36 emails en 6 smsjes!
« Laatst bewerkt op: 28-09-2003, 12:26:31 door Annemieke »

maapie

  • Gast
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #53 Gepost op: 28-09-2003, 20:14:08 »
kan je gewoon onbeperkt stemmen?

(in dat geval offer ik er mijn avondje wel voor op om wie is de mol te nomineren  ;D)

en kan je nog steeds niet met een hotmail adres aanmelden? want dan zou angela er weer 2 stemmen bij hebben..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #54 Gepost op: 28-09-2003, 20:28:27 »
Ik heb ook meerdere keren gestemd, alleen vraag ik mij af: houdt die stemcomputer echt alles bij? Je zou toch verwachten dat je een melding krijgt, zoiets als: met deze code is al een geldige stem uitgebracht, je kunt maar 1 stem uitbrengen?

In feite schiet je er niets mee op: je kunt dan tig stemmen uitbrengen op Wie Is De Mol, maar dat geldt toch ook voor de andere programma's in de lijst? Neemt niet weg dat ik mijn twee email-adressen heb ingezet voor evenzoveel stemmen op Angela ::)Ja, ik weet het, dat had ik al geschreven, hierboven.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #55 Gepost op: 29-09-2003, 08:43:28 »
kan je gewoon onbeperkt stemmen?

(in dat geval offer ik er mijn avondje wel voor op om wie is de mol te nomineren  ;D)

en kan je nog steeds niet met een hotmail adres aanmelden? want dan zou angela er weer 2 stemmen bij hebben..

misschien kun je inderdaad wel onbeperkt stemmen via internet, omdat je ook kunt sms-sen. Ik weet niet of ze voor sms stemmen een filter in kunnen bouwen op mensen die al gestemd hebben, maar als dat niet zo is, dan is het natuurlijk eerlijker om via het internet ook onbeperkt te kunnen stemmen.
 ???
we're back :(

maapie

  • Gast
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #56 Gepost op: 29-09-2003, 19:03:27 »
mijn broer heeft ook al op widm gestemd :) weer een stem erbij  8)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #57 Gepost op: 2-10-2003, 09:48:49 »
Bij je stemmen met je emailadres(sen) telt alleen je laatste stem; je kunt dus niet 'onbeperkt' stemmen met 1 adres.

Bij sms'en kun je maximaal 3 keer stemmen. Je krijgt dan telkens een sms'je terug met 'bedankt voor uw stem'. Bij de 4e keer krijg je een sms'je dat de laatste stem helaas niet geregistreerd is omdat je maar 3 keer mag stemmen.
Per telefoon kun je ook maximaal 3 keer stemmen.

Maar goed, nu is het afgelopen en kunnen we alleen nog maar afwachten... Ik heb uiteindelijk in totaal 50 keer weten te stemmen (waarvan 6 smsjes en 3 telefoontjes), en verder nog wat mensjes opgetrommeld hetzelfde te doen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: GEEN Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #58 Gepost op: 6-10-2003, 20:43:04 »
Strijd Televizierring tussen Idols & Hart in Aktie

Life & Cooking (Endemol), Idols (HMH) en Hart in Aktie (Endemol) zijn de genomineerden voor de Gouden Televizierring 2003. Dat is vanavond in RTL Boulevard bekendgemaakt.

Met ruim vijf miljoen kijkers tijdens de finale in april dit jaar, maakt Idols de meeste kans, hoewel Hart in Aktie momenteel op televisie is. Medianieuws Weblog vermoedt desalniettemin dat de felbegeerde tv-prijs dit jaar naar Idols (Holland Media House) gaat. De uitreiking is op vrijdag 24 oktober op Net 2.

Geplaatst door TvS, mediajournalist :: 18:43 :
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
« Laatst bewerkt op: 6-10-2003, 20:48:27 door bodejosm43 »

maapie

  • Gast
Re:GEEN Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #59 Gepost op: 6-10-2003, 20:59:49 »
neeee dat mag niet  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


DAT KAN NIET!!!!!!! BOEHOEEEEEEEEEEEE :'( :'( :'( :'( :'(