Poll

Wie wint de 4e forumquiz?

Bakkertje
0 (0%)
Cynneke
0 (0%)
Fabiann
2 (11.8%)
Grasisgroen
0 (0%)
Hulpdakdekker
0 (0%)
Jann
1 (5.9%)
LdHmolletje
0 (0%)
Loezel
1 (5.9%)
Lucy-3a
0 (0%)
Lukie4
1 (5.9%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molbelg
0 (0%)
Molcrazy
0 (0%)
Molière
5 (29.4%)
Mollenvanger-MV
1 (5.9%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
3 (17.6%)
Niuno
1 (5.9%)
Starlight
0 (0%)
Stormpie
0 (0%)
Swifty
2 (11.8%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4  (gelezen 132723 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #860 Gepost op: 25-01-2014, 12:42:22 »
Heel veel mensen koppelden iets gerelateerd aan presenteren aan mij. Klopt ook, want ik sta niet graag in de spotlights, vind presenteren niet leuk maar ik vond dat klimmen net iets enger omdat er iets met het touw niet helemaal lekker ging (en gelukkig was ik nog niet super hoog :P) En ik en mountainbiken? Skilift? Ik kan dat allemaal niet  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #861 Gepost op: 25-01-2014, 12:48:36 »
Ik ga niet met Kinga Ban in bed liggen hoor.  :o

Wel grappig,ik zou van een leerkracht toch verwachten dat die het niet zo erg vindt om in het openbaar te spreken,ook niet als dat een andere doelgroep of meer mensen betreft.
geef mij 200 kinderen no problemo.
maar een groep volwassenen vond ik altijd veel enger.
inmiddels gaat me dat redelijk af.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #862 Gepost op: 25-01-2014, 14:09:39 »
Ok, ik heb ook even geplust en gemind. Eerst mijn antwoorden.

1. Veel mensen koppelden de voorkomen burn-out aan mij, best heel logisch, dank Bakkertje voor deze instinker en fijn dat jij ook niet zover bent gegaan ::hug:: Niemand had daardoor goed dat ik weer aan het opkrabbelen ben.
2. Vaak is gezegd 'einde van de liefde' maar dat was eigenlijk al voor 2013 zover voor mij, ik heb alleen pas in 2013 een knoop doorgehakt. Een aantal hadden toch wel goed 'dat ik nog niet alleen woon', en ik heb nog wel zo zorgvuldig proberen te vermijden iets te zeggen over mijn ex die nog hier woont (nog 1 weekje!)
3. Veel mensen dachten dat mijn forumhoogtepunt het jureren was, maar nee. Niemand had goed dat ik weer actief ben geworden, als zijnde me inzetten als actief lid dus, was ook wel beetje gemeen van mij dat ik niet letterlijk 'actief lid' had gezegd.
4. Veel mensen hadden het juist, MR-Brain en ik kenden elkaar persoonlijk, en ik mis hem.
6. Alleen LdH begrijpt dat ik het fijn vind om meer met andere mensen te delen blijkbaar. Ik snap wel dat veel mensen 'Dat ongeacht hoe uitzichtloos de situatie ook lijkt je altijd goed terechtkomt door krachten binnen en buiten jezelf' aan mij koppelden, maar nee, deze diepe uitspraak deed ik niet.
7. Dat I Will Survive en Supergirl vaak aan mij gekoppeld werden vind ik heel lief van jullie, maar nee, ik ben maar een eenvoudige boerenlul en daar schaam ik mij niet voor. Rond mijn 18e-20e ben ik een paar keer met mijn vriendengroep naar Normaal geweest, en in die tijd heb ik geleerd trots te zijn op mijn boerenafkomst.
10. Niemand had blijkbaar gedacht dat ik alweer verliefd ben, en graag met diegene een beschuitje eet. Het ligt ook wel erg ingewikkeld moet ik zeggen, misschien moet ik het beschuitje met diegene ook maar gewoon uit mijn hoofd zetten.
11. De Manghenpas was makkelijk aan mij te koppelen als je de zoekfunctie op deze site gebruikt, vaak goed ingevuld dus.
12. Heel logisch dat veel mensen dachten dat ik voor 2014 vooral hoop de boel eindelijk weer op de rit te krijgen, maar ik heb het al een beetje op de rit geloof ik, ik wil vooral minder gedoe.

Fabiann blijkt mij het beste te kennen ::bravo:: (4x goed)
GrasIsGroen, Nieky, Loezel en Molière hadden 3x mijn antwoord goed
Lukie4, MaikeMeisje, Bakkertje, Starlight, Mollenvanger, Lucy, Ycaris en LdHmolletje 2x
NextGP, Molcrazy, Hulpdakdekker, Jann en Stormpie 1x
en Cynneke en Niuno hadden niets van mij goed geraden.

Ik ken zelf Dolfie en Stormpie het beste, 5 goeie antwoorden.
Ook Fabian, Loezel, Molière (vorig jaar nog 0x goed) en timvandons ken ik aardig goed, 4x goed geantwoord.
Bij D*N, MaikeMeisje, NextGP, trialk en Ycaris had ik 3 goeie antwoorden.
Bakkertje, Cynneke, Go_ahead, HIDM, LdHmolletje, Lucy, Lukie, Molbelg, Nieky en Pjotr steeds 2x goed.
Bij Aapje, Daisy, GrasIsGroen, Jann, Molcrazy, Mollenvanger en Starlight heb ik maar 1x goed gegokt.

En Hulpdakdekker, jou ken ik gewoon het slechts van iedereen, 0 goeie antwoorden!



De verrassing van deze quiz was voor mij de liefde tussen GrasIsGroen en Trialk, wat ik ineens uit de antwoorden kon halen, wat ontzettend leuk!  ::bravo::

HDD, ik heb het met jou nog gehad over mijn theorie over stelletjes die ik in de forumquiz had gevonden, moest je niet enorm lachen dat jij wel wist van GiG en Trialk en ik niet?  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #863 Gepost op: 25-01-2014, 14:30:45 »
bijna zoveel gelachen dat het compenseerde voor dat je mij zo slecht kende :( ;)

Maargoed, bleek jou dus ook praktisch niet te kennen ::)



Vond het vooral wel opvallend, dacht dat vrijwel iedereen wel doorhad dat er wat groeide.
Maarja, zoiets is makkelijk te merken als je het toch al weet :P
Overwoog nog even om zoiets te hinten toen we het er over hadden, maarja, moet ook weet niet te veel helpen ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #864 Gepost op: 25-01-2014, 14:35:17 »
Nou als ik een ontdekking van het jaar in mag vullen is het de liefde tussen Gig en Trialk. Ik wist dat Gig verliefd was en had daarom de liefde, die eigenlijk vorig jaar al begon ingevuld, maar dit wist ik echt niet  ::ohno:: Ik dacht het typisch trialk om in te vullen dat ie zelf wet hoe die slaapt :P

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #865 Gepost op: 25-01-2014, 14:37:36 »
Haha ik had die bijna bij GIG ingevuld en toen dacht ik ineens, nee, dat zal toch wel niet, het zal wel Trialk zelf zijn die dat heeft ingevuld. Stom :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #866 Gepost op: 25-01-2014, 14:45:55 »
bijna zoveel gelachen dat het compenseerde voor dat je mij zo slecht kende :(
aaah ::hug::

Citaat
Maargoed, bleek jou dus ook praktisch niet te kennen ::)
oooh!



Citaat
Vond het vooral wel opvallend, dacht dat vrijwel iedereen wel doorhad dat er wat groeide.
Maarja, zoiets is makkelijk te merken als je het toch al weet :P
Overwoog nog even om zoiets te hinten toen we het er over hadden, maarja, moet ook weet niet te veel helpen ::rofl::
heel goed! en ik had t dus wel door maar wou t jou niet vragen :P

Had wel ook MV de liefde gegund, maar helaas, had beter nog meer op GiG kunnen invullen dus ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #867 Gepost op: 25-01-2014, 14:48:02 »
Had wel ook MV de liefde gegund, maar helaas, had beter nog meer op GiG kunnen invullen dus ;D
Aww lief :)  ::hug::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #868 Gepost op: 25-01-2014, 15:39:33 »
Ik heb nog geen zin om nuttige dingen te gaan doen (misschien had ik voor 2014 voor meer nut moeten wensen? ;D) dus hier ook nog even een reactie op mijn antwoorden en wie ik als beste ken (wie mij als beste kent had ik al gedaan):

1. Heel veel mensen wisten blijkbaar dat ik dit jaar een nieuwe vriendschap heb gesloten, maar heel veel mensen hadden MV's antwoord bij mij neergezet. Daarnaast dachten er meerdere mensen dat ik naar Italië of Malta was geweest :P
2. Er dachten blijkbaar heel veel mensen dat ik een ramp ben in leren autorijden... gezien mijn leeftijd zou het niet vreemd zijn als ik rijlessen zou volgen, maar ik zou echt geen ramp zijn hoor ::) :P
3. Dat veel mensen dachten dat dat mijn score in het songfestival was is logisch, maar waarom de forumuitjes? Ik ben bij geen enkel forumuitje geweest :P Maar ik ben hier vorig jaar wel echt actief geworden (voornamelijk in de relaxhoek) wat wel mijn hoogtepunt was, dus ik dacht dat die wel vaker aan mij gekoppeld zou worden.
4. Ik zou eigenlijk op al die vragen niet reageren, dus iedereen had het wel goed ;D
5. Dit was mijn grote weggever, dacht ik. Natuurlijk kent Mollenvanger mij als beste :) De meesten hadden dat ook wel goed, maar blijkbaar dachten sommige mensen dat ik Nieky meer vertel dan mijn moeder :P
6. Het enige wat me verbaasden waren de mensen die Wie is de Mol hadden ingevuld, of de ontdekking van Realitynet. Ik heb me hier in 2012 aangemeld en WIDM kijk ik al sinds 2005...
7. Niemand had mijn liedje goed geraden... ik heb het blijkbaar zo vaak over Owl City en Imagine Dragons dat niemand weet dat ik ook Coldplay-fan ben ;D Waarom het liedje One Drop van Plumb zo vaak bij mij gekozen werd is me echt een raadsel ???
8. Het enige wat ik bij deze vraag niet snap is dat bijna niemand gitaar bij mij had terwijl dat het enige instrument is wat ik ooit heb genoemd op dit forum. Had verwacht dat de "nazoekers" die allemaal zouden invullen.
9. Niemand had deze goed gegokt bij mij. Wel veel mensen die denken dat ik geen pannenkoeken lust...
10. Die leek me duidelijk naar aanleiding van mijn reactie in dit topic op die vraag, hoewel veel mensen daardoor dachten dat ik geen beschuit lust.
11. Deze hadden veel mensen wel goed, maar de eindpresentatie van m'n studie heb ik nog niet gehad hoor :P
12. Deze vraag had niemand goed, maar dit was natuurlijk ook een onmogelijke vraag.

Wie ik het beste ken is, natuurlijk, Mollenvanger met 11 antwoorden goed.
Daarna Aapje met 7 goed en HIDM met 6 goed.
5 goed had ik er bij D*N, Fabiann, lucy-3a, MaikeMeisje, Loezel, Nieky en Stormpie.
Dan komen Daisy, Dolfie, go_ahead, Molbelg, Molière, timvdons, trialk en Ycaris waarbij ik er 4 goed had.
3 goed had ik er bij Bakkertje, Jann, LdHmolletje, Molcrazy, NextGP en Niuno.
2 goed bij Cynneke, hulpdakdekker, Lukie4 en Swifty.
En grasisgroen en Pjotr ken ik het slechtst met slechts 1 vraag goed.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #869 Gepost op: 25-01-2014, 15:50:32 »
Gefeliciteerd Moliére!

En Daisy, bedankt voor weer een toporganisatie!

Ik zal maandag eens kijken of ik in de bieb de bestanden kan openen. Dan volgt vast meer...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #870 Gepost op: 25-01-2014, 15:55:38 »
LdH ik heb 1 vraagje

Wat was jou geslaagde tegencomplot ?
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #871 Gepost op: 25-01-2014, 15:58:08 »
Auw
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #872 Gepost op: 25-01-2014, 15:59:34 »
Dat zei ik ook al ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #873 Gepost op: 25-01-2014, 16:18:20 »
Gefeliciteerd Molière! En Daisy, bedankt!  ::cheerleader::

En wat leuk dat we nog een koppeltje hebben op RN  :D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #874 Gepost op: 25-01-2014, 16:51:52 »
Wat was jou geslaagde tegencomplot ?
Het tegencomplot bij Zap. Okay, we wonnen niet, maar dankzij ons wonnen ook bepaalde personen niet. En dat noem ik dus zeer geslaagd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #875 Gepost op: 25-01-2014, 16:59:29 »
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #876 Gepost op: 25-01-2014, 17:35:38 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #877 Gepost op: 25-01-2014, 17:39:32 »
Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Ik zal hier ook nog even een en ander toelichten bij mijn antwoorden.
1. Niet echt iets eigenlijk. Nou ja, de vele kaartavondjes dan maar
Ik heb niet echt een hoogtepunt gehad vorig jaar, maar de kaartavondjes zijn altijd geweldig. Heb hier volgens mij al eens vermeld dat ik regelmatig aan het fantastische kaartspel rikken doe, dus het verbaast me eigenlijk dat helemaal niemand dit goed heeft.


2. Dat houd ik liever privé
Ik kwak bepaalde zaken liever niet hier op het forum, dus vandaar dit antwoord. Had je wellicht kunnen afleiden uit een antwoord van mij in D*N's talkshow. Een aantal mensen hebben dit zowaar goed.


3. Alle forumspellen, pools e.d.
Vond dit eigenlijk een lastige vraag om te beantwoorden. Ik kon echt niet kiezen tussen deelname aan Geheim van Gizeh, jurylid bij Zap!, het winnen van de forumquiz, het songfestival, de Fantasy Tennis Tour, de verschillende wielerpools. Misschien had ik de Arcade-spelletjes er ook nog aan toe moeten voegen. Alleen Swifty had dit goed. ::bravo:: Heel veel hadden Jureren bij Zap! aan mij gelinkt, wat natuurlijk ook wel klopt.


4. Wat is jouw dieptepunt van 2013?
Zie vraag 2. Je had dus eerst vraag 2 goed moeten hebben om deze ook te kunnen linken. Alleen Starlight en lucy hadden die combinatie gevonden. ::bravo::


5. Jann! Die begrijpt mij het beste, heb ik de indruk
Lukie zei het gisteren al: Jann en ik hebben inderdaad hetzelfde gevoel voor humor. Vandaar dat ik het gevoel heb dat hij mij het best begrijpt. Wederom alleen Swifty had dit goed. ::bravo::


6. Het pianoconcert van Elijah Bossenbroek. Zoveel inspiratie!
Dit was een makkie natuurlijk. Heb dat hier meerdere malen gepost. Echt schitterende muziek, waarmee ik weer nieuwe inspiratie heb gevonden om zelf muziek te schrijven, want ik was daar een beetje mee vastgelopen.


7. Ozzy Osbourne - Dreamer
Niet echt één van mijn favoriete nummers, maar ik ben een dromer van de buitencategorie. Knap dat sommigen dat aan mij hebben gelinkt. Of was dat puur gokwerk?


8. Piano en daarna orgel
Ik wilde vroeger inderdaad al piano spelen en speel dit ook al van jongs af aan. Daarna wilde ik ook orgel leren, maar dat vond ik toch iets te eng want dan moest ik ook alleen in een kerk gaan spelen. Heb hier ooit gepost dat ik nog weleens bij mijn oom in de leer wil gaan om ook orgel te leren spelen, dus dit had je kunnen weten. Alleen LdHmolletje en lucy hadden dit goed. ::bravo::


9. Pannenkoek met appel, kaneel en rozijnen
Tja, dit was gewoon gokwerk. Niemand had dit goed.


10. Silvermaiden
Ehm ja, wat zal ik hier eens op zeggen? Nou ja, Silvermaiden is gewoon heel lief. ::jaja:: En met bekende mensen hoef ik geen beschuitje te eten. Het verbaast me eigenlijk dat vrij weinig mensen dit antwoord aan mij hebben gelinkt, want wij waren toch een duo in Gizeh.


11. Canopy Tour boven Tikal
Op enorme hoogte via een kabel van de ene boomtop naar de andere boomtop. En dan stond je daar met z'n allen op een gammel plankje. Pfff, nooit meer. :o Dit was trouwens ook een weggevertje. Als je even opzoekt waar Tikal ligt, kom je in Guatemala uit en ik heb hier al eens gepost dat ik daar een aantal jaren geleden ben geweest. Nog best veel mensen hadden dit goed. Oh, en Next, Starlight en Stormpie: ik ben geen watje! >:( Vraag maar aan Ycaris hoe eng Canopying is.


12. Dat ik de boel eindelijk weer op de rit heb. En het beste voor iedereen hier natuurlijk!
Dit was een lastige, want ik heb hier nooit iets over gepost. Had er misschien nog financieel gezien bij moeten zetten, want het gaat me op dat gebied nou niet echt voor de wind. Wederom alleen Swifty had dit goed. ::bravo::


In de categorie opmerkelijke antwoorden:
- Bakkertje koppelt bij vraag 1 "Na hard werk uiteindelijk toch naar het examenjaar en voor het eerst een echte baan." aan mij en bij vraag 2 "Het mysterieuze zwarte gat na je studie." Ik weet niet hoe Bakkertje haar school is doorgekomen, maar dit lijkt me een soort van onmogelijk. ;D
- Sommigen hadden "Swifty, omdat ze vorig jaar de meeste vragen over mij goed had." bij mij ingevuld, maar ze had er vorig jaar maar liefst 0 goed. ;D
« Laatst bewerkt op: 25-01-2014, 17:47:15 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #878 Gepost op: 25-01-2014, 17:42:20 »

Ik ken zelf Dolfie en Stormpie het beste, 5 goeie antwoorden.



De verrassing van deze quiz was voor mij de liefde tussen GrasIsGroen en Trialk, wat ik ineens uit de antwoorden kon halen, wat ontzettend leuk!  ::bravo::

HDD, ik heb het met jou nog gehad over mijn theorie over stelletjes die ik in de forumquiz had gevonden, moest je niet enorm lachen dat jij wel wist van GiG en Trialk en ik niet?  :P

leuk dat je zoveel over me wist Swifty.. Zelf vond ik het invullen heel erg moeilijk, er zijn veel nieuwe gezichten bij gekomen en er is best wel veel gebeurd in de jaren dat ik weg was.
Grappig vind ik dan weer wel dat ik eigenlijk al die tijd wist dat Trialk en Gig een stel waren terwijl dat voor een hoop anderen nieuws was. Gewoon door hoe ze op elkaar reageerden. (ik dacht ook dat ze al heel lang een stel waren..)

Ik heb het idee dat juist door de forumquiz ik anderen iets beter ben leren kennen.. en dat vind ik leuk!!!


hieruit kan iedereen opmaken dat ik heeeeel veeeeeel heb gegokt.. Fouten moet je ook echt NIET persoonlijk opvatten  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 25-01-2014, 17:45:50 door Stormpie »
er was eens......

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #879 Gepost op: 25-01-2014, 17:45:03 »
Trialk en Gig een stel waren



Wat leuk :D
You'll never walk alone