Poll

Welk tv-programma moet terug op de buis?

Fort Boyard
32 (35.2%)
Wedden dat?
5 (5.5%)
Medisch centrum west
2 (2.2%)
All Stars
8 (8.8%)
Vrienden voor het leven
2 (2.2%)
The A-Team
2 (2.2%)
The Dukes of Hazzard
0 (0%)
Happy Days
0 (0%)
Pippi Langkous
5 (5.5%)
de Fabeltjeskrant
1 (1.1%)
Beverly Hills 90210
0 (0%)
Now or Never
3 (3.3%)
Heartbreak High
3 (3.3%)
iets anders
28 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 87

Auteur Topic: Welk tv-programma moet terug op de buis?  (gelezen 57419 keer)

maapie

  • Gast
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2003, 21:06:53 »
huh? ik ken ford boyard wel, maar dan in het frans. je verstaat er geen fluit van maar het is wel leuk  :D

Was het vroeger dan ook in het nederlands?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #41 Gepost op: 6-10-2003, 21:17:05 »
Ja, het begon in 1989, en werd in verschillende landen uitgezonden. Eerst was er een aantal series met 1 team, maar later namen twee teams het tegen elkaar op.

Ergens in dit topic staat dus een verwijzing naar het fort zelf.

Op de site van SBS6 staat het programma overigens ook bovenaan in een soortgelijke poll als deze, vlak boven sterrenslag.



« Laatst bewerkt op: 27-11-2003, 21:27:23 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2003, 13:07:21 »
Eej!! Dat is cool, onze actie komt dus over bij SBS 6!!  :)  :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #43 Gepost op: 8-10-2003, 14:23:43 »
Mork & Mindy, dus. Dat is bijna 20 jaar geleden. Robin Williams is nog steeds een grote naam in de televisie- en filmwereld. Van tegenspeelster Mindy (Pam Dawber) heb ik na die tijd maar zelden iets vernomen.

Ik herinner mij een aflevering, waarbij Mork uit verveling suikerklontjes aan het opstapelen was. Met 30 klontjes stond de toren nog steeds overeind. Mork had magische krachten, die zijn vertolker dus heel wat geld in het laadje heeft gebracht.

Mork calling Orson, Mork callin Orson, come in Orson.................
Nanu nanu

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #44 Gepost op: 11-10-2003, 22:51:58 »
Ik heb op anders gestemd, ik vind namelijk ook dat duel over de grens weer terug moet komen. Dat is en blijft echt een super goed programma. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het altijd zo spannend vond wie er als eerste op de eind bestemming aan zou komen. Verder kan ik me er niet zoveel meer van herinneren alleen dan dat Bas Westerweel meedeed en inderdaad ook Ben van de Burg.
Ze zouden van dit programma trouwens ook best nieuwe afleveringen kunnen maken en dan nog niet eens per se met bekende nederlanders het kan ook met de 'gewone burger'.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #45 Gepost op: 5-11-2003, 09:58:06 »
avro's weekendquiz, met die marmottenrace. kan iemand zich dat nog herinneren? als kind was dat geweldig...natuurlijk waren er toen nog maar twee netten.  :D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #46 Gepost op: 5-11-2003, 14:01:14 »
avro's weekendquiz, met die marmottenrace. kan iemand zich dat nog herinneren? als kind was dat geweldig...natuurlijk waren er toen nog maar twee netten.  :D

Jaaa weet ik ook nog, dat vond ik ook altijd zo leuk. En die namen van die marmotten  ;D

Bnn's Bart heeft er ooit een persiflage op gemaakt, daar gooide ze met marmotten (geen echte gelukkig)

Oja fort boyard gekozen.
En swiebertje mag van mij ook wel herhaald worden :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #47 Gepost op: 5-11-2003, 14:04:28 »
Jaaa weet ik ook nog, dat vond ik ook altijd zo leuk. En die namen van die marmotten  ;D

waren die niet vernoemd naar BN-ers? andre van duin enzo, toch?  ;D en oja corry van gorp (what happend to her by the way  ???)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #48 Gepost op: 5-11-2003, 14:07:50 »
Ja hahaha en Imca Marina en Sjaak Swart...
Corry van Gorp leeft nog, onlangs heeft Mariska van Frans Bauer nog een adoptor (ja zo zei ze het) geleend van Corry...Woont op Aruba geloof ik  8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #49 Gepost op: 5-11-2003, 20:12:06 »
Duel over de Grens... ben ik ook voor

anders De Zevensprong
Zo'n geweldige serie met Gr... Gr...
die wil ik gewoon nog een keertje helemaal opnemen...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #50 Gepost op: 6-11-2003, 13:49:47 »
Mork & Mindy, dus. Dat is bijna 20 jaar geleden. Robin Williams is nog steeds een grote naam in de televisie- en filmwereld. Van tegenspeelster Mindy (Pam Dawber) heb ik na die tijd maar zelden iets vernomen.

Ik herinner mij een aflevering, waarbij Mork uit verveling suikerklontjes aan het opstapelen was. Met 30 klontjes stond de toren nog steeds overeind. Mork had magische krachten, die zijn vertolker dus heel wat geld in het laadje heeft gebracht.

Mork calling Orson, Mork callin Orson, come in Orson.................
Nanu nanu

Is nog niet zo gek lang geleden herhaald.
Volgens mij ergens in de middag ofzo. Weet het niet precies meer, maar vond het ook leuk om te kijken ja.  :)
stap voor stap

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #51 Gepost op: 6-11-2003, 22:17:00 »


anders De Zevensprong
Zo'n geweldige serie met Gr... Gr...
die wil ik gewoon nog een keertje helemaal opnemen...

Citaat

de zevensprong wordt bijna elk jaar herhaald in de zomervakantie (bij zapp-achteruit), afgelopen jaar voor de 2e keer, vorig jaar ook al.
wellicht aankomende zomervakantie voor de 3e keer???
ik vind het ook een meesterlijke serie! en spannend, ook in de herhalingen.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #52 Gepost op: 6-11-2003, 22:19:39 »
wat ik zelf nog wel eens terug wil zien zijn de afleveringen van The Flying Doctors.
leuke serie om dagelijks om een uurtje of 5 uit te zenden.

na HH bijvoorbeeld, want dat is ook leuk.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #53 Gepost op: 7-11-2003, 14:37:42 »
Anders: Telekids, incluis Pittige Tijden etc. Life & cooking en Carlo & Irene show is toch net anders

Echt, de zaterdagochtenden zijn niet meer hetzelfde  :'(

Trouwens, deze series worden wel eens/vaak/zeer regelmatig herhaald hoor:

All Stars   
Vrienden voor het leven   
The A-Team 
The Dukes of Hazzard 
Happy Days   
Pippi Langkous   
de Fabeltjeskrant 
Beverly Hills 90210   
Heartbreak High 
No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #54 Gepost op: 7-11-2003, 18:49:04 »
Zoals ik al zei; het gaat dan niet om herhalingen, maar echt om nieuwe afleveringen.

Offline Sammie

  • Forumlid
  • Sammie is back
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #55 Gepost op: 8-11-2003, 12:52:53 »
Fort boyard! dat was echt leuk

en Wanted  ook. kan iemand mij vertellen waarom dat destijds van de buis is gegaan. Ik vond het écht heel leuk.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #56 Gepost op: 11-11-2003, 21:08:13 »
Zoals ik al zei; het gaat dan niet om herhalingen, maar echt om nieuwe afleveringen.
Dat gaat ook niet met dat rijtje.
No Milk today???

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #57 Gepost op: 12-11-2003, 11:49:42 »
Ik kon het weer eens niet laten, ik heb opnieuw een lans gebroken voor WIDM. Je kan iedere dag reageren op een stelling, en die was vandaag: welk programma MIST U/MIS JE op de publieke omroep. Uiteraard heb ik gereageerd, en wel met de volgende tekst, die volledig op de radio is voorgelezen, en waarop de gaste in het programma, een mevrouw die met theaterproducties te maken heeft (ene Mischa??) volledig met mijn opmerking is meegegaan. Alle kleine beetjes helpen, nietwaar?

Reactie is na te lezen, alleen vandaag: www.l1.nl

klik op de link rechtsboven stelling van de dag, vlak boven het weerbericht. Onder het kopje LIMBURGS PEIL. Je kunt er zelf OOK reageren.


Ik mis nu nog niet het programma dat ik graag zie op de publieke omroep, maar ik weet dat ik dat het volgend jaar ga missen: een nieuwe serie van Wie is de Mol. Dat is een spel, waar je vanaf het begin als kijker in meegezogen wordt, als je van het genre houdt tenminste, anders is er geen touw aan vast te knopen. Gezien de grote schare fanatieke fans, zou het jammer zijn als het nooit meer terug zou komen.

« Laatst bewerkt op: 12-11-2003, 11:51:34 door bodejosm43 »

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #58 Gepost op: 27-11-2003, 01:36:37 »
Heeft iemand de serie: de Legende van de Bokkerijders gezien?? Dat vond ik ook prachtig, zou zo terug moeten!
(als iemand deze serie toevallig op videoband heeft, alsjeblieft overnemen! Ik betaal je er echt dubbel voor terug)

Verder heb ik ook veel gekeken naar Alias Smith and Jones, vond ik ook al prachtig, maar ja, dat was op tv 10 (voor de jonkies onder ons, dat is een lang vergane tv-zender). Die zou ik mogelijk nog liever terug zien.

En dan, natuurlijk, Wie is de Mol... we moeten een winter tegemoet zonder onze mol  :-\
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welk tv-programma moet terug op de buis?
« Reactie #59 Gepost op: 27-11-2003, 21:26:57 »
Alias Smith en Jones op TV10? Die zender heeft toch nooit echt uitgezonden? Die was toch al ter ziele voordat er ook maar een seconde was uitgezonden?

Inderdaad was het een heel leuke serie. Maar wie zond het oorspronkelijk uit? Was het nou iets van de VPRO? Ik kan me dat herinneren van de zondagavond, en de VPRO had heel lang haar uitzend-avond op zondag.

Twee outlaws, die amnestie kregen, zolang ze zich maar niet bezighielden met minder frisse praktijken. Voortdurend op de vlucht, omdat niet iedereen die amnestie-regeling zag zitten, en in die twee toch de voortvluchtige boeven meende te herkennen (waar ze dus ook gelijk in hadden). Boeven, die nooit hun toevlucht zochten tot het doden van mensen. En eigenlijk dus twee vreemde eenden in de bijt, die het wilde westen heette.