Poll

Wie wint de 4e forumquiz?

Bakkertje
0 (0%)
Cynneke
0 (0%)
Fabiann
2 (11.8%)
Grasisgroen
0 (0%)
Hulpdakdekker
0 (0%)
Jann
1 (5.9%)
LdHmolletje
0 (0%)
Loezel
1 (5.9%)
Lucy-3a
0 (0%)
Lukie4
1 (5.9%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molbelg
0 (0%)
Molcrazy
0 (0%)
Molière
5 (29.4%)
Mollenvanger-MV
1 (5.9%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
3 (17.6%)
Niuno
1 (5.9%)
Starlight
0 (0%)
Stormpie
0 (0%)
Swifty
2 (11.8%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4  (gelezen 132720 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #880 Gepost op: 25-01-2014, 17:46:13 »
toch?? of zeg ik nu iets heel stoms??
er was eens......

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #881 Gepost op: 25-01-2014, 17:50:07 »
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was tussen grasisgroen en trialk, maar ik wist het niet zeker.

Dan nog
Degenen die mij het beste kenden waren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En vervolgens komen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Degene die ik blijkbaar het beste ken is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En vervolgens komen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #882 Gepost op: 25-01-2014, 17:52:12 »
Het verbaasde mij juist dat weinig mensen het wisten, hoewel het nooit officieel op het forum gestaan heeft, kon je het in hun berichten toch duidelijk tussen de regels doorlezen in mijn optiek.  ::jaja::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #883 Gepost op: 25-01-2014, 17:54:16 »
Mensen hebben best veel goed over mij zie ik :o
Ik zal ook nog ff een keer antwoorden toelichten enz, nu niet zo veel tijd voor.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #884 Gepost op: 25-01-2014, 17:54:48 »
Het verbaasde mij juist dat weinig mensen het wisten, hoewel het nooit officieel op het forum gestaan heeft, kon je het in hun berichten toch duidelijk tussen de regels doorlezen in mijn optiek.  ::jaja::

Ja inderdaad - zoals ik gister al op de chat zei, volgens mij heeft giggeke zelfs een keer (wellicht in het spellenforum) op de naam van trialk gepost.

Wat doorgaans toch een aanwijzing is. ;)

--

edit: dit dus:




Hier gig  ::joehoe::  Ik was even aan het eilandhoppen en kwam trialk tegen  ::oink:: is gezellig hier  ;D


Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #885 Gepost op: 25-01-2014, 18:46:48 »
 ::jaja:: Ik had het door ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #886 Gepost op: 25-01-2014, 18:47:04 »
Citaat
In de categorie opmerkelijke antwoorden:
- Bakkertje koppelt bij vraag 1 "Na hard werk uiteindelijk toch naar het examenjaar en voor het eerst een echte baan." aan mij en bij vraag 2 "Het mysterieuze zwarte gat na je studie." Ik weet niet hoe Bakkertje haar school is doorgekomen, maar dit lijkt me een soort van onmogelijk. ;D

Dit is heel simpel te verklaren....ik heb de meeste quizvragen beantwoord op mijn werk...jaja tijdens mijn lunchpauze of een interessante ::pinokkio:: vergadering....maar ik kwam er vlak voor de deadline achter dat ik de quiz niet naar mijn privé mail had gemaild en thuis alleen een half ingevuld exemplaar op de computer had staan. Ik heb dus in een paar minuten tijd her en der ontbrekende antwoorden ingevuld waardoor er vreemde combinaties in mijn quiz zaten.

Achteraf had ik hem gewoon later moeten inleveren maar ik wist dat ik een week voor de boeg had waarin ik weinig vrije tijd zou hebben en veel voor de klas zou staan...je ziet ik zit nog steeds op school ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #887 Gepost op: 25-01-2014, 19:01:05 »
 ::rofl::  we doen stof opwaaien  ::rofl::

Weten jullie m'n halve taartje nog? voor een half jaar   ::love::
...maar soms even niet :)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #888 Gepost op: 25-01-2014, 19:10:23 »
Dit is heel simpel te verklaren....ik heb de meeste quizvragen beantwoord op mijn werk...jaja tijdens mijn lunchpauze of een interessante ::pinokkio:: vergadering....maar ik kwam er vlak voor de deadline achter dat ik de quiz niet naar mijn privé mail had gemaild en thuis alleen een half ingevuld exemplaar op de computer had staan. Ik heb dus in een paar minuten tijd her en der ontbrekende antwoorden ingevuld waardoor er vreemde combinaties in mijn quiz zaten.

Achteraf had ik hem gewoon later moeten inleveren maar ik wist dat ik een week voor de boeg had waarin ik weinig vrije tijd zou hebben en veel voor de klas zou staan...je ziet ik zit nog steeds op school ;D
Dacht al zoiets ja. Maar vond het zo'n mooie combinatie van antwoorden. ;)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #889 Gepost op: 25-01-2014, 21:20:42 »
Dieptepunt van 2014: een overwinning van Moliere bij de opening van het nieuwe forumjaar  :-X :P ::) ...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Alvorens ik ga uitzoeken hoe jullie bij mij gescoord hebben, wil ik jullie wel even laten weten wat mijn gedachtegang was achter de verschillende antwoorden:

1. Hoogtepunt: Logeren bij wildvreemde in Malmo <--- was 1 van de vele hoogtepunten van mijn vakantie: tijdens een sololiftvakantie door Scandinavie (waar ik al wel tijdens de talkshow met D*N over aan het nadenken was) ben ik daar in mijn ogen vanuit het niets opeens uitgenodigd om in iets appartement te slapen, terwijl ze zelf niet thuis sliep, maar bij haar vriend waar we op dat moment waren.

2. Dieptepunt: Zwarte gat na mijn studie (pabo) <-- Ik had al een klein dipje tijdens het wachten op mijn verdediging en later diploma.. gelukkig kon ik als invalkracht in het basisonderwijs al snel aan de slag.. dat er na de zomervakantie nog een keihard tweede zwarte gat kwam gaf de doorslag voor deze keuze.

3. Hoogtepunt realitynet: Jureren met Zap! Ondanks hoogte en dieptepunten <-- het verliezen met spelletjes van Moliere was niet grappig
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
maar van al het andere heb ik met volle teugen genoten! Nogmaals bedankt iedereen!  Zelfs goede sportpoolresultaten, deelname aan gizeh kunnen daar niet tegenop.. alleen contact met sommigen forummers kwam nog in de buurt  :P

4. Ongeoorloofde vraag: Ik verwacht niet dat jullie die kunnen bedenken!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

5. GiG, omdat ze goed kan luisteren ; normaal gesproken had ik KD. ingevuld, maar omdat dat te Obvious was, heb ik mede door het kijken naar de antwoorden op de vragen in deze quiz gekozen voor GiG.. zij is namelijk de enige die bezig is mijn hele scandinavie dagboek te lezen  ::tandpastasmiley:: ::hug::

6. Daar is de diepzinnige uitspraak: Ongeacht hoe erg het lijkt te zitten, komt alles goed... <-- n.a.v. liftvakantie door Scandinavie ben ik daarvan overtuigend geraakt.

7. Nummer: Bep- Where is the Love? <-- Vind ik een prachtig nummer en is iets wat ik mij regelmatig afvraag.. zelf zou ik wel de andere wang toekeren #ghandi

8. Instrument: Drumstel ... Toevallig dat ik het er laatst nog met vrienden over gehad, anders wisten alleen mijn ouders dat.

9. Pannenkoek met nutella en banaan <-- met dank aan mijn broertje die een half jaar door Midden-Amerika heeft gereisd en dit is als lekkerste recept mee terugnam. Sindsdien zijn de 4/5 pannenkoeken met spek vervangen door de 4/5 met banaan :P!

10. Angelina Jolie <-- Je vindt haar prachtig of lelijk, maar mij heeft ze van begin af aan alleen maar kunnen bekoren.. en dat zij zo zorgzaam is voor zoveel kindertjes, vind ik alleen maar extra positief..

11. Paintballen, ondanks iets engers in vakantie
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
<-- Een solo LIFT vakantie door heel Scandinavie (Denemarken, Zweden, Noorwegen) zouden niet veel mensen mij nadoen.. paintballen daarentegen wel.

12. Wereldvrede, maar als dat niet mogelijk is ........ #ghandi2

Nu uitzoeken of GiG het meeste goed had bij mij  ::) :P ::hug::
« Laatst bewerkt op: 25-01-2014, 21:55:20 door Go_ahead »
Ananas

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #890 Gepost op: 25-01-2014, 21:23:35 »
Nee dat zou ik je inderdaad niet nadoen.  ::ok::

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #891 Gepost op: 25-01-2014, 21:32:03 »
Gaaf Go_ahead, die vakantie!
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #892 Gepost op: 25-01-2014, 22:31:51 »
 ::tandpastasmiley::  Ja dat was zeker een aanrader :D!

En GiG weet inderdaad het meest  ::bravo:: ::hug::

Na even speuren door jullie antwoorden hebben enkelen van jullie mij ook flink verrast:

Cynneke
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

GiG
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

MaikeMeisje
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Stormpie en Ycaris
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Starlight
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hulpdakdekker
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mollenvanger
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jann en Lucy
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ananas

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #893 Gepost op: 25-01-2014, 22:49:06 »
Hulpdakdekker
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Oh, eenvoudig. Ik ben psycholoog.

Ohnee, dat heeft er niets mee te maken ;D Ik zou het niet weten - best guess: toeval ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #894 Gepost op: 25-01-2014, 23:20:26 »
Nou ik ben t lijstje afgegaan van wie er student zijn, ik wist van D*N's talkshow volgens mij nog dat jij studeerde en omdat anderen of nog bezig zijn met studie of al werken kwam ik uiteindelijk met dat antwoord bij jou uit. (werd ook aantal keer aan mij gekoppeld zag ik) en paintballen was een van de weinige antwoorden die ik tegenkwam:

Maar afgelopen jaar voor mijn 21e verjaardag mocht ik van mijn ouder 1 keer echt uitpakken en toen zijn we wezen paintballen... en dat is gaaffffffffffffffffff

 

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #895 Gepost op: 25-01-2014, 23:32:01 »
Ha, die had ik ook gevonden. ;D

Heeft er overigens nog iemand bij pannenkoekenbeleg in het Favorieten plus/min-topic gekeken? Ik had dat gedaan, maar dat heeft helaas weinig goede antwoorden opgeleverd. :(
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #896 Gepost op: 25-01-2014, 23:33:24 »
Vonden jullie mij eigenlijk makkelijk om te raden of niet?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #897 Gepost op: 25-01-2014, 23:49:09 »
1. Hoogtepunt: Hadden best veel mensen goed. Heb ik ook genoemd op het forum. Niks werkt zo goed tegen stress als een heerlijk potje tennis. Ook al verlies ik dan alles met dikke cijfers

2. Dieptepunt: Veel mensen koppelden financiële problemen aan mij. Klopt ook wel, want ik werk gewoon maar weinig uur. Maar voor twee collega's van mij heeft de crisis er nog dieper in gehakt en die moesten allebei weg

3. Hoogtepunt realitynet: Grappig dat een aantal mensen dit goed had, die niet bij het forumuitje was, waarbij we hadden afgesproken dat we het spel met de wereldbol allemaal als hoogtepunt zouden invullen ;)

4. Ongeoorloofde vraag: Ik had geen idee wat ik hier moest invullen, had ook niet goed gelezen dat het een forumvraag moest zijn, daarom gekozen voor clichevraag: kom je hier vaker?

5. LdHmolletje, omdat ie zoveel tijd hier doorbrengt. Maar dat viel nogal tegen :p

6. Netflix is geweldig.

7. Tja, gigantische faalangst, gekoppeld aan perfectionisme en onzekerheid. Ik moet toch af en toe even tegen mezelf zeggen: all this time you have had it in you, you just sometimes need a push" Maria Mena dus.

8. Instrument: Vroeger wilde ik altijd viool spelen, heb ik ook jaren gedaan, ook mee in een orkest gespeeld. Tot ik erachter kwam, dat ik viool eigenlijk best wel een lelijk instrument vind. Ik hou niet van dat hoge gepiep, dus toen ben ik klarinet gaan spelen.

9. De hartige pannekoek, op wintersport in Frankrijk, heerlijk.

10. Ja, deze was wel heel obvious.


 De meesten hadden hem goed. Had 'm nog wat moeilijke geprobeerd te maken door er geen naam bij te zetten. Tevergeefs ;)

11. Veel mensen koppelden de Sovjet Republiek aan mij. Ik kan me nog wel herinneren dat bij topografie in groep 8 tegen ons gezegd werd dat de Sovjet Unie weliswaar net uitelkaar was gevallen, maar dat we nog even niet alle nieuwe  republieken uit ons hoofd hoefden te leren... En we gingen eigenlijk altijd naar Frankrijk op vakantie. Dus een Sovjet Republiek bezoeken ben ik nooit aan toe gekomen. Voormalige Sovjet Republieken wel: Estland, Letland, Litouwen zijn heerlijke landen, Oekraïne was dat ook toen ik er was. Komende zomer wil ik naar Moldavië en hopelijk ook weer naar Oekraïne.. Maar het antwoord dat echt bij mij hoorde was de eindpresentatie in de theaterzaal. Maar nu ik het antwoord van Go Ahead lees, bedenk ik dat mijn solotripje (zonder liften, wel met openbaar vervoer) naar Roemenië ook best wel spannend was :)

12. Een baan waar ik wel rond van kan komen, hopelijk iets van administratief medewerker in juridische richting ofzo...

Wie kende mij het beste?

Dat was de terechte winnaar van het spel, Moliere, met maar liefst 7 goede antwoorden.
De nummer 2, was ook de nummer 2 bij mijn antwoorden: Starlight, 5 goede antwoorden
Fabiann, Next, Swifty, HDD, MV en Jann hadden er allemaal 4
Nieky, LdhMolletje, MM en Bakkertje 3
Lukie en Ycaris 2
Lucy, GIG, Molbelg en Molcrazy 1
Stormpie en Cynneke 0

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #898 Gepost op: 25-01-2014, 23:56:15 »

Jann en Lucy
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



 ::rofl:: goede vraag... die ongeoorloofde vraag vond ik wel bij je passen, weet niet waarom.. en Jolie heb ik gegokt
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #899 Gepost op: 26-01-2014, 00:32:49 »
Ha, die had ik ook gevonden. ;D

Heeft er overigens nog iemand bij pannenkoekenbeleg in het Favorieten plus/min-topic gekeken? Ik had dat gedaan, maar dat heeft helaas weinig goede antwoorden opgeleverd. :(
Had ik ook gedaan, heeft me inderdaad maar 2 of 3 goede pannenkoeken opgeleverd. Mensen hebben hier hele andere dingen ingevuld dan ze daar zeiden :(
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"