Poll

Welk tv-programma moet terug op de buis?

Fort Boyard
32 (35.2%)
Wedden dat?
5 (5.5%)
Medisch centrum west
2 (2.2%)
All Stars
8 (8.8%)
Vrienden voor het leven
2 (2.2%)
The A-Team
2 (2.2%)
The Dukes of Hazzard
0 (0%)
Happy Days
0 (0%)
Pippi Langkous
5 (5.5%)
de Fabeltjeskrant
1 (1.1%)
Beverly Hills 90210
0 (0%)
Now or Never
3 (3.3%)
Heartbreak High
3 (3.3%)
iets anders
28 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 87

Auteur Topic: Welk tv-programma moet terug op de buis?  (gelezen 57410 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Gepost op: 24-09-2003, 20:09:50 »
Welk tv-programma moet volgens jullie terug op de buis en dat bedoel ik niet van die duffe herhalingen of wat dan ook, maar gloednieuwe afleveringen. Oh, ja 1 woord is hier verboden in dit topic, het woord: 'Mol'  ;) (de programma's in de poll is maar een brede selectie)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2003, 20:13:23 »
Ben voor All Stars gegaan. Maar dan moeten wel alle echte acteurs terugkomen. Uit de eerste serie

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2003, 20:18:18 »
Hoewel Ford Boyard ook super was, heb ik op iets anders gestemd: "Duel over de Grens"  vond ik nl. ook een meesterlijk programma, dat van mij ook wel eens herhaald mag worden.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2003, 20:51:31 »
Heartbreak high moet terug!! >:(

Gaan ze het zomaar van de buis afgooien om zo'n stomm duitse serie (Tanja) op die tijd uit te gaan zenden.! >:( Waarom... ze gingen zomaar stoppen in de 1naarlaatste seriej oid.. belachelijk.!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #4 Gepost op: 24-09-2003, 20:54:45 »
Voor Miesh heb ik nieuws: HH komt terug in januari

Ook ik heb voor duel over de grens gekozen, jammer dat daar maar een paar afleveringen van zijn gemaakt.

Serie 1 was voor mij zelfs aanleiding om een reis naar Istanbul te ondernemen. Het zat zo ontzettend leuk in elkaar. Nu ik erop terug kijk, had het zelf een paar elementen van WIDM in zich.


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #5 Gepost op: 24-09-2003, 20:56:21 »
Ik heb voor Ford Boyard gestemd. Meesterlijk programma was dat. Die spanning die ik als kind zijnde altijd voelde als de tijd bijna op was en de tijgers bijna bij de kandidaten werden gelaten. En al die geweldig verzonnen spellen.  :D

Ik zou 't zo weer terug op de buis willen hebben en ik denk ook dat er nog steeds 'n breed publiek voor zal zijn. Ik heb 't trouwens nog wel 'ns gezien op 'n Franse zender, maar van dat gepraat begrijp ik alleen zo weinig van.  ;)

't computerspel van dit geweldige programma was trouwens ook erg leuk!  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #6 Gepost op: 24-09-2003, 21:04:23 »
Een toenmalige vriendin van mij heeft er toen aan meegedaan, er werden toen voor verschillende landen tegelijk opnames gemaakt, met verschillende teams, en voor de rest 1 technisch team, om de kosten te drukken. Het zat inderdaad erg leuk in elkaar. Je moest er wel een ijzeren conditie voor hebben, het was echt loodzwaar.

Mijn keuze is echter op iets anders (Duel....) gevallen, omdat ik weleens zou willen weten hoe het met die leuke presentatrice, Nicole Adriaens, die de eerste twee afleveringen won, is afgelopen. Maar het zou zo weer op televisie kunnen, het concept is helemaal niet verouderd.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2003, 22:03:09 »
Full House ;)

Nee, ik heb gestemd op Iets anders, namelijk...

ER! En dan niet Expeditie, maar Emergencie Room. Ik weet dattie nu herhaald wordt op Net5, maar als je al 10 jaar ofzo zonder reclame gewend bent, is dat GEEN welkome verandering. En natuurlijk moet de Fabeltjeskrant terug. En de Freggelgrot. En Barbapappa. En Telekids met de Mega Blubber Power Race. The A-team mag trouwens ook wel terug, I love it when a plan comes together ;D ;D . ;) (Tikkie ;D ).

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #8 Gepost op: 24-09-2003, 22:09:08 »
Van mij mogen er wel weer leuke afleveringen van Tom & Jerry gemaakt worden. :) Keek ik vroeger erg veel naar.  8)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #9 Gepost op: 24-09-2003, 22:12:13 »
ER! En dan niet Expeditie, maar Emergencie Room.
Ooh ER..! Das egt zo'n toffe seriej!! :)

Maar 't komt in december weer op ned 1 he.. eerst gaan ze de serie die ze dit jaar hebben uitgezonden (waarin Mark dood ging.. :( ) herhalen en aansluitend zenden ze de nieuwste serie uit.! :) Kijk dr al weer helemaal naar uit..!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #10 Gepost op: 24-09-2003, 22:33:40 »
Ooh ER..! Das egt zo'n toffe seriej!! :)

Maar 't komt in december weer op ned 1 he.. eerst gaan ze de serie die ze dit jaar hebben uitgezonden (waarin Mark dood ging.. :( ) herhalen en aansluitend zenden ze de nieuwste serie uit.! :) Kijk dr al weer helemaal naar uit..!

Owwww, dat was zooooo zielig! Ik heb echt zitten janken! Twee afleveringen, eerst met die brief en toen de aflevering erop weer. Ik ben blij dat ER weer komt.

Owja, wat terug op de buis moet... Wie is... de  :-X ? ;D

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #11 Gepost op: 24-09-2003, 22:48:59 »
pipo de clown
tita tovenaar
floris
top of flop
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2003, 12:00:01 »
Ben voor All Stars gegaan. Maar dan moeten wel alle echte acteurs terugkomen. Uit de eerste serie

Geweldige serie dat klopt, alleen vond ik Kees Boot stukken beter als Kees dan Daniel Bosjesman en ik vond Berry erbij ook wel grappig, ook lijkt het me een beetje vreemd als Willem (Acda) opeens weer zou gaan leven.

Voor Miesh heb ik nieuws: HH komt terug in januari

Ook ik heb voor duel over de grens gekozen, jammer dat daar maar een paar afleveringen van zijn gemaakt.


HH komt altijd trug, maar het zijn altijd herhalingen  :-\

Duel over de grens staat er niet eens bij  ::)



Ik heb zelf uiteraard op Fort Boyard gezien (kunnen sommige mensen Fouras eens in het echt zien  ;D ). Dat was echt geweldig. Als dat nu eens trug zou kunnen komen, zou ik het altijd kijken.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #13 Gepost op: 25-09-2003, 12:05:16 »
Koot & Bie

we're back :(

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #14 Gepost op: 25-09-2003, 12:51:34 »
Seinfeld, beste comedyserie ooit gemaakt!!!  :D

Verder mag er wat mij betreft ook wel weer eens een omroep zijn in Nederland die David Letterman gaat uitzenden, die is nu al heel wat jaartjes weg van de nederlandse tv.  :(

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2003, 12:53:22 »
alles hierboven en wanted! (die discussie hadden we hier al eens)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #16 Gepost op: 25-09-2003, 15:58:08 »
Ik heb gestemd op Fort Boyard maar heb lang getwijfeld of ik niet MCW zou nemen. Ik was namelijk helemaal weg van die serie. Net zoals van Spijkerhoek en Vrouwenvleugel. Vond ik ook allebei geweldig! Dus die mogen ook terug van mij!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #17 Gepost op: 25-09-2003, 20:21:39 »

Mijn keuze is echter op iets anders (Duel....) gevallen, omdat ik weleens zou willen weten hoe het met die leuke presentatrice, Nicole Adriaens, die de eerste twee afleveringen won, is afgelopen. Maar het zou zo weer op televisie kunnen, het concept is helemaal niet verouderd.


Heeft die 2x gewonnen. De eerste keer zeker, maar ik dacht dat ze maar 1x meedeed. Ik dacht dat het daarna Judith de Bruijn (van wie Nicole won) vs Bas Westerweel was. Ik vond die afleverin wel heel goed dat Bas Westerweel en 'god hoe heet die gast ook alweer' op een berg moesten eindigen dat ze bijn allebij tegelijk boven kwamen, beiden van een andere kant, was wel lachen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #18 Gepost op: 25-09-2003, 22:16:34 »
Tweede aflevering is gewonnen door Nicole Adriaens, inderdaad van Bas Westerweel. Ik kan me iets herinneren van een schip, en Indonesië. Van die eerste aflevering weet ik dat ze ergens een overnachting (uiteraard kosteloos) moesten zien te regelen, en dat ze toen met het hele team in een kleine ruimte hebben kunnen overnachten. Verder moesten ze een gedicht, een lofzang maken op de Turkse cultuur, hetgeen hier nu bij veel mensen heel vreemd over komt.

Van Indonesië weet ik me de riksha-opdracht nog te herinneren, ze moesten een uur of wat de taak overnemen van een riksha-bestuurder, en daarmee een klein beetje zakgeld verdienen.

De elementen uit Istanbul, het theehuis in de Grand Bazar en het Topkapi-paleis, ik liep er enkele weken naderhand zelf rond, en dat was een heel idiote gewaarwording. Om die reden weet ik dat dat moet zijn uitgezonden eind 1995, ik was er met carnaval 1996.

In het theehuis hadden ze nog foto's van de opnames daar. Vooral die blonde (winnares Nicole) konden ze zich nog goed herinneren. Ja, je raad het al, alleen vanweg haar blonde koppie. Eigenlijk dus belachelijk, maarja. De keer erna (ik meen dat er inderdaad ook een aflevering was tussen Judith en Bas) kan ik me niet zo voor de geest halen.

Nu ik dit aan het schrijven ben, ik meen me toch echt te kunnen herinneren dat het Nicole versus Bas was, in Indonesië, maar nu heb je me aan het twijfelen gebracht. Floortje zal het wellicht weten. AVRO-connecties doen soms wonderen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2003, 08:36:06 »
Volgens mij was het eerst Nicole tegen Judith, daarna Bas tegen Judith en daarna 2x Bas Westerweel tegen Roeland Kooijmans (op die naam kon ik gisteren niet komen). Daarna hebben ze geloof ik nog 2 series gemaakt met iig Ben vd Burg, maar die heb ik niet meer zo gevolgd.